Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектът „Реконструкция на площи за широко обществено ползване в населените места на община Берковица“ предвижда подобряването на инфраструктурата в две населени места - град Берковица и село Замфирово и включва три обекта, а именно:
•	Подобряване на туристическата инфраструктура, водеща към атракции в парк „Здравец“, град Берковица, етап II;
•	Ремонт, рехабилитация и озеленяване на площадно пространство – село Замфирово, община Берковица;
•	Реконструкция на площ за широко обществено ползване в ПИ 03928.511.542 – град Берковица.
  Предвиждат се дейности по извършване на строително-монтажни работи и оборудване, съгласно изготвените инвестиционни проекти в парк "Здравец" и площадите в село Замфирово и градската градина в град Берковица. Целта на инвестицията е да подобри условията на живот и отдих в населените места. По този начин се подобрява способността на населените места да задържат население, да привличат туристи и гости, както и да насърчават оставането и развитието на съществуващи и нови бизнеси. От своя страна това води до подобряването на пазара на труда, откриването на нови работни места, завръщането на население, приходи в местния бюджет и надграждане на целите - намаляване на разликите между градските и селските райони и населените места в селските райони в България да станат привлекателни за бизнеса и за живеене.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изпълнение на строителнo - монтажни работи по проекта: Предвижда се изпълнение на строителнo - монтажни дейности на три обекта: 1. Подобряване на туристическата инфраструктура, водеща към атракции в парк „Здравец“, град Берковица, етап II 2. Ремонт, рехабилитация и озеленяване на площадно пространство – село Замфирово, община Берковица 3. Реконструкция на площ за широко обществено ползване в ПИ 03928.511.542 – град Берковица Община Берковица разполага с одобрени инвестиционни проекти във фаза "работен" за трите обекта, включени в проектното предложение. Има издадени разрешения за строеж за обектите, предмет на проекта. 505 919.69 336 104.08
Изпълнение на дейности по строителен надзор на обектите: Строителният надзор се упражнява задължително от консултант за строежите от първа до четвърта категория. Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията и заповедите на лицето, упражняващо строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. Възражения срещу предписанията на лицето, упражняващо строителния надзор, могат да се правят в 3-дневен срок пред органите на Дирекцията за национален строителен контрол, като до произнасянето им строителството се спира. След проверка органите на Дирекцията за национален строителен контрол издават задължителни указания. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя. Лицата, които упражняват строителен надзор, носят отговорност за щети, които са нанесли на възложителя и на другите участници в строителството, и солидарна отговорност със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството. Предвижда се да се избере изпълнител за осъществяване на дейностите упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на обекта. 10 100.00 4 600.00
Изпълнение на дейности по авторски надзор на обектите: Предвижда се изпълнение на строителнo - монтажни дейности на три обекта и упражняване на авторски надзор: 1. Подобряване на туристическата инфраструктура, водеща към атракции в парк „Здравец“, град Берковица, етап II 2. Ремонт, рехабилитация и озеленяване на площадно пространство – село Замфирово, община Берковица 3. Реконструкция на площ за широко обществено ползване в ПИ 03928.511.542 – град Берковица Община Берковица разполага с одобрени инвестиционни проекти във фаза "работен" за трите обекта, включени в проектното предложение. Има издадени разрешения за строеж за обектите, предмет на проекта. 5 050.00 1 700.00
Организация и управление на проекта: Дейностите ще бъдат възложени на 3 експерта: 1.Ръководител на проекта: Организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на проекта, като следи за целесъобразно, законосъобразно, административно, техническо и финансово изпълнение на проекта; Ръководи, координира и контролира работата на екипа за организация и управление на проекта, разпределя текущите задачи, следи за тяхното навременно и качествено изпълнение, одобрява или не одобрява отчетите за извършените дейности през месеца на всеки от членовете на екипа; Отговаря за комуникацията по всички въпроси, отнасящи се към промени в договора, процедури на договаряне, финансови аспекти, процедури по плащанията и др.; Следи за изпълнението на план-графика на дейностите по проекта, разрешава възникнали проблеми, като предлага мерки за тяхното преодоляване; Води кореспонденция и поддържа ефективна комуникация със страните по договора за БФП по установения ред; Контролира изпълнението на процедурите за провеждане на обществени поръчки, свързани с обезпечаване на дейностите по проекта; Контролира воденето на документацията, изготвянето и представянето на междинни и окончателни отчети по проекта; Ръководи прилагането на системата за вътрешен мониторинг и контрол по проекта, спазването на правилата за архивиране и кореспонденция на проекта; Следи за изготвянето на междинни и заключителни технически и финансови доклади; Осигуряване на точна и навременна отчетност на показателите за проекта. 2.Координатор и технически сътрудник: Отговаря за цялостната организация и координация на проектния процес в това число за прилагане на задължителните мерки по публичност и визуализация на проекта, като освен другото съгласува проекта на информационна табела преди изработка и монтаж. Координаторът осъществява връзката между всички заинтересовани страни по изпълнение на проекта – възложител, строител, надзор, проектант, изпълнител на публичност, УО на ОПРР и др. Проверява изготвените отчетни документи за вътрешна съгласуваност. Координаторът следи за осигуряване стриктното изпълнение и недопускане на съществени отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ, сключен между община Берковица и УО на ОПРР и докладва пряко на ръководителя, в случай на съмнения за нередности. Разработва правила и процедури за ефективна комуникация във връзка с управление и изпълнение на проекта; Заедно със счетоводителя изготвя документите във връзка с изпълнението на проекта: - подготовка на заявка за авансово, междинно и окончателно плащане и окомплектова необходими общи и специфични документи към заявките за плащане; Пряко изпълнява контролът по осигуряване на безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта, а именно: между Възложителя и УО на ОПРР, между Изпълнител на СМР, строителен надзор и авторски надзор, между Изпълнителите на дейностите по проекта и Възложителя. Идентифицира потенциални комуникационни проблеми по време на изпълнението на настоящия договор и предлагане на решения за преодоляването им. Експертът води цялостната писмена комуникация между всички заинтересовани страни. Води архива на проекта и прави нужните копия от всички документи. 3. Счетоводител: Извършва финансовите операции по проекта; Подготвя и контролира изготвянето на финансовите документи; Участва в подготовката на финансовите отчети за напредъка на проекта; Осъществява разплащания, плаща заплати и хонорари; Организира съхранението на цялата счетоводна информация, свързана с изпълнението на програмата, съгласно Глава 6 от Закона за счетоводството и съхранението на цялата проектна документация; Осъществява връзка и взаимодействие с външни контролни органи по отношение на финансово-счетоводните дейности по програмата; Извършва други административни и технически дейности, възложени му от Ръководителя на проекта. 0.00 6 583.08

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.