Номер от ИСУН | BG16RFOP002-2.002-0038-C01 |
Наименование на проекта | Внедряване на ERP система с цел растеж и дългосрочно развитие на Джейелпи ЕООД |
Бенефициент | 102051172 ДЖЕЙЕЛПИ ЕООД |
Източник на финансиране | ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност |
Дата на сключване на договора/заповедта | 06.03.2017 |
Дата на стартиране | 06.03.2017 |
Дата на приключване | 18.12.2018 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Фирма "Джейелпи" ЕООД е създадена през 1991 г. с предмет на дейност производство и продажба на хляб и хлебни изделия. През 1991 г. влиза в експлоатация първия за фирмата цех за хлебопроизводство в град Поморие, а заедно с него и първия фирмен магазин. "Джейелпи" ЕООД е член на Федерацията на хлебопроизводителите и сладкарите в България от създаването й през 1993 г. и е водеща и утвърдена в бранша в Бургаски регион и Източна България. От 2003 г. във фирмата са внедрени новите за нашата страна технологии за производство на замразени хлебчета и закуски за блок маса и кетъринг, съгласно концепцията "От фризера - в пещта", така че само в рамките на 15 минути да се предложат прясно изпечени продукти. Основни клиенти на дружеството са: Метро Кеш анд Кери, Болеро ЕООД, Жанет ООД, летище Бургас и множество хотели в курортните комплекси по Черноморието. Фирмата притежава и собствена търговска марка - пекарни "Зия". Към момента в гр. Бургас има осем действащи пекарни "Зия", в районите Славейков, Изгрев, Старата поща и други. През 2007г. във фирмата са внедрени софтуери за управление на производствените и финансовите процеси, както и за управление на продажбите на дребно. Към момента те са изключително неефективни, което налага внедряването на цялостна ERP система. Именно това е основната идея на настоящия проект - внедряване на единна ERP система включваща комплексно обслужване. Планирали сме тя да е разработена специално за нуждите на фирмата и да включва следните модули: Управление на складовите запаси, Управление на доставките, Управление на продажбите, Управление на производствената дейност, Управление на отпадъците, Управление на отношенията с клиенти и доставчици, Управление на основните средства, Управление на финансово-счетоводната дейност, Управление на персонала и Мониторинг и анализ на показателите за дейността. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00 |
Индикатор 2 | Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 48 064.55 , Достигната стойност: 47 514.51 |
Индикатор 3 | Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00 |
Обща стойност на проекта | 313 353.62 BGN |
БФП | 219 347.53 BGN |
Собствено финансиране | 94 006.09 BGN |
Общо реално изплатени суми | 216 834.11 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: „Доставка, адаптиране и внедряване на ERP система“,
Прогнозна стойност: 222 964.62
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на предвидените по проекта ДМА,
Прогнозна стойност: 89 889.00
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на предвидените по проекта ДМА:
ОП 1: Сървър хост във виртуализационен клъстер 2 броя;
ОП2: Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор 1 брой;
ОП 3: Комплект дисков масив 1 брой;
ОП 4: Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация 2 броя;
ОП 5: Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване 2 броя;
ОП 6: Комплект сървърен шкаф 1 брой;
ОП 7: Комплект софтуерни пакети 1 брой.
,
Прогнозна стойност: 89 889.00
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информация и публичност по проекта,
Прогнозна стойност: 500.00
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN