Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0036-C01
Наименование на проекта „Ремонт, обзавеждане и оборудване на „Дневен център за деца и младежи с увреждания“ за разширяване на дейностите по ранна интервенция на уврежданията“
Бенефициент 000215889 ОБЩИНА СЕВЛИЕВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 02.08.2018
Дата на стартиране 02.08.2018
Дата на приключване 08.05.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово, Севлиево, гр.Севлиево

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на  подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за разширяване на дейността на ДЦДУ в гр. Севлиево. В съответствие с Насоките за кандидатстване  по процедурата, проектното предложение предвижда следните дейности: 
организация и управление на проекта, осигуряване на мерки за информация и публичност, изпълнение на довършителни строително-ремонтни дейности и оборудване и обзавеждане на обекта. С реализацията на проекта в сградата на Общностният център, която е изградена по Проект за социално включване, финансиран от Световната банка се предвижда да бъде довършен втория етаж. Целта е в него да се предоставят услугите Ранна интервенция на уврежданията и родителски умения. Ще се обособят и обзаведат 2 зали за групова работа, три кабинета за индивидуална работа, санитарни помещения и фоайе.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е качествено изпълнение и управление на проекта навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване. Със заповед на Кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще изпълнява задълженията си по проекта почасово. - Ръководителят на проекта ще организира и координира цялостното изпълнение на дейностите по проекта, ще следи чрез ежедневни посещения на място на обекта, работата на изпълнителя по проекта по отношение на СРР и в техническото изпълнение на проекта, ще участва и подготвя информация за физическото изпълнение на проекта, ще подава необходимата информация за подаване в ИСУН, ще отговаря за поддържане и съхранение на досието на проекта. ; - Счетоводителя по проекта ще контролира правилното разходване на средствата по проекта, в рамките на предвидения бюджет и създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документи. Ще се разпределят задачите и отговорностите между членовете на екипа, ще бъде актуализиран и детайлизиран план-графикът по проекта, ще се подготви изпълнението на основните дейности по проекта, чрез изготвянето на документация и възлагане на обществените поръчки. Екипа за организация и управление на проекта ще спазва клаузите на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и всички указания и изисквания, разработени и предоставени от Управляващия орган, както при подписване на договора, така и в процеса на неговата реализация. Всички членове на екипа ще спазват изискванията за поверителност и конфиденциалност, предотвратяване конфликт на интереси, кодекса за етично поведение и всички вътрешни правила, свързани с изпълнението на проекти. Екипът ще бъде отговорен за подготовката на документацията за избор на изпълнители съгласно ЗОП., Договорена стойност: 1 637.42 , Отчетена стойност: 1 425.03
  • Дейност: Осигуряване на мерки за информация и публичност: Дейността предвижда изпълнение на дейности по информация и публичност на проекта в съответствие с изискванията за Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата информация и комуникация 2014-2020. С цел информиране на обществеността за приноса на ЕС и държавата,ще бъдат проведени две пресконференции -Начална и заключителна, след приключване на строително ремонтните дейности върху фасадата на сградата на интервенция ще бъде поставена постоянна обяснителна табела. Предвидени са 2 публикации в местната преса - информиращи за началото и края на проекта. В интернет страницата на община Севлиево ще бъде поставена информация за хода на изпълнение на проекта, ще бъде поместена и информация за подписването на договора за БФП, стартирането на дейностите по проекта, както и за приключването на проекта, с цел информиране на обществеността за получената подкрепа Европейския фонд за регионално развитие и държавния бюджет на Р. България., Договорена стойност: 800.00 , Отчетена стойност: 960.00
  • Дейност: Изпълнение на довършителни строително-ремонтни дейности: Обществената сграда за социални услуги е на два етажа. Основните функции развити на партера са: стая за работа с деца (кинезитерапия, психомоторика и игри), зала за групови занимания с родители, стая за индивидуални консултации, здравен и логопедичен кабинет, стая за персонала. Достъпа на външни лица е ограничен на партерното ниво. Медицински прегледи, консултации и занимания се провеждат само на него. Достъп на хора с увреждания е предвиден, като тоалетна за тях има на партера. Конструкцията на сградата ще бъде монолитен стоманобетонен гредов скелет, изяснен по-подробно в част конструктивна. Сградата е предвидена от 2 тела, отделени чрез деформационна фуга. Макар и функционално свързани по-ниското тяло, в което се намира залата за групови занимания (кинезитерапия, ппсихомоторика и игри) е отделена от останалите помещения в по-високото тяло. Евакуацията от тази зала е осигурена директно на терена, като връзката с другата част е посредством коридор и врата с граница на пожароустойчивост. Архитектурния образ на сградата е със специфична ортогонална структура. Сградата е свързана с подпомагане на отношението родители - деца - среда, което в много случаи трябва да разчупи, стари и консервативни възгледи и в този смисъл, архитектурата на сградата изразява точно това. Различните материали към улицата и към вътрешността на парцела са в хармония и показват адекватно различно отношение към "външния" и "вътрешния" свят, такова каквото следва да се възпитава от, между и у родители и деца. Сградата е построено по Проект за социално включване, финансиран от Световната банка. Напълно е изграден и обзаведен само първия етаж. Състоянието на втория етаж е на зидария и бетон, като са поставени само прозорци от алуминиева дограма. Липсва изградена електро, ВиК и ОВИ инсталация. Дейността предвижда изграждане на преградни стени от гипсо- картон на двойна конструкция за обособява не помещенията за предоставяне на услугите. Доставка и монтаж на алуминиеви врати. Монтаж на окачен таван с минерало-ватни пана, на които ще бъдат вградени осветителни тела. Ще бъдат обособени два санитарни възела. Ще се изгради осветителна и контактната инсталации, ВиК инсталация. ОВИ инсталацията ще бъде изградена, като за целта ще се монтират тръби, които ще захранват алуминиеви радиатори. Отоплението ще се осъществява с газов котел. В санитарните помещения ще бъде поставен теракота и фаянс, а в кабинетите по услуги и във фоайето ще бъде с гранитогрес., Договорена стойност: 50 967.90 , Отчетена стойност: 60 365.73
  • Дейност: Оборудване и обзавеждане: Оборудването и обзавеждането са подробно описани в Списък оборудване /Анекс Б1/., Договорена стойност: 30 103.00 , Отчетена стойност: 24 175.78

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 824.02 , Отчетена стойност**: 14 824.02
  • Изпълнител: Мирослав, Договорена стойност по проекта*: 1 037.42 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ХОЛИДЕЙ-2006" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 61 161.47 , Отчетена стойност**: 60 365.73
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", Договорена стойност по проекта*: 9 351.76 , Отчетена стойност**: 9 351.76
  • Изпълнител: "АДАСА 7" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: Даяна, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 34.00 , Достигната стойност: 34.00
Индикатор 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 83 538.72 BGN
БФП 83 538.72 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 83 538.72 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 058.07 0.00 3 058.07 "ХОЛИДЕЙ-2006" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОВЪРШИТЕЛНИ СТРОИТЕЛНО РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ НА „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА И МЛАДЕЖИ С УВРЕЖДАНИЯ“ ГР.СЕВЛИЕВО, Прогнозна стойност: 50 967.90
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на довършителни строително-ремонтни дейности на "Дневен център за деца и младежи с увреждания" гр. Севлиево
    Изпълнител: "ХОЛИДЕЙ-2006" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 61 161.47
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване/обзавеждане, Прогнозна стойност: 30 103.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Доставка и монтаж на специализирано оборудване“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 351.76
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Доставка на техническо оборудване“
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 081.52
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 „Доставка и монтаж на климатици“
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 742.50
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на мерки за информация и публичност, Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на мерки за информация и публичност
    Изпълнител: "АДАСА 7" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN