Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване на достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID 19, както и за лица в карантинен период.
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID 19.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса.: Персоналът, предоставящ услугите по обслужване на лица от целевата група под карантина или засегната от коронавируса ще се състои от:
1. Екип на Диспечерски център по коронавирус /ДЦК/, който ще се състои от 4 лица:1 бр. организатор, 1 бр. диспечер, 1бр. счетоводител и 1 бр. шофьор.
2. Персонал за предоставяне на услуги подомовете на целевата група: 20 бр. сътрудници.
0.00
0.00
Управление и организация на Диспечерски център по корона вирус /ДЦК/: Основната цел е чрез Диспечерски център по коронавирус /ДЦК/, да се организира, управлява и координира правилното реализиране на услугите, предоставяни по К3 в домашна среда на възрастни хора в риск и лица с увреждания, поставени под карантина или засегнати от COVID 19.
Диспечерският център по коронавирус ще ползва базата на Центъра по патронажна грижа с адрес: кв. Твърди ливади бл.21 ет.1 и базата в Административната сграда на Община Перник - работните помещения на ЕУП с предвидено за целта закупено по проекта оборудване и обзавеждане.
0.00
252 014.42
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора): Потребителите от целевата група по К3 ще бъдат набирани, съгласно подадена официална информация от РЗИ - Перник, ОД на МВР - Перник, Кметове на населени, и др- официални източници. За потребителите ще се води специален регистър, който ще бъде постоянно актуализиран във взаимодействиет с РЗИ-Перник.
0.00
0.00
Транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата: Осигуряване на транспорт на мобилния персонал от сътрудници, предоставящ услуги и доставка на продукти от първа необходимост н потребителите от целевата група.
0.00
0.00
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекиращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: С цел стриктно спазване на разпоредителните мерки на МЗ с цел превенция от разпространението на COVID 19 в условията на усложнена епидемиологична обстановка и правилното извършване на противоепидемичните дейности, от Бюджета на проекта ще бъдат закупени и осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата от Диспечерски център по коронавирус и за лицата /сътрудници/, предоставящи услугите.
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN