Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 226 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектът е насочен към повишаване на производствения  капацитет, оптимизация на производствените процеси, замяна на морално остарели технологии с нови такива и повишаване на качеството на произвежданите продукти в предприятието-кандидат. Повишаването на производителността и подобряване на производствените процеси чрез инвестиции в дълготрайни материални активи е продиктувано от необходимостта да се създадат условия за конкурентно и ефективно производство, стабилен икономически растеж и създаване на устойчива заетост.
Основната цел на проекта е подобряване на производствените процеси в предприятието -кандидат чрез инвестиции в дълготрайни материални  активи, специализирани услуги за развитие и укрепване на управленския капацитет, въвеждане на водещи технологични решения и разширяване на производството. Проектът ще бъде с продължителност 12 месеца и ще се реализира на територията на гр. Симитли, общ. Симитли. Планираните дейности включват:Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии; Подкрепа за специализирани услуги за МСП за развитие и укрепване на управленския капацитет и Дейности за информиране и публичност в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. В резултат от реализирането на проекта ще се повиши производствения капацитет в предприятието, оптимизация на производствените процеси, замяна на морално остарели технологии с нови такива и повишаване на качество на произвежданите продукти. Ще бъде постигнат икономически растеж, положителен ефект по отношение на устойчивата заетост и стабилност на създадените работни места за новоназначените в предприятието лица; подобрен жизнен стандарт и социален статус, повишаване на доходите и просперитет на новоназначените лица.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии чрез инвестиции в чрез инвестиции в дълготрайни материални активи и подобряване на съществуващите производствени услуги.: За реализиране на дейността е планирана доставка на изцяло автоматизирана система за разкрой на облекла, състояща се от кроялен робот с въздушна маса с минимална дължина 7,0 м. и настилачна машина. Към момента дружеството разполага с кроялна маса и ръчна кроялна гатер-ножица. С внедряване на новото производствено кроялно оборудване производствения процес ще се подобри значително, ще се автоматизира и ще отпадне необходимостта от ръчен труд. Това ще повиши изключително готовата продукция и ще оптимизира изцяло производствените процеси в кроялният отдел. За целта ще бъде изготвена първоначална документация за избор на изпълнители за доставка на оборудване и машини /ДМА/ пряко необходимо в производствения процес. Закупуване на дълготрайните материални активи пряко свързани с дейността на новосъздаденото предприятие ще бъде реализирано по реда на ПМС 160/2016 г. с избор на външен изпълнител. Планираното оборудване /ДМА/ представлява автоматизирана система за разкрой на облекла, състояща се от кроялен робот с въздушна маса с минимална дължина 7,0 м. и настилачна машина. Системата следва да притежава следните минимални характеристики: Минимална дължина на въздушна маса - 7,0 м. Минимална висичина на настила след вакумиране - 70 мм. Област на кроене ( Ширина ×Дължина) - минимум 1700×2000 мм. Максимална механична скорост минимум 50м/мин. CAD метод на четене на данни - мрежова връзка, диск, баркод. Минимална височина на настилане - 20 см. Минимална скорост на настилане - 90 м/мин. Ширина на настилане - 170 см. Начини на настилане - Еднопосочно, зигзаг настилане. С внедряването му ще се подобри точността и ефективността при процеса на кроене, ще се повиши неколкократно размера на готовата продукция и ще се подобри работната среда и микроклимата посредством липсата на запрашеност в процеса на работа. Новозакупеното оборудване ще даде възможност на предприятието-кандидат да разкрие 3 нови устойчиви работни места, необходими за работа с кроялната система. Тъй като планираното оборудване е изцяло автоматизирано, не се налага наетите лица да притежават специфични знания и умения за работа с него. Това допълнително ще увеличи възможностите за включване в работния процес на лица от уязвими групи с ниска степен на образование и липса на специфични умения. 149 500.00 149 400.00
Подкрепа за специализирани услуги за МСП за развитие и укрепване на управленския капацитет посредством разработване, внедряване и сертифициране на интегрирана система за управление на качеството, управление на околната среда, система за управление на здравето и безопасността при работа /ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; ISO 45001:2018.: Изпълнението на дейността свързано със специализирани услуги за развитието и укрепването на управленския капацитет на предприятието-кандидат включва разработване на документация за избор на изпълнител за разработване и внедряване на интегрирана система за управление на качеството, управление на околната среда, система за управление на здравето и безопасността при работа /ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; ISO 45001:2018 по реда на ПМС 160/2016 г. и разработване на документация за избор на изпълнител за сертифициране на интегрирана система за управление на качеството, управление на околната среда, система за управление на здравето и безопасността при работа /ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; ISO 45001:2018 по реда на ПМС 160/2016 г. Постигането на продуктово съответствие с национални/европейски/международни стандарти задължително ще се удостовери с получаването на сертификат, като допустими са услуги извършени от орган по сертификация на продукти, притежаващ валидна акредитация от национален орган по акредитация - българския национален орган по акредитация – Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация”, от национален орган по акредитация на друга държава-членка на ЕС, от национален орган по акредитация – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или от национален орган по акредитация на държава, кандидат за пълноправно членство в ЕС, които са страна по Споразумението за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация – EAMLA в област сертификация на продукти, в съответствие с БДС EN ISO/IEC 17065 (или други идентични въвеждания от страни членки на ЕС). Избраният изпълнител за сертифициране на интегрирана система за управление на качеството, управление на околната среда, система за управление на здравето и безопасността при работа /ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; ISO 45001:2018 следва в рамките на изпълнение на проекта да издаде съответният сертификат в резултат на проведени одити на горепосочената внедрена система. 47 000.00 46 700.00
Дейности за информиране и публичност.: Дейностите, свързани с визуализация на проекта ще се реализират през целия период на изпълнение на проекта. Целта е да се осигури максимална обществена информираност относно реализирането на проекта, неговото финансиране, основни цели и задачи. В тази връзка през целия период на реализация ще протече информационна кампания, включваща дизайн, отпечатване и разпространение на печатни информационни материали /брошури/; дизайн, изработване и монтаж на информационна табела; дизайн, изработване и монтаж на информационен банер; дизайн, отпечатване и доставка на информационни плакати и дизайн, отпечатване и доставка на информационни стикери, обозначаващи закупеното по проекта оборудване /ДМА/. Планираните мерки за публичност и информираност са изцяло съобразени и в съответствие с правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. и с пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти, финансирани от ЕСИФ, се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Със стартиране на проекта през първите три месеца ще се проведе масирана информационна кампания, с цел популяризиране на проекта , планираните цели, дейности и очаквани резултати. Ще бъдат изработени и разпространени информационни брошури - 1300 бр.и информационни постери - 20 бр. Същите ще се разпространяват във големите населени места на територията на МИГ "Струма", сред потенциални заинтересовани страни от изпълнението на проекта, общественост, държавни и общински институции, НПО, обществени места. Печатните информационни материали ще съдържат основно информация за проекта, неговото финансиране, продължителност, цели, очаквани резултати, реализиращи и реализирани дейности, право за участие. Информационните постери ще бъдат поставени на видни обществени места, като входа на сградата, в която ще се реализират проектните дейности и други обществени места с голям човекопоток и достъпност. Ще бъде изработена една табела, която ще бъде монтирана пред производственото помещение, в което се администрира проектът и се реализират неговите основни дейности и информационен банер, който ще бъде поставен в производственото помещение на предприятието - кандидат. Отпечатаните 3 бр. стикери ще бъдат поставени на повърхността на доставеното за нуждите на планираното производство оборудване /ДМА/ - автоматизирана система за разкрой на облекла, състояща се от кроялен робот с въздушна маса с минимална дължина 7,0 м. и настилачна машина. Добрите партньорски взаимоотношения с местните медии ще допринесат от своя страна за популяризирането на проекта и разпространяването на постигнатите резултати сред местната общност. Благодарение на тази предварително планирана стратегия за валоризация ще бъде осъществено разпространението на постигнатите резултати от проекта, възможност за споделяне на добите практики и опит, както и нови възможности за мултиплициране на подобни дейности на местно ниво. В програмата на събитието ще бъдат обобщени постигнатите по проекта резултати и индикатори, както и ще бъдат обсъдени възможностите за тяхното бъдещо надграждане. Организираното събитие ще бъде проведено изцяло за сметка на кандидатът по проекта "БИО БЮТИ - БЪЛГАРИЯ" ЕООД. По време на събитието ще бъде поставен и информационен банер, изработен за реализиране на визуализацията по проекта. 1 953.00 1 953.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.