Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1137-C02
Наименование на проекта Подобряване достъпа до заетост и осигуряване на устойчиви работни места в "Европейски институт за иновации и стратегически анализ" ООД
Бенефициент 201748504 ЕВРОПЕЙСКИ ИНСТИТУТ ЗА ИНОВАЦИИ И СТРАТЕГИЧЕСКИ АНАЛИЗ ООД (ЕИИСА)
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 17.08.2016
Дата на стартиране 17.08.2016
Дата на приключване 17.04.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Необходимостта, която удовлетворява изпълнението на настоящия проект е свързана с младежката безработица, която е сред най-актуалните и дискутирани проблеми, както в България, така и на ниво ЕС. Предвид факта, че младежите са една от най-уязвимите групи на пазара на труда, ЕИИСА ясно разбира потребността от целенасочени  мерки за преодоляване на характерните за групата трудности.
Основната цел на настоящия проект е осигуряване на устойчиви работни места, като специфичните цели са насочени към целевата група на безработни и неактивни лица и по конкретно специфичната категория на безработни младежи до 29 г., като в рамките на изпълнение на проекта наетите ще получат обучение и придобият опит съответстващи на съвременните изисквания на бизнеса.  Минимум 50% от лицата ще запазят работните си места за най-малко 12 месеца след края на проекта, а останалите ще навлязат на пазара на труда професионално подготвени, което улеснява трудовото им и социалното включване. 100% от целевата група на проекта е съставена от една от приоритетните за финансиране специфични категории - безработни младежи.
В рамките  на проекта ще бъдат изпълнени дейности свързани с наемане на младежи до 29 г. за период от 12 месеца, предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен и обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности , закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА  свързани със създаването на новите работни места, както и дейности за осигуряването на информиране и публичност, и организация и управление на проектните дейности.
Преките резултатите от изпълнението на проекта  са свързани с:
- Осигуряване на заетост на 5 броя лица попадащи в целевата група на проекта за период от 12 месеца.
- Придобиване на професионална квалификация и умения по ключови компетентности на 4 броя от наетите лица.
- Запазване на заетостта за най-малко 3 от наетите по проекта лица за период от минимум 12 месеца след края на изпълнение на проекта.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 - Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Дейността стартира със сключването на договора за безвъзмездна финансова помощ, като основната цел е да се осигурят предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни лица. Дейността ще бъде изпълнена посредством комбинация от мерки за осигуряване на заетост и обучения на целевите групи включени в проекта.Целта на дейността в пълна степен отговаря на стратегията на ОП „РЧР“ 2014-2020 за постигане на по-висока и по-качествена заетост и намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване, както и на приоритетите на Европа 2020 за постигане на интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж, включително чрез насърчаване на икономика с високи нива на заетост, която създава условия за социално и териториално сближаване. Изпълнението на дейността допринася за постигане на модернизация и укрепване на политиките за заетост и обучение и на системите за социална защита чрез увеличаване на участието в трудовия живот и намаляване на структурната безработица, както и повишаване на корпоративната социална отговорност. В допълнение изпълнението на дейността ще осигури на ЕИИСА квалифицирани служители не само за периода на изпълнение на проекта, но и след това, тъй като е планирано най-малко 50% от разкритите позиции да бъдат запазени. По своята същност дейността включва наемането на безработни лица за период до 12 месеца, като в рамките на изпълнението на проекта се осигурява заетост за 5 лица попадащи в целевата група на безработни младежи до 29 г. Четири от наетите лица ще изпълняват задълженията на Експерт бизнес развитие, а едно лице ще бъде наето на длъжност Административен секретар. Минимум 50% от разкритите в изпълнение на проекта работни места ще бъдат запазени за най-малко 12 месеца след изпълнението на проекта. Дейността се изпълнява в няколко етапа, както следва: Етап 1 – Обявяване на работните позиции (от 1 до 2 седмица) Описание и обявяване на свободните позиции, включително минималните изисквания за заемане на длъжността, допустимите целеви групи и приноса на ЕСФ и ОП „РЧР“ 2014-2020 за изпълнение на дейностите по проекта. Разкритите свободни позиции в едно с условията и изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ се обявяват в различни специализирани онлайн платформи за търсене и предлагане на работа и дирекции „Бюро по труда“ към Агенция по заетостта с оглед постигане на заложените индикатори, успешното изпълнение на проектните дейности и осигуряване на необходимата публичност по проекта. Дейността продължава за период от 2 седмици, считано от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. Етап 2 – Подбор и сключване на договори с избраните кандидати (от 2 до 8 седмица) След планираната крайна дата за изпълнение на Етап 1 от дейността се пристъпва към подбора на кандидати попадащи в предварително избраната целева група на безработни младежи до 29 г. включително. Подбора на лицата се осъществява и с активното съдействие на дирекции „Бюро по труда“ към Агенция по заетостта, както и чрез специализирани онлайн платформи за търсене и предлагане на работа. По време на изпълнението на този етап се сключват трудови договори с избраните лица за изпълнение на задълженията съгласно заеманата позиция и прилежащата и длъжностна характеристика. Етап 3 – Осигуряване на заетост на безработни младежи до 29 г. за период до 12 месеца ( от 3 до 20 месец) Същинското изпълнение на дейността, а именно осигуряване на заетост на безработни младежи до 29 г. включително продължава 12 месеца, като се осигурява заетост на 5 (пет) лица попадащи в целевата група, при разпределение: 4 лица на длъжност Експерт бизнес развитие и 1 лице на длъжност Административен секретар. За целия срок на изпълнение на дейността и с оглед спазването на българското законодателство е предвидено и обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, като дейността е задължителна с оглед създаване на организация за безопасност и здраве при работа на наетите лица., Договорена стойност: 33 408.00 , Отчетена стойност: 33 071.46
  • Дейност: Дейност 2 - Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен : Дейността стартира паралелно с Дейност 1 Наемане на безработни лица за период до 12 месеца, като осигурява възможността на 4 от наетите по проекта лица на длъжност Експерт бизнес развитие да получат професионално обучение необходимо за изпълнение на задълженията им при съответната длъжност. Основната цел на дейността е повишаване на квалификацията на наетите в изпълнение на проекта лица, чрез получаване на професионално обучение в областта, което от една страна помага целевата група за по-бързо включване и адаптиране към пазара на труда, а от друга осигурява квалификация съответстваща на изискванията на пазарното търсене. Изпълнението на проекта предоставя на ЕИИСА квалифицирани и добре подготвени специалисти способни да се справят със спецификите на дейността на дружеството. Тъй като ЕИИСА предоставя специализирани интензивни на знание услуги за бизнеса, като осигурява финансовото, технологично, инженерингово и управленско обезпечаване на проектите на своите клиенти, професионалната квалификация на работещите в дружеството е изключително важна. Професионалното обучение на заетите лица ще се извършва в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение, като избраната професия – Сътрудник малък и среден бизнес е част от Списъка на професиите за професионално образование и обучение утвърден от Министъра на образованието и науката. Избраната професия е от областта на Стопанското управление и администрацията, професионално направление 345 Администрация и управление, професия 345050 Сътрудник в малък и среден бизнес, наименование на специалността 3450501 Малък и среден бизнес, със степен на професионална квалификация II (втора). Преминатото обучение води до придобиване на степен на професионална квалификация удостоверено с документ за професионална квалификация съгласно ЗПОО. Хорариумът на обучението за придобиване на втора квалификационна степен в професия – Сътрудник малък и среден бизнес е най-малко 660 учебни часа. Наетите лица преминават през минимум 202 учебни часа теория и минимум 458 учебни часа практика съсредоточени в различни модули, като е необходимо по време на обучението да придобият основни познания в следните области: - Законодателна база на стопанската дейност, включително познаване и разбиране на Търговски закон, Закон за задълженията и договорите, Закон за обществените поръчки,Закон за задълженията и договорите. - Организация на стопанската дейност, включително Условия и предпоставки за започване на стопанска дейност, Форми и източници за финансиране на стопанската дейност, маркетинг и ролята му за стопанската дейност, реклама. - Счетоводство и данъчно облагане, включително общо счетоводство, Закон за счетоводството, Данъчно облагане и Закон за ДДС. - Управление на стопанската дейност, включително производство и мениджмънт, управление на финансовите средства, управление на производствените процеси, планиране на стопанската дейност, Методи и изисквания за разработване на бизнес план програма. Преминаването през професионално обучение е задължително за лицата, той като ще им осигури необходимите познания и теоретичен опит за да навлязат подготвени на пазара на труда и да се адаптират успешно към дейността на дружеството. След преминаването на обучението ново наетите лица ще познават детайлно законодателната база на стопанската дейност, формите и източниците за финансиране, маркетинга и неговата роля за развитието на стопанската дейност, рекламата - видове и реализация на стоките и услугите, счетоводство и данъчна политика на фирмата и мениджмънт и управление на малка и средна фирма. Обучението преминават 4 от наетите лица, като след успешно завършване на обучението придобиват втора степен на професионална квалификация по професия 345050 Сътрудник в малък и среден бизнес, удостоверено със документ за професионална квалификация съгласно ЗПОО., Договорена стойност: 4 800.00 , Отчетена стойност: 4 780.00
  • Дейност: Дейност 3 - Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“, Ключова компетентност 4 „ Дигитална компетентност“: Дейността стартира паралелно с Дейност 1 Наемане на безработни лица за период до 12 месеца и Дейност 2 Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен, като осигурява възможността на 4 от наетите по проекта лица на длъжност Експерт Бизнес развитие да получат обучение по ключови компетентности необходимо за изпълнение на задълженията им при съответната длъжност. Основната цел на дейността е повишаване на квалификацията на наетите в изпълнение на проекта лица, чрез получаване на Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, което от една страна помага на целевата група за по-бързо включване и адаптиране към пазара на труда, а от друга осигурява на ЕИИСА квалифицирани кадри, способни да отговорят на изискванията на пазарното търсене. Предвид сферата на дейност на дружеството, а именно научно изследователска и развойна дейност в областта на предоставянето на интегрирани финансови,консултантски и управленски услуги и непрекъснатата работа с различни нормативни документи в това число издадени от Европейската комисия и други институции на ЕС, боравенето с чужди езици и дигиталната компетентност са задължителни за заемане на длъжността, което налага необходимостта наетите по проекта лица да преминат обучение за придобиване на ключови компетентности за общуване на чужди езици и дигиталната компетентност. Изборът на лицата за включване в обучение в съответната ключова компетентност ще се извършва след провеждане на входящ тест от обучаващата институция за определяне на нивото. Обучението по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ се провежда в рамките на най-малко 300 учебни часа и три нива на обучение, от които 160 часа теория и 140 часа практика. По време на обучението наетите лица усвояват способността да разбират, изразяват и интерпретират схващания, мисли, факти и мнения, както в устна, така и в писмена форма (слушане, говорене, четене и писане) според желанията или спецификата на професионалните им задължения. По ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ ще бъдат обучени 4 от наетите по проекта лица, като след успешно преминаване на обучението лицата получават документ за придобита ключова компетентност постигнато ниво на знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка. Обучението по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ се провежда в рамките на най-малко 45 учебни часа, от които 15 учебни часа теория и 30 учебни часа практика. Обучението включва основни компютърни програми за обработка на текстове, създаване на електронни таблици, бази данни, съхраняване и управляване на информация, разбиране на възможностите и потенциалните рискове от интернет и общуването чрез електронни средства (електронна поща, мрежови инструменти) за работа, споделяне на информация, както и за съвместна работа в мрежа, учене и анализи. По ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ ще бъдат обучени 4 от наетите по проекта лица, като след успешно преминаване на обучението лицата получават документ за придобита ключова компетентност постигнато ниво на знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка. Придобиването на умения в по горе посочените категории е от изключителна важност за дружеството, предвид сферата на дейност и спецификата на работа. Наетите лица ще участват в предоставянето на услуги в сферата на управленското консултиране, развитие на мениджмънта и други специализирани услуги подпомагащи бизнеса, като се използват различни методи, като инструментариум за анализ и оценка на бизнеса, управление на знанията и иновациите,финансови анализи,оценка на развитието и риска и др., които изискват специфични умения в сферата на дигиталната компетентност, а работата с чуждестранни клиенти, програми, проекти и нормативни документи издавани от Европейската комисия и други институции на ЕС налагат задължителното свободно използване на поне един чужд език., Договорена стойност: 3 800.00 , Отчетена стойност: 3 156.00
  • Дейност: Дейност 4 - Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар свързани със създаването на нови работни места : Дейността стартира с подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ с оглед своевременното осигуряване на работни места на ново наетите по проекта лица. Предвид факта, че с изпълнението на проекта ЕИИСА увеличава средносписъчния брой на персонала си с 5 (пет) лица оборудването на работните места и осигуряването на минимални изисквания за комфортни и безопасни условия на труд е задължителна дейност в настоящия проект. За изпълнението на целта на проекта, а именно създаване на устойчиви работни места за безработни младежи до 29 г. е от изключителна важност осигуряването на материални условия за работа, включително хардуерно и софтуерно оборудване на работните места. Също е важно и осигуряването на условия отговарящи на изискванията за здравословен и безопасен труд. За да създаде новите работни места дружеството трябва задължително да осигури необходимото за тях оборудване. При изпълнение дейността и предмета на дружеството изискването е именно те да се изпълняват с съвременно и адекватно оборудване и софтуер. За да отговори на тези изисквания ЕИИСА ще закупи в рамките на изпълнението на проекта оборудване и обзавеждане пряко свързано със създаването на новите работни места. Ком момента дружеството разполага с напълно оборудвано работно място за едно лице, като е предвидено то да бъде обособено за новонаетото лице изпълняващо длъжността Административен секретар. За успешното изпълнение на дейността е необходимо дружеството да осигури и подходящи условия и оборудване и на останалите 4 лица, които ще бъдат наети по проекта на длъжност Експерт бизнес развитие. Предвидените за закупуване активи са изключително необходими не само за предоставянето на подходящи условия на труд на лицата, но и са основни при изпълнение на задълженията им. Дейността започва с закупуването на 4 броя работни маси и 4 броя офис столове, като оборудването ще покрие необходимите здравни норми и правила при работа с компютърни системи. Необходимата работна маса е с височина минимум 680 мм и достатъчно широка, с ниска отразителна способност, като дължината е не по-малко от 1200 мм, широчина 600 мм при дебелина на плота минимум 25 мм. Изискванията към работните столове са свързани със стабилност и възможност за свобода на движенията и удобна работна поза на служителя с опция за регулиране на височината на седалката с оглед постигане на комфорт по време на работа. В допълнение работните пространства предоставени от бенефициента отговарят и на всички минимални изисквания свързани с площ, шумови нива, микроклимат, електрически и магнитни полета, предотвратяване на отражение и блясък, осветление и пространствени изисквания. По отношение на оборудването необходимо за изпълнение на професионалните задължения, за всяко от наетите четири лица е необходимо закупуването на професионален персонален компютър. Минимално изискване към наличното оборудване е наличието на операционна система, като към всеки един от четирите броя персонални компютри ще бъдат закупени пакет от софтуерни приложения – 4 бр. Наличните компютърни устройства ще бъдат свързани в мрежа с оглед използването на необходимото общо периферно печатно устройство – 1 бр., отново закупено в изпълнение на дейностите по настоящия проект. С изпълнението на настоящата дейност дружеството ще осигури на наетите по проекта лица здравословни и безопасни условия на труд при спазване на правните и етични правила за работа чрез закупуването на: - Работни маси – 4 бр. - Офис столове – 4 бр. - Преносими персонални компютри – 4 бр. - Пакет от софтуерни приложения – 4 бр. - Периферно печатно устройство – 1 бр. Закупеното по проекта обзавеждане и оборудване е от изключителна важност за осигуряването на подходящи условия на труд и основополагащо за изпълнение на служебните задължения на ново наетите лица, като ще допринесе не само за успешното изпълнение на проекта, но и за запазване на минимум 50% от разритите места за най-малко 12 месеца след края на проектните дейности., Договорена стойност: 14 860.00 , Отчетена стойност: 14 731.00
  • Дейност: Дейност 5 - Организация и управление на проекта: Дейността стартира с подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ с оглед своевременното стартиране и обезпечаване на проектните дейности. За организация и управление на проекта ще отговарят трима експерти сред който, ръководител проект – 1 бр., координатор – 1 бр. и счетоводител – 1 бр. По време на изпълнението на настоящия проект ръководителят на проекта има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта. - Да поддържа ефективна комуникация с Управляващия орган и други институции с оглед целесъобразното и законосъобразно изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ. - Да следи за изпълнение на задълженията на членовете на екипа, като одобрява или не одобрява отчетените от тях дейностите. - Да извършва текущо отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта пред бенефициента. - Да предлага необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. - Да управлява процеса на планиране, организиране и отчитане на дейностите по проекта, като поддържа актуално проектното досие на хартиен и електронен носител. - Да отговаря за ресурсното обезпечаване на предвидените за изпълнение в проекта дейности. - Да управлява бюджета на проекта с оглед спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. - Да следи за своевременното и съгласно действащото законодателство изпълнение на процедурите за избор на изпълнители на стоки и услуги. - Да наблюдава, контролира и координира изпълнението на договорите, сключени в изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ. - Да посочва приноса на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 във всеки издаден във връзка с изпълнението на проекта документ. По време на изпълнението на настоящия проект координатора на проекта има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да подкрепя и подпомага ръководителя на проекта в координацията на проектния екип. - Да координира проектните дейности и всички целеви дейности на проекта, с цел създаване на механизъм за поддържане на регулярен обмен на информация за планиране, изпълнение и отчетност. - Да подпомага ръководителя на проекта в комуникацията му с представителя на Управляващия орган, както и с набавянето на необходимата информация, изисквана от УО. - Да участва в мониторингови посещения и информира ръководителя на проекта относно резултатите и ефекта по напредъка на проекта. - Да подпомага ръководителя на проекта при подготовката на междинни отчети, финален отчет и всякакъв тип документи отнасящи се до отчитането на изпълнението на проектните дейности. - Да посочва приноса на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 във всеки издаден във връзка с изпълнението на проекта документ. По време на изпълнението на настоящия проект счетоводителя на проекта има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта като води пълна,точна и ясна документация по отчитането на изразходените средства. - Да следи за разходването на средствата по проекта,за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на Управляващия орган. - Да участва в изготвянето на междинните и финалния отчети за изпълнение на дейностите по проекта. - Да изготвя платежни документи и извършва банкови операции,свързани с дейностите по проекта. - Да посочва приноса на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 във всеки издаден във връзка с изпълнението на проекта документ., Договорена стойност: 6 120.00 , Отчетена стойност: 6 120.00
  • Дейност: Дейност 6 - Информиране и публичност: Изпълнението на дейността протича по време на изпълнението на целия проект като ЕИИСА спазва Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При всички мерки за информация и комуникация дружеството указва съфинансирането от Европейския социален фонд чрез поставяне на: - Емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия,с упоменаването на ЕС. - Упоменаване на фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта. - Общото лого на програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на изпълнението на проекта бенефициента информира обществеността за получената от фондовете помощ като постави плакати с минимум размер А 3 с информация за получената от Европейския съюз подкрепа. Плакатите задължително съдържат емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране представени в български лева и началната и крайна дата за изпълнение на проекта. Всички закупени по проекта акитиви се обозначават със стикери отговарящи на правилата за публичност и визуализация и оказващи подкрепата на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Европейски съюз, като съдържат наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всеки документ свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците се посочва, че финансирането се осъществява с подкрепа на ОП „Развитие на човешките ресурси“ и съответния европейски фонд или фондовете. , Договорена стойност: 1 040.00 , Отчетена стойност: 1 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Цветелин, Договорена стойност по проекта*: 1 700.00 , Отчетена стойност**: 1 700.00
  • Изпълнител: "ИНЕКС - ПРОЕКТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 760.00 , Отчетена стойност**: 760.00
  • Изпълнител: ЕВРОСТАРС 2009 ООД, Договорена стойност по проекта*: 684.00 , Отчетена стойност**: 730.85
  • Изпълнител: ИНКОСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: МАПЕТ.БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 700.00 , Отчетена стойност**: 1 700.00
  • Изпълнител: Теодора, Договорена стойност по проекта*: 2 040.00 , Отчетена стойност**: 2 040.00
  • Изпълнител: ДИЛЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 031.00 , Отчетена стойност**: 13 031.00
  • Изпълнител: ЛОНДОН КОЛИДЖ ДЪБЛИН ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 176.00 , Отчетена стойност**: 7 176.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 64 028.00 BGN
БФП 64 028.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 62 715.23 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване, обзавеждане и ДНА необходими за разкриване на нови работни места с две обособени позиции: Обособена позиция 1 - Доставка на обзавеждане и Обособена позиция 2 – Доставка на оборудване и ДНА, Прогнозна стойност: 14 860.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - Доставка на обзавеждане
    Изпълнител: МАПЕТ.БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 - Доставка на оборудване и ДНА
    Изпълнител: ДИЛЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 031.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информиране и публичност на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-1137-C01 „Подобряване достъпа до заетост и осигуряване на устойчиви работни места в "Европейски институт за иновации и стратегически анализ" ООД”, Прогнозна стойност: 1 040.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информиране и публичност на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-1137-C01 „Подобряване достъпа до заетост и осигуряване на устойчиви работни места в "Европейски институт за иновации и стратегически анализ" ООД”
    Изпълнител: ИНКОСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка на вече наетите по проекта лица с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и Обособена позиция 2: Обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, Прогнозна стойност: 3 800.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“
    Изпълнител: ЛОНДОН КОЛИДЖ ДЪБЛИН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 396.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“
    Изпълнител: "ИНЕКС - ПРОЕКТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 760.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен по професия „Сътрудник малък и среден бизнес“, Прогнозна стойност: 4 800.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен по професия „Сътрудник малък и среден бизнес“
    Изпълнител: ЛОНДОН КОЛИДЖ ДЪБЛИН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 780.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги свързани с осигуряване на обслужване по трудова медицина за период от 12 месеца, Прогнозна стойност: 720.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги свързани с осигуряване на обслужване по трудова медицина за период от 12 месеца
    Изпълнител: ЕВРОСТАРС 2009 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 684.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги свързани с осигуряване на организация и управление на проекта с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Избор на Координатор – 1 бр. и Обособена позиция 2: Избор на Счетоводител – 1 бр. , Прогнозна стойност: 3 740.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – Избор на Координатор – 1 бр.
    Изпълнител: Теодора
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 040.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – Избор на Счетоводител – 1 бр.
    Изпълнител: Цветелин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN