Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0055-C01
Наименование на проекта Развитие на управленския капацитет и растеж в "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД
Бенефициент 201866164 АР ЕНД ДИ СЪРВИСИЗ ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 02.05.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Враца, гр.Враца
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Ар Енд Ди Сървисиз" ООД е една от най-бързоразвиващите се компания в България в сферата на клиничните изпитвания. Само за четири години от създаването си, дружеството разполага с персонал от 43 души и извършва клинични изпитвания с 1216 пациенти. Спецификата на работата при извършването на клинични изпитвания налага администрирането на големи количества информация и спазване на високо ниво на сигурност на данните, което в комбинация с бързия растеж на дружеството и голямото количество пациенти води до тромавост на процесите.
С изпълнението на настоящия проект "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД ще внедри ИКТ базирана система за управление на бизнес процесите, която ще оптимизира и автоматизира всички процеси във фирмата и ще подпомогне повишаването на конкурентоспособността и устойчивия растеж на националния и европейски пазар. Ще се внедри и Система за управление на Околната среда, която ще повиши и гарантира качеството на предлаганите услуги и ще ограничи негативното въздействие върху Околната среда.
Заложените цели ще бъдат постигнати чрез дейност по въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите и придобиване на 2 бр. сървъри, както и дейност по внедряване и сертифициране по Български държавен стандарт EN ISO 14001.
В резултат се очаква да се повиши конкурентоспособността и управленския капацитет на "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД и да се гарантира устойчивото му развитие на националния и европейски пазар.
Дейности
  • Дейност: Въвеждане и сертифициране на система за управление на Околната среда в съответствие с изискванията на БДС EN ISO 14001: Дейността ще бъде изпълнена чрез въвеждането и сертифицирането на система за управление на Околната среда по Български държавен стандарт EN ISO 14001. Системата е необходима, за да може дружеството по-ефективно да използва ресурсите си, с цел повишаване ефективността на разходите. Основните клиенти на "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД са фармацевтични компании, които имат изискване към определени клинични изпитвания да се извършват от изпълнители, които са отговорни към опазването на Околната среда. Въвеждането на системата ще повиши прозрачността на мерките за опазване на Околната среда и ще създаде по-високо доверие е дружеството, което от своя страна ще позволи на фирмата да отговори на изискванията на своите клиенти и да привлече нови от националния и европейски пазар. Внедряването и Сертифицирането ще бъдат изпълнени от различни и независими изпълнители, съгласно законоустановеното изискване. Цените на услугите са формирана след направено пазарно проучване и са определени така, че максимално ефективно да се разходват средставата по проекта. При изпълнение на дейноста ще бъда прилагани мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, за сметка на дружеството., Договорена стойност: 14 700.00 , Отчетена стойност: 11 950.00
  • Дейност: Придобиване и въвеждане на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София и придобиване на 2 бр.сървър, необходими за внедряването му.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиването на ИКТ базиран софтуери за управление на бизнес процесите и сървъри- 2 бр., необходими за внедряването му. 1.Внедряването на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София е напълно допустимо и необходимо. Системата е в остновата на целия проект и без внедряването й изпълнението на проекта е невъзможно. Чрез внедряването на софтуер за управление на бизнес процесите "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД ще има възможност да преодолее ограниченията пред своето развитие и ще подобри процесите на планиране и вземане на решения; процеса на организация на ресурсите; процеса на предоставяне на услуги; процеса на реализация на услугата; процеса на интернационализация на услугата. Внедряваната сиистема ще подпомогне решаването на проблемите на дружеството, свързани със сигурността на данните; ще подобри отчетноста и ще премахне ограничение през развитието на националния и европейски пазар. Подробна обосновка относно необходимостта от внедряването на ИКТ базиран софтуери за управление на бизнес процесите е направането в т.11.3 от настоящия проект. След направено пазарно проучване и анализ, се взе решение системата да бъде обособи в два бюджетни 27.1 за офис Враца и 27.2 за офис София, тъй като ще бъде използвана и на двете места. Стойността на внедряването във всеки офис бе изчислена от екипа на фирмата, изготвила индикативната оферта на база потреблението и сложността на внедряване. Системата ще се ползва от 21 служители във Враца и от 14 в София. Въпреки разделението в два бюджетни реда, системата е един цялостен актив, тъй като е клауд базирана и всички нейни модули ще се използват и в двата офиса и няма как да бъде разделена. Поради тази причина е посочена като един актив в Техническата спецификация на предвидените за закупуване ДМА и ДНА, който обхваща два бюджетни реда: 27.1 "Система за управление на бизнес процесите за офис Враца" и 27.2. "Система за управление на бизнес процесите за офис Враца". 2. С изпълнението на настоящата дейност ще бъдат придобити 2 бр. сървъри, които са необходими за внедряването на ИКТ базирана системата за управление на бизнес процесите. Необходимостта от придобиване на собствени сървъри се обуславя от заложеното изискване в индикативната оферта към системата за управление на бизнес процесите- да бъде инсталирана на сървъри с определена производителност, за да може да функционира ефективно. Друга предпосатавка за придобиването на собствени сървъри е изискването на нашите клиенти- цялата информация по процеса на клинични изпитвания да бъде конфиденциална. За целата ще придобием в бр. 2 сървъри, които ще се съхраняват в сървърното на дружеството в гр. София, което отговаря на изискванията за най-висок клас сигурност. Сървърите са специфично конфугурирани за нуждите на софтуера за управление на бизнес процесите и няма да се използват за други цели. Цените на активите са формирана след направено пазарно проучване и са определени така, че максимално ефективно да се разходват средставата по проекта. При изпълнение на дейноста ще бъда прилагани мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, за сметка на дружеството., Договорена стойност: 541 500.00 , Отчетена стойност: 517 730.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КОНСЕХО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 285.00 , Отчетена стойност**: 7 550.00
  • Изпълнител: ЛОЙДС РЕГИСТЪР ЕМЕА КЛОН, Договорена стойност по проекта*: 3 080.00 , Отчетена стойност**: 4 400.00
  • Изпълнител: НЕКСТ КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 310 800.00 , Отчетена стойност**: 444 000.00
  • Изпълнител: СИЕНСИС АД, Договорена стойност по проекта*: 51 611.00 , Отчетена стойност**: 73 730.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 85 314.16 , Достигната стойност: 81 247.57
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 556 200.00 BGN
БФП 389 340.00 BGN
Собствено финансиране 166 860.00 BGN
Общо реално изплатени суми 370 776.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Внедряване и сертификация на БДС EN ISO 14001 с две обособени позиции, Прогнозна стойност: 14 700.00
  • Обособена позиция 1: Внедряване на система за управление на околната среда
    Изпълнител: КОНСЕХО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 285.00
  • Обособена позиция 2: Сертифициране по стандарт по БДС EN ISO 14001
    Изпълнител: ЛОЙДС РЕГИСТЪР ЕМЕА КЛОН
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 080.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Внедряване на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София по техническа спецификация, Прогнозна стойност: 444 000.00
  • Обособена позиция 1: Внедряване на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София по техническа спецификация
    Изпълнител: НЕКСТ КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 310 800.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 2 бр. сървъри, Прогнозна стойност: 97 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 2 бр. сървъри
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 611.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN