Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 226 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Проектът предвижда осигуряване на топъл обяд на хора от целевите групи на територията на Община Угърчин. Ще бъдат обхванати 168 представители на целевите групи от списъците на Дирекция "Социално подпомагане"/Писмо №1101-08-00-0433-1/ Подборът ще се извърши съгласно Наредба № РД 7-01 от 4 април 2016 г. на МТСП и утвърден механизъм за определяна на най-нуждаещите се лица в общината, след съгласуване със социалните работници и кметовете на населени места. Целеви групи са: лица и семейства с право на подпомагане по чл.9 от ППЗСП.За лица без доходи и близки, които да се грижат за тях, самотно живеещи лица и семейства, с минимални пенсии Община Угърчин не получи необходимата информация от ДСП.В Комисията за подбор ежемесечно ще прави преглед на списъците от ДСП, както и ще разглежда проблемни ситуации, съотносими към проекта. Хранителните продукти се доставят от изпълнител, избран с процедура по ЗОП. Храната ще се приготвя в базата на Домашен социален патронаж в гр. Угърчин и с. Лесидрен, ще се доставя  чрез превозните средства на ДСП и ще се раздава на потребителите срещу подпис.  В ДСП гр. Угърчин ще се приготвя храната на 98 потребители, както следва: гр. Угърчин - 65 , с. Катунец - 20, с. Каленик - 12 и с. Орляне -1.  ДСП с. Лесидрен ще осигурява топъл обяд на 70 лица,от които от с. Кирчево - 20, с. Лесидрен - 4, с.Микре - 3, с.Голец - 3. Съпътстващите мерки ще включват събиране на информация за скитащи и бездомни лица и деца в риск от крайна бедност и насочването им към системата на социалното подпомагане, както и предоставяне на информация за възможностите на  ОП за храни и/или основно материално подпомагане и ОП РЧР 2014-2020. 
Проектът предвижда предоставяне на топъл обяд  във всички работни дни от 01.10.2016 г.  до 31.12.2019 г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи : Дейността се подчинява на Наредба № 07-1 от 4 април 2016 г. и включва информиране на всички заинтересовани лица и институции, консултации с кметските администрации и включване на представители на Дирекция „Социално подпомагане“ . В дирекция "Социално подпомагане" е налична информация по списък само за целевата група "Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане" За останалите целеви групи, допустими като потребители на услугата "Топъл обяд": - Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях - Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова заетост - Скитащи и бездомни деца и лица - няма събрана по този начин информация. не е предоставена информация от Дирекция "Социално подпомагане" - Ловеч Ползватели на услугата "Топъл обяд" ще бъдат 168 лица, след 01.05.2018г. - 190, като бъдат обхванати всички населени места от общината. Ще се проведат консултации със социалните работници и кметовете на населените места, след което са поканени да подадат заявления за включване в услугата лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане". Приемът на заявления остава отворен по време на изпълнение на проекта. По време на изпълнение на съпътстващите дейности по проекта ще бъдат издирвани със съдействието на кметовете на населените места и консултирани лица от останалите целеви групи и насочвани за анкетиране от социалните работници в ДСП. Така лицата, определени в чл. 5, ал. 1, т. 2, 3 и 4 от Наредба № 07-1 от 4 април 2016 г. на територията на общината ще бъдат идентифицирани и включени в регистри на общината и на ДСП . Те ще бъдат и потенциални потребители на услугата "Топъл обяд", включени в резервния списък, но ще бъдат насочвани и към други социални услуги, налични на територията на общината. 0.00 1 941.13
Закупуване на хранителни продукти за ДСП Угърчин: Дейността ще бъде изпълнявана от фирма, избрана от Община Угърчин по реда на ЗОП, чрез открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж ". 240 661.95 246 618.87
Осигуряване на топъл обяд : Домашен социален патронаж гр. Угърчин стопанисва кухненски блок със съответните помещения в гр. Угърчин в сградата на СОУ "Св.Св.Кирил и Методий" гр.Угърчин, която е собственост на Община Угърчин. Домашен социален патронаж с.Лесидрен стопанисва кухненски блок със съответните помещения с.Лесидрен, общ. Угърчин в сградата на бивш Здравен дом с.Лесидрен, която е собственост на Община Угърчин. Базата на Домашен социален патронаж се състои от кухненски блок, подготвителни кътове за първична обработка на суровините, миялно помещение, междинен склад, складови помещения, оборудвани със стелажи и хладилници за разделно съхранение на различните групи храни при температурни условия, указани от производителя, баня, санитарни възли, канцелария. Прилага се системата за безопасност на храните HACCP. При предоставяне на услугата се ползват две транспортни средства: Рено"Рапид" с Удостоверение за регистрация на транспортно средство в ОДБХ гр. Ловеч №503/29.01.2013 г. Ситроен "Берлинго" с Удостоверение за регистрация на транспортно средство в ОДБХ гр. Ловеч №451/11.09.2012 г. Домашен социален патронаж с. Лесидрен е регистриран със санитарно разрешително № 137/29.07.2011 г от ОДБХ гр. Ловеч.Базата е собственост на Община Угърчин и е оборудвана, съгласно изискванията за безопасност на храните . Домашен социален патронаж с. Лесидрен е регистриран със санитарно разрешително № 2974/07.02.2014 г от ОДБХ гр. Ловеч.Базата е собственост на Община Угърчин и е оборудвана, съгласно изискванията за безопасност на храните . Оборудвани са с необходимото кухненско оборудване, обезпечаващо нормалното функциониране. ДСП-Угърчин е с численост на персонала 7 бр. в т.ч. касиер - домакин; готвач; 2-ма помощник готвачи;2-ма санитари(разносвачи на храна) и шофьор. ДСП с.Лесидрен е с численост на персонала 5 бр. в т.ч. касиер - домакин; готвач; помощник готвач; санитар(разносвачи на храна) и шофьор. Храната от ДСП - Угърчин с адрес: гр.Угърчин, ул.Васил Левски" 54 ще се предоставя до дома на трудноподвижните потребители от гр.Угърчин и потребителите от селата Катунец, Каленик и Орляне със Ситроен "Берлинго" с Удостоверение за регистрация на транспортно средство в ОДБХ гр. Ловеч №451/11.09.2012 г. Храната от ДСП - Лесидрен с адрес: с.Лесидрен, ул."Ал.Стамболийски" 19 ще се предоставя до дома на трудноподвижните потребители от с.Лесидрен и потребителите от селата Кирчево, Микре и Голец с Рено"Рапид" с Удостоверение за регистрация на транспортно средство в ОДБХ гр. Ловеч №503/29.01.2013 г. 17 913.78 6 469.27
Предоставяне на съпътстващи мерки : Екипът на проекта ще извършва консултиране за основни социални права и насочване към други услуги. Ще подготви и отпечата листовки за възможностите, които Оперативна програма за храни предоставя на лицата в хранителен недоимък. В рамките на проекта община Угърчин разполага с необходимия капацитет и ще предлага и съпътстващи мерки, изразени в консултиране и съдействие за : - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОПРЧР-2014-2020 г. -ползването на административни общински услуги и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги 17 913.77 8 410.40
Закупуване на хранителни продукти за ДСП -Лесидрен: Дейността ще бъде изпълнявана от фирма, избрана от Община Угърчин по реда на ЗОП, чрез открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж ". 122 261.02 14 152.74

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.