Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.002-0028-C02
Наименование на проекта "Повишаване на енергийната ефективност на социални и жилищни сгради, находящи се в гр. Пещера- II“, включващ сградите Дирекция „Социален патронаж“ със звено „Домашен социален патронаж, офиси и кухня“, „Дневен център за деца и младежи с увреждания“, многофамилна жилищна сграда на ул. „Симон Налбант“ 50 и многофамилна жилищна сграда на ул. „Георги Зафиров“ 73""
Бенефициент 000351750 ОБЩИНА ПЕЩЕРА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 07.03.2019
Дата на стартиране 07.03.2019
Дата на приключване 29.06.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пещера, гр.Пещера

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение за получаване на безвъзмездна финансова помощ по процедура чрез конкурентен подбор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.002,  „Енергийна ефективност в периферните райони- 2”, Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. цели да повиши енергийната ефективност на обществените и многофамилните жилищни сгради, находящи се в гр. Пещера, включващ сградите:  Дирекция „Социален патронаж“ със звено „Домашен социален патронаж, офиси и кухня“, „Дневен център за деца и младежи с увреждания“, многофамилна жилищна сграда на ул. „Симон Налбант“ 50 и многофамилна жилищна сграда на ул. „Георги Зафиров“ 73
Дейности
  • Дейност: Провеждане на Обществени поръчки: При възлагането на обществени поръчки следва да се извършат редица действия, които подготвят провеждането на различните видове процедури за възлагане, изчерпателно изброени в Закона за обществените поръчки (ЗОП). Тези действия включват определяне на обект на обществената поръчка, като се има предвид, че обществени поръчки могат да се възлагат само за определени в ЗОП обекти. Необходимо е да се определят редица параметри, които са от значение за законосъобразното провеждане на процедурата, включително съдържанието на обявлението за обществена поръчка и на документацията за участие. Това става с решението за откриване на процедурата. Информацията за откритата процедура следва да бъде доведена до знанието на заинтересованите лица по съответния ред, предвиден в ЗОП., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на строително-монтажни работи на Социален патронаж: Инсталиране на фотоволтаични панели За обекта, поради голямата площ не използваеми покриви и поради отличното географско местоположение се предвижда фотоволтаична инсталация за собствени нужди, чрез която ще могат да се покрият около средно годишно 70%-80% от електроенергията на обекта. Фотоволтаичната централа ще бъде разположена на покрива ( 200 m2) и ще бъде оразмерена в техническа фаза, според носимостта на конструкцията и практическата възможност за реализация на инсталацията. Общият капацитет е оразмерен на база на изчисленото енергопотребление/мощност на сградата от електрически съоръженията. Необходимото годишно производство от фотоволтаичната инсталация е в рамките 32 600 kWh, което според географското местоположение и направената предварителна симулация се равнява на инсталация от 26,0 kWp. При разработването на ВЕИ инсталацията следва да се спазят съответно: • Наредба №3 за устройството на електрическите уредби и електропроводните линии (ДВ бр.90 и бр.91/2004г.); • Наредба №2 за противопожарните строително - технически норми (ДВ бр.58/1987г.; изм. и доп., ДВ бр.33/1994г.); • Наредба №4 от 21 Май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ бр.51/2001г.); • Правила за проектиране на фотоволтаични системи и др. Електро инсталационните материали, използвани при изпълнение на проекта като фотоволтаични модули, инвертори, ел. апарати, кабели, както и принадлежностите към тях трябва да отговарят на изискванията на БДС, хармонизирани европейски стандарти и при доставка да бъдат придружени със съответните сертификати и декларации за съответствие. Предварителната разработка на Фотоволтаичната централа е предвидено да бъде присъединена към разпределителна уредба НН при обекта. Енергията добивана от централата ще се използва за собствени нужди на обекта, а при наличие на излишък ще се връща във енергоразпределителната мрежа. Изготвена е симулация на обекта на база поликристални модули. Енергийният добив на инсталацията е калкулиран на база 130 фотоволтаични модула с номинална мощност 200Wp и обща инсталирана мощност 26,0kWp, типа и вида им следва да се определи след избор на изпълнител и одобрение на проект., Договорена стойност: 108 481.44 , Отчетена стойност: 187 837.58
  • Дейност: Изпълнение на проектиране, строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор (инженеринг) на обекти многофамилна жилищна сграда на ул. Георги Зафиров 73 и многофамилна жилищна сграда на ул. Симон Налбант 50: Всички дейности, включени в инженеринга са идентични и за двете сгради и са както следва: ЕСМ №1 – топлоизолиране на външните стени на сградата.Предвижда се пълно топлоизолиране на всички външните стени на сградата без налична изолация с експандиран полистирен с дебелина от 100мм от външната страна на стената. Поставянето на топлинна изолация по фасадите на сградата започва с издигането на фасадно скеле с необходимата височина, анкерирано към сградата за обезопасяване. В последствие е необходимо да се направи оглед на състоянието на фасадната мазилка и в участъците с нарушена цялост или подкожушване на мазилката, същата следва да се отстрани и да се положи нова. Мазилката следва да се обезпраши чрез измиването и след изсъхване да се положи дълбокопроникващ грунд по цялата фасада. Полагането на топлоизолационните плочи се извършва чрез залепване със специализирано лепило за EPS и последващо дюбелиране. Полага се шпакловка със стъклофибърна мрежа, като по ъглите се залагат необходимите ъглови профили. След изсъхването на шпакловката се нанася грунд и впоследствие се полага силикатна структурна мазилка. По бордовете на покрива се монтират нови ламаринени обшивки, които следва да покриват и положената топлоизолация. ЕСМ №2 – Топлоизолиране на под.Сградата граничи с неотопляем сутерен. Предвижда се поставянето на ХПС 5 см от на стената в контакт с външен въздух и покриването на стената с мозайка или друг водоотблъскващ материал. За плочата която граничи с неотопляемият сутерен се предвижда полагане на 5 см твърда минерална вата каширана с алуминиево фолио от външната страна.Допълнително се предвижда топлоизолация и под усвоените балкони които граничат с външен въздух. ЕСМ №3 – Топлоизолиране на покрива на сградата.Поради лошите топлотехнически свойства на покрив тип 1 на сградата се предвижда полагане на топлоизолация върху последната плоча и покриването на й с нова хидроизолация. За него се предвижда поставянето на топлоизолация от външната страна от 14 см твърда каменна вата с запечатването с циментова замазка и хидроизолация. За сградата е наличен и покрив тераса на последен етаж който при в процеса на изпълнение на ЕСМ е предвидено да бъде топлоизолиран по два начина зависимост от желанието на собствениците и архитектурните изисквания към обекта: 1. Чрез интегриране на терасите към затвореният обем на сградата чрез допълнително остъкляване и изграждане на газобетонов зид. Покривът следва да се покрие с ЛТ ламарина или подобна конструкция и топлоизолира със каменна вата 14 см. 2. Изкъртване на подова настилка на не присъединените тераси и полагане на топлоизолационен слой от полиуретан с дебелина 8 см и затварянето му със циментова замазка и финишно покритие. За покрив тип 3 който представлява козирка на присъединена тераса се предвижда полагането на полиуретанов панел с дебелина 10 см, който да замени съществуващите конструкции.Присъединеният покрив в зоната на подпокривният етаж с основа от ламарина напречно поставена върху стоманобетоновите греди се предвижда полагане на топлоизолация от каменна вата. ЕСМ №4 – Подмяна на дограмата на сградата.Предвижда се частична подмяна на дограмата на сградата. Съществуващата дървена и метална дограма се премахва изцяло. На нейно място се предвижда монтаж на 5 камерна пластмасова дограма с двоен стъклопакет и к стъкло. Очакваният общ коефициент на топлопреминаване при монтаж на такава дограма е U≤1,30÷1,40W/m2K. Предвижда се подмяна и на прозорците на сутерена. ЕСМ №5 – Мерки по осветление.Подмяна на осветителите с нажежаема жичка на стълбищните площадки и мазета с енергоспестяващи; Предвижда се рехабилитация на съществуващата осветителна инсталация в общите части (стълбищни клетки). Предвижда се всички силови линии за стълбищното осветление да бъдат подменени. Доставка и монтаж на плафони с датчици за движение, съвместими със енергоспестяващо осветление (LED) осветление. , Договорена стойност: 689 683.80 , Отчетена стойност: 781 495.05
  • Дейност: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието на обектите: След провеждане на процедура за избор на изпълнители съгласно ЗОП и избор на изпълнител следват дейности: 1. Оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички части на инвестиционния проект, на работни чертежи и детайли, изготвени след сключване на договор за инженеринг; 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; 3. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г.; 4. Заверка на Заповедната книга на строежите; 5. Участие в регулярни срещи по проекта и иницииране на извънредни с цел информиране на Възложителя за хода на дейностите; 6. Предоставяне на Възложителя на междинни отчети, съгласно изискванията на Възложителя и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи; 7. Изготвяне на Окончателни доклади за всеки един от строежите, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването им., Договорена стойност: 30 513.75 , Отчетена стойност: 32 066.84
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта: За изпълнението на тази дейност ще се спазват изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г. 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от община Пещера, изрично ще се указва съфинсирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта. Когато една мярка за информация и комуникация се отнася за няколко дейности, съфинансирани от повече от един фонд, упоменаването може да се замени с упоменаване на Европейските Структурни и инвестиционни фондове; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. По време на осъществяването на проекта община Пещера ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - Включва на официалния уеб сайт на проекта www.peshtera.bg- кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; - Ще бъдат поставени 4 плаката с информация за проекта (А3 формат), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място. 3. Изработка на информационни материали: - Изработка и монтаж на 3 бр. билборди при стартиране на обекта, размер 4х3 м Изработка и монтаж на 3 бр. постоянни обяснителни табели, размер минимум 50х70 см - Изработка и разпространение на 1000 бр. Информационни брошури - изработка, дизайн, предпечат и печат на брошури (пълно цветен печат, А4, прегънати на 3 части) - Изработка и разпространение на 400 бр. плакати А3, максимален формат на плакатите 308*445 мм. и включват 130 гр/м2 двойнохромирана мат или гланц хартия и едностранен пълноцветен печат по CMYK скалата. - Провеждане на Встъпителна пресконференция – организацията на събието включва осигуряване на зала, техническо оборудване и осигуряване на кетъринг за 50 участника (кафе, чай, минерална вода, дребни сладки), химикалки 50 бр., тефтери 50 бр. Организиране на официална церемония за първа копка и за откриване на обектите; Провеждане на Заключителна пресконференция – организацията на събието включва осигуряване на зала, техническо оборудване и осигуряване на кетъринг за 50 участника (кафе, чай, минерална вода, дребни сладки), химикалки 50 бр., тефтери 50 бр., Договорена стойност: 4 850.00 , Отчетена стойност: 4 850.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Със заповед на кмета на община Пещера ще бъде сформиран екип за Организация и управление на проекта, който ще включва: - Ръководител на проекта; - Координатор; - Инвеститорски контрол; - Финансист Всички функции, отговорности и задължения ще бъдат описани в длъжностните характеристики на членовете в екипа за Организация и управление на проекта и ще бъдат определени със заповед на кмета на Община Пещера. Екипа за Организация и управление на проекта ще е отговорен за ефективното управление на проекта, съгласно заложените показатели и индикатори за изпълнение. Организацията и управлението на проекта обхваща цялата продължителност на проекта. Екипа за Организация и управление на проекта ще: - Изготвя регулярни отчети от екипа за отчитане на извършените дейности и план за действие; - Извършва отчети от проверки по документи и на място на заявените за плащане доставки на стоки, услуги, строителство; - Отчети за извършения мониторинг на възложените дейности; - Подготви подробен график за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки чрез детайлно изготвяне на календарен линеен график, с данни за началото и продължителността на всички етапи от процедурите за възлагане; - Отговаря за подготовката на необходимата документация за провеждане на съответните процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП; - Изготвя междинни и окончателен технически доклади, придружени от междинни и окончателен финансови отчети съгласно образците към Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, обхващащи цялостното изпълнение на проектните дейности, като съдържат пълна информация за цялостното изпълнение на проекта за целия период в съответствие с изискванията на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ;, Договорена стойност: 16 420.58 , Отчетена стойност: 17 580.52

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "АДАПТ БГ"ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 335.00
  • Изпълнител: "ЕнЕф Консултанти"ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 73 695.24 , Отчетена стойност**: 79 626.84
  • Изпълнител: Веселин, Договорена стойност по проекта*: 4 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 4 390.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАРТРЕЙД ООД, Договорена стойност по проекта*: 396 096.00 , Отчетена стойност**: 399 728.23
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 4 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ /БСК ИНЖЕНЕРИНГ"АД, Договорена стойност по проекта*: 213.75 , Отчетена стойност**: 256.50
  • Изпълнител: "ВИ ЕМ ЕЙ"ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 850.00 , Отчетена стойност**: 4 850.00
  • Изпълнител: "СИГМА-СТРОЙ"ООД, Договорена стойност по проекта*: 507 369.66 , Отчетена стойност**: 569 399.40
  • Изпълнител: Кръстина, Договорена стойност по проекта*: 2 750.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Анна, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Понижаване на годишното потребление на първична енергия от обществените сгради, Мерна единица: kWh/година, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 97 664.00 , Достигната стойност: 97 664.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 130.20 , Достигната стойност: 130.20
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 63.00 , Достигната стойност: 63.00
Индикатор 4 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 869 262.51 BGN
БФП 863 927.51 BGN
Собствено финансиране 5 335.00 BGN
Общо реално изплатени суми 863 263.75 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 261.71 0.00 2 261.71 "ЕнЕф Консултанти"ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 10 296.00 1 500.00 11 796.00 "СИГМА-СТРОЙ"ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 39 609.60 0.00 39 609.60 ПАРТРЕЙД ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 38 515.20 0.00 38 515.20 "СИГМА-СТРОЙ"ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3 600.00 0.00 3 600.00 "ЕнЕф Консултанти"ЕООД
Липса на добро финансово управление 453.70 0.00 453.70 "СИГМА-СТРОЙ"ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Проектиране и упражняване на авторски надзор за нуждите на Община Пещера“, Прогнозна стойност: 80 000.00
  • Обособена позиция 1: „Проектиране и упражняване на авторски надзор за нуждите на Община Пещера“
    Изпълнител: "СИГМА-СТРОЙ"ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 275.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Строително-монтажни работи за повишаване на енергийна ефективност на сградите Дирекция „Социален патронаж“ със звено „Домашен социален патронаж, офиси и кухня“, „Дневен център за деца и младежи с увреждания“, Прогнозна стойност: 98 300.00
  • Обособена позиция 1: „Строително-монтажни работи за повишаване на енергийна ефективност на сградите Дирекция „Социален патронаж“ със звено "Домашен социален патронаж, офиси и кухня“, „Дневен център за деца и младежи с увреждания“
    Изпълнител: "СИГМА-СТРОЙ"ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 117 942.66
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Информация и публичност по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на обществени и жилищни сгради, находящи се в гр. Пещера- II“, включващ сградите „Повишаване на енергийната ефективност на социални и жилищни сгради, находящи се в гр. Пещера - II“, включващ сградите: Дирекция „Социален патронаж“ със звено „Домашен социален патронаж, офиси и кухня“, „Дневен център за деца и младежи с увреждания“, многофамилна жилищна сграда на ул. „Симон Налбант“ 50 и многофамилна жилищна сграда на ул. „Георги Зафиров“ 73, Прогнозна стойност: 4 850.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционния проект на жилищни сгради, находящи се в гр.Пещера - II“, включващ сградите: дирекция „Социален патронаж“ със звено „Домашен социален патронаж, офиси и кухня“, „Дневен център за деца и младежи с увреждания“, многофамилна жилищна сграда на ул. „Симон Налбант“ 50 и многофамилна жилищна сграда на ул. „Георги Зафиров“ 73, Прогнозна стойност: 30 300.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по изготвяне на оценка за съответствието и упражняване на строителен надзор
    Изпълнител: "ЕнЕф Консултанти"ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 36 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на Обследване за установяване на Техническите характеристики и Енергийната ефективност и Изготвяне на Технически и Енергийни паспорти, така и доклади за Установени Технически характеристики и Енергийна ефективност за нуждите на Община Пещера, Прогнозна стойност: 120 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на Обследване за установяване на Техническите характеристики и Енергийната ефективност и Изготвяне на Технически и Енергийни паспорти, така и доклади за Установени Технически характеристики и Енергийна ефективност за нуждите на Община Пещера
    Изпълнител: "ЕнЕф Консултанти"ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 695.24
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания на строежите за обекти: "Сграда на Дирекция "Социален патронаж",администрация и Дневен център за възрастни хора с увреждания" и "Сграда на Дирекция "Социален патронаж" със звено "Домашен и социален патронаж,офиси и кухня" и Дневен център за деца и младежи с увреждания" , Прогнозна стойност: 960.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания на строежите за обекти: "Сграда на Дирекция "Социален патронаж",администрация и Дневен център за възрастни хора с увреждания" и "Сграда на Дирекция "Социален патронаж" със звено "Домашен и социален патронаж,офиси и кухня" и Дневен център за деца и младежи с увреждания"
    Изпълнител: "БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ /БСК ИНЖЕНЕРИНГ"АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 213.75
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на Строително-монтажни работи за повишаване на енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на гр. Пещера с 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 653 895.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на работен проект,осъществяване на авторски надзор и изпълнение на Строително-монтажни работи за повишаване на енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда на ул.„Георги Зафиров 73"
    Изпълнител: ПАРТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 396 096.00
  • Обособена позиция 2: Изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на Строително-монтажни работи за повишаване на енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда на ул. „Симон Налбант 50“
    Изпълнител: "СИГМА-СТРОЙ"ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 385 152.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Инвеститорски контрол на проекта, Прогнозна стойност: 1 640.00
  • Обособена позиция 1: Инвеститорски контрол на проекта
    Изпълнител: Даниела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 640.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN