Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0008-C08
Наименование на проекта „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 10 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Сливен, Стара Загора и Хасково“
Бенефициент 000695114 МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 10.01.2017
Дата на стартиране 10.01.2017
Дата на приключване 09.11.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България

Описание

Кратко описание на проекта
Областите Сливен, Стара Загора и Хасково са разположени в два региона за икономическо развитие - Южен централен и Югоизточен. Туризмът заема водещо място в икономиката на Югоизточния район на основата на изградената туристическа база и традиционния опит. Областите Стара Загора и Хасково се развиват в индустриалният сектор и селското и горско стопанство. Чрез дейностите заложени в настоящето проектно предложение се цели да бъде подобрен учебният процес, да бъдат въведени нови методи на обучение и да бъде подсигурена по-лесна интеграция и социализиране в обществото на бъдещото поколение. С обновяване на амортизираната и морално остарялата база на професионалните училища в региона, МОН се стреми да насърчи запазването на традиционни и създаването на нови професионални специалности за региона на Сливен, Стара Загора и Хасково. Съществен момент за оставане на младото население и развитието на бизнеса в региона е необходимостта от насърчаване на връзката между професионалното образование, висшето образование и реалния бизнес. С инвестиции за обновяване и модернизация на учебните кабинети, лабораториите, спортните съоръжения и учебните работилници ще бъде подобрена образователна инфраструктура на:
ПГ по хотелиерство и туризъм "Акад. Неделчо Неделчев"
ПГ по механотехника - Сливен
ПГ по икономика "Професор доктор Димитър Табаков"
ПГ по строителство, архитектура и геодезия "Лубор Байер"
ПГ по електроника "Джон Атанасов"
ПГ по електротехника и технологии "Г. С. Раковски"
Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" - Хасково
ПГ по механоелектротехника "Стойчо и Кица Марчеви"
ПГ по туризъм "Александър Паскалев" и ПГ по лека промишленост "Райна Княгиня"
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация и управление на проекта.: Организацията и управлението на проекта е процес, чрез който ще бъдат реализирани дейностите по проекта. За да бъдат изпълнени дейностите по проекта точно, пълно, качествено, в срок и в съответствие с проектното предложение и приложенията към него, Министерство на образованието и науката ще създаде екип за управление на проекта по отношение на координацията, организацията, управлението на дейностите, приемане на работата на изпълнителите на отделните дейности и подготовка на техническото отчитане към Управляващия орган на ОПРР, и други определени във функциите на отделните членове на екипа. По отношение на осчетоводяването на операциите по проекта и финансовото отчитане на проекта към Управляващият орган, МОН предвижда да възложи частично управлението на външни за бенефициента лица и тъй като цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП ще възникне задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Разходите заложени в бюджета за външните лица по счетоводно и финансово отчитане са без ДДС, тъй като се предполага, че разхода ще бъде невъзстановимо ДДС, данъкът е заложен в бюджетен ред 20.1. Екипа по организация и управление ще е съставен от следните длъжности, като за всяка длъжност е посочена и минималната изискуема образователно-квалификационна степен или длъжност: 1. Ръководител на проекта - Милен Ботев – държавен експерт в отдел „Планиране на бюджета“, дирекция „Финанси“ (МОН). Ръководителя е с висше образование с образователно-квалификационна степен магистър и притежава повече от 3 години опит в управлението и изпълнението, и координацията на инфраструктурни проекти. 2. Експерт "Бюджетно планиране и мониторинг на разходите" - минимална квалификация „бакалавър“ от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“; 3. Специалист „Координация на дейностите в професионалната гимназия“ - директорите на включените в проекта гимназии; 4. Главен координатор на проекта - минимална квалификация „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 5. Координатор на проекта - предвижда се по проекта да работят двама координатори, които ще изпълняват различни дейности. Минимална квалификация - „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 6. Юрист на проекта - минимална образователно-квалификационна степен магистър "Право"; 7. Технически сътрудник по управление на проекта - завършено средно образование; 8. Външните за бенефициента лица ще бъда съсредоточени в областта на Счетоводно и финансово отчитане. Специализираните счетоводни услуги ще се изразяват в следното: Оперативна обработка на счетоводната документация; Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект; Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проекта; Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. В изпълнение на своите отговорности и задължения при координацията и управлението на проекта е необходимо членове на екипа да извършват проверки на място. Предвид факта, че всички членове на екипа, с изключение на директорите на гимназиите изпълняват своите задължения в гр. София, е необходимо по време на изпълнение на проекта някои от тях да бъдат командировани до градовете, в които са разположени гимназиите. Командировъчните (пътни, дневни и квартирни) са предвидени за членове на екипа за проверки на място (планови и внезапни), свързани с отчитане напредъка по проекта, по сигнал, при междинни или финални технически отчети, при оказване на съдействие при изпълнение на служебните задължения на упълномощени лица на Одитиращи органи и Управляващия орган на ОПРР. Разходите за осъществяване на командировките ще бъдат съобразени с Наредбата за командировките в страната и вътрешните правила на Министерство на образованието и науката., Договорена стойност: 164 544.06 , Отчетена стойност: 181 720.97
  • Дейност: Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Дейността по подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители се определя въз основа на условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги нормативно регламентирани в Закона за обществени поръчки. Провеждането на конкурси от възложителя е с цел осигуряване на публичност, ефективност и ефикасност при разходването на средствата, които ще бъдат предоставяни от Европейския фонд за Регионално развитие и Националния бюджет във връзка с изпълнението на настоящия проект. Предвиждат се провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 10 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Сливен, Стара Загора и Хасково“ 2. Оценка на съответствието на проектите, упражняване на строителен надзор по време на строителството и изготвяне на окончателен доклад, съгласно Закона за устройство на територията; 3. Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта; 4. Финансов одит на проекта; 5. Публичност и визуализация; 6. Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта Същите ще бъдат съобразени с изискванията на възложителя, като при подготовка на документацията ще бъдат взети мерки, които да не ограничават правото на конкуренция чрез включване на условия или изисквания, които де не дават необосновано предимство или необосновано да ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки. Тръжната документация ще бъде съобразена с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка, за да бъдат спазени сроковете за изпълнение на дейностите по проекта. По процедурите за счетоводни услуги се предвижда сключване на рамково споразумение, което да обхване всички европейски програми, по които МОН е бенефициент., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 - Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с изпълнение на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 6 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Сливен и Стара Загора": Професионалните гимназии, обект на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) по проектното предложение са от области Сливен и Стара Загора. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН. В проектното предложение влизат 6 отделни професионални гимназии разпределени в 5 сгради, както следва: 1.В ПГХТ "Акад. Н. Неделчев" Сливен ще се изгради нов ФС, ремонт дворно място и сграда построена 1882 г. паметник на културата, преустроена 2009 г. 2. В ПГМТ Сливен се предвиждат СМР на сграда построена през 1926 г. 3. ПГИ "Проф. д-р Д. Табаков" Сливен е настанена в сграда ПОС, построена през 1996 г. 4. ПГСАГ "Лубор Байер" Ст. Загора-основният корпус е построен през 1882 г. През 1968 г. е надстроен третият етаж на учебният корпус. Сградата е паметник на културата. 5. В сградата строена през 1964 г. към момента е настанена ПГЕТ"Г.С Раковски" Ст. Загора. Предвиждат се СМР за ЕЕ и обновяване на класни стаи, лаборатории, кабинети и отделна сграда общежитие. ПГЕ "Джон Атанасов" е в процес на преместване в сградата на ПГЕТТ "Г.С Раковски". През годините на сградния фонд, с който разполагат ПГ са правени различни частични ремонтни дейности. С проекта се предвижда изпълнение на СМР в учебни корпуси, физкултурни салони, общежития, освежаване на дворното пространство, работилници и др. Дейностите по проектиране и строителство за обновяване на ПГ ще бъдат насочени към изпълнението на целта на настоящата процедура. Дейностите по изготвяне на енергийни обследвания и технически паспорти са извършени преди подаване на проектното предложение и се представят към проекта. При изпълнението на дейности свързани с изготвянето на техническите проекти ще бъдат предвидени интервенции на сградите единствено ако обследването за ЕЕ е доказало, че предписаните мерки ще доведат до нормативно изискваните нива на ЕЕ - най-малко клас на енергопотребление „С“. За всички училища се представят сертификати за енергийни характеристики, издаден по реда на Наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. Всички сертификати са валидни и след издаването им не са извършвани дейности, водещи до подобряване на енергийните характеристики на сградите. За обектите няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност до и/или разрешение за строеж. Предвижда се изготвяне на технически проект за всяка ПГ отделно, като се спазват всички изисквания на ЗУТ, насоките на УО на ОПРР и действащата нормативна база. Ще бъдат предвидени мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. и ще бъдат съобразени нуждите на съответното училище. След изготвянето на инвестиционните проекти, на доклад за оценка на съответствието и издаване на Разрешения за строеж (ако е приложимо), ще стартират дейностите свързани с обновяването и модернизирането на образователната инфраструктура в етапност предвидена в графиците на всяко едно училище., Договорена стойност: 3 770 680.57 , Отчетена стойност: 5 562 788.80
  • Дейност: Дейност 4 - Дейности, свързани с Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията: Дейностите, които следва да изпълнява избрания изпълнител са свързани с изготвяне на оценка на съответствието (ОС), съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и с упражняване на строителен надзор по време на строителството. Избраният изпълнител ще бъде лицензирана фирма за ОС и строителен надзор - консултант, съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ. МОН ще изиска да бъде направена Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвена като комплексен доклад от лицензирана фирма консултант /независим строителен надзор/ за строежите, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Консултантът по строителството следва: - да съблюдава стриктно изпълнението на строително-монтажните работи и тяхното съответствие с проекта. В случай на констатирани несъответствия следва да информира Възложителя (МОН) и ръководителя на екипа по управление на проекта незабавно и да предприеме мерки за тяхното отстраняване с действия предоставени му от закона. - да извършва дейности по приемане на всички видове строително-монтажни работи, да изисква сертификати за произход и декларации за съответствие, отговарящи на изискванията на приложимата нормативна база. - да съставя и подписва всички видове актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях съгласно НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - да уведоми всички участници в строителния процес, при съставяне на акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта. Приложение № 12 се съставя от строителя, проектантите по съответната част и технически правоспособните физически лица по съответните части към лицето, упражняващо строителен надзор. - да проследи издаването на всички видове разрешителни от съответните компетентни органи, да изготви окончателен доклад и да окомплектова цялата документация за въвеждане на обекта в експлоатация. - да съблюдава за спазването на технологичните изисквания и технологичната последователност, за качеството и количеството на изпълняваните СМР; - да съблюдава за изпълнението на конкретните мерки за опазване безопасността и здравето на учениците и персонала в училището, да проследи взимат ли се мерки съгласно ЗБУТ и дали се изпълняват качествено проектните дейности адресирани към хората с увреждания и достъпна архитектурна среда. За обекти - недвижими културни ценности, консултантската дейност ще се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Завършването на строителството и въвеждането в експлоатация се извършва по реда на Закона за устройство на територията. За набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, МОН предвижда в бюджета разходи за свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Стойността на таксите не се включват в бюджета за НСН и оценка на съответствието, платежните документи ще бъдат издавани на името на бенефициента (МОН)., Договорена стойност: 310 831.79 , Отчетена стойност: 126 079.45
  • Дейност: Дейност 5 - Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта.: В проектното предложение се предвижда доставка на оборудване за физкултурни салони и спортни площадки, оборудване на съвременни кабинети по информатика и информационни технологии, оборудване на професионални работилници, лаборатории, специализирани кабинети. Тези мерки ще доведат до модернизация на учебния процес в професионалните гимназии в областите Сливен, Стара Загора и Хасково, включени в проектното предложение. Чрез закупуване на лаптопи, компютри, мултимедийни проектори ще се извършва съвременно и интерактивно обучение и разработване на електронни уроци с участието на учениците. Броя ще бъде съобразен с необходимостта на съответните училища. Предвижда се да бъдат закупени обзавеждане за класни стаи, учителски стаи, канцеларии (офис оборудване), необходимо за подобряване на облика и външния им вид и за подобряване условията за провеждане на учебния процес. Предвижда се закупуване на оборудване за професионалните работилници, лаборатории, специализирани кабинети според нуждите и спецификата на всяко отделно училище. Оборудване и обзавеждане се предвижда да бъде закупено и доставено в шест от училищата, включени в настоящето проектно предложение, а именно: 1. ПГ по хотелиерство и туризъм "Акад. Неделчо Неделчев" Сливен 2. ПГ по механотехника Сливен 3. ПГ по икономика "Професор доктор Димитър Табаков" Сливен 4. ПГ по електроника "Джон Атанасов" и ПГ по електротехника и технологии "Г.С. Раковски" Стара Загора 5. Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" Хасково За целите на проектното предложение, МОН представя Приложение Б - файл формат EXCEL, подписан с електронен подпис с индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане за всяка отделна професионална гимназия., Договорена стойност: 388 800.66 , Отчетена стойност: 400 713.26
  • Дейност: Дейност 6 - Финансов одит на проекта: Финансов одит на проекта – одитът на проекта трябва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Финансов одит на проекта следва да направи доклад за фактическите констатации по извършените разходи по проекта. Докладът на одитора следва да съдържа заключение по ефективността, ефикасността и целесъобразността на направените разходи във връзка с постигането на целите на проектното предложение. Докладът ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спази Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. , Договорена стойност: 49 565.92 , Отчетена стойност: 24 168.89
  • Дейност: Дейност 7 - Дейности по публичност и визуализация: Дейностите по публичност и визуализация са свързани с информирането на обществеността за изпълнението на проекта, източниците за финансиране и дейностите по проекта. Информацията и комуникацията по проекта ще бъде съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, МОН и професионалните гимназии от настоящето проектно предложение ще качат на сайтовете си информация за сключения договор за БФП. Ще бъдат изготвени и поставени билборди преди официалната церемония "Първа копка", както и постоянни табели или билборди с големи размери, които ще бъдат поставени в гимназиите на видимо за обществеността място не по-късно от 3 месеца след приключването на проекта. В допълнение към това ще бъде организирана официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка", както и за откриването на обектите. На всички изготвени материали ще бъде поставено логото на оперативната програма в едно с логото на програмния период 2014-2020. Предвижда се да бъде проведена пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени стикери за доставеното оборудване и обзавеждане закупено по проекта. Също така се предвижда да бъдат изготвени информационни и рекламни материали с логото на програмата и логото на ЕС, съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 8 - Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР): Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на СМР по настоящето проектно предложение са гр. Хасково. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" - Хасково; 2. ПГ по механоелектротехника "Стойчо и Кица Марчеви" – Хасково; 3. ПГ по туризъм "Александър Паскалев" и ПГ по лека промишленост "Райна Княгиня" – Хасково, ползващи обща сграда. И за четирите училища има влезли в сила разрешения за строеж., Договорена стойност: 3 602 169.29 , Отчетена стойност: 3 151 832.99
  • Дейност: Дейност 9 - Изпълнение на авторски надзор: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на авторски надзор по настоящето проектно предложение са гр. Хасково. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" - Хасково; 2. ПГ по механоелектротехника "Стойчо и Кица Марчеви" – Хасково; 3. ПГ по туризъм "Александър Паскалев" и ПГ по лека промишленост "Райна Княгиня" – Хасково, ползващи обща сграда. И за четирите училища има влезли в сила разрешения за строеж., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 10 - Проектиране: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на проектиране по настоящето проектно предложение са гр. Хасково. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" - Хасково; 2. ПГ по механоелектротехника "Стойчо и Кица Марчеви" – Хасково; 3. ПГ по туризъм "Александър Паскалев" и ПГ по лека промишленост "Райна Княгиня" – Хасково, ползващи обща сграда., Договорена стойност: 85 155.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ОБЩИНА СЛИВЕН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: Траяна, Договорена стойност по проекта*: 2 125.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 5 100.00
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "СТРАТИЕВИ", Договорена стойност по проекта*: 102 186.00 , Отчетена стойност**: 102 186.00
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 2 125.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Цанко, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БИЛДИНГ-ТД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 152 800.00 , Отчетена стойност**: 2 656 064.20
  • Изпълнител: Тихомир, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РУСЕ-СПОРТ-К ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 280.00 , Отчетена стойност**: 5 280.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 32 586.00 , Отчетена стойност**: 32 586.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 641.98
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 3 229.99
  • Изпълнител: Валперс Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 665.60 , Отчетена стойност**: 16 665.60
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 31 626.00 , Отчетена стойност**: 31 626.00
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 5 100.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 68 000.00 , Отчетена стойност**: 6 799.97
  • Изпълнител: СТЕМО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 40 901.21 , Отчетена стойност**: 40 901.21
  • Изпълнител: Мирослава, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 395.44
  • Изпълнител: М-СИНТЕЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 106.00 , Отчетена стойност**: 17 106.00
  • Изпълнител: Мадлена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Йовко, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 376.07
  • Изпълнител: Ралица, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 905.75
  • Изпълнител: ПАРАФЛОУ КОМУНИКЕЙШЪНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 37 208.40 , Отчетена стойност**: 35 451.60
  • Изпълнител: "Компания за управление на бизнеса" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 99 204.00 , Отчетена стойност**: 99 204.00
  • Изпълнител: Антоанета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 20 562.00
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Дилка, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 3 400.00
  • Изпълнител: Велимир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 931.50
  • Изпълнител: Грозденка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 253.49
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 5 100.00
  • Изпълнител: Милен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 100.00
  • Изпълнител: ПЛАНИКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 900.40
  • Изпълнител: "АТАНАС БУРОВ", Договорена стойност по проекта*: 3 112 240.58 , Отчетена стойност**: 1 397 567.41
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 1 020.00 , Отчетена стойност**: 1 020.00
  • Изпълнител: ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД УЧИЛИЩА ХАСКОВО 2023, Договорена стойност по проекта*: 7 166 979.91 , Отчетена стойност**: 1 754 265.58
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 130 021.06 , Отчетена стойност**: 130 021.06
  • Изпълнител: ИНФРАИНЖСТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 359 800.76 , Отчетена стойност**: 2 814 102.64
  • Изпълнител: Румяна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 367.67
  • Изпълнител: КЕЙСИЕМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 744.80 , Отчетена стойност**: 10 744.80
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 22 158.00
  • Изпълнител: МАКС ОФИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 45 350.59 , Отчетена стойност**: 45 350.59
  • Изпълнител: Обединение "Мотива строл" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 477 600.00 , Отчетена стойност**: 168 028.36
  • Изпълнител: МГ КОМПЮТЪРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 22 080.00 , Отчетена стойност**: 22 080.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: Мотива ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: Строл-1000 АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3 848.00 , Достигната стойност: 2 444.00
Индикатор 3 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 287.00 , Достигната стойност: 461.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 16 098 630.02 BGN
БФП 10 034 293.56 BGN
Собствено финансиране 6 064 336.46 BGN
Общо реално изплатени суми 8 422 551.14 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 108 250.80 0.00 108 250.80 БИЛДИНГ-ТД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 117 990.04 0.00 117 990.04 ИНФРАИНЖСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 БИЛДИНГ-ТД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ИНФРАИНЖСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 52 606.05 0.00 52 606.05 Обединение "Мотива строл" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 433 003.18 0.00 433 003.18 БИЛДИНГ-ТД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 471 960.15 0.00 471 960.15 ИНФРАИНЖСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 166 510.93 144 713.13 311 224.06 "АТАНАС БУРОВ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 305.64 1 656.36 4 962.00 "Компания за управление на бизнеса" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 364 835.13 742 250.78 1 107 085.91 ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД УЧИЛИЩА ХАСКОВО 2023
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 299 538.35 385 120.73 684 659.08 ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД УЧИЛИЩА ХАСКОВО 2023
Липса на добро финансово управление 5.00 76 768.22 0.00 76 768.22 ИНФРАИНЖСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 249 766.39 217 069.70 466 836.09 "АТАНАС БУРОВ"
Липса на добро финансово управление 3 127 541.25 0.00 3 127 541.25 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на професионална гимназия по електротехника и технологии "Г.С.Раковски" Стара Загора, Прогнозна стойност: 44 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на професионална гимназия по електротехника и технологии "Г.С.Раковски"
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 580.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване за Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров", гр. Хасково, Прогнозна стойност: 24 638.33
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на Професионална гимназия по електроника ,,Джон Атанасов“ Стара Загора, по обособени позиции , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на Професионална гимназия по електроника ,,Джон Атанасов“
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 626.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по електроника ,,Джон Атанасов“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 82 441.06
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Професионална гимназия по механотехника гр. Сливен по обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на Професионална гимназия по механотехника гр. Сливен
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 106.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по механотехника гр. Сливен
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 586.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Професионална гимназия по хотелиерство и туризъм "Акад. Неделчо Неделчев", гр. Сливен , Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лабораторно обзавеждане за нуждите на ученическн кабинети в Професнонална гимназия no електротехкика и технологни „Г.С.Раковски" Стара Загора, Прогнозна стойност: 38 749.70
  • Обособена позиция 1: Доставка на лабораторно обзавеждане за нуждите на ученическн кабинети в Професнонална гимназия no електротехкика и технологни „Г.С.Раковски" Стара Загора
    Изпълнител: МАКС ОФИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 350.59
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по електротехника и технологии "Г.С.Раковски" Стара Загора , Прогнозна стойност: 44 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по електротехника и технологии "Г.С.Раковски" Стара Загора
    Изпълнител: ПАРАФЛОУ КОМУНИКЕЙШЪНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 208.40
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по икономика "Професор д-р Димитър Табаков" - Сливен , Прогнозна стойност: 18 810.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по икономика "Професор д-р Димитър Табаков" - Сливен
    Изпълнител: МГ КОМПЮТЪРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 080.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта, Прогнозна стойност: 1 017 776.26
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на обучителна система за нуждите на Професионална гимназия по електротехника и технологии ,Г.С.Раковски" Стара Загора , Прогнозна стойност: 34 094.30
  • Обособена позиция 1: Доставка на обучителна система за нуждите на Професионална гимназия по електротехника и технологии ,Г.С.Раковски" Стара Загора
    Изпълнител: СТЕМО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 901.21
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на оценки на съответствието на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 101 професионални гимназии в системата на МОН“ по 7 обособени позициижняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията, Прогнозна стойност: 529 154.16
  • Обособена позиция 1: "Изготвяне на оценки на съответствието на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 13 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Бургас, Сливен, Ст. Загора, Хасково и Ямбол"
    Изпълнител: Обединение "Мотива строл" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 477 600.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на СМР във Финансово - стопанска гимназия "Атанас Буров" - гр. Хасково" в изпълнение на проект BG16RFOP001-3.002 - подкрепа за професионалните училища в Република България по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 2 594 749.60
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на СМР във Финансово - стопанска гимназия "Атанас Буров" - гр. Хасково" в изпълнение на проект BG16RFOP001-3.002 - подкрепа за професионалните училища в Република България по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020
    Изпълнител: "АТАНАС БУРОВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 112 240.58
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката., Прогнозна стойност: 51 470.38
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнение на функциите на Министерството на образованието и науката, както по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Проектиране и Строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Бургас, Сливен, Стара Загора, Хасково и Ямбол“., Прогнозна стойност: 10 666 416.63
  • Обособена позиция 1: XXXVI обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по химични технологии „Акад. Н. Д. Зелинский“, гр. Бургас и на Професионална гимназия по икономика „Георги Стойков Раковски“, гр. Ямбол“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: XXXVII обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника „Никола Йонков Вапцаров“, гр. Ямбол и на Професионална техническа гимназия „Иван Райнов“, гр. Ямбол.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: XXXVIII обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по хотелиерство и туризъм „Акад. Неделчо Неделчев“, гр. Сливен, на Професионална гимназия по механотехника – гр. Сливен и на Професионална гимназия по икономика „Професор доктор Димитър Табаков“, гр. Сливен.
    Изпълнител: БИЛДИНГ-ТД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 152 800.00
  • Обособена позиция 4: XXXIX обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Лубор Байер“, гр. Стара Загора, на Професионална гимназия по електроника „Джон Атанасов“, гр. Стара Загора и на Професионална гимназия по електротехника и технологии „Георги Стойков Раковски“, гр. Стара Загора
    Изпълнител: ИНФРАИНЖСТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 359 800.76
  • Обособена позиция 5: XL обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по транспорт и транспортен мениджмънт – гр. Казанлък“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: XLI обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Финансово-стопанска гимназия „Атанас Буров“, гр. Хасково, на Професионална гимназия по механоелектротехника „Стойчо и Кица Марчеви“, гр. Хасково, на Професионална гимназия по туризъм „Александър Паскалев“, гр. Хасково и на Професионална гимназия по лека промишленост „Райна Княгиня“, гр. Хасково“
    Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "СТРАТИЕВИ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 102 186.00
  • Обособена позиция 7: Изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Финансово-стопанска гимназия „Атанас Буров“, гр. Хасково,
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по лека промишленост „Райна Княгиня“ и Професионална гимназия по туризъм "Александър Паскалев", гр. Хасково,
    Изпълнител: ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД УЧИЛИЩА ХАСКОВО 2023
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 428 343.62
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Строителство на обект: „Модернизация на образователната инфраструктура – ремонт на Професионалната гимназия по механоелектротехника „Стойчо и Кица Марчеви“ - град Хасково", в изпълнение на проект BG16RFOP001-3.002-0008-С01, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 1 755 866.35
  • Обособена позиция 1: Строителство на обект: „Модернизация на образователната инфраструктура – ремонт на Професионалната гимназия по механоелектротехника „Стойчо и Кица Марчеви“ - град Хасково", в изпълнение на проект BG16RFOP001-3.002-0008-С01, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020
    Изпълнител: ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД УЧИЛИЩА ХАСКОВО 2023
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 738 636.29
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Строителство на обект: „Ремонт и преустройство на Професионална гимназия по туризъм „Александър Паскалев“ и Професионална гимназия по лека промишленост „Райна Княгиня“, Прогнозна стойност: 2 928 313.47
  • Обособена позиция 1: Строителство на обект: „Ремонт и преустройство на Професионална гимназия по туризъм „Александър Паскалев“ и Професионална гимназия по лека промишленост „Райна Княгиня“
    Изпълнител: ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД УЧИЛИЩА ХАСКОВО 2023
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 428 343.62
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта , Прогнозна стойност: 82 699.98
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по ОП НОИР 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г за нуждите на проект BG16RFOP001-3.002-0008-C02 "Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Бургас, Сливен, Стара Загора, Хасково и Ямбол"
    Изпълнител: "Компания за управление на бизнеса" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 99 204.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Финансов одит на проекта, Прогнозна стойност: 49 565.92

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN