Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-3.002-0001-C06
Наименование на проекта Качествено професионално обучение за повишаване ефективността на правосъдието
Бенефициент 131177220 Национален институт на правосъдието
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 11.11.2016
Дата на стартиране 03.10.2016
Дата на приключване 03.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е свързано с подготовка, провеждане, отчитане и оценка на присъствени, регионални и дистанционни обучения за магистрати, съдебни и прокурорски помощници, съдебни служители, държавните съдебни изпълнители, съдиите по вписванията, съдебни заседатели и други лица съгласно чл. 249 от ЗСВ. Постигането на качествено професионално обучение с цел повишаване ефективността на правосъдието ще е основен приоритет за екипа на Националния институт на правосъдието. За целта се предвижда изпълнението на дейности, които са ясно разграничени според спецификата на материята и на целевите групи. В тази връзка се обособява дейност за присъствени обучения; друга дейност за регионалните обучения, по която институтът има 55 партньорски декларации; дейност за дистанционни обучения и дейност, която включва издаването на тематично помагало по Европейско право. В рамките на 38 месеца дейностите ще бъдат изпълнявани от служителите на НИП със съдействието на външни експерти, което значително ще засили административния и професионален капацитет на института. Настоящето проектно предложение представлява надграждане над предишните общо седем проекта, изпълнявани в рамките на ОПАК и чрез него ще се засили натрупания опит и практика, за да се очертаят нови посоки на развитие. Новите акценти са свързани с развиването на тематични области, които да осигурят устойчиво повишаване на качеството на обучението, както и с разгръщането на регионални обучения, които по тематична насоченост отговарят на конкретни нужди на правораздаването по места. Същите са в каталога на добри практики на страните членки на Европейската мрежа за съдебно обучение. Изготвянето на тематично помагало по Европейско право успешно допълва процеса на обучение по национално законодателство и съчетава знания за достигане на европейски стандарти за качествено правосъдие.
Дейности
  • Дейност: Провеждане на присъствени обучения в различен формат съобразно конкретните потребности на целевите групи: Дейността включва подготовката, провеждането, отчитането и оценката на присъствени обучения за магистрати, съдебни и прокурорски помощници, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията, съдебни служители, инспектори от Инспектората към Министъра на правосъдието и други експерти на Министерството на правосъдието съгласно чл. 249, ал.1, т. 2 от Закона за съдебната власт, както и служители на МВР и ДАНС. Предвижда се обученията да се фокусират върху следните примерни тематични области: наказателно право и процес, гражданско право и процес, Европейско право и ЕКПЧ, интердисциплинарни теми, устройство и управление на съдебната власт, съдебна администрация, както и административното правораздаване, свързано със специфичната задача за осъществяване на съдебен контрол върху актовете на администрацията. По съдържание и заложени резултати дейността пряко допринася за постигането на двете специфични цели на проекта - повишаване на професионалната квалификация на целевите групи чрез провеждане на обучения в присъствен формат и подобряване на капацитета на НИП за предоставяне на качествено професионално обучение. Провеждането на присъствени обучения съответства на цели 1 и 2 на настоящата процедура, свързани с „осигуряване на качествено професионално обучение”, насочено към „повишаване ефективността на правосъдието”, и „устойчиво повишаване на качеството и услугите, предлагани от НИП в съответствие с най-добрите европейски и световни стандарти”. Конкретните теми на обученията ще бъдат определени в хода на изпълнението на проекта на базата на идентифицираните специфични нужди на целевите групи и като се вземат предвид стратегически документи на национално и европейско ниво. Присъствените обучения са основна форма за текущо повишаване на квалификацията на представителите на целевата група, при която се съчетават различни методически похвати за практическо обучение на професионалисти в по-малки или по-големи групи. Присъствените обучения включват представители от всички нива на съдебната система и се провеждат в София или в страната. Интересът към този тип обучения е стабилен и постоянен. Преподаватели са магистрати или експерти, подбрани според специфичната им експертиза по реда на Вътрешните правила за организацията и реда на учебната дейност в Националния институт на правосъдието. Цялостната подготовка, организация и отчитане на тези обучения се осъществява от НИП съобразно Вътрешните правила за организацията и реда на учебната дейност, подбора и възнаграждението на преподавателите в Националния институт на правосъдието. В рамките на обученията ще бъдат раздавани на хартиен носител на обучаемите учебни материали, изготвени от преподавателите в обученията (презентации, слайдове, казуси, въпроси, извадки от съдебна практика/нормативни актове). Окомплектоването, размножаването и раздаването на тези учебни материали за обученията ще се осъществява от служителите на НИП, участващи в подготовката, провеждането и отчитането на обученията. Дейността ще се изпълнява съобразно Вътрешните правила, както и Вътрешните финансови правила на НИП. Част VII „Вътрешни правила за работната заплата” във връзка с прилагане на Указание No2/07.04.2016 г. относно прилагане на чл.49, ал. 3 от ЗУСЕСИФ., Договорена стойност: 2 365 506.17 , Отчетена стойност: 2 174 488.65
  • Дейност: Изпълнение на Програмата за регионални обучения на съдилищата и прокуратурите: Програмата за регионални обучения на съдилищата и прокуратурите е иновативна присъствена форма за текуща квалификация на магистратите, съдебните служители и представителите на целевата група по проекта, която е разработена от Националният институт на правосъдието и е обявена от Европейската комисия като водеща добра европейска практика в доклад, публикуван през м. юни 2014 г. Тематично, регионалните обучения отразяват конкретните нужди на правораздаването по места. Като организационен модел на обучение, те се основават на взаимното доверие и сътрудничество между НИП и съдилищата при стриктно разпределение на отговорностите между тях. За разлика от стандартните присъствени форми на обучение, при определянето на темите, продължителността, учебната програма и преподавателите в регионалните обучения, водеща е инициативата на съответния орган на съдебната власт. Обученията се провеждат с активното участие на съдилищата и прокуратурите като партньори, а ползватели по тази програма могат да бъдат всички целеви групи. На обученията присъстват представители на целевите групи от съответния съдебен район, а организацията на обучението преимуществено се осъществява от съответния орган на съдебната власт. Цялостният контрол по изпълнението на Програмата за регионални обучения се осъществява от НИП чрез проверки на място и работни срещи с преподавателите и ръководителите на съдилищата и прокуратурите, участващи в Програмата за регионални обучения (за разликата между двете форми на обучение, виж приложена сравнителна таблица). Потребностите на целевите групи по проекта във връзка с провеждането на регионалните обучения, както и правилата на Програмата за регионални обучения ще бъдат обсъдени в рамките на 5 начални еднодневни работни срещи, проведени по апелативни райони на страната с представители на съдилищата - партньори по проекта, както и прокурори и съдебни служители в тези апелативни райони, доколкото същите участват като целева група по дейността. В 20-месечен срок от стартиране на дейността ще бъде изготвена междинна оценка на приложения организационен модел на регионално обучение с оглед изготвянето на Проект за изменение на Вътрешните правила за организацията и реда за изпълнение на програмата за регионални обучения на съдилищата и прокуратурите. Тя ще бъде представена на вниманието на представители на органите на съдебната власт, съдебни служители и преподаватели на НИП в рамките на две последващи работни срещи, предвидени да се проведат в хода на изпълнението на проекта. Тъй като по заложени резултати, тези срещи са насочени към изменения на вътрешните правила, предвиждаме в тях да се включат възможно най-широк кръг представители от органите на съдебната власт, ползватели на обучителния ресурс на регионалните обучения. На базата на натрупания опит от проведените обучения и предложенията на органите на съдебната власт, преподавателите и съдебните служители, представени на работните срещи, ще бъде изготвен Проект за изменение и допълнение на Вътрешните правила за организацията и реда за изпълнение на програмата за регионални обучения на съдилищата и прокуратурите, който ще бъде докладван на УС на НИП. По съдържание и заложени резултати дейността допринася за постигането на двете специфични цели на проекта - повишаване на професионалната квалификация на целевите групи чрез провеждане на обучения в присъствен формат и подобряване на капацитета на НИП за предоставяне на качествено професионално обучение. Провеждането на обучения по Регионалната програма съответства на цели 1 и 2 на настоящата процедура, свързани с „осигуряване на качествено професионално обучение”, насочено към „повишаване ефективността на правосъдието”, и „устойчиво повишаване на качеството и услугите, предлагани от НИП в съответствие с най-добрите европейски и световни стандарти”., Договорена стойност: 261 313.49 , Отчетена стойност: 226 114.26
  • Дейност: Провеждане на дистанционни обучения : Развитието на дистанционната форма на обучение в НИП през последните години се възприема като сериозно постижение при въвеждането на информационни и комуникационни технологии в обучението на целевите групи на Института. Дейността включва подготовката, провеждането, отчитането и оценката на дистанционни обучения за магистрати, съдебни и прокурорски помощници, на държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията, съдебни служители в т. ч. експерти от ИВСС, на инспекторите от Инспектората към Министъра на правосъдието и на други експерти на Министерството на правосъдието съгласно чл. 249 от ЗСВ, както и служители на МВР и ДАНС. Предвижда се обученията да фокусират върху примерни тематични области като: наказателно право и процес, гражданско право и процес, административно право и процес, Европейско право и ЕКПЧ, интердисциплинарни теми, устройство и управление на съдебната власт, ТОТ, ИТ умения, т. нар. soft skills и др. Провеждането на обучения по посочените тематични области съответства на цели 1 и 2 на настоящата процедура, свързани с „осигуряване на качествено професионално обучение”, насочено към „повишаване ефективността на правосъдието”, и „устойчиво повишаване на качеството и услугите, предлагани от НИП в съответствие с най-добрите европейски и световни стандарти”. Режимът на организиране и провеждане на дистанционните обучения е уреден с Правила за реда и организацията на дистанционното обучение в НИП, приети от УС на НИП с Протокол № 50 от 14.07.2011 г. Провежданите от Института дистанционни обучения са без присъствени срещи. От натрупаната през годините практика стана ясно, че участниците в тези обучения, предпочитат да не пътуват и изпитват затруднения да организират отсъствието си от работа или дома за участие в присъствени срещи. Това наложи НИП да се ориентира предимно към дистанционни обучения без присъствен елемент. Технически реализирането на дистанционните обучения се осъществява чрез софтуер с отворен код Moodle, версия 2.8.7. Конкретната тема, формат, профил на аудитория и лектори ще бъдат прецизирани от сформираните работни групи по дейността, които ще изготвят анализи в трите тематични направления на обученията (гражданско, наказателно и административно) и годишни учебни планове по тези направления. Така настоящият проект с всички заложени дейности по него - остава насочен към тематичното обновяване и обогатяване на обученията във всякакъв формат - електронен и присъствен, а методите свързани с техническо усъвършенстване на обученията и прилагането на нови софтуерни решения към тях ще бъдат обособени в отделно проектно предложение. Предложеният подход допринася за запазването на целостта, логическата последователност на дейностите и целенасочеността на проектното предложение. , Договорена стойност: 146 954.38 , Отчетена стойност: 140 451.38
  • Дейност: Изготвяне на самообучителни ресурси за целитена съдебното обучение: Дейността включва издаване на тематично помагало по Европейско право за нуждите на обучението в Националния институт на правосъдието. Разработването на помагалото отговаря на потребностите от изчерпателно и практически ориентирано книжно издание за обучаващите се в задължителните форми на първоначално обучение и в текущите форми на обучение. Помагалото ще включва актуални теми от Европейското право и е в пряка връзка с подготовката на магистратите за прилагане на правото на Европейския съюз и достигане на европейските стандарти за качествено правосъдие. То ще бъде естествено продължение на тематичните помагала по наказателно и гражданско материално и процесуално право за нуждите на началното обучение, издадени по проект, финансиран по ОПАК. Издаването на тематично помагало успешно допълва процеса на обучение и това устойчиво се наблюдава вече трета година. При последните три випуска от кандидати за младши съдии и младши прокурори, използването на издадените по проекта по ОПАК тематични помагала, позволява на обучаемите предварително да се запознаят с конкретната тема, а по време на учебно занятие да бъдат проведени практически упражнения и дискусия по спорните моменти. Издаването на тематично помагало ще позволи подобен подход и в обучението по Европейско право, което в рамките на първоначалното и текущото обучение към момента е организирано единствено като лекционен курс и се отбелязва недостиг на практическия елемент в обучението. Дейността допринася за постигането на специфичната цел на проекта за подобряване на капацитета на НИП за предоставяне на качествено професионално обучение. Тематичното помагало ще се разработи от български експерти, специалисти в съответната област. Предвижда се тематичното помагало по Европейско право да е в обем до 400 стр. и тираж от 1 500 бр. книжно издание и 500 броя компактдискове, които ще бъдат предоставени на представителите на целевите групи, както следва: кандидати за младши съдии, прокурори и следователи за випуските от предстоящите 3 три години, обучаеми от останалите форми на задължителна начална и текуща квалификация, участниците в текущите форми на обучение. Електронният формат на тематичното помагало ще бъде достъпен на Екстранет страницата на НИП, както и във Виртуалната читалня, поддържана в рамките на платформата за дистанционно обучение на Института. Като добра практика на НИП, оценена като такава от ЕК, е вплитането на въпросите на европейското право в обученията по национално законодателство, както и разпространение сред съдилищата и прокуратурите в страната, на книжните полагала, издадени по предходни проекти. Предвижда се разработване на „Наръчник на съдебните процедури за производствата по стабилизация и търговска несъстоятелност".В изпълнение на Плана за действие, включващ мерки за изпълнение на намеренията на Република България за присъединяване към Валутния механизъм (ERM II) и към Банковия съюз, Националният институт на правосъдието е поел ангажимент за разработване на самообучителен ресурс за съдии – Наръчник на съдебните процедури за производства по стабилизация и търговска несъстоятелност, който ще допринесе за повишаване на професионалната компетентност, знания и умения на съдиите при разглеждане и решаване на делата., Договорена стойност: 92 512.36 , Отчетена стойност: 91 653.31
  • Дейност: Дейности по информация и комуникация: Публичното отразяване на проекта и резултатите от дейностите ще привлече вниманието на българското общество върху мерките, които се предприемат за укрепване капацитета на магистратите и на съдебните служители в България. Същевременно осведомяването на обществеността за действията и резултатите, които постига НИП пряко кореспондира със заложената специфична проектна цел за подобряване на капацитета на институцията за предоставяне на качествено професионално обучение. Прозрачността на дейностите, финансирани със средствата на структурните фондове на ЕС е условие за укрепване на доверието в съдебната система и предпоставка за развиването и утвърждаването на институционален капацитет., Договорена стойност: 15 500.00 , Отчетена стойност: 15 500.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: РАЙОНЕН СЪД ШУМЕН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 216.15
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ГАБРОВО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 495.30
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД СТАРА ЗАГОРА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АПЕЛАТИВЕН СЪД СОФИЯ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АПЕЛАТИВЕН СЪД ПЛОВДИВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 560.00
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД СМОЛЯН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 98.00
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ШУМЕН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 512.29
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД РУСЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 302.85
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД СОФИЯ-ОБЛАСТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 2 162.00
  • Партньор: РАЙОНЕН СЪД ЛОВЕЧ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ХАСКОВО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 936.00
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД БЛАГОЕВГРАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 796.61
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ШУМЕН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 130.30
  • Партньор: АПЕЛАТИВЕН СЪД БУРГАС, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 955.85
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ВАРНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 478.00
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ТЪРГОВИЩЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 495.80
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ВЕЛИКО ТЪРНОВО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 254.97
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ПАЗАРДЖИК, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 992.60
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД РУСЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 864.67
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД КЮСТЕНДИЛ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 817.48
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД МОНТАНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 670.78
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ВИДИН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ЯМБОЛ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 695.00
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД РАЗГРАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 250.90
  • Партньор: РАЙОНЕН СЪД ВАРНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 715.90
  • Партньор: СПЕЦИАЛИЗИРАН НАКАЗАТЕЛЕН СЪД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АПЕЛАТИВЕН СЪД ВАРНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 2 136.92
  • Партньор: СОФИЙСКИ РАЙОНЕН СЪД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: РАЙОНЕН СЪД ТЪРГОВИЩЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 098.20
  • Партньор: СОФИЙСКИ ГРАДСКИ СЪД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД РАЗГРАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 881.40
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ЛОВЕЧ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 527.20
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ВАРНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 791.53
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ДОБРИЧ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД СЛИВЕН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 307.70
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ХАСКОВО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 804.70
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ПЛЕВЕН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 448.00
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ЛОВЕЧ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 351.10
  • Партньор: СОФИЙСКИ ОКРЪЖЕН СЪД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ПЕРНИК, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 333.60
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД БЛАГОЕВГРАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 630.00
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД МОНТАНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 576.02
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ГАБРОВО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 997.80
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД БУРГАС, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 20.40
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД СОФИЯ-ГРАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД СМОЛЯН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 925.46
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД КЮСТЕНДИЛ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 379.60
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ПЛОВДИВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 179.94
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ДОБРИЧ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 954.32
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД СИЛИСТРА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 628.80
  • Партньор: РАЙОНЕН СЪД ПЛОВДИВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 2 278.84
  • Партньор: ОКРЪЖЕН СЪД ВЕЛИКО ТЪРНОВО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 1 524.00
  • Партньор: РАЙОНЕН СЪД БУРГАС, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АПЕЛАТИВЕН СЪД ВЕЛИКО ТЪРНОВО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 553.18
  • Партньор: АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД БУРГАС, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 715.40
Изпълнители
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 229.40 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Пламен, Договорена стойност по проекта*: 230.52 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 218.99 , Отчетена стойност**: 190.00
  • Изпълнител: Дарина, Договорена стойност по проекта*: 956.65 , Отчетена стойност**: 830.00
  • Изпълнител: Венка, Договорена стойност по проекта*: 771.34 , Отчетена стойност**: 746.01
  • Изпълнител: Тодор, Договорена стойност по проекта*: 1 277.32 , Отчетена стойност**: 1 110.00
  • Изпълнител: Калина, Договорена стойност по проекта*: 795.26 , Отчетена стойност**: 780.00
  • Изпълнител: Венета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 250.00
  • Изпълнител: Цветан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 302.04
  • Изпълнител: Жасмин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 600.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 368.82 , Отчетена стойност**: 325.76
  • Изпълнител: Капка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 981.97
  • Изпълнител: Илияна, Договорена стойност по проекта*: 507.14 , Отчетена стойност**: 440.00
  • Изпълнител: Емил, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 178.98
  • Изпълнител: Васил, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 302.04
  • Изпълнител: Илиана, Договорена стойност по проекта*: 276.62 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: Камелия, Договорена стойност по проекта*: 1 728.90 , Отчетена стойност**: 1 500.00
  • Изпълнител: Веселин, Договорена стойност по проекта*: 138.31 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 1 795.20 , Отчетена стойност**: 1 560.00
  • Изпълнител: Бонка, Договорена стойност по проекта*: 344.10 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: Таня, Договорена стойност по проекта*: 908.14 , Отчетена стойност**: 790.00
  • Изпълнител: Валя, Договорена стойност по проекта*: 1 098.35 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 1 905.31 , Отчетена стойност**: 1 830.00
  • Изпълнител: Наталия, Договорена стойност по проекта*: 599.35 , Отчетена стойност**: 520.00
  • Изпълнител: Тихомир, Договорена стойност по проекта*: 2 334.01 , Отчетена стойност**: 2 250.00
  • Изпълнител: Михаил, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 257.29
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 749.49
  • Изпълнител: Владислав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 302.04
  • Изпълнител: Анета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 980.00
  • Изпълнител: Боряна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 080.00
  • Изпълнител: Галина, Договорена стойност по проекта*: 1 060.39 , Отчетена стойност**: 6 640.00
  • Изпълнител: Цвета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 920.00
  • Изпълнител: Невин, Договорена стойност по проекта*: 9 028.84 , Отчетена стойност**: 8 137.88
  • Изпълнител: Диана, Договорена стойност по проекта*: 253.57 , Отчетена стойност**: 220.00
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 939.67
  • Изпълнител: "Българска телекомуникационна компания " ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 780.00 , Отчетена стойност**: 1 462.35
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 1 244.81 , Отчетена стойност**: 6 480.00
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 275.28 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: "Роел-98" ООД, Договорена стойност по проекта*: 37 563.97 , Отчетена стойност**: 13 526.58
  • Изпълнител: Евелина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 302.04
  • Изпълнител: Биляна, Договорена стойност по проекта*: 1 454.29 , Отчетена стойност**: 1 548.68
  • Изпълнител: Живко, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 520.00
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 3 245.95 , Отчетена стойност**: 2 820.00
  • Изпълнител: Кирил, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 178.98
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 2 996.76 , Отчетена стойност**: 2 600.00
  • Изпълнител: Донка, Договорена стойност по проекта*: 16 516.80 , Отчетена стойност**: 13 840.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСТВО ЗА ПРАВНА ЛИТЕРАТУРА "СИБИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 34 490.00 , Отчетена стойност**: 34 490.00
  • Изпълнител: Владислав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 080.51
  • Изпълнител: Марина, Договорена стойност по проекта*: 229.40 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 311.20 , Отчетена стойност**: 300.90
  • Изпълнител: Владислав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 570.51
  • Изпълнител: Валентин, Договорена стойност по проекта*: 553.24 , Отчетена стойност**: 480.00
  • Изпълнител: Светла, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 156.61
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 316.05
  • Изпълнител: Еконт Експрес, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 934.10
  • Изпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 138.31 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: "ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 600.00 , Отчетена стойност**: 5 520.15
  • Изпълнител: Лидия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 526.62
  • Изпълнител: Борислав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 103.89
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 920.00
  • Изпълнител: Веселин, Договорена стойност по проекта*: 276.62 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: "Яна тур" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 73 050.00 , Отчетена стойност**: 48 625.50
  • Изпълнител: Цвета, Договорена стойност по проекта*: 332.63 , Отчетена стойност**: 290.00
  • Изпълнител: Светлана, Договорена стойност по проекта*: 16 516.80 , Отчетена стойност**: 14 400.00
  • Изпълнител: Ралица, Договорена стойност по проекта*: 1 231.71 , Отчетена стойност**: 1 132.95
  • Изпълнител: Чавдар, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 44.58
  • Изпълнител: Дончо, Договорена стойност по проекта*: 507.14 , Отчетена стойност**: 854.40
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 1 118.01 , Отчетена стойност**: 970.00
  • Изпълнител: Дарина, Договорена стойност по проекта*: 4 701.19 , Отчетена стойност**: 4 224.44
  • Изпълнител: Цветинка, Договорена стойност по проекта*: 275.28 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: Кремена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 302.04
  • Изпълнител: Бойко, Договорена стойност по проекта*: 184.41 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: Милко, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 40.00
  • Изпълнител: Любка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 696.19
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 984.41
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 183.52 , Отчетена стойност**: 177.64
  • Изпълнител: Антоний, Договорена стойност по проекта*: 1 915.35 , Отчетена стойност**: 1 660.00
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 1 302.43 , Отчетена стойност**: 1 130.00
  • Изпълнител: Полина, Договорена стойност по проекта*: 172.89 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: Румен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 246.10
  • Изпълнител: Маргарита, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 89.16
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 1 106.49 , Отчетена стойност**: 1 051.56
  • Изпълнител: Централ-52 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17 358.00
  • Изпълнител: Лиляна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 250.00
  • Изпълнител: Ивайло, Договорена стойност по проекта*: 1 172.79 , Отчетена стойност**: 1 020.00
  • Изпълнител: Ненка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 970.00
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 330.00
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 785.00
  • Изпълнител: Анна, Договорена стойност по проекта*: 4 897.47 , Отчетена стойност**: 4 260.00
  • Изпълнител: ГАЛЕРИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 448.00
  • Изпълнител: Живка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 302.04
  • Изпълнител: Ивелина, Договорена стойност по проекта*: 1 694.30 , Отчетена стойност**: 1 470.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 332.63 , Отчетена стойност**: 290.00
  • Изпълнител: Владимир, Договорена стойност по проекта*: 541.72 , Отчетена стойност**: 470.00
  • Изпълнител: Йонко, Договорена стойност по проекта*: 553.24 , Отчетена стойност**: 480.00
  • Изпълнител: Костадинка, Договорена стойност по проекта*: 1 556.01 , Отчетена стойност**: 1 350.00
  • Изпълнител: Ирена, Договорена стойност по проекта*: 2 797.96 , Отчетена стойност**: 2 638.83
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 1 872.65 , Отчетена стойност**: 1 775.22
  • Изпълнител: "Е-ТУРС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 728 342.48 , Отчетена стойност**: 1 601 306.40
  • Изпълнител: Соня, Договорена стойност по проекта*: 230.52 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Станислав, Договорена стойност по проекта*: 1 532.95 , Отчетена стойност**: 6 130.00
  • Изпълнител: Росица, Договорена стойност по проекта*: 378.51 , Отчетена стойност**: 330.00
  • Изпълнител: Марин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: Дияна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 553.24 , Отчетена стойност**: 480.00
  • Изпълнител: Валентина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 480.55
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 553.24 , Отчетена стойност**: 480.00
  • Изпълнител: Ралица, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 89.49
  • Изпълнител: Росица, Договорена стойност по проекта*: 1 440.75 , Отчетена стойност**: 1 250.00
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 1 723.32 , Отчетена стойност**: 1 546.00
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 138.31 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: Бианка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 469.83
  • Изпълнител: Валери, Договорена стойност по проекта*: 584.97 , Отчетена стойност**: 566.23
  • Изпълнител: Славина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: Владимир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 050.00
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 637.64
  • Изпълнител: Ружа, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: Цветомир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 178.98
  • Изпълнител: Лада, Договорена стойност по проекта*: 16 803.55 , Отчетена стойност**: 11 730.00
  • Изпълнител: Чавдар, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 167.80
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 178.98
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 990.00
  • Изпълнител: Маргарита, Договорена стойност по проекта*: 553.24 , Отчетена стойност**: 480.00
  • Изпълнител: Васил, Договорена стойност по проекта*: 1 556.01 , Отчетена стойност**: 1 350.00
  • Изпълнител: Владимир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 178.98
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 121.19
  • Изпълнител: Еди, Договорена стойност по проекта*: 829.87 , Отчетена стойност**: 802.40
  • Изпълнител: Надка, Договорена стойност по проекта*: 587.52 , Отчетена стойност**: 568.37
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 520.02
  • Изпълнител: Кристина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 480.55
  • Изпълнител: Максим, Договорена стойност по проекта*: 275.28 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: "МОБИЛТЕЛ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 240.00 , Отчетена стойност**: 888.50
  • Изпълнител: Анита, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 89.49
  • Изпълнител: Тотка, Договорена стойност по проекта*: 1 082.32 , Отчетена стойност**: 940.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 553.24 , Отчетена стойност**: 480.00
  • Изпълнител: "БП" ЕАД РУ "Западен регион", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 308.31
  • Изпълнител: Валерия, Договорена стойност по проекта*: 587.82 , Отчетена стойност**: 568.37
  • Изпълнител: Панчо, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 80.00
  • Изпълнител: Теодора, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 44.58
  • Изпълнител: Илияна, Договорена стойност по проекта*: 470.27 , Отчетена стойност**: 410.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 178.98
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 1 313.96 , Отчетена стойност**: 6 340.00
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 584.97 , Отчетена стойност**: 510.00
  • Изпълнител: Йордан, Договорена стойност по проекта*: 172.05 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 286.75 , Отчетена стойност**: 250.00
  • Изпълнител: Божидар, Договорена стойност по проекта*: 309.69 , Отчетена стойност**: 270.00
  • Изпълнител: Златка, Договорена стойност по проекта*: 217.93 , Отчетена стойност**: 190.00
  • Изпълнител: Весела, Договорена стойност по проекта*: 138.31 , Отчетена стойност**: 133.73
  • Изпълнител: Силви, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: Калина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: Владимир, Договорена стойност по проекта*: 172.05 , Отчетена стойност**: 150.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Обучени магистрати, съдебни служители, служители на разследващи органи съгласно НПК, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12 362.00 , Достигната стойност: 14 653.00
Индикатор 2 Проекти за реализиране на съвместни действия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Въведени нови и усъвършенстване на съществуващи инструменти за модернизация на съдебната власт, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Подкрепени анализи, проучвания, изследвания, методики и оценки, свързани с дейността на съдебната система, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 5 Магистрати, съдебни служители и служители на и разследващите органи по НПК, успешно преминали обучения с получаване на сертификат, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12 362.00 , Достигната стойност: 14 653.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 916 329.12 BGN
БФП 2 916 329.12 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 2 916 329.12 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 590.80 0.00 590.80 "Роел-98" ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, консумативи и протоколни подаръци и/или сувенири за нуждите на Националния интитут на правосъдието при изпълнение на дейността му”, Прогнозна стойност: 69 880.00
  • Обособена позиция 1: :„Доставка на канцеларски материали и консумативи“;
    Изпълнител: "Роел-98" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 816.11
  • Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”;
    Изпълнител: "Роел-98" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 816.11
  • Обособена позиция 3: Доставка на протоколни подаръци и/или сувенири”.
    Изпълнител: "Роел-98" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 816.11
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Логистични дейности: туроператорски услуги - хотелско настаняване и логистика (комплекс от дейности, посредством които се осъществява техническа и логистична подкрепа за провеждане на обучения и други публични събития - осигуряване на зала за провеждане на събитията, техническо оборудване и презентационни средства, кафе паузи) за срок от една година в периода 01.01 – 31.12.2016 г. за нуждите на НИП по изпълнение на дейността му, съгласно Закона за съдебната власт”., Прогнозна стойност: 170 000.00
  • Обособена позиция 1: „Логистични дейности: туроператорски услуги - хотелско настаняване и логистика (комплекс от дейности, посредством които се осъществява техническа и логистична подкрепа за провеждане на обучения и други публични събития - осигуряване на зала за провеждане на събитията, техническо оборудване и презентационни средства, кафе паузи) за срок от една година в периода 01.01 – 31.12.2016 г. за нуждите на НИП по изпълнение на дейността му, съгласно Закона за съдебната власт”.
    Изпълнител: "Яна тур" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 73 050.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Договор за електронни съобщителни услуги - директно възлагане, Прогнозна стойност: 19 900.00
  • Обособена позиция 1: Договор за електронни съобщителни услуги
    Изпълнител: "Българска телекомуникационна компания " ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 780.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Договор за обществени електронни съобщителни услуги - директно възлагане, Прогнозна стойност: 19 500.00
  • Обособена позиция 1: Електронни съобщителни услуги, чрез свои обществени, мобилни, наземни мрежи по стандарта GSM и UMTS
    Изпълнител: "МОБИЛТЕЛ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво и консумативи за служебните автомобили на Националния институт на правосъдието - директно възлагане, Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво и консумативи за служебните автомобили на Националния институт на правосъдието
    Изпълнител: "ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво и консумативи за служебните автомобили на Националния институт на правосъдието - директно възлагане, Прогнозна стойност: 29 999.99
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво и консумативи за служебните автомобили на Националния институт на правосъдието
    Изпълнител: "ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Националния институт на правосъдието при изпълнение на дейността му, Прогнозна стойност: 69 999.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Националния институт на правосъдието при изпълнение на дейността му
    Изпълнител: "Роел-98" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 268.70
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и на консумативи за нуждите на Националния институт на правосъдието в три обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Доставка на различни видове канцеларски материали" и обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални, неупотребявани тонери за копирни машини, принтери и др. печатна и размножителна техника", Обособена позиция №3: „Доставка на специфични консумативи за печатна и размножителна техника – барабани”, Прогнозна стойност: 64 926.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 "Доставка на различни видове канцеларски материали"
    Изпълнител: "Роел-98" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 579.16
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални, неупотребявани тонери за копирни машини, принтери и др. печатна и размножителна техника"
    Изпълнител: "Роел-98" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Издаване на тематично помагало по Европейско право и изработване на технически средства за информация и комуникация. - директно възлагане, Прогнозна стойност: 28 741.67
  • Обособена позиция 1: 1. Изработване, корекция, предпечатна подготовка, дизайн, отпечатване и доставка на тематично помагало по Европейско право, включено в Дейност 4 по проекта "Издаване на тематично помагало по Европейско право"; 2. Изработване, дизайн, отпечатване и доставка на технически средства за информация и комуникация, в това число: 6 банера; 60 плаката; 2 200 бр. комплекта рекламни материали, включващи 1 бр. химикалка, 1 бр. блок за писане, 1 бр. хартиена торбичка с дръжки, включени в Дейност 5 по проекта" Дейности по информация и комуникация".
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСТВО ЗА ПРАВНА ЛИТЕРАТУРА "СИБИ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 490.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Логистични дейности: туроператорски услуги - комплекс от дейности за хотелско настаняване и логистика, Прогнозна стойност: 1 495 746.66
  • Обособена позиция 1: Логистични дейности: туроператорски услуги - хотелско настаняване и логистика (комплекс от дейности, посредством които се осъществява техническа и логистична подкрепа за провеждане на обучения и други публични събития - осигуряване на зала за провеждане на събитията, техническо оборудване и презентационни средства, кафе паузи, кетъринг).
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 с предмет: „Логистично и техническо обезпечаване на обучения/работни срещи, провеждани от Националния институт на правосъдието по проект „Качествено професионално обучение за повишаване ефективността на правосъдието”, процедура BG05SFOP001-3.002 - "Повишаване на компетентността на магистратите и съдебните служители чрез ефективно обучение в Националния институт на правосъдието", съгласно Договор № BG05SFOP001-3.002-0001-C01/11.11.2016 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”, сключен между Управляващия орган по ОПДУ и Бенефициента - Националния институт на правосъдието.”, Прогнозна стойност: 1 440 285.40
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 с предмет: „Логистично и техническо обезпечаване на обучения/работни срещи, провеждани от Националния институт на правосъдието по проект „Качествено професионално обучение за повишаване ефективността на правосъдието”, процедура BG05SFOP001-3.002 - "Повишаване на компетентността на магистратите и съдебните служители чрез ефективно обучение в Националния институт на правосъдието", съгласно Договор № BG05SFOP001-3.002-0001-C01/11.11.2016 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”, сключен между Управляващия орган по ОПДУ и Бенефициента - Националния институт на правосъдието.”
    Изпълнител: "Е-ТУРС" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 728 342.48

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN