Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0013-C03
Наименование на проекта Равен достъп до услуги за всеки
Бенефициент 000320840 ОБЩИНА ЛОМ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 19.03.2020
Дата на стартиране 01.04.2020
Дата на приключване 18.01.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Лом

Описание

Кратко описание на проекта
Проект "Равен достъп до услуги за всeки" предвижда създаване на две нови социални услуги за деца и семейства  и за лица с психични разстройства на територията на община Лом, община Брусарци и община Вълчедръм, а именно:
- Дневен център за подкрепа на деца  с увреждания и техните семейства с капацитет 30 деца;
- Защитено жилище за лица с психични разстройства с капацитет 8 лица.
С цел създаване на условия за подпомагане, взаимопомощ, ефективна защита и социална интеграция на хората с психични разстройства на територията на община Лом, община Брусарци и община Вълчедръм, ще бъдат реализирани следните дейности:
-	Подбор и наемане на персонал, ангажиран в социалните услуги "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства" и " Защитено жилище за лица с психични разстройства";
-	Дейности по настаняване на лица от целевата група в услуга от резидентен тип "Защитено жилище за лица с психични разстройства";
-	Предоставяне на услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства";
-	Предоставяне на услуга "Защитено жилище за лица с психични разстройства".
Дейностите са основани на социална работа, като ще се прилага индивидуален подход, съобразен с конкретните потребности на всяко лице с психични разстройства.

Реализирането на дейностите по проекта ще създаде условия за предоставянето на нови услуги в общността на територията на община Лом, община Брусарци и община Вълчедръм, за които е изградена подходяща инфраструктура със средства от Оперативна програма "Региони в растеж".
Проектът ще се реализира в съответствие с Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия "Визия за деинституционализация на децата в Република България" и Карта на услугите за подкрепа в общността и в семейната среда и Карта на резидентните услуги по процедура BG16RFOP001-5.001.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонал, ангажиран в социалните услуги "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства" и "Защитено жилище за хора с психични разстройства": Дейността цели подбор и сключване на трудови договори с персонала на двете нови услуги. 3. Подбор на персонал, предоставящ социалната услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства". 4. Подбор на персонал, предоставящ социалната услуга от резидентен тип "Защитено жилище за лица с психични разстройства". Длъжностите и числеността в двете услуги ще бъдат съобразени с Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социални услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012 година на министъра на труда и социалната политика. За социалната услуга от резидентен тип "Защитено жилище за лица с психични разстройства" с капацитет 8 лица и препоръчителен коефициент 0,8% ще бъдат наети минимум 7,5 лица. За социалната услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства" с капацитет 30 лица и препоръчителен коефициент 0,4% ще бъдат наети минимум 13 лица. Конкурсът за подбор на персонала на двете нови услуги ще се проведе по различно време, поради обвързаността на дейността с приключване на строително-ремонтните дейности, финансирани по ОПРР. Със заповед на кмета ще бъдат обявени конкурси - по документи и събеседване, като с одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори по КТ. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности по преместване на децата от целевата група и настаняването им в услуга от резидентен тип "Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст": Дейността по преместване на децата от целевата група и настаняването им в услуга от резидентен тип "Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст" е свързана единствено с подготовката на физическото им преместване, както и самото преместване. Планира се да бъде за период не повече от 6 месеца, преди реалното предоставяне на услугата или до запълване на капацитета. Наетите специалисти от Дейност 1 за предоставяне на услуга "Преходно жилище за деца от 15-18-годишна възраст" ще участват пряко в процеса на преместване на децата. За осъществяване на срещи по преместването и самото преместване ще бъде осигурен служебен автомобил, а за командированите лица ще бъдат осигурени командировъчни разходи, съгласно Наредба за командировките в страната. Предвидени са и разходи за храна на потребителите, консумативи и материали за услугата, както и режийни разходи. В случай, че се запълни определеният капацитет от 8 места на услугата "Преходно жилище за деца от 15-18-годишна възраст" преди приключване на подготвителния период от 6 месеца, разходите ще се отчитат съгласно стойностите, регламентирани за съответната услуга от деня, следващ деня на запълване на капацитета., Договорена стойност: 10 154.85 , Отчетена стойност: 10 154.85
  • Дейност: Предоставяне на услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства": Дейността е насочена към създаване на нов тип социално-консултативна услуга "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства", която да осигурява ежедневни, полудневни и почасови услуги на 30 деца с увреждания и консултативна подкрепа на техните родители. Предвижда се консултативните услуги и подкрепа да се предоставят на 60 родители и/или лица полагащи грижа за децата с увреждания в семейството. В Центъра ще се предоставят услуги за стимулиране развитието на децата, осигуряване на цялостна грижа за тях през деня, задоволяване на техните образователни потребности, двигателна и логопедична рехабилитация, организация на свободното време и др. Услугите ще се предоставят от мултидисциплинарен екип от специалисти с цел създаване на условия за социално включване на децата, стимулиране развитието им и най-пълно удовлетворяване на потребностите им. Екипа в Центъра ще работи в няколко направления: 1. „Дневна или полудневна форма на грижа за деца с увреждания” - Задоволяване на ежедневните потребности, развитие на навици и умения за самостоятелен живот, рехабилитационна подкрепа -двигателна и логопедична, групи по арт-терапия и трудотерапия и др. 2. „Почасови специализирани услуги” – включва услуги, предоставяни от психолог, логопед, рехабилитатор, педагог. 3. „Работа с родители” - информиране, консултиране и обучения за повишаване на родителския капацитет, подобряване на грижите за детето с увреждания; специфика на конкретното увреждане, организиране и провеждане на групи за самопомощ и др. За ефективната работа на услугите ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи, дидактически и обучителни пособия и игри. За децата, които ползват дневна или полудневна форма на грижа ще се предоставя хранене. Цялостното оборудване на Центъра е осигурено по проект „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом" с Договор № BG16RFOP001-5.001-0006-C01, финансиран от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г. По настоящия проект ще бъдат закупени: цифров фотоапарат, пожарогасители, медицинско оборудване /апарат за кръвно налягане, стетоскоп, глюкомер, теглилка с ръстомер, аспиратор, термометри и др./, Комбиниран стол за баня и тоалет 3:1 /тоалетен стол, стол за баня, транспортна количка/ и др. По проект "Община Лом- в грижа за децата", по схема "Услуги за ранно детско развитие" се предоставя комплекс от интегрирани услуги за ранно детско развитие на над 230 деца от 0 до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители. По проекта е закупен специализиран бус, но обслужваните потребители по петте услуги, които предоставя Центъра са на пълен капацитет и той не може да бъде използван за нуждите на новата услуга. В община Лом са включени както град Лом, така и 9 прилежащи села. По данни на ДСП - Лом на територията на общината има 101 деца с увреждания, потенциални потребители на услугите. Населението е с ниски доходи, транспортната мрежа е слабо развита и достъпа до градска част е затруднен. Всичко това налага закупуване на специализирано транспортно средство за нуждите на новата услуга. Това ще бъде условие за достъпност до социалната услуга, за по-голям брой потребители и предпоставка за социално включване, както и превенция на настаняването на деца с увреждания в специализирана институция. Община Лом предвижда да закупи бус/микробус брой места минимум 6+1 с възможност за преконфигурация за обособени места за инвалидни колички - мин. 2 бр. места - оборудвани с необходимите сертифицирани специализирани лайсни на пода за закрепване на колички, с което местата стават минимум 8+1. По време на реализирането на проектните дейности няма да се заплащат такси от потребителите на услугите., Договорена стойност: 695 914.92 , Отчетена стойност: 618 490.71
  • Дейност: Предоставяне на услуга "Дейности по настаняване на лица от целевата група в услуга от резидентен тип " Защитено жилище за лица с психични разстройства".: Услугите предоставяни в социалната услугата „Защитено жилище за лица с психични разстройства“ ще отговарят изцяло на критериите и стандартите предвидени в Наредбата за качеството на социалите услуги. Дейностите ще са основани на социална работа, като се прилага индивидуален подход, съобразен с конкретните потребности на всяко настанено лице с психични разстройства. Организацията на дейностите в Защитеното жилище ще бъде насочени към: -Създаване на условия за подпомагане, взаимопомощ, ефективна защита и социална интеграция на потребителите на услугата; -Осъщетвяване на дейности за постигане на социално включване и възстановяване на изгубените социални умения и навици; -Осигуряване на пълноценен и самостоятелен начин на живот в подходяща среда, близка до семейната с възможност за подкрепа и изява; На всеки потребител ще бъде изготвена индивидуална оценка на потребностите. Дейностите по предоставяне на услугата, както и свързани с организацията на обслужването ще бъдат изцяло съобразени с методиката за условията и реда за предоставяне на социалната услугата „Защитено жилище“. Социалната услуга отговаря на изискванията за регламентираните критерии и стандарти, включващи: местоположение, материална база, хранене, здравни грижи, образователни услуги и информация, организация на свободното време и личните контакти, квалифициран персонал. Дейността ще стартира веднага след настаняването на лицата в услугата и след запълване на капацитета. Потребители на услугата ще бъдат 8 лица с психични разстройства С подкрепата на персонала ще се формират и затвърждават умения за водене на пълноценен самостоятелен живот и ще се осъществяват дейности за постигане на социално включване с възможност за подкрепа и изява. Потребителите ще имат възможност да бъдат включени в допълнителни съпътстващи социални услуги. , Договорена стойност: 168 065.03 , Отчетена стойност: 168 065.03

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ФИНЕС - 2020 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 275.00
  • Изпълнител: МЕДАП КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 396.00
  • Изпълнител: КЕР ТОКИ ПАУЪР АД, Договорена стойност по проекта*: 16 000.00 , Отчетена стойност**: 1 151.29
  • Изпълнител: МАУСТОЙС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 155.30
  • Изпълнител: ТИНИ ТОЙС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 503.51
  • Изпълнител: МУРА 2001 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 537.00
  • Изпълнител: ЛИЛИ ТОЙС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 474.74
  • Изпълнител: УЧМАГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 918.70
  • Изпълнител: ЛОМСКИ АПТЕКИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 440.24
  • Изпълнител: ЕТ ЕЛРЕМОНТИ-ИВАЙЛО СТОЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 28.70
  • Изпълнител: АДАПТ БГ - ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 840.00
  • Изпълнител: СОЛАРШОП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 931.73
  • Изпълнител: ЕЯ 2015 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 24.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 860.00 , Отчетена стойност**: 444.88
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 1 839.99 , Отчетена стойност**: 489.73
  • Изпълнител: ЧЕЗ Електро България АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 173.86
  • Изпълнител: ЗОРА ЕМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 392.50
  • Изпълнител: Ел Дистрибюшън ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 521.00
  • Изпълнител: МЕДМАГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 778.00
  • Изпълнител: БМБ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 500.00
  • Изпълнител: ДАРТОН ГЕОРГИЕВИ 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 590.70
  • Изпълнител: ПУФОМАНИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 559.00
  • Изпълнител: БЛАНИКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 750.15
  • Изпълнител: ЕВРОЛУКС-99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 109.00
  • Изпълнител: ХИКС СЕКЮРИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 900.00 , Отчетена стойност**: 1 107.68
  • Изпълнител: ТИТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 280.98
  • Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 91 568.00 , Отчетена стойност**: 11 670.16
  • Изпълнител: ЕТ ВЕРЖИ - ЗОЯ ВЕРГИЛОВА, Договорена стойност по проекта*: 32 596.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНКОММ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 420.40 , Отчетена стойност**: 804.00
  • Изпълнител: СД ДЕЛТА В.Г ФЕРДИНАНДОВ И С-ИЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 272.39
  • Изпълнител: СТЕЛИ 06 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 32 682.72 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИЛИНЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 330.00
  • Изпълнител: ДАВИДОВ СЕКЮРИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 246.14 , Отчетена стойност**: 2 426.52
  • Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 66 900.00 , Отчетена стойност**: 66 900.00
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 699.00 , Отчетена стойност**: 699.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 46 000.00 , Отчетена стойност**: 38.48
  • Изпълнител: ЕТ ВЕНИ-ВЕРОНИКА ЕВТИМОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 419.82
  • Изпълнител: ЕТ АСКОМ - КЪНЧО ТРИЧКОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 411.00
  • Изпълнител: АЛВИДЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 177.90
  • Изпълнител: ЕФ ЕДНО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 206.00
  • Изпълнител: МЕДИЛИНК 2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 025.50
  • Изпълнител: В и К ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 32.29
  • Изпълнител: РЕФРЕШ-2015 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 200.00 , Отчетена стойност**: 9 315.39
  • Изпълнител: ТРИМЕКС ИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 229.95
  • Изпълнител: КРИСТАЛ ОЙЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 70 403.07 , Отчетена стойност**: 5 452.83
  • Изпълнител: ВАЙМС КЛИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 770.00
  • Изпълнител: Мебели Виденов ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 478.00
  • Изпълнител: ДДД ИНСЕКТА КОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 140.00
  • Изпълнител: ЕТ СИПТОМ-В-ПАВЕЛ ПАВЛОВ , Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 851.62
  • Изпълнител: Антоанета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 609.51
  • Изпълнител: АЛ-ЕК ПЛАСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 269.55
  • Изпълнител: СВЕТЛИНА-2003-ВРАЦА ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 398.90 , Отчетена стойност**: 1 378.84
  • Изпълнител: ТИВВ 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 493.76
  • Изпълнител: ЕТ ТЕЛЕВИЗИОНЕН СЕРВИЗ-Ц.КИРИЛОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 50.10
  • Изпълнител: Лидер Тренд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 118.29
  • Изпълнител: А1 България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 6 722.08 , Отчетена стойност**: 2 802.02
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Хора с увреждания (специфичен индикатор), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 2 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 8.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Хора с увреждания, получаващи социални и здравни услуги в общността (специфичен индикатор), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 844 860.84 BGN
БФП 844 860.84 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 844 860.84 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 360.00 0.00 360.00 РЕФРЕШ-2015 ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрацията на община Лом, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри” ; Обособена позиция № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”, Прогнозна стойност: 52 033.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 839.99
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”
    Изпълнител: РЕФРЕШ-2015 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрацията на община Лом, по обособени позиции, както следва:Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри” ;Обособена позиция № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”“, Прогнозна стойност: 37 075.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”
    Изпълнител: РЕФРЕШ-2015 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 100.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на горива за нуждите на общинска администрация гр. Лом, общинските детски градини, детски ясли, специализирани институции и социални услуги в Община Лом за отоплителен период 2020-2021 г." по 3 обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: "Доставка на дизелово гориво за отопление" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: "Доставка на въглища за отопление" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: "Доставка на пелети за отопление", Прогнозна стойност: 162 198.12
  • Обособена позиция 1: "Доставка на горива за нуждите на общинска администрация гр. Лом, общинските детски градини, детски ясли, специализирани институции и социални услуги в Община Лом за отоплителен период 2020-2021 г." по 3 обособени позиции: ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: "Доставка на пелети за отопление"
    Изпълнител: КРИСТАЛ ОЙЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 666.67
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на горива за нуждите на общинска администрация гр. Лом, общинските детски градини, детски ясли, специализирани институции и социални услуги в Община Лом за отоплителен период 2021-2022 г." по 3 обособени за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: "Доставка на пелети за отопление", Прогнозна стойност: 56 250.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на пелети
    Изпълнител: КРИСТАЛ ОЙЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 240.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на горива за нуждите на общинска администрация гр. Лом, общинските детски градини, детски ясли, специализирани институции и социални услуги в Община Лом за отоплителен период 2022-2023 г." по 3 обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: "Доставка на дизелово гориво за отопление" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: "Доставка на въглища за отопление" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: "Доставка на пелети за отопление", Прогнозна стойност: 182 700.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на пелети
    Изпълнител: КРИСТАЛ ОЙЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 340.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: “Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота“, Прогнозна стойност: 547 468.84
  • Обособена позиция 1: “Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота“.
    Изпълнител: КРИСТАЛ ОЙЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 742.80
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: “Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и структурните и звена“, Прогнозна стойност: 524 567.70
  • Обособена позиция 1: “Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и структурните и звена“
    Изпълнител: КРИСТАЛ ОЙЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 213.60
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „ДОСТАВКА НА НАЕЕ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛ,КООРДИНАТОР НА СБГ, ЗА НИСКО И СР. НАПРЕЖЕНИЕ С ПЪЛНО АДМ. НА ИНФ. ПОТОК С ЕСО И ПОЕМАНЕ НА РАЗХОДИТЕ ЗА НЕБАЛАНСИ ЗА ОБЕКТИ НА ОБЩИНА ЛОМ”, Прогнозна стойност: 215 882.00
  • Обособена позиция 1: „ДОСТАВКА НА НАЕЕ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛ,КООРДИНАТОР НА СБГ, ЗА НИСКО И СР. НАПРЕЖЕНИЕ С ПЪЛНО АДМ. НА ИНФ. ПОТОК С ЕСО И ПОЕМАНЕ НА РАЗХОДИТЕ ЗА НЕБАЛАНСИ ЗА ОБЕКТИ НА ОБЩИНА ЛОМ”
    Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 784.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна електрическа енергия за нуждите на Община ЛОМ и включване в стандартна балансираща група”, Прогнозна стойност: 1 000 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетна електрическа енергия за нуждите на Община ЛОМ и включване в стандартна балансираща група”
    Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 784.00
  • Обособена позиция 2: Кер Токи Пауър АД
    Изпълнител: КЕР ТОКИ ПАУЪР АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на техническо оборудване за нуждите на Община Лом по обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Доставка на компютърна техника и периферия“ 2. Обособена позиция 2 „Доставка на копирни системи“ 3. Обособена позиция 3 „Доставка на цифров фотоапарат по проект BG05M9OP001-2.019-0013-C01 "Равен достъп до услуги за всяко дете", финансиран по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № от ИСУН - BG05M9OP001-2.019-0013-C01 /РД-05-21 от дата 28.01.2020 г. 4. Обособена позиция 4 „Доставка на цифров фотоапарат за нуждите на Община Лом“ , Прогнозна стойност: 36 423.34
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3 „Доставка на цифров фотоапарат по проект BG05M9OP001-2.019-0013-C01 "Равен достъп до услуги за всяко дете", финансиран по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 с Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № от ИСУН - BG05M9OP001-2.019-0013-C01 /РД-05-21 от дата 28.01.2020 г.
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 699.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на Община Лом, ОП „Чистота“ и всички второстепенни разпоредители с бюджетни средства, съгласно приложената спецификация по три обособени позиции, Прогнозна стойност: 130 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 – извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните специални автомобили обслужващи Община Лом, ОП „Чистота“ и всички второстепенни разпоредители с бюджетни средства, съгласно приложената спецификация.
    Изпълнител: ЕТ СИПТОМ-В-ПАВЕЛ ПАВЛОВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрацията на община Лом, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”, съгласно "Техническа спецификация". Обособена позиция №2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”, съгласно "Техническа спецификация"., Прогнозна стойност: 26 250.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”, съгласно "Техническа спецификация".
    Изпълнител: РЕФРЕШ-2015 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри за нуждите на администрацията на община Лом“, Прогнозна стойност: 27 500.00
  • Обособена позиция 1: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри за нуждите на администрацията на община Лом
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 500.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом»
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом“, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „Периодична доставка на канцеларски материали и формуляри от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на администрация на Община Лом»
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1. „ Предоставяне на мобилна телефонна услуга “ Обособена позиция № 2. „ Предоставяне на фиксирана телефонна услуга ” Обособена позиция № 3. „Предоставяне на интернет достъп ” , Прогнозна стойност: 38 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1. „ Предоставяне на мобилна телефонна услуга “
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 450.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 3. „Предоставяне на интернет достъп ”
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 450.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Предоставяне на фиксирана телефонна услуга”. Обособена позиция №2: „Предоставяне на интернет достъп”, Прогнозна стойност: 36 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2: „Предоставяне на интернет достъп”
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: „ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДАЛЕКОСЪОБЩИТЕЛНИ УСЛУГИ ЧРЕЗ ОБЩЕСТВЕНА ДАЛЕКОСЪОБЩИТЕЛНА ПОДВИЖНА КЛЕТЪЧНА МРЕЖА ПО СТАНДАРТ GSM/UMTS С НАЦИОНАЛНО ПОКРИТИЕ”, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие”.
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП "Чистота"., Прогнозна стойност: 420 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП "Чистота".
    Изпълнител: КРИСТАЛ ОЙЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота., Прогнозна стойност: 352 334.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива - Бензин А95 био и Евро дизел Б-6 за нуждите на Община Лом и ОП „Чистота“.
    Изпълнител: КРИСТАЛ ОЙЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ново специализирано транспортно средство - бус/микробус за нуждите на проекта., Прогнозна стойност: 58 333.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на ново специализирано транспортно средство - бус/микробус за нуждите на проекта.
    Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 900.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN