Дружество Меслукс ЕООД е предприятие ангажирано в производство и търговия на дребно с месо и месни продукти. Фирмата постига високото качество на продукцията с инвестиции свързани не само в производствени мощности, но и с инвестиции за повишаване квалификацията на служителите и подобряване условията на труд на работното място. Убедени сме, че трудовият потенциал представлява съвкупност от подобрени условия на живот и оптимизиране на трудовите процеси. Една от основните цели на дружеството е развитие на човешкия капитал с цел осигуряване на повисока заетост, доходи и социална интеграция, за да можем да запазим изградения капацитет в производството.
Настоящият проект допринася за създаване на условия за заетост на безработни лица, които попадат в приоритетните целеви групи на програмата. В допълнение, целите на проектното предложение съответстват напълно и на целите на ОП „Развитие на човешките ресурси" да се подобри качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот, и засилване на социалното включване. Проектът предвижда изпълнение на следните дейности:
Дейност 1: Наемане на 6 ма безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;
Дейност 2: Сформиране наекип за организация и управление на проекта;
Дейност 3: Визуализация и публичност;
Дейност 4: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.
С изпълнението на проекта се цели възможността да се разшири комплекса от мерки, насочени към повишаване на заетостта и професионалната квалификация на работната сила по-специално в община Разград, област Разград.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на Дейност 1 е да се се подберат 6 безработни лица, които да участват в изпълнението на проекта. Предвижда се да бъдат наети на позиции:
- 'Консултант-продавач' – 2ма безработни трайно безработни и неактивни,Код по НКПД 2011: 52232001
-'Работник пълнене на колбаси' (Код по НКПД:81601085) -2 ма безработни, трайно безработни и неактивни
-'Работник обезкоствач' (Код по НКПД: 75111006) -2ма безработни, трайно безработни и неактивни.
. Осигуряването на заетост на посочените лица са в пълно съответствие с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места и I. ПЪРВИ СТЪЛБ „ПОСТИГАНЕ НА ПО-ВИСОКА И ПОКАЧЕСТВЕНА ЗАЕТОСТ”, от стратегията, на която се основава ОП РЧР. Първият стълб съсредоточава усилията на ОП РЧР върху постигането на по-висока и покачествена заетост. Ключови приоритети на Националната програма за реформи 2012-2020 г., върху които ОП РЧР фокусира специфичните си цели в областта на безработицата и заетостта са борбата с безработицата сред уязвимите групи на пазара на труда, найвече младежите и продължително безработните, както и постигането на повисока заетост сред повъзрастните хора. Това се налага и с оглед смекчаване и преодоляване на негативните последствия от икономическата криза върху цялостното развитие на пазара на труда в България.
За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 6 лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време.Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността .Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. В допълнение разкритите нови 6 работни месна, ще рефлектират положително върху финансовата стабилност на предприятието като по този начин фирмата ще има възможност да реинвестира средства в развитие на човешките ресурси.
39 194.88
41 585.87
Сформиране на екип за организация и управление на проекта;: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. Управленският екип ще изготвя детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение чрез създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура.
4 900.00
4 578.00
Осигуряване на визуализация и публичност на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта.
500.00
670.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопа нски инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа на наетите лица и постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд ще бъде закупено работно облекло и специализирано оборудване, които да се използват от новонаетите лица. Оборудването и облеклото са изцяло съобразени със спецификата на трудовата дейност. Ще бъде закупено следното оборудване за производство, с което ще работят новоназначените служители:
1. Работно облекло и предпазни средства -за 6 работни места-на позиция продавач и производство, 6 комплекта специализирано облекло при единична цена 70 лева за комплект. Обща цена: 420 лв
2. Хладилен шкаяф- 1 бр. на стойност 3000 лв.
3.Пакетираща машина-1 бр. цена за 1 брой 240лв.
4. Бутална пълначна машина-1 бр.; цена за 1 брой 5 000лв.
5. Шкаф за сушене на месса- 1 бр. цена за 1 брой 7 000 лв.
Предвиденото оборудване ще спомогне за постигане на основната цел на проектното предложение а именно осигуряване на дванадесет работни места. Цялите налични оборудване и техника на "Меслукс ЕООД" ще бъдат предоставени на разположение и ползване и от новонаетия персонал, според заеманата длъжност.
15 660.00
15 566.82
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN