Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0145-C02
Наименование на проекта Проект „Повишаване на енергийната ефективност на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" №3 и №5 и ул. "Радецки" №3Г"; ул. "Любен Каравелов" №69; ул."Минко Радковски" №9; ул."Христо Ботев" № 45 и №47; ул."Стефан Караджа" №1; ул."Незабравка" №5; ул. "Васил Левски" №258; ул. "Васил Левски" №384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" №5; ж.к. "Младост", бл.4
Бенефициент 000291709 Община Троян
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 26.09.2016
Дата на стартиране 26.09.2016
Дата на приключване 20.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч, Троян, гр.Троян

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение за получаване на безвъзмездна финансова помощ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони”, Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. цели да повиши енергийната ефективност на многофамилните жилищни сгради,  с не повече от 35 самостоятелни обекта с жилищно предназначение, находящи се в гр. Троян, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" №3 и №5 и ул. "Радецки" №3Г"; ул. "Любен Каравелов" №69; ул."Минко Радковски" №9; ул."Христо Ботев" № 45 и №47; ул."Стефан  Караджа" №1; ул."Незабравка" №5; ул. "Васил Левски" №258; ул. "Васил Левски" №384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" №5; ж.к. "Младост", бл.4, изпълнявайки следните дейности:
-	Изпълнение на всички ЕСМ, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за ЕЕ и които водят най-малко до клас на енергопотребление „С“;
-	Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на страдите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“);
-	Изпълнение на останалите мерки, предписани като задължителни в ТО;
-	Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания;
При изпълнение на предписаните ЕСМ сградите ще удовлетворят изискванията за ЕЕ, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г., акт.към 14.04.2015г., достигайки клас на енергопотреблениe “С”.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Със заповед на кмета на община Троян ще бъде сформиран екип за Организация и управление на проекта, който ще включва: - Ръководител на проекта; - Координатор; - Счетоводител; - Супервайзор. Всички функции, отговорности и задължения ще бъдат описани в длъжностните характеристики на членовете в екипа за Организация и управление на проекта и ще бъдат определени със заповед на кмета на Община Троян. Екипа за Организация и управление на проекта ще е отговорен за ефективното управление на проекта, съгласно заложените показатели и индикатори за изпълнение. Организацията и управлението на проекта обхваща цялата продължителност на проекта. Екипа за Организация и управление на проекта ще: - Изготвя регулярни отчети от екипа за отчитане на извършените дейности и план за действие; - Извършва отчети от проверки по документи и на място на заявените за плащане доставки на стоки, услуги, строителство; - Отчети за извършения мониторинг на възложените дейности; - Подготви подробен график за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки чрез детайлно изготвяне на календарен линеен график, с данни за началото и продължителността на всички етапи от процедурите за възлагане; - Отговаря за подготовката на необходимата документация за провеждане на съответните процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП; - Изготвя междинни и окончателен технически доклади, придружени от междинни и окончателен финансови отчети съгласно образците към Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, обхващащи цялостното изпълнение на проектните дейности, като съдържат пълна информация за цялостното изпълнение на проекта за целия период в съответствие с изискванията на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ;, Договорена стойност: 36 000.00 , Отчетена стойност: 30 476.63
  • Дейност: Провеждане на Обществени поръчки: При възлагането на обществени поръчки следва да се извършат редица действия, които подготвят провеждането на различните видове процедури за възлагане, изчерпателно изброени в Закона за обществените поръчки (ЗОП). Тези действия включват определяне на обект на обществената поръчка, като се има предвид, че обществени поръчки могат да се възлагат само за определени в ЗОП обекти. Необходимо е да се определят редица параметри, които са от значение за законосъобразното провеждане на процедурата, включително съдържанието на обявлението за обществена поръчка и на документацията за участие. Това става с решението за откриване на процедурата. Информацията за откритата процедура следва да бъде доведена до знанието на заинтересованите лица по съответния ред, предвиден в ЗОП., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на проектиране, СМР и упражняване на авторски надзор (инженеринг) на обект "Повишаване на енергийната ефективност на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“ за: ул. Хан Аспарух 3/5 и ул.Радецки 3Г; ул.Л. Каравелов 69; ул. Минко Радковски 9; ул.Хр. Ботев 45/47; ул.Ст. Караджа 1; ул.Незабравка 5; ул. В. Левски 258; ул.В. Левски 384; жк Младост бл.6; ул.Охрид 5; жк Младост бл.4": Дейностите за всички сгради, включени в инженеринга ще засягат: - Изпълнение на всички ЕСМ, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за ЕЕ и които водят най-малко до клас на енергопотребление „С“; - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на страдите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; Изпълнителят по настоящата поръчка ще извърши следните дейности: Дейност 1 – Изготвяне на работен проект за обект "Повишаване на енергийната ефективност на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" 3/5 и ул. "Радецки" Г"; ул. "Л. Каравелов" 69; ул."Минко Радковски" 9; ул."Хр. Ботев" 45/47; ул."Стефан Караджа" 1; ул."Незабравка" 5; ул. "В. Левски" 258; ул. "В. Левски" 384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" 5; ж.к. "Младост", бл.4" Във връзка с Дейност 1 трябва да бъде изготвена пълна проектна документация във всички части съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №4 за обхват и съдържание на инвестиционните проекти. Към всяка от проектните части следва да бъде представена обяснителна записка, работни чертежи и детайли, както и проектно-сметна документация, която да включва количествени сметки по всички части: Общи и подробни Количествено-стойностни сметки, придружени с анализ на единичните цени за всички видове работи, включени в нея. Дейност 2 – Строителство на обект "Повишаване на енергийната ефективностна жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" 3/5 и ул. "Радецки" Г"; ул. "Л. Каравелов" 69; ул."Минко Радковски" 9; ул."Хр. Ботев" 45/47; ул."Стефан Караджа" 1; ул."Незабравка" 5; ул. "В. Левски" 258; ул. "В. Левски" 384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" 5; ж.к. "Младост", бл.4" Тази дейност включва изпълнение на строителство, изготвяне на съпътстваща документация и всички необходими дейности до окончателото приемане на обекта на строителството от Възложителя по реда и условията на Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и въвеждане в експлоатация. Дейност 3 – Упражняване на авторски надзор на обект "Повишаване на енергийната ефективност на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" 3/5 и ул. "Радецки" Г"; ул. "Л. Каравелов" 69; ул."Минко Радковски" 9; ул."Хр. Ботев" 45/47; ул."Стефан Караджа" 1; ул."Незабравка" 5; ул. "В. Левски" 258; ул. "В. Левски" 384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" 5; ж.к. "Младост", бл.4" В тази дейност са включени - упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строително- монтажните работи, съгласно одобрения работен проект, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане и подписване на всички актове и протоколи по време на изпълнение на строително- монтажните работи, съгласно ЗУТ и Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, посещение на обекта (строежа) по време на упражняване на авторския надзор, експертни дейности и консултации и съдействие на Възложителя при реализацията на проекта. При упражняване на Авторски надзор, предписанията на изпълнителя свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него работен проект, се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството., Договорена стойност: 1 682 000.00 , Отчетена стойност: 1 827 400.40
  • Дейност: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционния проект: След провеждане на процедура за избор на изпълнители съгласно ЗОП и избор на изпълнител следват дейности: 1. Оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички части на инвестиционния проект, на работни чертежи и детайли, изготвени след сключване на договор за инженеринг; 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; 3. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г.; 4. Заверка на Заповедната книга на строежите; 5. Участие в регулярни срещи по проекта и иницииране на извънредни с цел информиране на Възложителя за хода на дейностите; 6. Предоставяне на Възложителя на междинни отчети, съгласно изискванията на Възложителя и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи; 7. Изготвяне на Окончателни доклади за всеки един от строежите, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването им. , Договорена стойност: 84 000.00 , Отчетена стойност: 27 474.27
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта: За изпълнението на тази дейност ще се спазват изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г. 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от община Троян, изрично ще се указва съфинсирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта. Когато една мярка за информация и комуникация се отнася за няколко дейности, съфинансирани от повече от един фонд, упоменаването може да се замени с упоменаване на Европейските Структурни и инвестиционни фондове; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. По време на осъществяването на проекта община Троян ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - Включва на официалния уеб сайт на проекта www.troyan.bg - кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; - Ще бъдат поставени 4 плаката с информация за проекта (А3 формат), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място. 3. Изработка на информационни материали: - Изработка и монтаж на 4 бр. билборди при стартиране на обекта; - Изработка на 11 бр. постоянни обяснителни табели., след завършване на обекта; - Изработка и разпространение на 1000 бр. дипляни; - Изработка и разпространение на 400 бр. плакати; - Изработка на 100 броя тефтери и 300 броя химикалки; - Провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция с включен кетъринг. - Организиране на официална церемония за ефективния старт на проекта – „Първа копка“., Договорена стойност: 17 000.00 , Отчетена стойност: 10 911.60
  • Дейност: Одит на проекта: Изпълнителят по обществената поръчка ще извърши независим одит - окончателен, по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите за тях за обект „Повишаване на енергийната ефективност на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" №3 и №5 и ул. "Радецки" №3Г"; ул. "Любен Каравелов" №69; ул."Минко Радковски" №9; ул."Христо Ботев" № 45 и №47; ул."Стефан Караджа" №1; ул."Незабравка" №5; ул. "Васил Левски" №258; ул. "Васил Левски" №384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" №5; ж.к. "Младост", бл.4", който се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. При изпълнението на дейностите се цели изпълнението на всички необходими и взаимосвързани процедури в съответствие с Международните стандарти за одит, за да се изрази независимо становище за автентичността на всички аспекти на финансовите отчети, изготвени съгласно българското счетоводно законодателство по време на изпълнението на проекта. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Заповедта за безвъзмездна финансова помощ и са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Всяка одитна проверка следва да се извърши в съответствие с Международен стандарт за свързани по съдържание услуги (МСССУ) 4400. Съгласно този стандарт процеса на одитната проверка следва да протече на три етапа: • Планиране • Изпълнение • Приключване Относно осчетоводяването на разходите, УО изисква одиторът да провери, че: - Бенефициентът води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; - Бенефициентът е реализирал хронологично, двустранно синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в Закона за счетоводството. Счетоводната система следва да бъде неразделна част от текущата счетоводна система на Бенефициента или допълнение към нея. Счетоводната отчетност по проекта следва да позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка; - Бенефициентът води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавена стойност по конкретния проект/договор; - Бенефициентът спазва указанията на Договарящия орган относно организацията на счетоводния процес от датата на получаването им; - Данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на Бенефициента (и съответната документална обосновка); - Одиторът е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране- проверка за двойно финансиране; , Договорена стойност: 16 000.00 , Отчетена стойност: 2 652.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЗЗД "ТРОЯН-ЕЕ-2017", Договорена стойност по проекта*: 214 608.00 , Отчетена стойност**: 212 010.85
  • Изпълнител: ДЗЗД "КОНСОРЦИУМ МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ - ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ", Договорена стойност по проекта*: 22 560.00 , Отчетена стойност**: 22 560.00
  • Изпълнител: СС-КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 293.47 , Отчетена стойност**: 7 293.47
  • Изпълнител: Лена, Договорена стойност по проекта*: 13 100.00 , Отчетена стойност**: 9 348.82
  • Изпълнител: БИЛДКОМ БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 335 175.12 , Отчетена стойност**: 331 985.78
  • Изпълнител: ДИМКО 6 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 189 361.20 , Отчетена стойност**: 186 712.38
  • Изпълнител: ТРОЯ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 420.00 , Отчетена стойност**: 13 420.00
  • Изпълнител: СТРОИТЕЛ - ТРОЯН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 186 960.00 , Отчетена стойност**: 185 835.19
  • Изпълнител: ВЕМАТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 468 974.92 , Отчетена стойност**: 459 257.61
  • Изпълнител: ЕЛМАЗОВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 747.60 , Отчетена стойност**: 9 747.60
  • Изпълнител: ДЗЗД ГАРАНТ-ПЕРФЕКТ , Договорена стойност по проекта*: 461 564.40 , Отчетена стойност**: 451 598.59
  • Изпълнител: Анита, Договорена стойност по проекта*: 8 600.00 , Отчетена стойност**: 8 125.54
  • Изпълнител: Стойчо, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 5 564.29
  • Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ ПРОКОНТРОЛ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 760.80 , Отчетена стойност**: 6 760.80
  • Изпълнител: Таня, Договорена стойност по проекта*: 8 300.00 , Отчетена стойност**: 7 437.98
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 164.00 , Отчетена стойност**: 1 164.00
  • Изпълнител: ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 652.00 , Отчетена стойност**: 2 652.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: РЕНТАЙМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 050.00
  • Подизпълнител: ЕКА СТУДИО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 200.00
  • Подизпълнител: "БУЛТРОМ 1" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 670.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: МИЛЕПРЕС - СЛАВЧЕВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АРХИТЕКТУРНО АТЕЛИЕ ВАРОША ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПЕРФЕКТ СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПЕРФЕКТ СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПРОКОНТРОЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ИВТ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ТРОЯНАРХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АС - ГАРАНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АС - ГАРАНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 189.41 , Достигната стойност: 262.40
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 11.00 , Достигната стойност: 11.00
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 96.00 , Достигната стойност: 96.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 667 408.55 BGN
БФП 1 667 408.55 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 834 567.17 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 114 814.41 0.00 114 814.41 ВЕМАТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 77 534.57 0.00 77 534.57 ДЗЗД ГАРАНТ-ПЕРФЕКТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 16 599.29 0.00 16 599.29 БИЛДКОМ БГ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал.1, т.1-5 и и ал.3 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, и изготвяне на обследвания за енергийна ефективност на сградите на ул. „Хан Аспарух” № 3 и № 5 и ул. „Радецки” № 3Г, ул. „Любен Каравелов” № 69, ул. „Минко Марковски” № 9, ул. „Христо Ботев” № 45 и № 47, ул. „Стефан Караджа” № 1, ул. „Незабравка” № 5, ул. „Васил Левски” № 258, ул. „Васил Левски” № 384, ж.к. „Младост”, бл. 6, ул. „Охрид” № 5, ж.к. „Младост”, бл. 4”., Прогнозна стойност: 23 559.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал.1, т.1-5 и и ал.3 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, и изготвяне на обследвания за енергийна ефективност на жилищни сгради на територията на град Троян по приоритетна ос 2 "Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони на ОП "Региони в растеж " 2014-2020 г. на сгадите на ул. „Хан Аспарух” № 3 и № 5 и ул. „Радецки” № 3Г, ул. „Любен Каравелов” № 69, ул. „Минко Марковски” № 9, ул. „Христо Ботев” № 45 и № 47, ул. „Стефан Караджа” № 1, ул. „Незабравка” № 5, ул. „Васил Левски” № 258, ул. „Васил Левски” № 384, ж.к. „Младост”, бл. 6, ул. „Охрид” № 5, ж.к. „Младост”, бл. 4”.
    Изпълнител: ДЗЗД "КОНСОРЦИУМ МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ - ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 560.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Екип на проекта, Прогнозна стойност: 36 000.00
  • Обособена позиция 1: ръководител на проекта
    Изпълнител: Лена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 100.00
  • Обособена позиция 2: координатор на проекта
    Изпълнител: Анита
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 600.00
  • Обособена позиция 3: супервайзор
    Изпълнител: Таня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 300.00
  • Обособена позиция 4: счетоводител на проекта
    Изпълнител: Стойчо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Извършване на одит по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" №3 и №5 и ул. "Радецки" №3Г"; ул. "Любен Каравелов" №69; ул."Минко Радковски" №9; ул."Христо Ботев" № 45 и №47; ул."Стефан Караджа" №1; ул."Незабравка" №5; ул. "Васил Левски" №258; ул. "Васил Левски" №384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" №5; ж.к. "Младост", бл.4", финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрова в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020"", Прогнозна стойност: 16 000.00
  • Обособена позиция 1: "Извършване на одит по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" №3 и №5 и ул. "Радецки" №3Г"; ул. "Любен Каравелов" №69; ул."Минко Радковски" №9; ул."Христо Ботев" № 45 и №47; ул."Стефан Караджа" №1; ул."Незабравка" №5; ул. "Васил Левски" №258; ул. "Васил Левски" №384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" №5; ж.к. "Младост", бл.4", финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрова в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020""
    Изпълнител: ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 652.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Информация и публичност по проект: „Повишаване на енергийната ефективност на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" №3 и №5 и ул. "Радецки" №3Г"; ул. "Любен Каравелов" №69; ул."Минко Радковски" №9; ул."Христо Ботев" № 45 и №47; ул."Стефан Караджа" №1; ул."Незабравка" №5; ул. "Васил Левски" №258; ул. "Васил Левски" №384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" №5; ж.к. "Младост", бл.4", финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрова в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020"", Прогнозна стойност: 17 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Изработване и разпространение на информационни материали (дипляни, плакати и тефтери)”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 164.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Организиране и провеждане на публични събития и официална церемония, изработване и монтаж на билбордове, постоянни информационни табели и химикалки”
    Изпълнител: ЕЛМАЗОВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 747.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Проектиране, строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор (инженеринг) на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" №3 и №5 и ул. "Радецки" №3Г"; ул. "Любен Каравелов" №69; ул."Минко Радковски" №9; ул."Христо Ботев" № 45 и №47; ул."Стефан Караджа" №1; ул."Незабравка" №5; ул. "Васил Левски" №258; ул. "Васил Левски" №384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" №5; ж.к. "Младост", бл.4 по обособени позиции, Прогнозна стойност: 1 682 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Жилищна сграда на ул. „Хан Аспарух“ № 3 и № 5 и ул. „Радецки“ № 3Г, гр. Троян;
    Изпълнител: ВЕМАТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 468 974.92
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Жилищна сграда на ул. „Минко Радковски“ № 9 гр. Троян;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: Жилищна сграда на ул. „Васил Левски“ № 258, гр. Троян;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4: Жилищна сграда в ж.к. „Младост“, бл.6, гр. Троян;
    Изпълнител: ДЗЗД ГАРАНТ-ПЕРФЕКТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 317 348.40
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5: Жилищна сграда в ж.к. „Младост“, бл.4, гр. Троян;
    Изпълнител: БИЛДКОМ БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 335 175.12
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №6: Жилищни сгради на ул. „Любен Каравелов“ № 69, ул. „Васил Левски“ № 384 и ул. „Охрид“ № 5, гр. Троян;
    Изпълнител: СТРОИТЕЛ - ТРОЯН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 186 960.00
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция №7: Жилищни сгради на ул. „Христо Ботев“ № 45-47, ул. „Стефан Караджа“ № 1 и ул. „Незабравка“ № 5, гр. Троян
    Изпълнител: ДЗЗД "ТРОЯН-ЕЕ-2017"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 214 608.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Проектиране, строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор (инженеринг) на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" №3 и №5 и ул. "Радецки" №3Г"; ул. "Любен Каравелов" №69; ул."Минко Радковски" №9; ул."Христо Ботев" № 45 и №47; ул."Стефан Караджа" №1; ул."Незабравка" №5; ул. "Васил Левски" №258; ул. "Васил Левски" №384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" №5; ж.к. "Младост", бл.4 ,по Обособена позиция №1: Жилищна сграда на ул. „Минко Радковски“ № 9 гр. Троян и Обособена позиция №2: Жилищна сграда на ул. „Васил Левски“ № 258, гр. Троян; , Прогнозна стойност: 321 800.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 Жилищна сграда на ул. „Минко Радковски“ № 9 гр. Троян;
    Изпълнител: ДИМКО 6 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 189 361.20
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 Жилищна сграда на ул. „Васил Левски“ № 258, гр. Троян;
    Изпълнител: ДЗЗД ГАРАНТ-ПЕРФЕКТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 144 216.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционния проект на жилищни сгради, находящи се в гр. Троян - II“, включващ сградите: ул. "Хан Аспарух" №3 и №5 и ул. "Радецки" №3Г"; ул. "Любен Каравелов" №69; ул."Минко Радковски" №9; ул."Христо Ботев" № 45 и №47; ул."Стефан Караджа" №1; ул."Незабравка" №5; ул. "Васил Левски" №258; ул. "Васил Левски" №384; ж.к. "Младост", бл.6; ул. "Охрид" №5; ж.к. "Младост", бл.4 по обособени позиции, Прогнозна стойност: 84 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Жилищна сграда на ул. „Хан Аспарух“ № 3 и № 5 и ул. „Радецки“ № 3Г, гр. Троян;
    Изпълнител: ТРОЯ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 780.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Жилищна сграда на ул. „Минко Радковски“ № 9 гр. Троян;
    Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ ПРОКОНТРОЛ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 072.80
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: Жилищна сграда на ул. „Васил Левски“ № 258, гр. Троян;
    Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ ПРОКОНТРОЛ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 688.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4: Жилищна сграда в ж.к. „Младост“, бл.6, гр. Троян;
    Изпълнител: ТРОЯ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 320.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5: Жилищна сграда в ж.к. „Младост“, бл.4, гр. Троян;
    Изпълнител: ТРОЯ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 320.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №6: Жилищни сгради на ул. „Любен Каравелов“ № 69, ул. „Васил Левски“ № 384 и ул. „Охрид“ № 5, гр. Троян;
    Изпълнител: СС-КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 571.68
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция №7: Жилищни сгради на ул. „Христо Ботев“ № 45-47, ул. „Стефан Караджа“ № 1 и ул. „Незабравка“ № 5, гр. Троян
    Изпълнител: СС-КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 721.79

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN