Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.001-1118-C01
Наименование на проекта Подобряване на производствения капацитет посредством въвеждане в производство на машина за повърхностен монтаж на електронни компоненти.
Бенефициент 115572015 АСТЕРИКС ЕЛЕКТРОНИК ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 09.02.2016
Дата на стартиране 09.02.2016
Дата на приключване 20.12.2016
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
Фирма АСТЕРИКС ЕЛЕКТРОНИК ООД е регистрирана  2000г. с основна дейност производство на монтирани печатни платки. Продукцията ни е свързана с битовата техника, комуникации, медицината и промишлеността. За  нашите клиенти ние проектираме и изработваме печатнит платки, насищаме с електронни елементи и записваме софтуер. Извършваме функционален и качествен контрол на продукцията.
     Проектното предложение предвижда закупуване и въвеждане в експлоатация на машина за повърхностен монтаж на електронни компоненти с което ще разширим  пазарното покритие на територията в страната, на външните пазари и диверсификация на продукцията. Инвестициите в нови и производителни машини е сериозен принос в развитието на експортния потенциал на компанията. 
     Основните дейности свързани с изпълнение на проектното предложение са:
                  - сформиране на екипа изготвящ проекта, проучване и подготвяне на необходимата документация,
                  - подготвяне на тръжна документация, избиране на доставчик на оборудване чрез провеждане на търг,
                  - доставка на оборудване, монтиране и пускане в експлоатация на оборудването, обучение на персонала,
                  - изготвяне и предаване на технически и финансов отчет,
     Като резултат от изпълнение на проекта може да очакваме:     
                  -повишаване на производителността, повишаване на качеството на продукцията,  обем на износа на стоки и услуги,
      Вследствие на горните два показателя фирмата ще повиши конкурентоспособността си на вътрешния и външния пазар. Ще се повиши не само автоматизацията, но със закупуването на ново оборудване ще назначим и допълнителен персонал за обслужване на производството. Покупката на ново оборудване ще доведе до производство, което е по-безопасно и ще създаде условия  за опазване на околната среда. Новите работни места ще бъдат привлекателни като работна среда.
Дейности
  • Дейност: Дейност свързана с подобряване на производствените капацитети, посредством закупуване и въвеждане в производство на машина за повърхностен монтаж на електронни елементи се свежда до: организация, създаване на екип, тръжна документация и провеждане на търг, въвеждане в експлоатация, отчет и визуализация на резултатите.: ВСЛЕДСТВИЕ НА ДЕЙНОСТТА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИЯТ ПРОЦЕС ЩЕ БЪДЕ ЗАКУПЕН И ВЪВЕДЕН В ПРОИЗВОДСТВО МАШИНА ЗА ПОВЪРХНОСТЕН МОНТАЖ НА ЕЛЕКТРОННИ ЕЛЕМЕНТИ. Плана за изпълнение ще бъде сведен до реализиране на следните основни мероприятиа по проекта. 1: СФОРМИРАНЕ НА ЕКИП ПО ПРОЕКТА. Срок за изпълнение: 12 месеца. (Реално ще приключи след изпълнение на всички етапи по проекта и подаване на финалния отчет по проекта пред Управляващия орган 1.1 Подготовка на дейността: - Сформиране на екип по проекта. 1.2 Изпълнение на дейността: - Планиране - Управление на доставки - Финансов мениджмънт - Вътрешно фирмена отчетнос - Отчетност пред Договарящия орган и финален отчет - Координация и комуникация със заинтересованите страни - Мониторинг и контрол Неодходимост от прилагане на дейността: Администрирането и управлението на проекта имат за цел да обезпечат ефективното управление и изпълнение на проектните дейности. Фирмата – кандидат се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на тяхното реализиране. 2: ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ. Срок за изпълнение: 2-3 месец 2.1 Подготовка на тръжната документация: 2.1.1 Изготвяне на документация за участие в процедура за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС № 118/20.05.2014г. за процедура по открит избор; 2.1.2 Издаване на Заповед/Решение за откриване на процедурата за избор; 2.1.3 Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 2.1.4 Изпращане на документацията за предварителен контрол до ДО, чрез съответния РК, корекции по документацята, в случай, че има такива и получаване на одобрение; 2.2 Провеждане на тръжната процедура: Съгласно ПМС № 118/20.05.2014г. кандидадът по настоящата схема ще проведе процедура по избор с публична покана при спазване на всички изисквания, изложени в цитираното постановление 2.2.1 Публикуване на обява за откриване на процедурата в национален ежедневник; 2.2.2 Изпращане на електронно копие от обявата в деня на нейното публикуване до Управляващият орган; 2.2.3 Изпращане на покана за сесия по отваряне на офертите до Представител на УО; 2.2.4 Получаване и регистрация на офертите; 2.2.5 Провеждане на процедурата по оценяване на офертите; 2.2.6 Изготвяне на протокол от дейността на комисията; 2.2.7 Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидати и определяне на изпълнител; 2.2.8 Изпращане на документацията от проведената процедура за одобрение до ДО и получаване на одобрение; 2.2.9 Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.2.10 Проверка за липса на обстоятелства по чл.22, ал1 и 2 от ПМС № 118/20.05.2014 2.2.11 Изпращане на проекта на договора и представените документи по чл.22, ал1 и 2 от ПМС № 118/20.05.2014г към УО за одобрение; 2.2.12 Получаване на одобрение и подписване на договор с избрания изпълнител.; 2.2.13 Подписване на договор с избрания/те изпълнител/и; 3:ДОСТАВКА И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ЗАКУПЕНО ОБОРУДВАНЕ. Срок за изпълнение: 3-8 месец 3.1 Доставка на закупеното оборудване. 3.1.1. Авансово плащане по договора/ите за доставка; 3.1.2. Доставка и приемане на закупеното оборудване; 3.1.3. Окончателно плащане по догора/ите за доставка; 3.2. Въвеждане в експлоатация на доставените машини; 3.2.1. Инсталация на машините; 3.2.2. Провеждане на 72 часови проби; 3.2.3. Въвеждане в експлоатация. 3.3. Организация, контрол и логистика 4: ВИЗУАЛИЗАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ НА ПРОЕКТА. Срок за изпълнение: 8 месец Подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII наРегламент (ЕС) № 1303/2013 5: ИЗГОТВЯНЕ НА ФИНАЛЕН ТЕХНИЧЕСКИ И ФИНАНСОВ ОТЧЕТ. Срок за изпълнение: 8-12 месец Техническо и финансово описание на дейността , Договорена стойност: 272 956.00 , Отчетена стойност: 272 916.52

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АМТЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 191 041.56 , Отчетена стойност**: 27 291.65
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Нарастване на производителността, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 81 886.80 , Достигната стойност: 41 862.64

Финансова информация

Обща стойност на проекта 272 956.00 BGN
БФП 191 069.20 BGN
Собствено финансиране 81 886.80 BGN
Общо реално изплатени суми 191 041.57 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: ЗАКУПУВАНЕ НА МАШИНА ЗА ПОВЪРХНОСТЕН МОНТАЖ НА ЕЛЕКТРОННИ ЕЛЕМЕНТИ. , Прогнозна стойност: 272 956.00
  • Обособена позиция 1: Машина за повърхностен монтаж на електронни елементи
    Изпълнител: АМТЕСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 191 041.56

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN