Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 175 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Столична

Описание

Разкриване на обществена трапезария по Оперативна програма храни и/или основно материално подпомагане ще задоволи потребностите на 45 представители на целевата група, считано от 01.02.2018 г. за период от 20 работни дни и за 75 представители на целевата група, считано от 01.03.2018 г., за период от 540 работни дни от осигуряване на топла храна в рамките на всеки работен ден, в продължение на 26 месеца. Основната целева група по проекта е: Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП;Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; 
Като потребители на услугата могат да бъдат включвани и лица от други целеви групи, посочени в НАРЕДБА №РД-07-1 от 4 април 2016 г. на Министерство на труда и социалната политика, както и в изискванията за кандидатстване по настоящата процедура
В рамките на проекта ще се реализират основните дейности: 1. Определяна на целевите групи; 2. Закупуване на хранителни продукти;
3. Осигуряване на топъл обяд; 4. Предоставяне на съпътстващи мерки.5.Предоставяне на съпътстващи мерки.
Хранителните продукти, необходими за приготвянето на топлия обяд ще бъдат доставяни на ДСП от изпълнител, с които Община Антон има сключен договор, след проведена процедура по ЗОП. Приготвянето на обяда ще бъде извършено в кухнята на ДСП, намиращ се в сградата на ОУ "Св. св. Кирил и Методий", село Антон, ул. "България" №47, по разнообразно меню, с което ще се осигури балансирано хранене на лицата от целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Топлият обяд ще бъде предоставян на бенефициента на място, в стола на ДСП, а на хората със затруднено придвижване ще бъде разнасян по домовете им от служителите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: Основните целеви групи по проекта са:  Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;  Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“;  Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; В случай, че броя на Бенефициента не бъде запълнен с лица от основните целеви групи, като потребители на услугата могат да бъдат включвани и лица от други целеви групи, посочени в чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА №РД-07-1 от 4 април 2016 г. на Министерство на труда и социалната политика, както и в изискванията за кандидатстване по настоящата процедура. Представители на допълнителни целеви групи - Скитащи и бездомни деца и лица. 0.00 14 935.00
Закупуване на хранителни продукти: Към настоящият момент Община Антон има сключен договор с изпълнител През месец януари 2018 г. ще бъде пусната процедура за избор на изпълнител за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен Социален Патронаж, в която ще бъдат включени и продуктите по Топъл обяд. Сключването на договора с изпълнител е срок от една година или до достигане на прогнозната стойност на обществената поръчка. Датата на стартиране на дейността на Домашния Социален Патронаж е от 01.02.2018 г. , като броя на лицата по топъл обяд е 45 представители на целевата група, считано от 01.02.2018 г. за период от 20 работни дни и за 75 представители на целевата група, считано от 01.03.2018 г., общо 27 месеца в рамките на общо 560 работни дни, от следните целеви групи: Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;  Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“;  Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; В случай, че броя на Бенефициента не бъде запълнен с лица от основните целеви групи, като потребители на услугата могат да бъдат включвани и лица от други целеви групи, посочени в чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА №РД-07-1 от 4 април 2016 г. на Министерство на труда и социалната политика, както и в изискванията за кандидатстване по настоящата процедура. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа, бенефициента е представил информация за сключен договор за доставка на хранителни продукти №13 от 13.09.2018г. с ЕТ "АЛАГЕН - 51 Генка Тодорова Семкова" 101 815.00 86 887.50
Осигуряване на топъл обяд: На територията на Община Антон дейността се извършва в стола на Домашен Социален Патронаж, намиращ се в сградата ОУ "Св. св. Кирил и Методий" село Антон. ДСП разполага с модерна техническа база - столова и топла кухня с необходимите помещения според изискванията на Българската Академия по Безопастност на храните. През 2017 година бе подменено цялото оборудване в столовата, а в кухненските помещения по проект от Фонд "Социална закрила" бе подменено оборудването както следва: професионална електрическа фурна, професионални котлони, професионални пасатори, професионална съдомиална, професионална сокоизтисквачка, професионален тел за разбиване, фризер, кухненски метален шкаф и др. Звеното "Домашен Социален Патронаж" разполага със следния персонал: Домакин - 1; Готвач - 1; Помощник кухня - 1; Санитар - 1 бр. и Работник кухня - 1 лице назначено за две години по Програма за Заетост и обучение на хора с увреждане. 5 090.75 5 091.14
Предоставяне на съпътстващи мерки: Тази дейност ще се извършва от служителите на Домашен Социален Патронаж под ръководството на ръководителя му. Съпътстващите мерки се изразяват в консултиране на потребителите относно възможността за ползване на друг вид услуги, предоставяни на територията на Общината, съдействие за закупуване на хранителни продукти и в заплащане на такси на попълване на документи и други.Ежемесечно, съобразно нуждите на потребителите. 5 090.75 5 091.14

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.