Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 175 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Патронажни грижи : Тази дейност ще обхване всички посочени в Направление 1 Дейности, а именно: Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги - Патронажни грижи; Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на наетия персонал; Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на административни услуги и др. /закупени със средства на потребителя или с други средства различни от тези по настоящата операция/; Транспорт на персонала - от и до дома на лицата предоставящи патронажните грижи и Осигуряване на лични предпазни средства на персонала. Дейността ще стартира с едномесечна подготовка за предоставяне на услугите на лицата в домовете им, като през този период ще бъде извършена оценка на кандидатите за персонал и на кандидатите за потребители. Предоставянето на патронажна грижа ще бъде извършено от екип: 1/2 бр. "сътрудник - социална работа" и 1/2 бр. здравен специалист - "фелдшер/мед. сестра", 1 щ. бр. "домашен помощник", 1/2 щ. бр. "снабдител". Сътрудника - социална работа и домашния помощник ще предоставят почасови услуги на потребителите по график, съгласно нуждите им. Екипа предоставящ услугите ще има обособен офис. Услугата ще се предоставя съгласно утвърдената Методика за предоставяне на интегрирана здравно-социална услуга "Патронажна грижа", от Министъра на здравеопазването. Предоставянето на социалната услуга на потребителите ще стартира от 17.05.2021 г. за период от 12 месеца. В дейността по предоставяне на услуги по доставка ще бъдат нает 1/2 брой "снабдител", за който ще има изискване за притежаване на свидетелство за управление на МПС с цел адекватно и навременно обслужване на потребителите желаещи доставка на хранителни продукти, доставка на лекарства, както и заплащане на битови сметки и административни услуги (със собствени средства на потребителите). Услугите ще обхващат потребители от всички населени места на общината. За лицата ще бъде проследявано условието за недопускане на двойно финансиране. Психологическата подкрепа ще се реализира чрез наемане на 1 брой "психолог" на граждански договор, който ще предоставя до 20 часа месечно психологическа подкрепа на потребителите на услугата, като същия ще извършва и супервизия на персонала, която ще бъде на всеки 6 месеца. По проекта ще бъдат осигурени лични предпазни средства и работно облекло на наетия персонал, както и ще бъдат разходвани средства за гориво на планирания за ползване служебен автомобил за нуждите на проекта. Тъй като общината не разполага с развита междуградска и междуселищна мрежа за обществен транспорт, наетия персонал ще ползва служебен автомобил, с който ще превозва персонала - от и до дома на потребител, като при всяко пътуване ще бъде спазен принципа за най-икономичен маршрут и ще бъдат спазени условията и изискванията на Наредбата за командировките в страната. Ще бъде сключен договор с трудова медицина за наетия персонал по проекта. 0.00 24 252.65
Подкрепа на социална услуга, ДДД във връзка с КОВИД-19: На територията на общината функционира Дом за стари хора с отделение за лежащо болни, с капацитет 23-ма потребители. По проекта се планират дейности, както следва: Въвеждане на мерки за дезинфекция на сграден фонд на социалната услуга, Тестване на персонала и на потребителите на социалната услуга, допълнителни плащания на заетия персонал за положен извънреден труд, както и новоназначен персонал към социалната услуга, осигуряване на компютърна техника и таблети. По проекта ще бъдат наети 3 бр. хигиенисти и 3 бр. санитари на трудов договор, които ще подпомогнат дейността на наетия персонал в Дома, като основната дейност която ще изпълняват е дезинфекция и хигиена на услугата. В Дома за стари хора има наети 11 щ. бр. заети от 12 бр. лица, за които се планира средства за доплащания за положен извънреден труд. По проекта ще бъдат осигурени средства за тестване на персонала и потребители за Ковид - 19. Ще бъдат закупени 2 бр. таблети и 2 бр. преносими компютри, 2бр. телефонни апарата за нуждите на потребители в услугата, с цел осъществяване на контакт с близките им, както и при карантинирани лица от настанените, ще бъде осигурена компютърна техника. 0.00 56 612.90

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.