Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0767-C02
Наименование на проекта "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД"
Бенефициент 114508586 ДИАГНОСТИЧНО-КОНСУЛТАТИВЕН ЦЕНТЪР АВИС - МЕДИКА ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 07.10.2016
Дата на стартиране 07.10.2016
Дата на приключване 07.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение е насочено към разкриване на 21 нови работни места в "ДКЦ Авис-Медика" ООД. Целевата група по проекта е 21 безработни и/или неактивни лица, от които поне 50% попадат в специфичните категории: безработни и/или неактивни лица на възраст над 54 г. и продължително безработни и/или неактивни лица. Във връзка с реализирането на проекта ще бъдат създадени 21 нови работни места, както следва: 8 бр. на длъжност рехабилитатор, 7 бр. на длъжност медицински сестри, 4 бр. санитари, 1 медицински лаборант и 1 работник поддръжка. По проекта ще бъдат закупени оборудване и обзавеждане, свързани с разкритите нови работни места. След приключване на субсидираната заетост поне 50% (поне 11) от новосъздадените работни места ще бъдат запазени.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца: Наемането на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца е задължителна дейност и е в пълно съответствие със заложените обща и специфични цели в раздел 1. Дейността ще стартира през петия месец от план-графика на проекта, тъй като преди това ще се проведе тръжна процедура за избор на доставчик на оборудване и обзавеждане за целите на проекта (месец 1 и месец 2), а месец 3 и месец 4 са предвидени за доставка и монтаж на заложените за закупуване активи, свързани с предстоящите за създаване нови 21 работни места. След доставката и монтажа на необходимото оборудване и обзавеждане ще се проведе подбор на служители при спазване на хоризонталните принципи на ЕС за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. От значение ще бъдат единствено необходимата квалификация и опит за заемане на длъжността. Новите служители (21 бр.) изцяло ще попадат в целевата група безработни или неактивни лица, като над 50% - т.е. минимум 11 от тях ще попадат в специфичните категориите: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни и неактивни лица на възраст над 54 г. Извършването на подбор за назначаване на 21 служители, от които 1 работник поддръжка, 4 санитари, 7 медицински сестри, 8 рехабилитатора и 1 медицински лаборант, ще бъде извършен на база следните минимални изисквания: - работник поддръжка (код НКПД 93120008) - средно образование, професионален опит не се изисква. - медицински лаборант (код НКПД 32125012) - полувисше медицинско образование със специалност клиничен / медицински лаборант, професионален опит не се изисква. - рехабилитатор (код НКПД 22645001) - висше медицинско образование по специалност рехабилитатор, професионален опит не се изисква. - медицинска сестра (код НКПД 22215001) - висше медицинско образование по специалност медицинска сестра, професионален опит не се изисква; - санитар (код НКПД 53211002) - средно образование, професионален опит не се изисква., Договорена стойност: 145 384.85 , Отчетена стойност: 157 029.88
  • Дейност: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Дейността предвижда закупуване на обзавеждане за кабинети на седемте новоназначени медицински сестри и оборудване, което е необходимо за изпълняване на задълженията и функциите на новоназначените рехабилитатори. Новоназначените медицински сестри ще бъдат настанени в кабинети, които трябва да бъдат обзаведени със следните активи: - бюро, на което да работят, за всеки кабинет; - контейнер с 4 бр. чекмеджета за всеки кабинет; - гардероб за всеки кабинет; - шкаф за лекарства за всеки кабинет; - мивка за всеки кабинет; - кухненски бокс, представляващ шкафове около мивката, за всеки кабинет; - компютър за всеки кабинет; - монитор към компютъра за всеки кабинет - екран 20-22 инча; - кушетка във всеки кабинет. Без закупуване на изброеното обзавеждане за кабинетите, на което да изпълняват своите задължения, няма как да бъдат създадени 7 нови работни места за медицински сестри. За да могат да изпълняват своите функции и задължения, за рехабилитаторите (8 души) трябва да бъде закупено следното оборудване, което към момента не е налично, за извършване на манипулациите: - Апарат за нискочестотни и средночестотни токове и вакуум. Това са токовете ,които най-често се използуват при лечението на: спортни травми, тензии, навяхвания, състояние след фрактури и луксации, неврологични заболявания, невралгии, неврити, плексити, радикулити, артрози, дегенеративни заболявания - гонартроза, коксартроза и други. Използва се също при мускулни спазми и болка. - Апарат за ултразвукова терапия, 1-3 MHz с глава 5 кв. см, УЗ глава 2 кв. см. Използва се за противоалергично и антибактерицидно действие. - Апарат за магнитотерапия - двуканален, в комплект с легло, двойка плоски електроди и индуктор тип Цилиндър с размер ф60 см. Използва се при всякакви заболявания за терапевтични цели на постоянни и променливи магнитни полета с ниска честота. - Апарат за високочестотни тонове с 2 бр. кондензаторни електроди и 2 бр. рамена и 2 бр. меки електроди с възглавнички. Терапията работи на основата на ултрависокочестотно електромагнитно поле, което генерира топлина в тъканите. - Апарат за микровълнова терапия с кръгъл излъчвател. С помощта на тази терапия ще се постига намаляване на болката, подобряване на колагеновата разтегливост, редукция на ставната ригидност, намаляване на отока и възпалението. - Модул за терапия с инфрачервена светлина - с 8 инфрачервени лампи, с постоянен режим или режим "бягаща вълна". Служи за нормализиране на високото кръвно налягане, подобряване и стабилизиране на кръвообращението. Има благоприятен ефект при болки в гръбната област и мускулите, при шипове, бронхит и астматични заболявания. - Апарат за пасивна рехабилитация на долен крайник - за раздвижване на коляно, бедро и глезен с памет карта. Служи за подобряване на локалното кръвообращение, намаляване на отоците и релаксация на мускулатурата. - Апарат за пасивна рехабилитация на горен крайник - за раздвижване на раменна и лакътна става. Служи за подобряване на локалното кръвообращение, намаляване на отоците и релаксация на мускулатурата. Видно от описанието необходимото за закупуване оборудване е непреодолима предпоставка за създаване на осемте работни места за длъжност рехабилитатор. Без наличието му в центъра няма как назначените рехабилитатори да изпълняват своите задължения и функции., Договорена стойност: 69 810.00 , Отчетена стойност: 69 810.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността е свързана с успешното изпълнение на проекта, спазване на нормативната уредба и клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. След стартирането на проекта ще бъде сключен граждански договор с посочения в проектното предложение за Ръководител на проекта Йордан Любчов Методиев за целия период на изпълнението му. За надлежното администриране, осчетоводяване на разходите и отчитане на проекта ще бъде избран външен изпълнител, който ще бъде под контрола на Ръководителя на проекта. Външната фирма ще има следните минимални задължения и отговорности: 1. Верификация на първични счетоводни документи; 2. Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство; 3. Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води отделна пълна и прозрачна финансово-счетоводна отчетност; 4. Участва при осигуряване на достъп до документацията на представители на финансиращата организация; 5. Докладва на Ръководителя на проекта и осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите; 6. Подпомага административното изпълнение на проекта; 7. Координира действията на всички участващи в изпълнението на проекта страни; 8. Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта; 9. Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта., Договорена стойност: 18 200.00 , Отчетена стойност: 10 600.00
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: Дейността е свързана с популяризиране на получената безвъзмездна помощ и ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Договорена стойност: 152.00 , Отчетена стойност: 242.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Йордан, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 1 600.00
  • Изпълнител: АЛНЕД МЕДИКАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 50 140.00 , Отчетена стойност**: 50 140.00
  • Изпълнител: В.И.П.-МЕБЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 670.00 , Отчетена стойност**: 19 670.00
  • Изпълнител: АРТВИЖЪН ООД, Договорена стойност по проекта*: 242.00 , Отчетена стойност**: 242.00
  • Изпълнител: ФИН-СПРЕД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 000.00 , Отчетена стойност**: 9 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 11.00 , Достигната стойност: 18.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 21.00 , Достигната стойност: 23.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 233 546.85 BGN
БФП 233 546.85 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 232 775.32 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места по проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД, Прогнозна стойност: 69 810.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1. Закупуване на обзавеждане за 7 кабинета за седем новоразкрити работни места за длъжност медицинска сестра: - бюро - 7 бр.; - гардероб - 7 бр.; - шкаф за лекарства - 7 бр.; - мивка - 7 бр.; - кухненски бокс, представляващ шкафове около мивката - 7 бр.; - компютър - 7 бр.; - монитор към всеки компютър - 7 бр.; - кушетка - 7 бр.
    Изпълнител: В.И.П.-МЕБЕЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 670.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2. Закупуване на специализирано оборудване, сверзано с осем нови работни места за длъжността рехабилитатор: - Апарат за нискочестотни и средночестотни токове и вакуум – 1 бр.; - Апарат за ултразвукова терапия – 1 бр.; - Апарат за магнитотерапия – 1 бр.; - Апарат за високочестотни токове – 1 бр.; - Апарат за микровълнова терапия – 1 бр.; - Модул за терапия с инфрачервена светлина – 1 бр.; - Апарат за пасивна рехабилитация на долен крайник – 1 бр.; - Апарат за пасивна рехабилитация на горен крайник – 1 бр.
    Изпълнител: АЛНЕД МЕДИКАЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 140.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител на дейности по информиране и публичност за проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД", Прогнозна стойност: 152.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител на дейности по информиране и публичност за проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД"
    Изпълнител: АРТВИЖЪН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 242.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител на дейности по организация и управление на проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД", Прогнозна стойност: 11 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител на дейности по организация и управление на проект "Осигуряване на устойчива заетост в "ДКЦ Авис-Медика" ООД"
    Изпълнител: ФИН-СПРЕД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN