Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.028-0004-C02
Наименование на проекта Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр.Гоце Делчев
Бенефициент 000024745 ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 03.09.2020
Дата на стартиране 03.09.2020
Дата на приключване 09.03.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Гоце Делчев, гр.Гоце Делчев

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът включва изпълнение на мерки за енергийна ефективност на три многофамилни жилищни сгради на територията на град Гоце Делчев. Основната цел на проекта е чрез обновяване на жилищната инфраструктура да се осигурят по-добри условия на живот за живущите в многофамилните жилищни сгради, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда.
Проектното предложение ще допринесе за устойчивото развитие на гр.Гоце Делчев и прилежащите му територии чрез инвестиране и осигуряване на високо ниво на енергийна ефективност в многофамилните жилищни сгради. Осъвременяването на жилищните сгради чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност ще доведе до подобряване на микроклимата и съответно условията на живот, като в резултат ще се повиши качеството на живот. След извършване на дейностите се очаква понижение на отделяните вредни емисии СО2 в околната среда, което в дългосрочен план ще се окаже положително влияние върху общото екологично състояние. 
В резултат от въвеждането на мерките за енергийна ефективност в многофамилните жилищни сгради включени в проектното предложение ще се допринесе и за повишаване класа на енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради и подобряване на експлоатационните характеристики и удължаване на жизнения цикъл на сградите.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 "Организация и управление на проекта": Дейността по управление е необходима за успешната реализация на проекта, като за тази цел Община Гоце Делчев ще предприеме действия за осигуряване на адекватен експертен екип и организация на дейността му. Възлагането на задължения на екипа за управление ще бъде в съответствие с Постановление №189 от 28 юли, а именно: В случай, че членовете на екипа за управление са служители на бенефициента задълженията по управление могат да бъдат вменени в рамките на установеното работно време посредством длъжностна характеристика или изъвн рамките на установеното работно време, чрез заповед на органа по назначаване/работодателя на служителя/работника по служебно/трудово правоотношение в държавната администрация, с негово съгласие и срещу възнаграждение за възлагане на допълнителни задължения във връзка с управлението и/или изпълнението на проект; или сключен трудов договор по реда на чл. 110 от Кодекса на труда във връзка с управлението и/или изпълнението на проект; бенефициентът може да възложи изпълнението на дейностите и на лица външни за организацията посредством сключване на трудов договор само за изпълнение на дейностите по управление на проекта. Екипът за управлението на проекта ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с УО на ОПРР - през първия месец от неговото изпълнение и ще осъществява дейността си през целия период на проекта. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът се състои от членове на следните длъжности: Ръководител проект, Координатор проект, Счетоводител проект, Инженер по проекта, Експерт "Обществени поръчки". Екипът за управление на проекта ще осъществява изпълнението и отчитането на дейностите по проекта съобразно графика за изпълнение, включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите, възложени на външни изпълнители. Екипът ще изготвя междинните и окончателните технически доклади и финансови отчети, искания за плащане. Ще отговаря за изготвяне на необходимите документи за осигуряване на мостово финансиране от банки или фондове/кредитни институции, ако това се налага, прогнози за плащанията, график за провеждане на процедурите за определяне на изпълнители, както и други документи, свързани с изпълнението на проекта и изисквани от УО на ОПРР. Тъй като повечето от дейностите по проекта ще се изпълняват от външни подизпълнители, избрани по приложимия ред по ЗОП, в екипа за управление на проекта е включен Експерт "Обществени поръчки", който ще е отговорен за подготовката на документациите за възлагане на обществените поръчки по проекта и провеждането на процедурите за възлагане. В подготовката на документациите за възлагане на обществени поръчки ще участва и инженерът на екипа, който ще разработва техническите спецификации по поръчките за строителство, авторски и строителен надзор, като по този начин ще се осигури необходимата експертиза за качествено изпълнение на дейността. Останалите членове на екипа също ще подпомагат разработването на документациите, в съответствие с квалификацията и опита си. Екипът за управление на проекта ще бъде длъжен да въведе система/механизъм за водене на кореспонденцията и архивиране на цялата документация по проекта, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Това ще позволи документацията да е лесно достъпна и налична при извършване на проверка на място от страна на Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г., както и други компетентни контролни и одитни органи. , Договорена стойност: 12 108.00 , Отчетена стойност: 12 103.09
  • Дейност: Дейност 2 „Изпълнение на инженеринг“: Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител, избран по реда на ЗОП, като ще включва изпълнение на инженеринг – проектиране, авт.надзор и изпълнение на СМР на трите МЖС, включени в проектното предложение. След избора на сградите и включването им в проекта за тях са изготвени и налични: - арх.заснемане на сградите - арх.план-схема с обясн.записка, заверени от гл.архитект на общината; - обследвания и доклад за установяване на техн.характеристики на сградите, свързани с изискванията по чл.169, ал.1, т.1-5 и ал.2 от ЗУТ; - обследвания за ен.ефективност на сградите; - технически паспорти; Тази документация е изготвена преди подаване на проектното предложение на база на скл.договори с външни изпълнители и е прикачена към настоящият формуляр на проекта. Информацията в изготвените техн.паспорти и обследвания ще се използва при възлагането на инженеринг. Проектирането ще осигури изготвянето на инв.проекти за всеки обект, като те следва да съдържат: - всички енергоспестяващи мерки, предписани като задължителни в обследванията за ен.ефективност и водещи до най-малко клас „С“ на енергопотребление; - всички СМР предписани в техн.обследване на сградите и допустими за финансиране за сгради при постигане на мин. 60% енергийни спестявания; - всички мерки свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания до сградите, в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009г. за достъпна среда; Работните проекти ще бъдат изготвени при стриктно спазване на ЗУТ, Наредба No 4 за обхвата и съдържанието на инв.проекти и Наредба No 4 от 1 юли 2009 г. за достъпна среда. Работният проект за нуждите на ен.обновяване следва да съдържа само части и мерки, които са допустими за финансиране по процедурата за БФП. На база одобрени и съгласувани инв.проекти ще бъдат издадени Разрешителни за строеж за обектите по проекта. Изпълнението на СМР ще се осъществява при спазване на изготвените работни проекти за всеки обект на интервенция, за което ще бъде отговорен екипът от проектанти, чрез извършване на авторски надзор. Съгласно изготвените енергийни обследвания, всички сгради отговарят на изискването за реализиране на мин.60% спестявания след въвеждането на пакета от ЕСМ, поради което в КСС по уедрени показатели са предвидени и допълнителни СМР, които не са свързани пряко с енергийното обновяване. Съгласно докладите от техн.обследвания за обектите не се налага и не се предвиждат дейности по конструктивно укрепване. Поради тази причина и в съответствие изискванията на Насоките за кандидатстване, указанията от УО и дадените отговори на постъпили въпроси по процедурата, предвидените СМР на жил.сгради се очаква да включват изпълнение на мерките, посочени по-горе в описание на обхвата на проектирането. Към документацията на проекта са изготвени КСС за необходимите СМР по окрупнени показатели. Стойностите заложени в бюджета на проекта за дейностите по инженеринг - СМР, проектиране и авт.надзор са изчислени на база на референтните стойности по НПЕЕМЖС, съгласно указанията на УО на ОПРР дадени с писмо изх.No99-00-6-4019/28.10.2016г. За обектите в които се осъществява стопанска дейност - жилища, собственост на Община Г.Делчев и отдавани под наем - към проектното предложение са изготвени и представени Приложения 1.3, на база на които са изчислени стойностите в бюджета които са в режим: "de minimis". За изпълнение на дейността са необходими средства в размер на общо 574270,05лв без ДДС, в т.ч.: -550915,05лв без ДДС за СМР, в т.ч.13750,05 лв без ДДС собствено финансиране; -18684,00лв без ДДС за проектиране; -4671,00лв без ДДС за авт.надзор; Невъзстановимият ДДС за горепосочените разходи е в размер на общо на 114854,01лв, с което общата стойност на инженеринга се изчислява на 689124,06лв с ДДС. Преди подаването на настоящото проектно предложение за обектите са изготвени: - арх.заснемане на стойност 7500,00лв без ДДС - изг. на техн.обследване и паспорти - 9576,00лв без ДДС ; - обследване за ен. ефективност - 5 839,00лв без ДДС;, Договорена стойност: 597 185.05 , Отчетена стойност: 703 917.20
  • Дейност: Дейност 3 "Изготвяне на комплексен доклад за Оценка на съответствието": В резултат на изпълнение на първия етап от Дейност 2 се очаква изпълнителя на инженеринг да изготви работен инвестиционен проект за множофамилните жилищни сгради - обекти на интервенция по проекта. Съгласно Наредба 1 / 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи се очаква сградите/строежите да са от трета и четвърта категория. Съгласно чл.142 от ЗУТ инвестиционните проекти подлежат на съгласуване и одобряване и са основание за издаване на разрешение за строеж. Всички проектни части на инвестиционните проекти се оценяват за съответствието им с основните изисквания към строежите. Оценката обхваща проверка за съответствие на изготвените инвестиционни проекти със: правилата и нормативите за устройство на територията; взаимната съгласуваност между частите на проекта; пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обектите има такива и други. За издаване на Разрешително за строеж за обекта е необходимо да има изготвени комплексни доклади за Оценка на съответствието на основание чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ и Оценка на съответствието на изготвените инвестиционни проекти със съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Оценката се извършва от регистрирана фирма-консултант/строителен надзор, който има специалисти по всички специалности. Тези специалисти преглеждат представения проект, проверяват количеството и качеството на представената проектна документация и с подписите си гарантират, че проекта отговаря на техническите и нормативните изисквания. На база изготвените от специалистите проверки и становища, консултанта изготвя Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, който се входира заедно със проектите по всички изготвени части за издаване Разрешение за строеж. Стойността на услугата по настоящата дейност е формирана на база единичните цени за кв.м. в съответствие с Таблицата с референтни стойности за допустимите дейности при изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни и жилищни сгради /НПЕЕМЖС/, съгласно указанията на УО на ОПРР., Договорена стойност: 3 970.35 , Отчетена стойност: 4 201.20
  • Дейност: Дейност 4 „Изпълнение на Строителен надзор и въвеждане на обекта в експлоатация“: В рамките на дейността ще бъде осъществен надзор в строителството в обхват съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, в съответствие с изискванията на Възложителя и останалите нормативните правила, като лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност най-малко за следното: • законосъобразно започване на строежа; • осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; • спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3; от ЗУТ • осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; • недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. • изготвяне на окончателен доклад до Възложителя. • изготвяне и окомплектоване на документация за въвеждане на обекта в експлоатация в съответствие с действащото законодателство; Съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ), по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Въвеждането на обектите в експлоатация ще се извърши с участието на всички участници в процеса – възложител, строител, строителен и авторски надзор, които съвместно са отговорни за подготовката на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация, съгласно разпоредбите на действащия Закон за устройство на територията (ЗУТ). Представителят на сдружението на собствениците също присъства и участва в процеса. Стойността на услугата по настоящата дейност за Строителен надзор е формирана на база единичните цени за кв.м. РЗП по Таблицата с референтни стойности за допустимите дейности при изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни и жилищни сгради /НПЕЕМЖС/, съгласно указанията на УО на ОПРР. Съгласно представените финансови обосновки към формуляра за кандидатстване, за изпълнение на дейността са необходими средства общо в размер на 9 174.25 лева, в т.ч.: - 8 174.25 лева без ДДС за упражняване на Строителен надзор; - 1000.00 лева за такси за държавна приемателна комисия за въвеждане на обектите в експлоатация. Върху тази стойност не се начислява ДДС., Договорена стойност: 9 174.25 , Отчетена стойност: 6 132.00
  • Дейност: Дейност 5 „Дейности за публичност и визуализация“: Осигуряването на публичност и визуализация на дейностите по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Тя ще бъде осъществявана в пълно съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Нейната основна цел е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните и инвестиционни фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. В дейността са включени следните под-дейности: • Организиране и провеждане на 2 пресконференции. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни и електронни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи и заинтересованите страни. • Изработване на 1 рекламно-информационен банер, който ще се използва за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на 1 бр.временен билборд (по време на изпълнение на СМР) и 2 бр.постоянна обяснителна табела (след приключване на СМР) за обозначаване на обектите на интервенция и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. • Публикации в печатни и електронни регионални медиите и на уебсайта на общината - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 4 бр.платени публикации за проекта в печатни и електронни медии. Също така на уебсайта на общината регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на проекта. • Официални церемонии - "първа копка" по повод стартиране на СМР и официална церемония за откриване на обектите след приключване на изпълнението на СМР и въвеждане на обектите в експлоатация; • Отпечатване на брошури/дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Ще бъдат подготвени и отпечатани 200 бр. дипляни с резултатите от изпълнението на проекти. Те ще бъдат разпространени сред местна общност. • За всяко от събитията (пресконференции и официални церемонии) ще бъдат изготвени и залепени на определени места плакати, информиращи местната общност за предстоящото събитие. Предвидени са и комплект рекламни материали за участниците в пресконференциите; Разходите за дейността са формирани както следва: Пресконференции 2 бр.*520,00лв=1040,00лв; Рекламно-информационен банер 1бр.*300,00лв; Временен билборд 1 бр.*1670,00лв; Постоянни табели за обектите 2бр.*600,00=1200,00лв; Публикации платени 4бр.*166,80лв=667,20лв; Официални церемонии 2бр.*200,00лв=400,00лева; Брошури/дипляни 200бр.*3,00лв=600,00лв; Общият размер на финансовите средства, необходими за дейността възлиза на 5877,20 лв без ДДС, невъзстановим ДДС в размер на 1175,14 лв, т.е. общо за дейността 7052,64 лв с ДДС., Договорена стойност: 5 877.20 , Отчетена стойност: 7 052.64
  • Дейност: Дейност 6 „Одит на проекта“: С оглед стойността на исканата безвъзмездна финансова помощ по настоящия проект, а именно над 200 000 лв., община Гоце Делчев в качеството й на бенефициент е длъжна да осигури извършването на независим одит по проекта. В рамките на дейността ще бъде извършена одитна проверка на изпълнения проект с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. За окончателното искане за плащане по проекта, одиторът ще провери дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, и ще изготви доклад за фактически констатации съгласно приложение 11.11 Образец на доклада за фактически констатации. Одитът ще се извършва в съответствие с действащото законодателство, указания на УО на ОПРР и Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, издадена от дирекция „Национален фонд”, Министерство на финансите., Договорена стойност: 6 000.00 , Отчетена стойност: 7 200.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Асан, Договорена стойност по проекта*: 2 574.00 , Отчетена стойност**: 3 179.99
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МЛАДА-АРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 9 000.00
  • Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 520.00 , Отчетена стойност**: 9 301.20
  • Изпълнител: КОМФОРТ СБ ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 491.20 , Отчетена стойност**: 11 491.20
  • Изпълнител: Марина, Договорена стойност по проекта*: 2 450.40 , Отчетена стойност**: 2 750.65
  • Изпълнител: ФИСТЕК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 7 200.00
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 2 450.40 , Отчетена стойност**: 2 920.49
  • Изпълнител: БКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 660 420.00 , Отчетена стойност**: 676 419.20
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 3 084.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВАМО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 052.64 , Отчетена стойност**: 7 052.64
  • Изпълнител: Йорданка, Договорена стойност по проекта*: 2 059.20 , Отчетена стойност**: 3 251.96
  • Изпълнител: ЕНЕРГОЕФЕКТ-КОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 038.80 , Отчетена стойност**: 8 038.80
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 60.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 254.78 , Достигната стойност: 254.90
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 738 688.05 BGN
БФП 722 308.05 BGN
Собствено финансиране 16 380.00 BGN
Общо реално изплатени суми 722 308.05 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 416.40 0.00 416.40 КИМА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 364.80 0.00 364.80 КИМА КОНСУЛТ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Такси за държавна приемателна комисия за въвеждане на обектите в експлоатация, Прогнозна стойност: 1 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Архитектурно заснемане за възстановявяне на строителна документация на сградите, Прогнозна стойност: 7 500.00
  • Обособена позиция 1: Архитектурно заснемане за възстановявяне на строителна документация на сградите
    Изпълнител: МЛАДА-АРТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Дейности за публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 5 877.20
  • Обособена позиция 1: Дейности за публичност и визуализация
    Изпълнител: ВАМО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 052.64
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Експерт „Обществени поръчки“, Прогнозна стойност: 2 570.00
  • Обособена позиция 1: Експерт „Обществени поръчки“
    Изпълнител: Мариана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 084.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Експерт „Обществени поръчки“ - прекратен договор, Прогнозна стойност: 2 570.00
  • Обособена позиция 1: Експерт „Обществени поръчки“
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на оценка на съответствието на инв.проект по част "Енергийна ефективност", Прогнозна стойност: 860.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на оценка на съответствието на инв.проект по част "Енергийна ефективност"
    Изпълнител: ЕНЕРГОЕФЕКТ-КОНТРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 032.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Гоце Делчев по обособени позиции, Прогнозна стойност: 574 270.05
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда в гр. Гоце Делчев, ул. „Гоце Делчев“ №29, вход А“
    Изпълнител: БКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 326 940.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда в гр. Гоце Делчев, ул. „Дунав” блок №27 и блок №28“
    Изпълнител: БКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 333 480.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Гоце Делчев по обособени позиции - ПРЕКРАТЕНА, Прогнозна стойност: 574 270.05
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики, Прогнозна стойност: 5 839.00
  • Обособена позиция 1: Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики
    Изпълнител: ЕНЕРГОЕФЕКТ-КОНТРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 006.80
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Одит на проекта, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Одит на проекта
    Изпълнител: ФИСТЕК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор по обособени позиции, Прогнозна стойност: 12 194.60
  • Обособена позиция 1: ОП №2 - Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор на обект: „Енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда на ул. „Гоце Делчев“ №29, вход А, гр. Гоце Делчев“
    Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 260.00
  • Обособена позиция 2: ОП №3 - „Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор на обект: „Енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда на ул. „Дунав” блок №27 и блок №28, гр. Гоце Делчев“
    Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 260.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Техническо обследване и изготвяне на паспорти на сградите, обект на интервенция по проекта, Прогнозна стойност: 9 576.00
  • Обособена позиция 1: Техническо обследване и изготвяне на паспорти
    Изпълнител: КОМФОРТ СБ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 491.20

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN