Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0032-C03
Наименование на проекта Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич
Бенефициент 000852932 ОБЩИНА ГРАД ДОБРИЧ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 20.12.2016
Дата на стартиране 20.12.2016
Дата на приключване 25.09.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич-град, гр.Добрич

Описание

Кратко описание на проекта
Развитието на образованието, чрез изграждане, обновяване, модернизиране, както и подобряване на качеството и достъпа до образователните инфраструктури са едни от основните приоритети на Община град Добрич, заложен в Общинския план за развитие на Община град Добрич за 2014-2020 година. Това цели и настоящото проектно предложение "Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич". 
Официалните статистически данни показват, че в гр. Добрич за последните три учебни години броят на преждевременно напусналите училище ученици нараства. Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич" (ПГВМ) има 43 годишна история и е едно от четирите тясно специализирани училища за обучение по направление „Ветеринарна медицина” в страната и единственото за цяла североизточна България. Тя е образователна институция с  надобщинско значение. В Гимназията освен от област Добрич има ученици и от още шест области от североизточна България. ПГВМ се намира в регион, където основен приоритет в развитието на икономиката е селското стопанство и хранително-вкусовата промишленост.
С изпълнението на предвидените дейности изцяло ще се обнови и реконструира остарялата материална база и ще бъдат създадени съвременни условия. Ще се ремонтират занималните, местата за спорт и отдих, както и дворните пространства с цел подобряване качеството на образователната среда, повишаване на нейната привлекателност, намаляване на броя на преждевременно отпадналите ученици. Ще се подобри учебният процес - неговата привлекателност, чрез модернизиране на учебните кабинети , както и ще се ограничат експлоатационните разходи (главно във връзка с изпълнението на основните приоритети).  По този начин проектът ще допринесе за постигане на основната цел на настоящата схема за безвъзмездна помощ –  да се създадат условия за модерни образователни услуги чрез подобряване на образователната инфраструктура.
Дейности
  • Дейност: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: В рамките на дейността ще се извършва цялостно техническо и финансово управление, отчетност, контрол по проекта. По време на дейността ще се съблюдават принципите на добро финансово управление, икономичност, ефикасност, прозрачност и устойчивост. Дейността цели да осигури съгласуваност и яснота относно структурното и организирано управление на проекта, системите за обратна връзка между всички участници, ясни правила за докладване, прозрачно изпълнение на проектните дейности, мерките и правилата за ефективно изпълнение на проекта, както и разпределението на отговорностите и задълженията на всеки член на екипа. Предвиждаме екипа за организация и управление да се състои от следните позиции, съобразени с обхвата и съдържанието на проектното предложение: - Ръководител на проекта – отговаря за успешното реализиране на предвидените по проекта дейности и за постигането на предвидените резултати, както и за взаимодействието между всички участници в проекта. - Счетоводител – отговаря за финансовата отчетност на проекта, съгласно изискванията на Оперативната програма и националното законодателство на страната ни. - Координатор – подпомага дейността на ръководителя и взима дейно участие в процеса на техническата отчетност на проекта. Следи за напредъка на проекта. Сътрудничи си с всички отговорни институции в сферата на проекта. - Технически сътрудник - подпомага дейността на ръководителя, координатора при процеса на техническата и финансова отчетност на проекта. - Експерт обществени поръчки – ще има водеща роля при процеса на изготвяне на тръжната документация по предвидените в проекта дейности и ще организира провеждането на съответните тръжни процедури. Ще съдейства за разрешаването на всички юридически въпроси по време на изпълнението на проектните дейности. Помага на ръководителя и техническия сътрудник по проекта в отчетните дейности свързани с обществените поръчки; - Eксперт инвестиционен контрол – ще извършва наблюдения върху изпълнението на строителните дейности, тяхното качество, количествата на извършените дейности, напредъка на проекта, съгласно календарния график. Ще дава препоръки и становища относно възникнали в хода на изпълнението проблеми; Чрез сформирането на проектния екип, ще се създадат необходимите предпоставки за успешното администриране и изпълнение на проектните дейности в рамките на договорения период за изпълнение на проекта. Дейностите по управление, отчетност, контрол ще продължават през целия период на изпълнение. Те ще се изпълняват съобразно изискванията на Договора за предоставяне на БФП. Ще бъде извършвана документална проверка на всички съставени документи. Ще се осъществява текущо наблюдение, оценка и контрол на всички дейности, свързани с изпълнение на проекта и сключените договори с изпълнители. Изпълнението на проекта ще бъде съгласувано с въведената в Община град Добрич Система за финансово управление и контрол, която е съобразена с регламентите на ЕС, на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закона за вътрешния одит в публичния сектор, както и подзаконовите нормативни документи. , Договорена стойност: 21 080.00 , Отчетена стойност: 20 988.49
  • Дейност: ИНЖЕНЕРИНГ - проектиране, авторски надзор и изпълнение на реконструкция и ремонт на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич: Като първи етап от Инженеринга в рамките на дейността ще бъде изготвен Работен проект(РП) за " Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич”, който ще включва всички необходимми мерки за постигане на цялостно обновяване и модернизация на учебното заведение. Настоящото проектно предложение вклюва два основни под обекта- училищна сграда и физкултурен салон, както и прилежащото дворно пространство. На база изготвени и подадени на изпълнителя задължителни мерки включени в "Обследване за установяване на техническите характеристики (техническо обследване), свързани с удовлетворяване на изискванията по чл.109, ал.1, т.1-5 от ЗУТ и "Обследване за енергийна ефективност и валиден сертификат за актуалното състояние на потреблението на енергия, изготвен по реда на чл. 48 от ЗЕЕ". Втория етап от изпълнението на дейността ще обхваща изпълнение на СМР по " Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич" включващо два основни под обекта- училищна сграда и физкултурен салон, както и благоустрояване на часта от дворното пространство(имаща такава необходимост) в съответствие с предвидените дейности в изготвения и одобрен РП. Изпълнението на СМР ще се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и ще започне след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за обекта и подписване на съответните протоколи по Наредба 3/2003. Изпълнителят ще извършва СМР за " Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич" за обекта в съответствие с издадените строителни книга, условията на договора и изискванията на чл. 163 и чл.163а от ЗУТ. Част от предвидените инвестиции по сградата включват: - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предвидени като задължителни в техническото обследване на обекта. Съгласно Техническия паспорт в учебната сграда е необходимо нова покривна и таванска конструкция, тъй като сградата е на повече от 63 години. В сградата на физкултурния салон е необходимо цялостна реконструкция на покрива с ново покривно покритие и водоотвеждане. - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност, и ще водят до клас на енергопотребление "B" - подмяна на дограма на Физкултурни салон ; топлоизолация по външните ограждащи елементи на двата обекта (външни стени, тавани, подове); - подмяна на парокотел с по-висок к.п.д и на топлопроводи откъм спомагателна сграда към училището; - благоустрояване на прилежащите дворни площи – полагане на асфалтова настилка, монтаж на бетонни плочи за алеите , перголи и пейки. По време на внедряване на енергийно ефективни мерки и ремонт на обекта на интервенция Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич ще бъде упражняван авторски надзор с цел точното изпълнение по време на ремонтните дейности. Изпълнителят посредством експерт/и - правоспособни лица, автори на проектната документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл.162 от ЗУТ и договора за изпълнение . С осъществяване на надзор проектантите- автори на отделни части от работния проект, ще гарантират точно изпълнението на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Дейностите, заложени в проекта са съобразени с изискванията от насоките за кандидатстване. Те целят цялостно обновяване и модернизиране на Професионална гимназия по ветеринарна медицина и превръщането й в модерно училище, отговарящо на европейските стандарти. , Договорена стойност: 901 343.56 , Отчетена стойност: 1 001 926.76
  • Дейност: СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР по време на СМР и оценка на съответствието на инвестиционния проект: Консултантските услуги, ще включват изпълнение функциите на Консултант съгласно ЗУТ за оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор. Изпълнението на дейността ще включва дейности за: След приемане от възложителя на работния проект от външен изълнител ще бъде изготвена оценка на съответствието за енергийна ефективност съгл. чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ. Оценка на съответствието на инвестиционния проект от Експертен съвет за строежа, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ(4-та и 5-та категория). Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация). Строителния надзор ще бъде изпълняван съгласно изискванията на възложителя, определени в сключения за целта договор между Община град Добрич и фирмата изпълнител. Строителният надзор ще бъде извършен от избрана фирма изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки. Фирмата следва да осигури надежден контрол върху качеството на изпълнение на планираната дейност за Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич , в съответствие с предварително определените качествени, количествени и технически параметри и показатели, заложени в работния проект. Контролната дейност е много важна за постигане на целите на проекта и постигане на резултати. Фирмата, която ще бъде избрана за изпълнение на строителния надзор ще бъде отговорна за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство, свързани с надзора на строителните работи и ще проверява строителната фирма дали изпълнява адекватно строителните работи в съответствие с техническите параметри и изискванията на законодателството. Строителният надзор ще съблюдава за законосъобразност, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителство, изпълнение на СМР съобразно проекта и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2, спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, въвеждане в експлоатация и др.Вложените материали за изпълнение на СМР трябва да отговарят на действащите стандартизационни норми. Изпълнението на СМР трябва да съответства на всички нормативни документи, регламентиращи съответния вид дейност., Договорена стойност: 6 110.00 , Отчетена стойност: 7 332.00
  • Дейност: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ: Настоящата дейност е логически обвързана и почива на разработената цялостна концепция свързана с постигане на конкретни резултати и реализиране проектните цели. По тази причина са предвидени доставка и монтаж/инсталиране на оборудване и обзавеждане, които ще осигурят равен достъп до качествено образование на деца от североизточна България (виж писмо с данни за обучавани ученици от ПГВМ "Проф. д-р Георги Павлов"), съвременни възможности и условия за интегрирано подобряване на учебния процес. Цялостното обновяване на материалната база посредством модернизиране на образователната среда ще се отрази положително на обучението и ще улесни и подпомогне процеса на внедряване на съвременни информационни, комуникационни и други методи на обучение. Предвидено е да бъдат обзаведени и оборудвани учебни, специализирани, компютърни кабинети, зали, кътове, офиси, лаборатории, библиотека и физкултурен салон с цел повишаване атрактивността и адаптивността на професионалното образование сред младите хора. Доставеното оборудване и обзавеждане ще формира зони в училище - за провеждане на адекватно на съвременните изисквания - обучение, практика, спорт, отдих, занимания по интереси. Това включва цялостно обзавеждане и оборудване на хирургична зала и лаборатории по професионална подготовка, компютърен кабинет; кабинет по чужди езици, конферентна зала, кабинети по БЕЛ, обществени науки и гражданско образование, математика, икономика и предприемачество, професионална подготовка, заседателна зала, зала за отдих, информационен център, фоайета и физкултурен салон. Доставеното модерно оборудване и обзавеждане ще обезпечи възможности за придобиване на нови, конкурентоспособни знания и умения и по-добра професионална реализация. Със закупеното оборудване и обзавеждане ще бъдат създадени условия за развитие на професионални и личностни знания и умения, необходими при успешното реализиране на пазара на труда. Дейността цялостното обновяване и модернизиране ще включва доставка и монтаж/инсталиране на специализирани артикули (съгласно индикативен списък, който е част от проектното предложение) разпределени по следния начин съгласно спецификата: • оборудване за учебна сграда – компютърно оборудване, периферия, аудиовизуална и цифрова техника, ветеринарно-медицинско лабораторно оборудване, оборудване за езиков кабинет, специализирани кабинети; • физкултурен салон – спортно оборудване. • обзавеждане за учебна сграда - учебни, специализирани, компютърни кабинети, зали, кътове, офиси и библиотека; • лабораторно обзавеждане за учебна сграда; • обзавеждане за физкултурен салон; , Договорена стойност: 138 625.42 , Отчетена стойност: 150 444.66
  • Дейност: НЕЗАВИСИМ ФИНАНСОВ ОДИТ: Предвидено е осъществяването на независим одиторски контрол на разходите по проекта, а именно: 1. Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Бенефициента Община град Добрич на разходи по дейностите, залегнали в съответното одобрено проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; 2. Проверка на счетоводни записвания, приходите и разходите по отношение на тяхната законосъобразност, точност и допустимост; 3. Проверка на разходно оправдателни документи и банкови документи; 4. Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в отчетните записи и разходооправдателните документи; 5. Проследяване ефективното прилагане на Националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициента; 6. Проверка за съответствие между декларираните в разходооправдателните документи разходи и дейности, заложени в одобрения проект; 7. Проверка дали разходите са направени в периода на проекта; 8. Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходооправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводство и приложимите подзаконови нормативни актове; 9. Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията; 10. Изразяване на независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта в съответствие с националните и международните одиторски стандарти; 11. Проверка дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; 12. Проверка за двойно финансиране за същата операция от друга програма или схема (национална или Общностна), както и от друг програмен период., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 2 000.00
  • Дейност: ИНФОРМАЦИЯ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОЕКТА: Проектът включва набор от дейности за информация, публичност и визуализация, които да популялизират Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 -2020 година. Чрез тази Дейност Община град Добрич ще информира широката общественост за дейностите по проекта, неговия напредък и крайните резултати. По този начин бенефициентът ще осигури прозрачност на управление и изразходените финансови средства. Дейностите за визуализация, публичност информираност ще включват: - организиране и провеждане на пресконференция за стартирането на проекта; - организиране и провеждане на заключителна пресконференция; - регулярно информиране на медиите за хода и напредъка на проекта; - информационни стикери 1500 бр. - рекламни материали - табели, публикации в мрежата и др. На подходящо място ще бъдат поставени информационни банери (транспарант), които да информират за наименованието на проекта, общия бюджет, стойността чрез ЕФРР и съфинансирането от държавния бюджет. Различните етапи от развитието на проекта ще бъдат публикувани прессъобщения на интернет страницата на Община град Добрич, както и в местните медии. Ще бъде използван и Областен информационен център град Добрич за популяризиране етапите от проекта. По проектът се предвижда официална церемония "Първа копка" и за откриване на обекта, за което УО ще бъде предварително уведомен и негови представители ще бъдат поканени за присъствие за датите на провеждането на публичните събития. За по-голяма информираности визуализация относно целите на строително монтажните работи ще бъдат изработени билборд и постоянна информационна табела на обекта. През целия период на проекта ще се спазват правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. от единния наръчник на бенефициента., Договорена стойност: 3 050.00 , Отчетена стойност: 3 180.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ВЕТЕРИНАРНА МЕДИЦИНА "ПРОФ. Д-Р ГЕОРГИ ПАВЛОВ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 100.00
  • Изпълнител: Снежанка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДК ИНФРА ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 081 494.60 , Отчетена стойност**: 989 826.76
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АДАПТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 520.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Светла, Договорена стойност по проекта*: 5 600.00 , Отчетена стойност**: 5 599.26
  • Изпълнител: РИВ КОМЕРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 523.05 , Отчетена стойност**: 23 518.80
  • Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД, Договорена стойност по проекта*: 32 552.40 , Отчетена стойност**: 32 552.40
  • Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 220.00 , Отчетена стойност**: 17 220.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 71 259.06 , Отчетена стойност**: 71 259.06
  • Изпълнител: ЕС ПИ КОНСУЛТ БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 560.00 , Отчетена стойност**: 3 180.00
  • Изпълнител: Красимира, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Маргарита, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БАЛАНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 894.40 , Отчетена стойност**: 5 894.40
  • Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 332.00 , Отчетена стойност**: 7 332.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: "Глоксиния" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 225 311.37
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 28.00 , Достигната стойност: 28.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 338.00 , Достигната стойност: 338.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 299 954.78 BGN
БФП 1 299 954.78 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 061 000.72 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 108 149.46 0.00 108 149.46 ДК ИНФРА ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ, Прогнозна стойност: 125 578.71
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 (ОП1): „Доставка на оборудване – компютърно оборудване, периферия, аудиовизуална и цифрова техника“
    Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 552.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 3 (ОП3): „Доставка на оборудване за езиков и специализирани кабинети“
    Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 220.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ - 2018 г., Прогнозна стойност: 96 981.25
  • Обособена позиция 1: ОП 1 Доставка на оборудване - ветеринарно-медицинско, лабораторно оборудване
    Изпълнител: РИВ КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 523.05
  • Обособена позиция 2: ОП 2 Доставка на оборудване за физкултурен салон
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 894.40
  • Обособена позиция 3: ОП 3 Доставка на обзавеждане
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 259.06
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип на поректа, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Мария Качанова - ръководител проект
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Красимира Кралева - технически сътрудник
    Изпълнител: Красимира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Снежанка Атанасова - счетоводител
    Изпълнител: Снежанка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Димитър Маринов - Инвеститорски контрол
    Изпълнител: Димитър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Маргарита Илиева - Обществени поръчки
    Изпълнител: Маргарита
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на член на екип - координатор по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Избор на член на екип - координатор по проекта
    Изпълнител: Светла
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 600.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: ИНЖЕНЕРИНГ - проектиране, авторски надзор и изпълнение на реконструкция и ремонт на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич, Прогнозна стойност: 908 350.27
  • Обособена позиция 1: ИНЖЕНЕРИНГ - проектиране, авторски надзор и изпълнение на реконструкция и ремонт на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич
    Изпълнител: ДК ИНФРА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 081 494.60
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност, Прогнозна стойност: 14 520.00
  • Обособена позиция 1: Енергийно обследване; техническо обследване и технически паспорти на сгради на ПГВМ "Проф. Георги Павлов" град Добрич, както следва: Училищен корпус - 3460 кв.м. Спортна сграда - 341 кв.м.
    Изпълнител: АДАПТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 520.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: ОДИТ, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Одит
    Изпълнител: БАЛАНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ, Прогнозна стойност: 4 200.00
  • Обособена позиция 1: ОП5 "Осигуряване на информация, публичност и визуализация на дейностите по проект "Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич"
    Изпълнител: ЕС ПИ КОНСУЛТ БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 560.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР И ОЦЕНКА НА СЪОТВЕТСТВИЕТО , Прогнозна стойност: 11 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1 "Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект за енергийна ефективност на ПГВМ
    Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 999.20
  • Обособена позиция 2: ОП2 "Осъществяване на строителен надзор на ПГВМ"
    Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 332.80

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN