Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.007-0002-C02
Наименование на проекта Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието
Бенефициент 000413974 ОБЩИНА ПЛЕВЕН
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 03.10.2017
Дата на стартиране 03.10.2017
Дата на приключване 06.10.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
В изпълнение на политиката за устойчиво градско развитие, настоящото проектно предложение е в изпълнение на одобрената Инвестиционна програма на Община Плевен и включва допустими мерки и дейности по инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура", върху обекти разположени на територията на публичната и социалната зони за въздействие, определени в ИПГВР на гр. Плевен. 
Проектът предвижда интервенции, свързани с въвеждане на мерки за енергийна ефективност, изпълнение на дейности за ремонт и реконструкция на сградите и на прилежащите им дворни пространства за 9 обекта на образователната инфраструктура, разположени на територията на две от зоните за въздействие от ИПГВР на град Плевен - социалната и публичната зона.
По проекта ще бъдат обновени сградите и дворните пространства на училищата: НУ "Христо Ботев" и ОУ "Климент Охридски"; на детските градини: ЦДГ 12 "Ралица"; ЦДГ 2 "Юнско въстание"; ЦДГ 8 "Щурче"; ЦДГ 20 "Калина"; СДГ 11 "Теменуга"; ОДЗ 18 "Дружба" и на Детска ясла "Гергана".

Предвидените мерки постигат интегрирано въздействие и синергичен ефект чрeз реализирани в миналото проекти, като и чрез мерките и дейностите, предвидени по другите проекти, част от Инвестиционната програма на общината, които касаят интервенции върху градската среда, социалната и културната инфраструктура, развитието на интегриран градски транспорт.
Дейности
  • Дейност: Извършване на основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен : Това е основна дейност по проекта, в рамките на която ще бъдат извършени различни видове СМР в осем обекта на образователната инфраструктура (сгради и околни пространства), в т.ч: изпълнение на топлоизолации по фасадите; минерални и фасадни мазилки; подмяна на неподменени дограми; шпакловки; циментови замазки; хидроизолации; фаянсови и др. облицовки; теракотни настилки; гранитогрес; боядисване стени и тавани; окачени тавани; изграждане на пожароизвестителни системи; силови, осветителни, мълниезащитни, отоплителни, вентилационни инсталации; подмяна на осветителни тела и ел. табла; водопроводни инсталации и канализации; благоустрояване на прилежащите терени - дворни пространства, вкл. реконструкция на съществуващи настилки, на тревни площи, подходящо залесяване; изпълнение на различен брой детски/спортни площадки с ударопоглъщащи настилки; доставка и монтаж на различни детски съоръжения, беседки, пейки и др.; ремонт и пребоядисване на огради; нови парапети по терасите и рампите. Обектите, за които ще бъде изпълнен основен ремонт, въведени мерки за ЕЕ в гр. Плевен са: - НУ „Христо Ботев”; - ЦДГ 12 „Ралица”; - ЦДГ 2 „Юнско въстание”; - ЦДГ 8 „Щурче”; - Детска ясла „Гергана”; - ЦДГ 20 „Калина”; - СДГ 11 „Теменуга”; - ОДЗ 18 „Дружба”. На база готовите работни проекти за горепосочените осем обекта е изготвена документация за провеждане на открита процедура за възлагане на обществената поръчка за СМР, обявена на 13.04.2016г. (с № в регистъра на АОП: 00226-2016-0014). Към настоящия момент все още не е приключило провеждането на обществена поръчка, която е с осем обособени позиции - за всеки отделен обект. В случай на евентуално прекратяване на обособени позиции - обществена поръчка за тях ще бъде подготвена и обявена повторно, най-късно до трети месец от подписване на договор за БФП по проекта. Съгласно документацията, изпълнението на договорите е заложено под условие, от датата на получаване от Изпълнителя на уведомително писмо от Възложителя относно подписан договор за БФП между общината и УО на ОПРР. Изпълнението на договорите ще започне след получаване на възлагателно писмо от Възложителя. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на откриване на строителната площадка и приключва с подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Образец 15 (съгласно Наредба № 3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Срокът за изпълнение на договорите за СМР ще бъде съгласно Техническото предложение на съответния Изпълнител, с оглед на което е възможно приключването на обектите да бъде в по-кратки срокове. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 1 са: - Провеждане на процедура (ако е приложимо) и възлагане изпълнението на договорите за СМР (индикативно - от месец 3); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (индикативно - след месец 3); - Изпълнение на договорите за СМР за всички обекти (индикативно - след месец 3 до месец 27): НУ „Христо Ботев” (до месец 12); ЦДГ 12 „Ралица”(до месец 10); ЦДГ 2 „Юнско въстание” (до месец 22); ЦДГ 8 „Щурче” (до месец 12); Детска ясла „Гергана” (до месец 22); ЦДГ 20 „Калина” (до месец 11); СДГ 11 „Теменуга” (до месец 26); ОДЗ 18 „Дружба” (до месец 27); - Подписване на Констативни актове за установяване годността за приемане на строежите, без забележки - Акт Образец 15 (индикативно - до 27 месец). Предвид обхвата на обектите и провеждането на занятията в училището и детските заведения, следва е да се отбележи, че изпълнението на вътрешните и външните ремонтни дейности ще бъде съобразено и ще става поетапно за отделните обекти, като СМР дейностите ще бъдат извършвани основно през пролетните и летните месеци в две последователни календарни години, съгласно договорите и предвидените графици за изпълнение, с цел да се гарантира спокойна и сигурна обстановка по време на образователния и възпитателния процес., Договорена стойност: 5 647 295.36 , Отчетена стойност: 6 775 347.79
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор при основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен : Дейността е свързана с извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителите на всички обекти по проекта, в съответствие със законовите правомощия и задължения на избрани за изпълнители лица - упражняващи строителен надзор на строежите. Избраният консултант/и, след проведента процедура и въз основа на договор с възложителя: - упражнява строителен надзор; - извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; - може да изпълнява координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора. Други отговорности на консултанта са свързани с: - Подписване съвместно със строителя на изготвената екзекутивна документация и представянето й на съответните органи съгласно чл.175 и сл. от ЗУТ; - Участие при съставянето на констативните актове по чл.176, ал.1 от ЗУТ, с които се удостоверява, че строежите са изпълнени съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал.1,2 и условията по сключените договори; - Изготвяне на техническите паспорти на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за технич. паспорти на строежите. - Отчитане изпълнението на плана за управление на строителните отпадъци. Упражняващият строителен надзор, носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл.224,ал.1 и чл.225,ал.2 и в нарушение на изискванията на чл.169, ал.1,3 от ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Упражняващият строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалн. развитие и благоустройств. за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията и заповедите на упражняващия строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. След приключване на СМР лицето по строителния надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя. Дейността включва и всички други дейности, предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на СМР. На 14.04.2016г. е обявена обществена поръчка с три обособени позиции за упражнаване на строителен надзор за всички обекти, включени в проекта (№ в регистъра на АОП: 00226-2016-0019), но все още не приключило нейното провеждане. В случай на евентуално прекратяване на обособени позиции, обществена поръчка за тях ще бъде подготвена и повторно обявена, най-късно до 3 месец от подписване на договор за БФП. Стъпките за изпълнение на дейност 2 са: - Провеждане на процедура (ако е приложимо); възлагане изпълнението на договорите за строителен надзор (индикативно-от месец 3); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (индикативно-след месец 3); - Изпълнение на договорите за строителен надзор (индикативно-след месец 3 до месец 28); - Подписване на окончателен констативен Протокол /Акт Образец 19/ за извършените СМР (индикативно-до 28 месец)., Договорена стойност: 137 476.27 , Отчетена стойност: 162 708.39
  • Дейност: Упражняване на авторски надзор при основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен : Авторски надзор ще бъде упражнен при изпълнение на основните ремонти и въвеждането на мерки за ЕЕ на всички обекти, включени в обхвата на проектното предложение, с изключение на един обект - ОУ "Климент Охридски", за който авторският надзор ще бъде в рамките на дейността, респ. процедурата за извършване на проектиране, изграждане и авторски надзор (инженеринг) за обекта. Авторският надзор е задължителен за изпълнението и приемането на всички видове работи. Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството съгласно чл. 162 от ЗУТ ще бъдат определени чрез договорите между общината и проектантите на обектите. Авторският надзор ще се осъществява от лицата – автори на проектите по съответните части на дадения работен проект. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва дейности като: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Консултации (вкл. извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация); - Изработване на допълнителни чертежи на детайли; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от такива е възникнала по време на строителството; - Друго необходимо съдействие (напр. избор на материали и др.). С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 3 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договорите за авторски надзор с писмо от Възложителя (индикативно - от 3 месец); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (индикативно - след 3 месец); - Изпълнение на договорите за авторски надзор по време на изпълнение на строителните дейности (индикативно - след месец 3 до 27 месец)., Договорена стойност: 155 750.00 , Отчетена стойност: 186 900.00
  • Дейност: Проектиране, упражняване на авторски надзор, извършване на ремонт (СМР), обзавеждане/оборудване на ОУ "Климент Охридски" - обект от Образователната инфраструктура на гр. Плевен : За единия от обектите от проектното предложение лиспсва пълна проектна готовност - за ОУ "Климент Охридски" на настоящия етап няма изготвен технически/работен проект, респ. разрешение за стоеж, с оглед на което в рамките на проекта ще бъде възложен инженеринг за обекта - извършване на проектиране, изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор по време на строителните дейности, доставка на ново оборудване и обзавеждане за нуждите на училището. В резултат на реализиран проект са изпълнени енергоспестяващи мерки по сградата през 2012 г., като въведените мерки за енергийна ефективност са всички, които са били предписани в обследване за енерг. ефективност от 2010 г. В изпълнение на приложените мерки в сградата е подменена дограмата с PVC; енергоспестяващи лампи; външните стени и покрива са топлинно изолирани, изпълнена е нова външна мазилка. В началото на 2016 г. на обекта е извършено енергийно обследване, което не предписва мерки за енерг. ефективност, защото е установено, че сградата попада в енергиен клас B, като е издаден сертификат №00428ЙДГ005 от 25.02.2016 г. за клас на енергопотребление „В“. С цел приключване на цялостното обновяване на обекта и за надграждане вече изпълнени ремонтни дейности, мерки за енерг. ефективност, съгласно обяснителната записка и индикативна КСС по окрупнени показатели за обекта въз основа на пазарни цени се предвижда да бъдат реализирани ремонтни дейности: - в класните стаи циклене/лакиране на паркет, ремонт, боядисване; - в санитарните възли: подмяна на хоризонтална/вертикална ВиК инсталация, облицовка, настилка, подмяна санитарни прибори, батерии; - изграждане на външен асансьор, рампи за хора в неравностойно положение; - подмяна на вратите; - във физкултурния салон - изграждане на мултифункционално спортно игрище; - изграждане на система за видеонаблюдение - класни стаи, точки от коридори, стълбища/фоайета, училищен двор; Ще бъдат реализирани и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване за обекта. В рамките на дейността ще бъде обновено прилежащото дворно пространство към обекта, като бъдат: - частично преасфалтирани и изградени нови тротоари и стълбища около всички корпуси и между спортните площадки. - реконструирани съществуващите спортни площадки - открити мултифункционални игрища и открит фитнес чрез обновяване на трибуни, спортни настилки, спортно оборудване, уреди, огради, осветление и видеонаблюдение. - изградено енергоспестяващо алейно осветление на целия училищен двор; - ремонтирана оградата на училището. Ще бъде доставено необходимо ново обзавеждане и оборудване за обекта (съгласно Техническа спецификация), което заедно с другите, приложени мерки в обекта ще доведат до постигане на цялостна модернизация на образователната институция и подобряване качеството на предоставяните образователни услуги. Стъпките за изпълнение на дейност 4 са: - Провеждане на процедура за инженеринг и възлагане изпълнението на договора (индикативно - от месец 2); - Проектиране във фаза "Работен проект" в рамките на изпълнение на договора за инженеринг (индикативно - след месец 4 до месец 6); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (индикативно - след месец 6); - Изпълнение на СМР - вътрешни ремонтни дейности, в рамките на договора за инженеринг (индикативно - след месец 6 до месец 11); - Обзавеждане и оборудване на обекта, в рамките на договора за инженеринг (индикативно - след месец 11 до месец 13); - Изпълнение на СМР - външни ремонтни дейности, в рамките на договора за инженеринг (индикативно - след месец 18 до месец 26); - Подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, без забележки - Акт Образец 15 (индикативно - до 26 месец). Предвид нормалното и спокойно провеждане на образователния процес в училището, изпълнението на вътрешните и външни ремонтни дейности ще става поетапно - през летните месеци, съгласно договора и предвидения график за изпълнение., Договорена стойност: 1 659 645.35 , Отчетена стойност: 1 983 247.64
  • Дейност: Извършване на дейности за публичност и информация : Дейностите за публичност и информация ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка и провеждане на пресконференции; изготвяне и публикуване/поставяне на информационни материали, популяризиращи финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. Изпълнението на дейностите ще бъде съгласно заложеното в Раздел 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Община Плевен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от ЕФРР. Мерките за тази цел ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията. Редовно ще бъде публикувана информация за проекта на интернет-страницата на Община Плевен - http://www.pleven.bg/, както и на сайта на проекта. Предвидените материали и събития, свързани с осигуряването на информация и публичност по проекта включват: - Билбордове (3х4 м) - Постоянни обяснителни табели (50х70 см) - Пресконференции (при стартиране на проекта; междинна; и при приключване на проекта) - Банер - Прессъобщения и/или реkламно-uнформацuонни kapeта в регuонална медия - Официални церемонии (при старmuране на СМР по проеkта; и при оmkpuвaнe на oбekmи) - Печатни информационни материали (листовки) - Информационни стикери Всяка публикация, направена от бенефициента в каквато и да било форма и в каквото и да е средство за масова информация, в това число и в Интернет ще съдържа заявлението: “Този документ е създаден в рамките на проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 5 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението по договор за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта, с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Изпълнение на договора за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта (след месец 3 до 29 месец)., Договорена стойност: 12 247.00 , Отчетена стойност: 14 696.40
  • Дейност: Извършване на независим одит на проекта: Независимият одит на проект "Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието" е задължителна дейност. Предвид продължителността и обхвата на проекта, одитът ще бъде извършван текущо и ще приключи след приключване на дейностите по проекта, т.е ще бъде извършен текущ и окончателен одит по проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от регистриран одитор/и или консултантска фирма за одит, чрез провеждане на възлагателна процедура по реда на ЗОП. В изпълнение на дейността ще бъдат изготвени и представени междинни доклади за фактически констатации, които ще бъдат приложени към исканията за плащане на бенефициента; ще бъде изготвен и представен окончателен доклад за фактически констатации за изпълнението, който ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Дейността ще бъде извършена при прилагане на международните стандарти, националното и европейското законодателство. При изпълнението на дейността ще бъде съблюдавано стриктно спазването на Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, изработена от Дирекция „Национален фонд“ към Министерството на финансите. Докладите за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури) ще бъдат изготвени и в съответствие с приложимия образец, утвърден от УО на ОПРР. Основната цел на независимия финансов одит е да се формират констатации/потвърждения, че отчетените от Община Плевен разходи, описани във финансовите отчети и исканията за плащане по проекта са действително извършени, точни и допустими. Целта на това потвърждаване на разходи е одиторът да удостовери, че заявените от общината, във финансовите отчети и искания за плащане, разходи са настъпили/реални, както и че са акуратни/точни и допустими, както и да предостави на бенефициента по проекта - Община Плевен доклада за фактически констатации, във връзка с извършените възлагателни процедури, сключените договори и извършените плащания. Допустимостта се определя като правилно и коректно разходване на БФП в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в договора за БФП по проекта. Като част от обхвата на проверката одиторът задължително ще извърши и проверка за съответствие относно законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки, подписаните договори и анекси към тях, (ако е приложимо). Последващият от страна на одитора контрол се осъществява за спазването на приложимите нормативни актове по отношение на всички процедури, свързани с възлагането на всички видове дейности по проекта, като задължително ще бъде извършена оценка за съответствие относно законосъобразността, предвид приложимото законодателство, предмета и характера на дейностите, включени в проекта, както и по отношение на документи по ОПРР 2014-2020 - в т.ч указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др. Преди изготвяне и подаване на всяко искане за плащане по проекта, одиторът ще проверява дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на БФП, и ще изготвя доклад (междинен) за фактически констатации. Преди изготвяне и подаване на искането за окончателно плащане по проекта, одиторът ще извърши необходимите проверки и ще изготви окончателен доклад за фактически констатации по проекта. Стъпките за изпълнението на дейност 6 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за извършване на независим финансов одит на проекта, с писмо от Възложителя (индикативно - от 3 месец); - Изпълнение на договора за извършване на независим финансов одит на проекта (след месец 3 до 30 месец)., Договорена стойност: 9 160.00 , Отчетена стойност: 12 244.94
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта : В рамките на тази дейността след сключване на договор за БФП, със заповед на кмета на Община Плевен ще се легитимира екипът за организация и управление на проект "Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието". Съставът на екипа ще бъде определен съгласно посочения в Раздел 9 на формуляра за кандидатстване. Екипът ще включва: ръководител, финансов мениджър, юрист, специалист обществени поръчки; координатор строителство; специалисти инвеститорски контрол - трима; административен сътрудник; технически сътрудник/архивар. Екипът за организация и управление на проекта ще изготви: система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване и работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници. Системата за вътрешен мониторинг, контрол и докладване ще бъде в съответствие с механизма за организация и управление на Инвестиционната програма на общината. Екипът за управление на проекта ще провежда ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. Екипът за управление на проекта ще поддържа комуникация с представители на заинтересованите страни. Екипът за управление на проекта ще поддържа редовна комуникация със Звеното за оперативно управление на ИП и с Експертни групи за наблюдение, на които ще бъде докладвана информация, свързана с изпълнението на проекта - минимум два пъти годишно. Екипът за управление на проекта регулярно ще подготвя за публикуване на сайта на общината информациите/съобщенията, свързани с изпълнението на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнението на договорите в уговорените срокове; за постигане на заложените цели и индикатори за изпълнение; за целесъобразното, ефикасното и ефективното разходване на средствата по проекта; ще осъществява непосредствен мониторинг на изпълнението. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му. Екипът ще поддържа, съхранява и предоставя необходимата документация, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Екипът ще контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители., Договорена стойност: 152 581.48 , Отчетена стойност: 146 742.77

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: М-СИНТЕЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 186 900.00 , Отчетена стойност**: 186 900.00
  • Изпълнител: АРТСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 736 964.00 , Отчетена стойност**: 1 726 871.50
  • Изпълнител: Христина, Договорена стойност по проекта*: 14 850.16 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Цветомира, Договорена стойност по проекта*: 12 874.68 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 96 779.22 , Отчетена стойност**: 96 779.22
  • Изпълнител: ВИА КОНСТРУКТ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 900.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 23 773.88 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУЛСТРОЙ 77 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 569 132.45 , Отчетена стойност**: 565 857.58
  • Изпълнител: ГЕА СТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 254 851.74 , Отчетена стойност**: 1 202 575.97
  • Изпълнител: БИЛД ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 483 661.80 , Отчетена стойност**: 417 100.44
  • Изпълнител: Владислав, Договорена стойност по проекта*: 24 352.90 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РСМ БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 992.00 , Отчетена стойност**: 10 992.00
  • Изпълнител: Златна, Договорена стойност по проекта*: 17 813.38 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 157 831.20 , Отчетена стойност**: 157 831.20
  • Изпълнител: ДИРЕКЦИЯ ЗА НАЦИОНАЛЕН СТРОИТЕЛЕН КОНТРОЛ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: РАФАИЛОВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 81 667.36 , Отчетена стойност**: 69 966.56
  • Изпълнител: ПЕТРОВ 95-ЮРИ НЕНЧЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 860 400.00 , Отчетена стойност**: 843 272.84
  • Изпълнител: АЛФА БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 706 349.13 , Отчетена стойност**: 1 538 637.28
  • Изпълнител: ИКАР КОНСУЛТ АД, Договорена стойност по проекта*: 74 238.52 , Отчетена стойност**: 64 232.90
  • Изпълнител: Христина, Договорена стойност по проекта*: 14 645.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 080.00 , Отчетена стойност**: 13 080.00
  • Изпълнител: ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД, Договорена стойност по проекта*: 834 072.82 , Отчетена стойност**: 807 020.06
  • Изпълнител: Мирослав, Договорена стойност по проекта*: 14 850.16 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 8 904.74 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД СЛЪНЧЕВИ ГРАДИНИ, Договорена стойност по проекта*: 610 918.34 , Отчетена стойност**: 541 919.61
  • Изпълнител: ДЗЗД "ДММ Графити", Договорена стойност по проекта*: 30 900.48 , Отчетена стойност**: 28 508.93
  • Изпълнител: Добромир, Договорена стойност по проекта*: 17 813.38 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Бисерка, Договорена стойност по проекта*: 13 862.42 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Огнян, Договорена стойност по проекта*: 17 813.38 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Евгени, Договорена стойност по проекта*: 21 389.68 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУЛТЕРМОСТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 893 868.95 , Отчетена стойност**: 858 064.01
  • Изпълнител: Военно инвалидна кооперация "КОРОНА", Договорена стойност по проекта*: 1 616.40 , Отчетена стойност**: 1 616.40
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ПМ АРХИТЕКТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 68 200.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: ГРАФИТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: МОР-ЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ДММ - ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: Юнайтид груп ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 183.00 , Достигната стойност: 197.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2 615.00 , Достигната стойност: 2 559.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 8 383 083.78 BGN
БФП 8 383 083.78 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 8 383 083.78 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 85 317.46 0.00 85 317.46 АЛФА БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 44 693.45 0.00 44 693.45 БУЛТЕРМОСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 24 183.09 0.00 24 183.09 БИЛД ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 125 485.17 0.00 125 485.17 ГЕА СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 БУЛСТРОЙ 77 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ПЕТРОВ 95-ЮРИ НЕНЧЕВ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 52 821.29 0.00 52 821.29 ДЗЗД СЛЪНЧЕВИ ГРАДИНИ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 549.60 0.00 549.60 РСМ БГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 434 241.00 0.00 434 241.00 АРТСТРОЙ ООД
Липса на добро финансово управление 0.00 3 479.76 0.00 3 479.76 Владислав Захариев Иванов

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ОУ "Климент Охридски" - обект от Образователната инфраструктура на гр. Плевен" по четири позиции както следва: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и кухненско оборудване; Обособена позиция 2: Доставка на компютърно оборудване, периферни устройства и аудио оборудване; Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на климатична техника; Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на оборудване за медицински кабинет., Прогнозна стойност: 258 842.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2: Доставка на компютърно оборудване, периферни устройства и аудио оборудване
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 96 779.22
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на климатична техника
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 070.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на оборудване за медицински кабинет
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 645.20
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и кухненско оборудване
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 151 116.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за публичност и информация по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”., Прогнозна стойност: 22 160.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 – „Изготвяне на печатни информационни материали (листовки, пълноцветни) и изработка на информационни стикери (9х5 см.)”, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП
    Изпълнител: Военно инвалидна кооперация "КОРОНА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 616.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билбордове и постоянни обяснителни табели, банер, изготвяне и публикуване на прессъобщение и/или рекламно-информационно кape в регионална медия, организиране и провеждане на пресконференции и официални церемонии“
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 080.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на независим финансов одит в изпълнение на проект: „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”., Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: "Извършване на независим финансов одит в изпълнение на проект: „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”
    Изпълнител: РСМ БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 992.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство за обновяване на ОУ "Климент Охридски" - обект от Образователната инфраструктура на гр. Плевен". , Прогнозна стойност: 1 459 500.17
  • Обособена позиция 1: "Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство за обновяване на ОУ "Климент Охридски" - обект от Образователната инфраструктура на гр. Плевен"
    Изпълнител: АРТСТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 736 964.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Владислав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 352.90
  • Обособена позиция 2: Финансов мениджър
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 773.88
  • Обособена позиция 3: Юрист
    Изпълнител: Златна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 813.38
  • Обособена позиция 4: Специалист обществени поръчки
    Изпълнител: Христина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 645.80
  • Обособена позиция 5: Координатор строителство
    Изпълнител: Евгени
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 389.68
  • Обособена позиция 6: Специалист инвеститорски контрол 1
    Изпълнител: Емилия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 904.74
  • Обособена позиция 7: Специалист инвеститорски контрол 2
    Изпълнител: Христина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 850.16
  • Обособена позиция 8: Специалист инвеститорски контрол 3
    Изпълнител: Мирослав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 850.16
  • Обособена позиция 9: Административен сътрудник
    Изпълнител: Бисерка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 862.42
  • Обособена позиция 10: Технически сътрудник/архивар
    Изпълнител: Цветомира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 874.68
  • Обособена позиция 11: Юрист
    Изпълнител: Добромир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 813.38
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, разделена на осем обособени позиции, Прогнозна стойност: 6 239 468.44
  • Обособена позиция 1: Позиция №3 –Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградата на ЦДГ 2 „Юнско въстание”, гр. Плевен, ул. „Сергей Румянцев” №41, пи с идентификатор 56722.661.698 и сгради с идентификатори 56722.661.698.1, 56722.661.698.2, 56722.661.698.3, 56722.661.698.4, кв. 86 УПИ VІІІ”
    Изпълнител: АЛФА БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 706 349.13
  • Обособена позиция 2: Позиция №7 –Основен ремонт и преустройство на сградата на СОДГ 11 „Теменуга” гр. Плевен, ул. „Генерал Столетов” №2, пи с идентификатор 56722.666.44 и сгради с идентификатори: 56722.666.44.1 и 56722.666.44.2, стр. кв. 425, УПИ І
    Изпълнител: БУЛТЕРМОСТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 893 868.95
  • Обособена позиция 3: Позиция №8 –Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградата на ОДЗ 18 „Дружба” гр. Плевен, ж.к. „Дружба”, І м-р, пи с идентификатор 56722.667.810, и сгради с идентификатори 56722.667.810.1, 56722.667.810.2, 56722.667.810.3, 56722.667.810.4, стр. кв.12., УПИ VІ
    Изпълнител: ГЕА СТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 254 851.74
  • Обособена позиция 4: Позиция №1 –Основен ремонт и преустройство на сградата на Начално училище "Христо Ботев", гр. Плевен, ул. „Парашкев Цветков” №35, пи с идентификатор 56722.660.676 и сгради с идентификатори: 56722.660.676.1 и 56722.660.676.2, кв. 372, УПИ ІІ
    Изпълнител: БИЛД ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 483 661.80
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, разделена на четири обособени позиции, Прогнозна стойност: 2 552 494.00
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 – „ОСНОВЕН РЕМОНТ И ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА СГРАДАТА НА ЦДГ 20 „КАЛИНА”
    Изпълнител: ПЕТРОВ 95-ЮРИ НЕНЧЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 860 400.00
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – „ОСНОВЕН РЕМОНТ И ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА СГРАДАТА НА ЦДГ 12 „РАЛИЦА”
    Изпълнител: ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 834 072.82
  • Обособена позиция 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – „ОСНОВЕН РЕМОНТ И ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА СГРАДАТА НА ЦДГ 8 „ЩУРЧЕ”
    Изпълнител: БУЛСТРОЙ 77 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 569 132.45
  • Обособена позиция 4: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – „ОСНОВЕН РЕМОНТ И ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА СГРАДАТА НА ДЕТСКА ЯСЛА „ГЕРГАНА”
    Изпълнител: ДЗЗД СЛЪНЧЕВИ ГРАДИНИ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 610 918.34
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на авторски надзор при основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, Прогнозна стойност: 155 986.70
  • Обособена позиция 1: Упражняване на авторски надзор при основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”
    Изпълнител: М-СИНТЕЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 186 900.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор по основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на обекти от Образователната инфраструктура на гр. Плевен по проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, Прогнозна стойност: 197 207.75
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на следните обекти: - НУ "Христо Ботев", гр. Плевен, ул. „Парашкев Цветков” №35, пи с идентификатор 56722.660.676 и сгради с идентификатори 56722.660.676.1, 56722.660.676.2, кв.372 УПИ ІІ”; - ЦДГ № 12 "Ралица", гр. Плевен, ул. „Браила” №26, пи с идентификатор 56722.661.507 и сграда с идентификатор 56722.661.507.1, кв.40 УПИ І” - ОУ „Климент Охридски”, гр. Плевен жк „Дружба”, 1 микрорайон, с идентификатор 56722.667.775.1; 56722.667.775.2; 56722.667.775.3; 56722.667.775.4; 56722.667.775.5; 56722.667.775.6; 56722.667.775.7; 56722.667.775.8, кв.12 УПИ ІІІ”
    Изпълнител: РАФАИЛОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 81 667.36
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на следните обекти: - ЦДГ № 2 "Юнско въстание", гр. Плевен, ул. „Сергей Румянцев” №41, пи с идентификатор 56722.661.698 и сгради с идентификатори 56722.661.698.1, 56722.661.698.2, 56722.661.698.3, 56722.661.698.4, кв. 86 УПИ VІІІ”; - ЦДГ № 8 "Щурче", гр. Плевен, ул. „Стоян Заимов” №2, пи с идентификатор 56722.659.853 и сгради с идентификатори 56722.659.853.1 и 56722.659.853.2, стр. кв. 381а, УПИ ІІ”; - ДЯ "Гергана", гр. Плевен ул. „Мур” №15, пи с идентификатор 56722.662.643 и сгради с идентификатори 56722.662.643.1 и 56722.662.643.2, стр. кв.331а, УПИ І”
    Изпълнител: ИКАР КОНСУЛТ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 74 238.52
  • Обособена позиция 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт и въвеждане на мерки за ЕЕ на следните обекти: - ЦДГ № 20 "Калина", гр. Плевен, ж.к. „Дружба”, ІІІ м-р, пи с идентификатор 56722.667.413 и сграда с идентификатор 56722.667.413.1, стр. кв.37, УПИ ІІІ”; - СОДГ № 11 "Теменуга", гр. Плевен, ул. „Генерал Столетов” №2, пи с идентификатор 56722.666.44 и сгради с идентификатори: 56722.666.44.1 и 56722.666.44.2, стр. кв. 425, УПИ І” - ЦДГ № 18 "Дружба", гр. Плевен, ж.к. „Дружба”, І м-р, пи с идентификатор 56722.667.810, и сгради с идентификатори 56722.667.810.1, 56722.667.810.2, 56722.667.810.3, 56722.667.810.4, стр. кв.12., УПИ VІ”
    Изпълнител: ДЗЗД "ДММ Графити"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 900.48

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN