Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.057-0329-C01
Наименование на проекта Развитие на уменията в "Ол Ченълс Комюникейшън" ЕООД
Бенефициент 131350957 Ол ченълс комюникейшън ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 22.05.2020
Дата на стартиране 10.06.2020
Дата на приключване 10.04.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Ол Ченълс Комюникейшън"  ЕООД стартира като PR агенция преди 17 години. От 2008 г. компанията агресивно разширява
портфолиото си и днес включва 4 от най-динамично развиващите се агенции на пазара – All Channels | PR, All Channels | Activation, All Channels | Advertising и All Channels | Interaction. Групата е носител на над 30 международни и 50 национални отличия в областта на PR, реклама, дигитални комуникации, бизнес развитие и управление на ЧР. 

Ол ченълс комюникейшън  (Сектор M Професионални дейности и научни изследвания ) в качеството си на  „Работодател“ и с помощта на ОП РЧР BG05M9OP001-1.057 предвижда изпълнението на дейности по предоставяне на „специфични обучения“  (Брейнсторминг техники и стимулиране на креативността. Психология на цветовете в маркетинга.)  за конкретен работен процес. 

Една от основните ни цели е да подпомага амбициозните хора чрез инвестиране в тяхното практическо образование и предаставяне
на реален шанс за кариерно развитие. Програмата ни включва специално разработена обучителна програма в областта на
маркетинг комуникациите, която има за цел да повишава квалификацията на членовете на екипа,  да получат практически знания в
областта на комуникациите. 
Предвидени са дейности, чрез които да се осигурява връзката между необходимата квалификация/умения и изискванията на пазара на труда, респ.  предпоставки за постигане на конкурентна икономика, основаваща се на знанието и развитието.
1. Включване на лица от Целевите групи в специфични обучения за конкретен работен процес.

Очакваните резултати:
1.  Участници, придобили квалификация при напускане на операцията- 43 лица

Косвени:
1. Повишаване на адекватността на уменията на представителите на целевите групи, спрямо нуждите  на бизнеса, последствие  продължителна заетост и/или нови и по-качествени работни места.
2. Подкрепа за процесите на учене през целия живот, (изкл. важно за  повишаване на качествата и уменията на работната сила).
Дейности
  • Дейност: ВКЛЮЧВАНЕ НА ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ В СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧЕНИЯ ЗА КОНКРЕТЕН РАБОТЕН ПРОЦЕС: Основен проблем обуславящ неактивността на населението е липсата на работни места, подходящи за образователното и квалификационното равнище на лицата. Това предпоставя и стипмулира работодателите да развиват професионални умения на заетите лица чрез специфични обучения. Секторът, в който се развива Кандидатът е от приоритетните. Предвиденото специфично обучение съответства на установените нужди на работодателя и спецификата на конкретният работен процес и е с насоченост към бъдещата и настояща упражнявана професия. Дейността цели повишаване на професионалните умения на 43 лица от ЦГ, чрез успешно завършено "Специфично обучение" (Брейнсторминг техники и стимулиране на креативността. Психология на цветовете в маркетинга.) и получаване на Уверение/Удостоверение за придобити професионални умения. Предвиденото по проекта специализирано обучение е съобразено както с личните възможности на включените в целевата група лица, така и с потребностите на работодателя от квалифицирана работна сила, извършваща по-ефективно изпълнение на служебните си задължения. Специфичното обучение има пряка връзка със служебните задължения на включените в целевата група 43 лица на длъжност: Графичен дизайнер 21663008 Експерт, маркетинг 24316002 Експерт, реклама 24316003 Организатор, конференции и събития 33323001 Организатор, реклама 33393018 Служител, рекламна агенция 44193001 Специалист, маркетинг и реклама 33393005 Специалист, мултимедия 25136010 Специалист, предпечатна подготовка 21666004 Сценарист 26416007 Управител, бизнес услуги-12196002 Маркетинг мениджър/Директор маркетинг-12216004 Мениджър, ключови клиенти-24215025 Ръководител, направление-12195005 Експерт, връзки с обществеността-24326001 Всяка една длъжност задължително трябва да премине това обучение, за да могат да осъществяват своята обичайна трудова дейност качествено и в срок и надграждат професионалните си умения за осигуряване на по-добра и качествена заетост. Креативността при кандидатът е водещо и техниките за стимулиране са довели до забележителните резултати до момента. Предвиденото обучение отговаря на следните условия:  подготовката е пряко приложима към настоящата длъжност на работника;  осигурява квалификация, която в ограничена степен може да се използва в други предприятия. Тези умения са запазена марка на Ол ченълс, те могат частично да се приложат в други компании (което е проблем за "краденето" на кадри), но за да е пълноценно трябва да са преминали и доста други обучения, които не са част на настоящето проектно предложение (част от тях са описани в т. 11). Преминаването на това обучение развива умения у лицата, които успяват да приложат в професионалната си умения и ги изгражда като високи професионалисти. (пример е кариерното развитие на част от лицата на високи и ключови позиции в други компании използвайки уменията си (ПР на Кауфланд, ОББ, Инфинити, Политикс инвейшън - Австрия и редица други). Различни фази и подходи при креативна криза или при разработване на креактивна стратегия. Ескалатор на идеи. Подходи при различните клиенти и предразполагане за достигане на идея до различните типове възприатие. Умения за разпознаване и представяне на типове мислене “(Логично, Асоциативно, Латерално) Прилагане на - N.B. KISS принцип Прилагане на различни теории: Консервативна - 5 етапна;Модерна-5 фази;Проблем-решение-3 фази;Други теории за фазите на мисловния процес: Улавяне и насочване на Creative spirit Техники за стимулиране на креативостта(brainstorming)-Разрешаване на проблем;Асоциативен; Мини(Instant);Самостоятелна атака(Преспиване);Сляпа атака: Методът “Утопия” - Техника на взривяването/убийството: Методът “Анкета” - Техника на думата: •Метод на въпросите: Техника за “За” и “Против” Техника на противопоставянето: Техника на скритото Продължава в модул "Начин на изпълнение"., Договорена стойност: 137 600.00 , Отчетена стойност: 137 600.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛЕВЕЛ УАН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 82 560.00 , Отчетена стойност**: 137 600.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 43.00 , Целева стойност: 43.00 , Достигната стойност: 43.00
Индикатор 2 Участници, придобили квалификация при напускане на операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 43.00 , Достигната стойност: 43.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 137 600.00 BGN
БФП 82 560.00 BGN
Собствено финансиране 55 040.00 BGN
Общо реално изплатени суми 82 560.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Повишаване на професионалните умения на 43 служителя чрез Специфично обучение - Брейнсторминг техники и стимулиране на креативността. Психология на цветовете в маркетинга., Прогнозна стойност: 137 600.00
  • Обособена позиция 1: Повишаване на професионалните умения на 43 служителя чрез Специфично обучение - Брейнсторминг техники и стимулиране на креативността. Психология на цветовете в маркетинга.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN