Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 226 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Ойрокуриер ЕООД е основано през 2006 г. Основните сфери на дейност на дружеството са куриерските услуги и вътрешния автомобилен транспорт на територията на България. Фирмата прилага съвременни технологии и работи съобразно световно утвърдени стандарти. Ойрокуриер ЕООД се специализира в предлагането на спедиторски, логистични, складови, дистрибуционни и куриерски услуги от врата до врата на икономична и експресна тарифа. Организира складиране и превоз на опасни товари (ADR), частични и комплектни товари, индивидуални групажни пратки и други. Фирмата разполага с добре изградена мрежа, собствени камиони и договорни отношения с превозвачи в цяла България. Дружеството е част от икономическа група с широко присъствие в транспортно-логистичните услуги - ОЙРОШПЕД Груп. 
С оглед запазване на пазарните позиции на компанията и създаване на възможности за развитие и разширяване на дейността, Ойрокуриер ЕООД предвижда да наеме 13 души допълнителен персонал, включително 4 работника товаро-разтоварна дейност, 1 технически сътрудник, 6 куриера, 1 експерт логистика и 1 спедитор. Към момента наетият персонал в дружеството е от 63 души, като е налице завишена натовареност и съответно се създават предпоставки за понижаване на качеството при обслужване на клиентите на фирмата. Освен това съществуващият персонал не би могъл да поеме потенциално разрастване на дейността и нарастващите изисквания на клиентите на дружеството. Разкриването на нови работни места в дружеството ще му позволи да осъществи стратегическите си планове по разширяване на пазарното си присъствие и подобряване качеството при обслужване на клиентите.
Разкриването на нови работни места и наемането на безработни и неактивни лица, включително и представители на приоритетни групи напълно съвпада с приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качество на работните места“.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на настоящата дейност е качествено изпълнение на проекта, като същата е необходимо условие и гарант за осъществяването му. Имайки предвид спецификите и обхвата на тази дейност, същата е пряко свързана с постигането на всички заложени проектни цели. За изпълнението на дейността в настоящия проект е посочен Ръководител проект с натрупан съществен опит и знания в сферата на управлението на проекти и развитието на човешките ресурси. Освен него е необходимо по проекта да бъде осигурена и експертна и техническа помощ. С оглед на това е предвидено да бъде избран външен изпълнител по реда на ПМС 118/20.05.2014 г., който ще осигури необходимата експертна подкрепа, ресурси и знания в процеса на изпълнение на целия проект. Съобразно предвиденият метод на осъществяване на тази дейност са идентифицирани еднозначно конкретните задължения както на ръководителя проект, така и на външния изпълнител. Обхватът и организацията на работа са съобразени изцяло със спецификите на самия проект, с предвидения бюджет и разработения план за изпълнение. Конкретните задължения на ръководителя проект са, както следва: - Отговаря за цялостната организация и управление на проекта; - Организира избора на външен изпълнител, който да подпомогне работата му, в съответствие с приложимото законодателство; - Организира и конкретизира задачите към външния изпълнител; - Упражнява текущ технически и финансов контрол и мониторинг - следи за цялостното изпълнение на заложените дейности в предвидения обхват, срок и бюджет; - Одобрява изготвените искания за плащане, междинни и окончателен доклади за изпълнение на проекта; - Съгласува и одобрява приложените процедури за избор на външни изпълнители за доставки на стоки и услуги; - Осъществява мониторинг и контрол по отношение на реализацията на целия проект, включително и по отношение на работата на външните изпълнители; - Отговаря за верификацията на разходите; - Отговаря за целесъобразното и законосъобразно разходване на средствата; - Осъществява финансово управление и мониторинг - извършва пълна документална проверка на всички разходни документи, доказващи извършването на разходите; - Организира изпълнението на всички предвидени мерки за осигуряване на информация и публичност. Конкретните задължения на външния изпълнител са както следва: - Да предостави на разположение минимум двама експерти, с опит в управлението и изпълнение на проекти, както и необходимия ресурс (технически и материален) за осъществяване на качествена организация и управление на проекта за целия период на реализация, включително и по време на неговото окончателно отчитане; - Да съдейства при реализацията на проекта, а именно: разработване на ново щатно разписание; разработване на длъжностни характеристики за новите работни места; подбор на персонала; - Да подпомага подготовката на всички документи, съпътстващи изпълнението на проекта, включително свързани с финансовото изпълнение; - Да подготви съответните процедури за избор на външни изпълнители за доставка на стоки и услуги по проекта, в съответствие с ПМС 118/20.05.2014 г.; - Да следи за правилното водене и съхранение на проектната документация (проектно досие, следващо хронологията на изпълнение на проектните дейности); - Да подготвя цялостната кореспонденция по проекта–с УО, както и с всички заинтересовани страни; - Да дава становища и мнение при възникнали казуси; - Да подготвя искания за плащане, междинни и окончателен доклад за изпълнение на проекта в пълен обем и обхват и да ги предава за преглед и одобрение от страна на ръководителя; - Да остане на разположение(при необходимост) на бенефициента до окончателното приключване на проекта и верифициране на направените по проекта разходи. Предвидено е разходите за експерти, осигурени от външния изпълнител да бъдат за негова сметка, включително и тези за ел.енергия, консумативи, наем на помещения и др., свързани с осъществяване на възлаганата работа. 13 760.00 13 570.00
Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Към момента в Ойрокуриер ЕООД са наети 63 души персонал, който е ангажиран с дейността на дружеството. С оглед необходимостта от предоставяне на по-качествена услуга и привличане на нови клиенти, което да доведе до устойчиво развитие, дружеството планира да назначи: - един експерт логистика - Обезпечава ритмичната работа на куриерска, складова и спедиторска дейност; ежедневен стриктен контрол върху куриерския, складовия и спедиторския екип и ежедневните куриерски работни графици, както и др. съпътстващи дейността задачи. - един спедитор - Организира доставката на писма, пратки и документи по предназначението им; осигурява ритмичната работа на куриерската дейност; ежедневен стриктен контрол върху куриерския екип и ежедневните куриерски графици, както и др. съпътстващи дейността задачи. - шест куриера със следните задължения: доставка на писма, документи и пратки по предназначението им, при спазване на изискуемите срокове за доставка; стриктно води протокол за разнос за получени и доставени пратки, както и др. съпътстващи дейността задачи. - четирима работници товаро-разтоварна дейност, със следните задължения: товар и разтоварване на пратки, сортиране и подреждане получените пратки в склада, подготовка за предаване на пратките, проверка за съответствието с придружителните документи, участие в поддържането на складовите помещения и оборудване. - един технически сътрудник, чийто задължения ще включват: приемане и обработка на пратки, пари и свързаните с това документи, въвеждане на данни в информационната система на дружеството, изготвяне на регулярни справки и отчети, осигуряване ритмичността на работа, както и обезпечаване на протичането на работния процес и др. съпътстващи дейността задачи. Целта на конкретната дейност е разкриване на 13 нови работни места, необходими за обезпечаване на качествено и своевременно обслужване на клиентите на фирмата, както и привличане на нови клиенти и партньори. За целта ще бъдат наети безработни лица за период до 12 месеца, като минимум половината от наетите ще попадат в поне една от следните категории: безработни младежи до 29 г. вкл., продължително безработни и безработни лица над 54 г. Наетите лица ще бъдат назначени на трудови договори на пълен работен ден (8 часов) на посочените по-горе длъжности, разпределени в четири класа от НКПД-2011, както следва: 1) Експерт Логистика: Клас 2, група 24 "Стопански и административни специалисти", код 2421, с МОД за 2015 г. = 460 лв. за 1 лице; 2) Спедитор: Клас 3, група 33 "Стопански и административни приложни специалисти", код 3331, с МОД за 2015 г. = 390 лв. за 1 лице; 3) Технически сътрудник: Клас 4 група 41 "Общ административни служители и оператори на организационна техника", код 4110, с МОД за 2015 г. = 360 лв. за 1 лице; 4) Куриери и работници товаро-разтоварна дейност: Клас 9, група съответно 96 "Работници по събиране на отпадъци и сродни на тях", код 9621 и група 93 "Работници в добивната и преработващата промишленост, строителството", код 9333, с МОД за 2015 г. = 360 лв. за общо 10 лица. Компанията не възнамерява да поставя допълнителни утежняващи изисквания за наемане на лицата за посочените позиции, освен минимално изискуемите, съгласно съответния клас. Разкриването на 13-те нови работни места и наемането по настоящия проект на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца ще бъде логическо продължение на целия процес по привличане на нови клиенти и задържане на съществуващите, с акцент върху осигуряването на своевременно и качествено обслужване. Ще бъдат изпълнени всички поставени цели по проекта, а именно: – Разкриване на нови работни места; – Наемане на безработни и неактивни лица, включително продължително безработни, безработни младежи до 29 г. вкл. и безработни лица на възраст над 54 г.; – Създаване на устойчива работна заетост; – Решаване на проблемите на целевите групи. 83 666.76 83 854.50
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Наемането на безработни лица в горепосочените длъжности изисква и обезпечаването на тяхната трудова дейност с осигуряването на оборудване за новосъздадените работни места. Необходимите за закупуване активи са пряко свързани с изпълнение на конкретните служебни задължения на новооткритите работни места, както следва: 1) За един технически сътрудник, един експерт логистика и един спедитор: необходимо е закупуването едно многофункционално устройство (копир, принтер, скенер). Всички посочени три лица ще използват в работата си предвиденото за закупуване 1 бр. мултифункционално устройство, което ще даде възможност за по-бърза работа на тези служители и ще намали времето за обработка на документи. Още повече, че все повече административни дейности се осъществяват посредством електронно подаване и съхранение на документи, което ще бъде обезпечено от закупеното устройство. Осигуряването на описаното оборудване е необходимо условие посочените новонаети лица да изпълняват своите задължения. Без обезпечаването на това оборудване на практика работният процес на същите ще бъде силно затруднен и утежнен. 2) За двама куриери, които е предвидено да осъществяват задълженията си извън офиса, ще е необходимо осигуряването на още 2 бр. МПС, които ще бъдат използвани от тях за изпълняване на преките им служебни задължения по обезпечаване на физическите доставки на пратки при клиенти. За останалите куриери, дружеството ще осигури налични (собствени) МПС-та, с което същите ще бъдат обезпечени да изпълняват служебните си задължения. 3) За всички шестима от куриерите, е предвидено осигуряването на 6 бр. мобилни устройства (телефони), позволяващи активна работа със системата за обработка на пратките. С предвидената техника ще се обезпечава както комуникацията с клиенти и с офиса, така и възможността на активно обслужване на място при клиента. Без обезпечаване на предвидените две МПС-та и 6 бр. мобилни устройства, на практика предвидените за наемане куриери няма да могат да изпълняват служебните си задължения, с което автоматично биха се ограничили и възможностите за развитие на дейността на дружеството, особено с оглед факта, че основната дейност се осъществява именно от куриерите. Предвидено е за закупеното 2 бр. МПС да бъдат сключени застраховки „Автокаско" за покриване на задължителните нормативни изисквания и за обезпечаване на сигурността при евентуално настъпване на застрахователно събитие за допустимия срок. Следва да се има предвид, че необходимото оборудване ще се закупи само след наемане на съответните служители, а не предварително, с оглед недопускане на нецелесъобразно разходване на средства по проекта, както и че ще бъде закупувано само ново оборудване и при никакви обстоятелства няма да се допусне закупуването на такова втора ръка. Ойрокуриер ЕООД се ангажира да запази описаното по-горе оборудване за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. 43 400.00 42 739.01
Дейност за осигуряване на информация и публичност: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при подбора на персонал в дружеството. Ойрокуриер ЕООД има готовност да осигури необходимите технически, материални и човешки ресурси и разполага с достатъчна материална база и оборудване за изпълнение на дейността, поради което мерките за информация и публичност, предвидени за изпълнение в рамките на проекта, ще бъдат реализирани изцяло със собствени средства, т.е. не са предвидени разходи в настоящия бюджет. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Публикуване на информация за проекта и източника на финансиране на интернет страницата на Ойрокуриер ЕООД; 2) Отпечатване и поставяне на плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране в офиса на дружеството; 3) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд върху всеки актив, закупен по проекта. 4) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект Ойрокуриер ЕООД ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“. Ще бъде популяризиран финансовия принос, предоставен от Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.