Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.052-0002-C02
Наименование на проекта Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и в чужбина
Бенефициент 131304835 ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 28.06.2019
Дата на стартиране 28.06.2019
Дата на приключване 31.10.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Като институция, която координира и изпълнява държавната политика за насърчаване развитието и интернационализацията на българските МСП, ИАНМСП е структурата, която е пряко отговорна за предоставянето на адекватна институционална подкрепа за българските предприятия. За да се увеличи количеството и стойността на българския износ са необходими целенасочени и продължителни усилия в логистична и финансова подкрепа за участието им в панаири, специализирани изложения и други прояви, на които могат да установят контакти с чуждестранни партньори, както и да се съизмерят със средното равнище за МСП в европейски и международен план. Като съотношение спрямо общия брой действащи МСП, делът на българските МСП, които осъществяват активни форми на интернационализация, е значително под равнището в страните от ЕС. Това налага преориентирането на дейността на МСП от широко застъпените в световен мащаб производства с ниска добавена стойност към заемане на пазарни ниши на основата на специфични конкурентни предимства и иновативни продукти с висока добавена стойност. Преодоляването на тези проблеми и ограничения изисква логистична и финансова подкрепа от страна на държавата и европейските институции. С реализацията на настоящия проект ще бъдат предприети конкретни мерки в посока осигуряване на тази необходима подкрепа. В проекта са предвидени дейности за подпомагане на интернационализацията на българските компании като участие в международни панаири и изложения в чужбина, в България, както и участие в международни конференции.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организиране и участие на специализирани международни панаири и изложби в чужбина: Включването на дейността е продиктуван от факта, че участието на МСП в международни специализирани изложения и панаири предоставя възможност на българските предприятия да представят нови продукти, да разширят пазарите си, да осъществяват контакти с потенциални партньори, да се запознаят с добрите практики и иновациите в бранша. Дейността съответства на принципите на ефективност и ефикасност на ОПИК 2014-2020 и изпълнението и ще надгради вече постигнатите резултати от ИАНМСП. През програмен период 2007-2013, ОП РКБИ подпомогна българския малък и среден бизнес да вземе участие в специализирани международни панаири и изложения в чужбина, като само за периода януари-декември 2018 г. от ИАНМСП бяха организирани и проведени 16 национални участия в международни изложби в чужбина, в които се включиха общо 149 фирми. Резултатите от проведен анализ на удовлетвореността от участието на български МСП в промоционални прояви, организирани от ИАНМСП в чужбина, и на въздействието на участието им върху тяхната конкурентоспособност и устойчивост са много високи. Разходите за организация и провеждане на колективно участие на българските предприятия в международни изложения са изчислени на база публично достъпна информация за цени на услуги и включват: дължими такси за регистрация на участниците – регистрационни, медийни и други видове такси според общите условия на изложението; наем на експозиционна площ; изграждане на изложбена конструкция, оборудване и обзавеждане на щанда; комуникации /водна връзка, електрозахранване, интернет връзка и др./, съобразно спецификата на изложението и представения икономически сектор; комунални услуги / почистване, сметосъбиране, охрана и др./. Представителите на браншовите организации са допустима целева група за представяне на щанда на ИАНМСП, заедно с МСП. Присъствието им на някои панаири е препоръчително, тъй като те могат да представят повече от една фирма и съответно да са доста по-ефективни в осъществяването на външнотърговски контакти. Допълнително допустими разходи са разходи за реклама (каталози, рекламно каре в каталога, прес съобщения), както и разходи за съпътстващи събития. От своя страна, те могат да включват разходи за наем на зали за презентация с необходимото техническо оборудване, преводачи, изготвяне на програма, изготвяне и разпращане на покани, осигуряване на кетъринг и др. Съпътстващите събития са инструмент за привличане на вниманието към участието на българските фирми и запознаване на по-голям кръг от потенциални партньори и клиенти с предлаганите от предприятията продукти и услуги. Изготвена е индикативна програма за участие на панаири в чужбина за периода на изпълнение на проекта. Основните сектори заложени в програмата са металообработка, електроника, медицинска и дентална апаратура, машиностроене, ИКТ, мебели и обзавеждане, козметика, текстил и облекла, полиграфическа и издателска дейност, строителство и др. Като механизми за вътрешна оценка и контрол са заложени непрекъснато наблюдение на изпълнението на индикативната програма и при необходимост нейната актуализация. Контролът за напредъка на изпълнението ще се осъществява от ръководителя на екипа, като за мониторинг на напредъка и предприемането на корективни мерки при необходимост ще отговаря координаторът. Дейностите по организация, комуникация, провеждане и отчитане ще са отговорност на експертите „Организатори на промоционални събития“. Те ще правят отчет на разходите и ще подпомагат лицата, натоварени със задачата за изготвяне на финансови и технически доклади към УО. Тези експерти са отговорни за прилагането на процедурите за избор на участници в панаири, както и за прилагането на схемата за прилагане на режима за държавни помощ “de minimis” съгласно регламент ЕС 1407/2013 относно прилагането на членове 107 и 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis., Договорена стойност: 3 188 500.00 , Отчетена стойност: 3 509 668.18
  • Дейност: Дейност 2: Индивидуално участие на специализирани международни панаири и изложби в България: Дейността е обусловена от факта, че участието на специализирани международни панаири и изложения в България е насочено основно към малки и средни предприятия, които имат интерес и искат да натрупат опит за участие в международни изложби. Участието им на панаири и изложения в България ще им даде възможност да създадат контакти и да намерят пазар за своята продукция. Също така ще получат знания и умения за това, какво се изисква от участниците. Следваща стъпка е участие на панаири и изложения в чужбина и създаване на външнотърговски контакти и възможности за износ. Участието на МСП в панаири и изложения в България предоставя възможност на българските предприятия да представят нови продукти, да разширят пазарите си, да осъществяват контакти с потенциални партньори. Дейността съответства на принципите на ефективност и ефикасност на ОПИК 2014-2020 и изпълнението й ще надгради вече постигнатите резултати от ИАНМСП през предишния проект. За периода октомври 2016 г. – октомври 2018 г. от ИАНМСП бяха организирани 17 панаири и изложения в България с 169 предприятия. Съгласно проведен анализ от страна на ИАНМСП, удовлетвореността и полезността от участието на МСП са получили висока оценка. Разходите по организация на участие на МСП на панаири и изложения в България са значително по-ниски, но ефектът на въздействие е сравнително висок. Разходите за организация и провеждане на панаири и изложения в България са изчислени на база публично достъпна информация на организатора за цени на услуги и на база минал опит и може да включват: - дължими такси за регистрация на участниците –регистрационни, медийни и други видове такси според общите условия на изложението; - наем на експозиционна площ; - изграждане на конструкция и оборудване на щанд; - комуникации /водна връзка, електрозахранване, интернет и др., съобразно спецификата на изложението и представяния икономически сектор/; - комунални услуги /почистване, сметосъбиране, охрана и др./ - разходи за съпътстващи услуги /при необходимост/ Основните панаири и изложения в България, към които е проявен интерес от страна на МСП, са в секторите индустриални технологии и оборудване, дентално и медицинско оборудване, мебели и обзавеждане, полиграфическа и издателска дейност, строителство и строителни материали и др. Изготвена е индикативна програма за участие на панаири и изложения в България за периода на изпълнение на проекта, която ще се актуализира при необходимост и актуалният вариант ще се публикува на електронната страница на Агенцията. Контролът за напредъка на изпълнението ще се осъществява от ръководителя по проект, като за мониторинг на напредъка и предприемането на корективни мерки при необходимост ще отговаря координаторът по проект. Дейностите по организация, комуникация, провеждане и отчитане ще са отговорност на експертите „Организатор на промоционални дейности“, които ще подготвят техническите доклади към УО, а отчет на разходите и изготвяне на финансови доклади към УО ще са задължение на експерт финансист-счетоводител. Също така експертите „Организатор на промоционални дейности“ ще са отговорни за прилагането на процедурите за избор на участници в панаири и изложения в България, съгласно вътрешните правила на Агенцията, както и за прилагането на регламента за минимална помощ - Регламент (ЕС) № 1407/2013 относно прилагането на членове 107 и 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. , Договорена стойност: 237 000.00 , Отчетена стойност: 255 773.61
  • Дейност: Дейност 3: Организиране, провеждане и участие на специализирани конференции в страната и в чужбина: Дейността се дължи на силния заявен интерес от предприятия, предимно от информационния и комуникационно технологичния сектор, както и на успешни участия на конференции на Агенцията за промотиране на българските производители на стоки и услуги в различни конференции в България…... Участието на МСП на конференции и форуми ще даде възможност на участниците да посетят лекции на много високо ниво, така и уъркшопи за усъвършенстване на практическите умения, обмяна на опит с водещи професионалисти и фирми в бранша, възможностите за разработка на съвместни бизнес решения и проекти и др. Усилията на ИАНМСП като съорганизатор са насочени към стимулиране на МСП да осъществят успешна комуникация с други делови среди в региона, страната и света, което в дългосрочен аспект ще допринесе за доброто позициониране на българските МСП на световния пазар. Процедурата за подбор на участниците включва публикуване на актуална индикативна програма на конференциите, събиране на заявления за интерес и организиране на самото участие. Конференциите дават възможност на участващите компании да обменят опит и контакти със свои колеги от други страни и да започнат бизнес с тях, а също предлагат услуги по отношение на нововъведения и иновативни похвати насочени към развитието на всички отрасли и сектори и включват трансфер на ноу-хау, чрез обмен на опит и обучение на квалифициран персонал върху нови методи, процедури и техники за развитието на пазарите и проектиране на нови бизнес процеси и глобални тенденции. Участието на МСП на конференции ще даде възможност на участниците да посетят лекциии, презентации, дискусии, форуми и др. на високо ниво, така и уъркшопи за усъвършенстване на практическите умения, обмяна на опит с водещи фирми в бранша, за възможностите за разработка на съвместни бизнес решения, проекти и др. Усилията на ИАНМСП като съорганизатор на участие са насочени към стимулиране на МСП да осъществят успешна комуникация с други активни бизнес инициативи от България и чужбина, което в дългосрочен аспект ще допринесе за доброто позициониране на българските МСП на световния пазар. Заявяването на интерес за участие на фирми в конференции ще става съгласно утвърдените правила за целта. Дейностите по организация, комуникация, провеждане и отчитане ще са отговорност на експертите „Организатор на промоционални дейности", които ще подготвят техническите доклади към УО, а отчет на разходите и изготвяне на финансови доклади към УО ще са задължение на експерт финансист - счетоводител. Експертите „Организатор на промоционални дейности" ще са отговорни за прилагането на процедурите за избор на участници в конференции съгласно вътрешните правила на Агенцията, както и за прилагането на регламента за минимална помощ - Регламент (ЕС) № 1407/2013 относно прилагането на членове 107 и 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Дейностите по контрол на дейността ще се осъществяват от Ръководителя и Координатора на проекта, като самото изпълнение като организация и логистика са задължения на експертите включени в екипа за изпълнение на проекта. , Договорена стойност: 217 000.00 , Отчетена стойност: 130 424.04
  • Дейност: Дейност 4: Разработване на документация за предвидените по проекта обществени поръчки, включително извършване на оценка на получените оферти : Изпълнението на тази дейност се налага от нуждата от бързо сключване на договори с крайни изпълнители, като услугите по осигуряване на самолетни билети, хотелско настаняване и други свързани с командировки, одит, както и публичност и визуализация на проекта. Предвижда се дейността да се изпълнява от външен изпълнител. Дейността ще бъде съобразена с вътрешните правила за условията и реда и организацията за възлагане на обществени поръчки в ИАНМСП. Външните изпълнители на дейностите по проекта ще се избират в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и нормативните актове по прилагането му. При изпълнение на дейността ще с еспазват стриктно изискванията и препоръките, които прилагат условията и реда на ЗОП от ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. Основните принципи, които следва да се съблюдават за възлагане на обществени поръчки/избор на изпълнители са: - равнопоставеност и недопускане на дискриминация; - свободна конкуренция; -пропорционалност; - публичност и прозрачност. От страна на ИАНМСП за контрола по изпълнението на дейността отговаря експерт юрист, включен в управлението на проекта. Експерта юрист ще съгласува документациите на предвидените обществени поръчки. Експертът юрист също така ще отговаря за актуализиране на плана за външно възлагане на поръчки по проекта при необходимост., Договорена стойност: 2 360.00 , Отчетена стойност: 1 920.00
  • Дейност: Дейност 5: Управление на проекта: Необходимостта от дейността по управление на проекта е продиктувана от нуждата от добро планиране и управление на необходимите ресурси, предоставени от ОПИК, както и създаване на система за успешна и навременна реализация на дейностите, което да доведе до постигане на заложените цели и резултати. В тази връзка е необходимо сформирането на екип по организация и управление на проекта и изграждане на система за управление, гарантираща правилното и ефективно изпълнение на дейностите. Управлението и координацията на цялостното изпълнение на проектните дейности ще бъдат възложени на експерти с доказан опит и познания в съответните области. Ето защо още в първия етап от изпълнението на проекта е важно да се стартира с мобилизацията на екипа от експерти, което включва набор от действия, които екипът от експерти ще предприемат, за да се определят и управляват ресурсите и процедурите, необходими за осигуряване на високо качество на изпълнението на проекта. Като част от управлението на проекта се предвижда да се осъществява постоянен вътрешен мониторинг, за да бъде определен напредъка на проекта по отношение на заложените цели и оценка на изпълнението с оглед на ефективното изпълнение на проекта. Механизмът за мониторинг е ориентиран към резултатите и дългосрочното въздействие, като крайната цел е не само да се получи информация по текущото изпълнение на проекта, но и да се използва тази информация, в политиката и вземането на решения, за да се осигури оптимално ефикасно управление на ресурсите. При управлението на проекта, ИАНМСП ще изпълнява следните свои основни задължения: - Носи основната отговорност за изпълнението на проекта и постигането на неговите цели. Затова, в съответствие с най-добрите практики в управлението на проекти, ИАНМСП ще осигури необходимите ресурси, ефективност, прозрачност и добросъвестност при изпълнението на предвидените дейности. - Ще се спазва европейското законодателство за държавните помощи съгласно регламент (ЕС) 1407/2013 и ще се прави проверка за липса на двойно финансиране. - Ще предоставя цялата информация за изпълнението на проекта на Управляващия орган и/или упълномощени от него лица, Сертифициращия орган, националните одитиращи органи, Европейската комисия, Европейската служба за борба с измамите, Европейската сметна палата и външните одитори, извършващи проверки съгласно Общите условия. - Ще изпълнява дейностите според одобреното проектно предложение и ще предприеме мерки по управление на риска от неизпълнение на част от предвидените дейности, и съответно налагане на финансови корекции от УО на ОПИК. - Ще осигури необходимата публичност и визуализация на финансирането на проекта по линия на оперативната програма чрез Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. При изпълнение на дейността ще се следват препоръчителните стъпки в изпълнението на проекта, които гарантират неговото прозрачно, отговорно и коректно изпълнение към ръководството за изпълнение на договори за БФП по ОПИК 2014-2020 г., а именно: - Изготвяне на подробен план за действие. - Създаване и поддържане на система за комуникация в екипа. - Избор на външни изпълнители. - Изпълнение на заложените дейности по проекта. - Съхранение на документите. В случай, че възникнат трудности или пречки при изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ, Агенцията незабавно ще се свърже с УО, за да бъде намерено навременно и подходящо разрешаване на възникналите проблеми и с цел да се избегнат рискове за успешното изпълнение на проекта. Разходите са в съответствие с единната ставка, съгласно Условията за кандидатстване. , Договорена стойност: 306 640.00 , Отчетена стойност: 342.27
  • Дейност: Дейност 6: Информация и публичност на проекта : Предложените дейности за информация и публичност имат за цел популяризирането на настоящия проект, осигуряване на прозрачност при изпълнението му и информиране на обществеността относно подкрепата на Европейския съюз за осъществяването му. Дейността предвижда мерки за разпространение и представяне до възможно най-широк кръг потребители в страната и чужбина на информация относно създадените с настоящия проект възможности. Дейността ще повишат обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК и ще информират широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея. Дейността по осигуряване на информация и публичност ще гарантират в максимална степен прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на проекта. Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) трябва да посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и да съдържа номера и наименованието на проекта на английски и български език (включването на текст на английски език не е задължително). При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента задължително се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: логото на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз; упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие и общото лого за програмен период 2014-2020 г. По време на изпълнението на проекта бенефициентът информира обществеността за получената от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 подкрепа, като: включва на уеб-сайта си, при наличието на такъв, кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. Агенцията ще постави минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, напр. на входа на сградата, където се изпълнява проекта. , Договорена стойност: 5 000.00 , Отчетена стойност: 4 806.00
  • Дейност: Дейност 7: Одит на проекта: Целта на одита е да анализира и установи: - доколко изпълнените дейности в рамките на проекта са законосъобразни, точни, коректни и обосновани; - да провери документацията, издадена за целите на изпълнение на дейностите по проекта, включително искания за средства (в т.ч. искания за авансово, междинни и окончателно плащане и удостовери нейното съответствие с придружаващата документация и счетоводните данни; - да удостовери доколко отчетените разходи във връзка с проекта са верни, надеждни, допустими за финансиране и обосновани с адекватни разходооправдателни документи и че са извършени по целесъобразен и законен начин. Окончателното искане за средства се придружава от окончателен одитен доклад, който съдържа одитно мнение относно цялостното изпълнение на проекта, съобразно насоките за извършване на одит на УО на ОПИК. В рамките на проекта ще се извърши цялостен одит на проведените дейности и целесъобразността на направените разходи като част от системата за контрол на управлението на проекта. На външен изпълнител ще бъде възложено извършването на независим финансов одит, който ще се състои в осъществяването на независима финансова проверка на състоянието на счетоводния отчет и финансовата отчетност на проекта. Неговата цел е да удостовери, че отчетените разходи са верни, надеждни и обосновани с адекватни разходно-оправдателни документи и че са извършени по целесъобразен и законосъобразен начин. Очакваният резултат от извършването на независимата финансова оценка е официалното потвърждение на достоверността на счетоводната отчетност и гарантиране на правилното изразходване на средствата, предоставени от ОПИК 2014-2020. Независимият одит ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител, който ще бъде избран съгласно изискванията на ЗОП. В края на изпълнение на дейността ще бъде изготвен одитен доклад, който ще бъде предоставен на УО на ОПИК в съответствие с изискванията на подписания договор за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 3 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: WSN DEVELOPPEMENT, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 170 207.52
  • Изпълнител: PRIVATE LABEL MANUFACTURERS ASSOCIATION, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 116 141.10
  • Изпълнител: EXPOWORK S.A. INTEGRATED EXHIBITION CONGRESS SYSTEMS, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 400.16
  • Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 110 872.84 , Отчетена стойност**: 43 315.81
  • Изпълнител: HYVE UK EVENTS LIMITED, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 143 447.80
  • Изпълнител: Garni' Hotello "Deco" Sas, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 363.42
  • Изпълнител: FOOTPRINT GmbH, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 396.86
  • Изпълнител: Guangzhou Roundtable Exhibition Service Co Ltd, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 16 827.53
  • Изпълнител: Messe Frankfurt Medien und Service GmbH, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 366.21
  • Изпълнител: TIF HELEXPO S.A., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 736.34
  • Изпълнител: Global Experience Specialists (GES) Ltd, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 125 439.24
  • Изпълнител: "Стройко Експо" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25 088.56
  • Изпълнител: HANNOVER FAIRS TURKEY FUARCILIK A.S., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 163 305.16
  • Изпълнител: Messe Frankfurt Middle East GmbH, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 174 059.48
  • Изпълнител: Exposystem S.A., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 458.39
  • Изпълнител: GIELISSEN'S BEDRIJVEN B.V., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 42 702.11
  • Изпълнител: Frankfurter Buchmesse GmbH, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 33 073.55
  • Изпълнител: Ingenieurbureau Jac van der Veen B.V., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 027.50
  • Изпълнител: Balkania Travel Limited, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25 994.55
  • Изпълнител: AMC (Exhibits) Limited, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 575.63
  • Изпълнител: London International Exhibition Centre PLC, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 826.55
  • Изпълнител: "РСМ БГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: Dubai World Trade Centre, LLC, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 124 251.31
  • Изпълнител: COSMOPROF ASIA LTD, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 76 449.98
  • Изпълнител: Koelnmesse GmbH, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 805 543.13
  • Изпълнител: Fierra Milano S.P.A., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60 176.82
  • Изпълнител: "БЪЛГАРИЯ ЕР - ПОСОКА" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 120 000.00 , Отчетена стойност**: 7 281.68
  • Изпълнител: HYVE BEAUTY FUARCILIK A.S., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 130 637.51
  • Изпълнител: "Примекс МД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 806.00 , Отчетена стойност**: 4 806.00
  • Изпълнител: AL TADAWI, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 276.81
  • Изпълнител: ASCENTIAL EVENTS (Europe) Limited , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 130 873.39
  • Изпълнител: Riva del Gada, Fiercongressi S.p.A. , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 176 370.79
  • Изпълнител: Rotterdam Ahoy , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 56 578.45
  • Изпълнител: КОНСУЛТАНТСКИ КЛЪСТЕР ВЕРИТАС ООД, Договорена стойност по проекта*: 25 000.00 , Отчетена стойност**: 25 000.00
  • Изпълнител: GL EVENTS EXHIBITIONS INDUSTRIE , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 92 514.67
  • Изпълнител: КОНСУЛТ МЕНИДЖМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 360.00 , Отчетена стойност**: 1 920.00
  • Изпълнител: Expo Riva International S.r.l., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25 668.84
  • Изпълнител: ASB KOLN E. V., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 136.90
  • Изпълнител: Асоциация "Българска книга", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 14 054.40
  • Изпълнител: Koncept Hotels Verwaltungs GmbH, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 173.98
  • Изпълнител: "ИНТЕР ЕКСПО ЦЕНТЪР" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 184 218.34
  • Изпълнител: Tadawi health, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 137.66
  • Изпълнител: Global Experience Specialists (GES) Ltd, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 58 008.47
  • Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 73 114.55 , Отчетена стойност**: 23 635.73
  • Изпълнител: DEUTSCHE MESSE AG, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 169 885.01
  • Изпълнител: Fiere Internazionali di Bologna S.p.A., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 38 989.08
  • Изпълнител: Hestex BV, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 33 323.04
  • Изпълнител: SYSTEM RENT A.Kreitz KG, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 582.65
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия участвали в специализирани международни панаири и изложби в чужбина, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 237.00 , Целева стойност: 327.00 , Достигната стойност: 209.00
Индикатор 2 Брой предприятия участвали в специализирани конференции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 84.00 , Целева стойност: 104.00 , Достигната стойност: 20.00
Индикатор 3 Брой на предприятията, получаващи подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 470.00 , Целева стойност: 580.00 , Достигната стойност: 326.00
Индикатор 4 Брой проведени специализирани международни панаири и изложби в чужбина, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 28.00 , Целева стойност: 43.00 , Достигната стойност: 24.00
Индикатор 5 Брой индивидуални участия на предприятия в международни панаири и изложби в страната, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 169.00 , Целева стойност: 209.00 , Достигната стойност: 97.00
Индикатор 6 Брой проведени специализирани конференции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 9.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 7 Брой проведени специализирани международни панаири и изложби в България с индивидуално участие, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 17.00 , Целева стойност: 25.00 , Достигната стойност: 10.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 672 408.06 BGN
БФП 3 672 408.06 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 3 905 934.10 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 15 000.00 0.00 15 000.00 "БЪЛГАРИЯ ЕР - ПОСОКА" ДЗЗД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: 2017_00940_00004, Поръчка с предмет „Осигуряване на самолетни билети за полети до други дестинации за нуждите на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП)“, Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на самолетни билети за полети до други дестинации за нуждите на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП)“
    Изпълнител: "БЪЛГАРИЯ ЕР - ПОСОКА" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Консултантски услуги за разработване на документация за предвидените по проекта обществени поръчки, вкл. оценка на получените оферти по проект "Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и в чужбина". Обект на поръчката Услуга Приложим нормативен акт ЗОП Тип на процедурата (по указания на УО) е Директно възлагане по чл.20, ал.4, т. 2 , Прогнозна стойност: 2 360.00
  • Обособена позиция 1: Консултантски услуги за разработване на документация за предвидените по проекта обществени поръчки, вкл. оценка на получените оферти по проект "Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и в чужбина".
    Изпълнител: КОНСУЛТ МЕНИДЖМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 360.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Предмет на предвидената процедура Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина, резервации и хотелско настаняване и осигуряване на вътрешен трансфер Обект на поръчката Услуга Приложим нормативен акт ЗОП Тип на процедурата Открита процедура , Прогнозна стойност: 369 140.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на служители на ИАНМСП, финансирани със средства по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020“
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 188.83
  • Обособена позиция 2: Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на служители на ИАНМСП, финансирани със средства от бюджета на ИАНМСП.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: № ОПИК-6-1-5 / 08.07.2021 - 130026450 АТЛАС ТРАВЕЛС
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 477.61
  • Обособена позиция 4: No ОПИК-7-1-1 / 27.08.2021 - 130026450 АТЛАС ТРАВЕЛС
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 012.65
  • Обособена позиция 5: № ОПИК-7-1-2 / 27.09.2021 - 177345095
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 285.60
  • Обособена позиция 6: № ОПИК--7-1-1 / 11.01.2022 - 130026450
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 382.58
  • Обособена позиция 7: № ОПИК-7-1-2 / 09.03.2022 - 177345095
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 427.18
  • Обособена позиция 8: № ОПИК-7-1-3 / 10.06.2022 - 177345095
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 212.94
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Услуги за осигуряване на визуализация и публичност на проект "Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и в чужбина". Обект на поръчката Услуга Приложим нормативен акт ЗОП Тип на процедурата (по указания на УО) е Директно възлагане по чл.20, ал.4, т. 3 , Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги за осигуряване на визуализация и публичност на проект "Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и в чужбина". Обект на поръчката Услуга Приложим нормативен акт ЗОП Тип на процедурата (по указания на УО) е Директно възлагане по чл.20, ал.4, т. 3
    Изпълнител: "Примекс МД" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 806.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Услуги по осигуряване на одит на проект "Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и в чужбина". Обект на поръчката: Услуга Приложим нормативен акт: ЗОП Тип на процедурата (по указания на УО) е Директно възлагане по чл.20, ал.4, т. 3 Стойност: 3 000.00 Планирана дата на обявяване - 29.07.2019 г. , Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по осигуряване на одит на проект "Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и в чужбина"
    Изпълнител: "РСМ БГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN