Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-8.006-0031-C01
Наименование на проекта Техническа помощ на Столична община
Бенефициент 000696327 СТОЛИЧНА ОБЩИНА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж 2014-2020
Дата на сключване на договора/заповедта 26.07.2023
Дата на стартиране 26.07.2023
Дата на приключване 26.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Прекратен (към дата на прекратяване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение е разработено с цел да подпомогне работата на Столична община и по-конкретно структурите, отговорни за подготовката и изпълнението на проекти по ПРР 2021 – 2027 г. чрез закупуване и доставка на компютри и  ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, копиращи и сканиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.).
Проектното предложение включва две дейности, както следва:
- Дейност „Закупуване и доставка на оборудване" с цел обезпечаване работата на лица, отговорни за подготовка и изпълнение на проектите по ПРР 2021 – 2027 г.“ (компютри (хардуер и софтуер) и/или ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.).
- Дейност "Информация и комуникация" - съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. на интернет страницата на Столична община ще бъде публикувано кратко описание на бюджетната линия, включително на нейните цели и резултати; ще бъде изготвен един плакат с размер А3 с информация за бюджетната линия; ще бъдат поставени стикери/лепенка на подходящо място на повърхността на оборудването. 
Ще бъде сформиран екип за изпълнение и управление на проекта.
Дейности
  • Дейност: Закупуване и доставка на оборудване: Дейността предвижда закупуване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и/или на ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.), за обезпечаване на работата на лица, отговорни за подготовка и изпълнение на проектите по ПРР 2021 – 2027 г. С реализацията на проекта ще бъде закупено и доставено следното оборудване: преносими компютри; мултифункционални устройства с различни параметри - цветни, монохром, А3, А4 и др; широкоформатна машина; мултимедиен проектор и преносим екран за него; сгъваща машина; дрон и карта; принтер монохром. Работната документация необходима при подготовката и изпълнението на проекти е с изключително голям обем, част от нея се изпраща и обработва електронно, но голяма част е на хартиен носител. Закупуването на преносими компютри ще позволи по-добра комуникация, мобилност и навременно изпълнение, както и ще даде възможност за отдалечен достъп, без ограничение на времето за работа, бързо изпълнение на поставените задачи от експертите ангажирани с подготовката и изпълнение на ИТИ-тата. Закупуването на мултифункционални устройства, както и на широкоформатен принтер/плотер ще позволи професионален печат, навременно сканиране и отпечатване с високо качество на текстове, графики, карти, презентации, визуализации и др., също така ще бъде неразделна част за копиране и сканиране на малкоформатни документи и ще бъде необходим за дигитализиране, създаване на допълнителни екземпляри и архивиране на проектна документация – текстове, чертежи с формати А4 и А3. Наличието на мултимедиен проектор и преносим екран ще позволи за по-добра информираност и ще даде възможност за ефективен начин за поднасяне на информация и общуване с хора в голям мащаб, ще бъде неразделна част за комуникация и информираност. Закупуването на сгъваща машина ще позволи професионално и навременно окомплектоване на документация - широкоформатни чертежи, графики, карти, презентации, визуализации и др., ще има пряка полза като икономия на време на екипа и ще бъде неразделна част от окомплектоване на документацията на обектите по отделните проекти. Закупуването на дрон ще бъде използван основно при проектите насочени към ремонт/реконструкция/обновяване на градската среда. Наличието на дрона ще позволи по-мащабно и по-пълно проследяване прогреса на изпълнение на поставените задачи по изграждане/рехабилитация/ремонти и пр. на обекти, разположени на по-големи територии, с разчупени терени, и/или при наличие на висока растителност. Ще позволи да се правят записи, с които да се представят реално изпълнените дейности по проектите и обектите, за които общината отговаря. Ще позволи създаване на клипове и снимки от различен поглед и плоскости. Наличието на дpoн ще допринесе за мнoгo пo-лecнo нaблюдение и пpocлeдявaне на cтpoитeлнитe пpoцecи в eдин oбeĸт и за cъбиpaне на aĸтyaлни и пoлeзни дaнни в peaлнo вpeмe за обекта и прилежащите територии и пътища, както по време на изпълнение на обектите, така и преди самото строителство. Чрез него ще се събират визуални данни, за да се анализира мястото на строежа и да се направи подробен и адекватен план, по който да стартират строителните процеси при обекти с големи и трудни за обхождане площи. Това ще спомогне за ефективната работа на строителните обекти и спестяване на време и ресурси. Също така чрез събраните данни ще може да се изгражда визуален модел на завършения проект, който да бъде представен пред широката общественост още на етапа на стартиране на строителните дейности. Закупуването на дрона ще донесе до осъществяване на целите на ПРР 2021-2027, чрез реализиране на пряка полза и ще бъде неразделна част за контрол, отчитане и създаване на история за проекти и обекти тясно допринасящи за по-зелена столица – част от интегрирани инвестиции за по-добра градка среда. Закупеното оборудване ще бъде използвано от служители, които ще участват в подговката и изпълнението на ИТИ-тата., Договорена стойност: 150 390.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Информация и комуникация: В съответствие с изискванията за осигуряване на публичност на проекти, финансирани от европейски струкрутни и инвестиционни фондове, се предвижда осъществяването на мерки за публичност и информираност с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в съответствие с правилата за комуникация и визуализация. Дейността за информация и комуникация по проекта е в съответствие с Общите условия за изпълнение към административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта е да се осигури публичност и информираност на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. В рамките на проекта се предвиждат следните дейности за осигуряване на информация и публичност: - На интернет страницата на Столична община ще бъде публикувана информация за проекта. - Ще бъде изработен плакат за информираност и публичност - 1 брой - плакат - формат А3. Плакът ще бъде на видно място и ще съдържа следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., наименованието на проекта и процедурата, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - Ще бъдат изработени стикери/лепенки, които ще бъдат залепени на закупеното и доставено оборудване., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Закупени и/или доставени компютри (хардуер и софтуер) и/или ИТ оборудване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 55.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 0.00 BGN
БФП 0.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 0.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN