Идентификация

Номер от ИСУН BG05M2OP001-2.009-0037-C03
Наименование на проекта Подкрепа за развитието на докторанти, пост-докторанти, млади учени и преподаватели във ВВМУ
Бенефициент 129004492 Висше Военноморско Училище "Никола Йонков Вапцаров"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Наука и образование за интелигентен растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 12.04.2017
Дата на стартиране 12.04.2017
Дата на приключване 14.05.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към развитие на човешките ресурси, ангажирани в сферата на науката, с цел повишаване на квалификацията на докторанти, постдокторанти, млади учени и преподаватели във ВВМУ, с акцент върху следните дейности:
Д1 Популяризиране на науката и научните изследвания, чрез провеждане на информационни кампании и демонстрационни дни; Д2 Квалификация, продължаващо обучение и кариерно развитие на заетите в сферата на науката чрез (1) осигуряване на обучения за придобиване на умения и компетенции в сферата на академичното писане, проектната дейност и други необходими на младите изследователи, вкл. преподаватели във ВВМУ; (2) Семинари, курсове, стаж в научни организации в България и чужбина; Д3 Разпространение на научните резултати, вкл. организиране на национални и международни научни форуми (конференции и семинари); Д4 Подкрепа за участие в международни научни форуми и за научни публикации в международно признати списания; Д5 Подпомагане на организирането и провеждането на обучения; Д6 Провеждане на обучения свързани с трансфер на технологиите и управление на интелектуалната собственост; Д7 Информираност и публичност и Д8 Организация и управление.
Целите на проекта са насочени към подобряване на качеството, ефективността и достъпа до висшето и равностойното на него образование с цел увеличаване на участието и подобряване на равнищата на образование, особено за групите в неравностойно положение и е в съответствие с ПО2 Образование и учене през целия живот. 
Дейности
  • Дейност: Популяризиране на науката и научните изследвания, чрез провеждане на информационни кампании и демонстрационни дни. : Разпространяването на научното знание е вътрешна потребност и обществено задължение на учените. То може да се разглежда и като важна съставна част на неписания “ обществен договор ” между учения и обществото. Съвременното изключително развитие и диференциация на научните дисциплини и лавинообразното нарастване на научната информация вече изключват не само възможността ученият да познава и да владее методологията, терминологията и съвременните постижения на всички науки (или например, на техническите науки), но го ограничава в една или няколко от науките на неговото научно направление. Възниква необходимостта от популярно излагане на постиженията на съвременната наука, което да е адресирано към учените, или дори към учените от едно научно направление. Така в обществото е създадена или е в процес на образуване и развитие своеобразна “пирамида на знанието”, която е и пирамида на“подготвеността за възприемане на знания”. Универсално средство за популяризиране на науката и научните изследвания се явяват информационните кампании и демонстрационните дни. ВВМУ предвижда провеждането на такива, както следва: Заснемане на информационен филм 1 брой за срока на изпълнение на проекта. Основната цел на информационния филм ще бъде привличане на студенти, млади учени и докторанти; Подобряване на качеството и ефикасността и достъпа до висшето и равностойното на него образование с цел увеличаване и подобряване на равнището на образование, особено за групите в неравностойно положение. Повишаване на квалификацията на научноизследователския състав и участие на млади докторанти в научни изследвания. Информационният филм ще бъде качен в интернет страницата на ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“, в официалните социалните профили на училището, както и ще бъде излъчван / предаван на телевизионните екрани поставени в сградата на ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“. Предвижда се продължителността на филма да бъде минимум 5 мин. и да бъде на минимум два езика (единият под формата на субтитри). Демонстрационни дни – 4 броя Цел за привличане на млади учени в сферата на НИРД (лица до 34г. вкл.). Подобряване на качеството и ефикасността и достъпа до висшето и равностойното на него образование с цел увеличаване и подобряване на равнището на образование, особено за групите в неравностойно положение. Повишаване на квалификацията на научноизследователския състав и участие на млади учени в научните изследвания. Място на провеждане на демонстрационните дни гр. Варна. Продължителност на демонстрационните дни 4 дни. Представители на целевата група, въвлечени в демонстрационните дни - млади учени, докторанти, пост-докторанти, преподаватели Участници за всеки ден минимум 25 бр. Етапите на провеждане на дейността са: 1. Избор на изпълнител за организиране на демонстрационните дни. Изборът на изпълнител ще бъде проведен при следване на принципа на прозрачност при разходване на средствата от ЕС и при прилагане на разпоредбите на ЗОП. 2. Провеждане на демонстрационните дни; 3. Анкетиране на участниците за оценка на резултатите; 4. Оценка на резултатите от проведените демонстрационни дни. 5. Избор на изпълнител за заснемане на информационен филм; 6. Съвместно с избрания изпълнител създаване на сюжет на информационния филм, текстове, определяне на места за заснемане, определяне на лица от ЦГ, които да бъдат заснети; 7. Качване на създадения информационен филм в страницата на ВВМУ и социалните профили., Договорена стойност: 6 790.00 , Отчетена стойност: 5 610.00
  • Дейност: Квалификация, поддържащо обучение и кариерно развитие на заетите в сферата на науката. : Целта на дейността по квалификация, поддържащо обучение и кариерно развитие на заетите в сферата на науката е повишаване на научния потенциал на докторантите, пост-докторантите, младите учени и преподаватели в областта на морските технологии, опазване на морската околна среда, синята икономика и др. Допълващи квалификации и обучение към индивидуалните планове за обучение и провеждане на изследвания на докторантите, както следва. 1) Образователен модул; провеждане на допълнителни курсове с цел: - разширяване на познанията на докторантите в области, близки до темата на дисертацията; - придобиване на приложни интердисциплинарни умения. Провеждане на курс "Методика на научните изследвания". Курсът ще се проведе в гр. Варна, с преподавател от Берген, Норвегия; Продължителността на обучението ще бъде 3 дни, като ще бъдат въвлечени, като представители на ЦГ преподаватели от ВВМУ, докторанти, пост-докторанти и млади учени. Минимален брой на участници в курса - 10 бр. 2) Научно-изследователски модул за членовете на ЦГ, осигуряващ : - достъп до специализиран софтуер, необходим за научните изследвания, включени в дисертационния труд; - условия за качествено осъществяване на теоретичните и експериментални изследвания, включени в дисертационния труд; 2.1. Участие в 3-дневен курс на обучение "MATLAB Fundamentals Training" на три лица от ЦГ, насочен към усъвършенстване на процеса на обработка на данни от научните изследвания, включително: четене на данни от файлове, експортиране на графики, чертане на графики, калкулации с вектори, създаване и манипулиране на матрици, визуализация на матрични данни и др.; 2.2. Участие в 2-дневедн курс/ обучение MATLAB Simulink for Automotive на 10 лица от ЦГ, 2.3. Участие в 2дневен курс/ обучение MATLAB Stateflow for Automotive на 10 лица от ЦГ Обученията / курсове MATLAB Simulink for Automotive и MATLAB Stateflow for Automotive са насочени към придобиване на знания и умения в: създаване и стимулиране на модели; моделиран и симулиране на дискретна система; моделиране на непрекъснати системи; избор на решаване ; разработване на йерархия на модела; моделиране на условно изпълнени алгоритми; комбиниране на модели в диаграми, създаване на библиотеки. Етапите на провеждане на дейността са: 1. Избор на изпълнител за организиране на курсове, семинари и обучение в научни организации в България и чужбина. Изборът на изпълнител ще бъде проведен при следване на принципа на прозрачност при разходване на средствата от ЕС и при прилагане на разпоредбите на ЗОП. 2. Провеждане на обучението, курсовете, семинарите; 3. Оценка на резултатите от изпълнение на дейността. , Договорена стойност: 30 277.87 , Отчетена стойност: 80 007.83
  • Дейност: Разпространение на научните резултати, вкл. организиране на национални и международни научни форуми. : Разпространение на научните резултати, чрез организиране на национална и международна конференция 1. Морска научна конференция в областта на предотвратяване на неблагоприятното въздействие върху морската среда, насоките и резултатите на научните изследвания в тази област, съобразени с основните проблеми и предизвикателства пред опазването на околната морска среда и развитието на морската индустрия, развитието на синята икономика и установените сектори в нея, като корабостроене и кораборемонт, морски транспорт, офшорна индустрия. Конференцията ще бъде насочена и към проблемите, свързани с наличие на празноти в синята икономика, идентифицирани в редица официални документи на ЕС през последните години, като иновациите в "синята икономика", наличие на работна сила, способна да използва последните технологии; липсата на връзка между научноизследователските дейности и бизнеса, липсата на достатъчно информация за възможностите за професионално развитие и кариера на докторанти, пост-докторанти, млади учени и преподаватели в морската сфера. Целта на конференцията ще бъде: - да повиши атрактивността на НИРД в областта на морската индустрия и "синята икономика"; - да диверсифицира уменията на докторанти, пост-докторанти, млади учени в морската индустрия и "синята икономика"; 2. Докторантска научна конференция. Целта на конференцията е да даде възможност за изява на докторанти, пост-докторанти и млади учени от ВВМУ, чрез техни разработки и доклади, както и да повиши квалификацията на докторантите в процеса на изработване на дисертационен труд. Тематични направления и секции: · Корабоводене; · Електроника; · Организация и управление на техническите подразделения от ВМС; · Информационни технологии; · Електротехника; - Експлоатация на флота и пристанищата; - Социални, стопански и правни науки; - Кораборемонт; Участието в конференцията ще е с доклад или постер. Всички абстракти ще се публикуват на английски език в книга с програмата на конференцията и абстрактите. Всички доклади ще бъдат публикувани в специално online издание след представяне на ръкопис по изискванията за публикуване. 3. Организиране на симпозиум „Стратегическите алианси - фактор за развитието на икономическите коридори“ през втората година от проекта. Симпозиумът ще акцентира върху основните теми на проведените дискусии по време на конференцията са свързани с: - съвременните методи, способи и техники за организирането и провеждането на лидерската подготовка; - методите за военноморското образование и подготовка и най-вече на използването на съвременните системи за симулации ; - възможните сфери за сътрудничество между военноморските академии в областта на научните изследвания. Мястото на провеждане на двете конференции (международна и за докторанти) и симпозиума ще бъде гр. Варна. Участници в събитията: общ брой 66 човека (всички представители на целевата група). Етапите на провеждане на дейността са: 1. Избор на изпълнител за организиране на конференциите и симпозиумът. Изборът на изпълнител ще бъде проведен при следване на принципа на прозрачност при разходване на средствата от ЕС и при прилагане на разпоредбите на ЗОП. 2. Провеждане на събитията; 3. Анкетиране на участниците за оценка на резултатите; 4. Оценка на резултатите от проведените конференции и симпозиум., Договорена стойност: 108 610.00 , Отчетена стойност: 43 391.60
  • Дейност: Подкрепа за участие в международни научни форуми и за научни публикации в международно признати списания. : Проектът предвижда участие на докторанти, пост-докторанти, млади учени и преподаватели в научни форуми и научни публикации в международно-признати списания,както следва: №1Организиране на посещение в професионално направление Динамични системи за позициониране на офшорни кораби в Румъния.В обучението ще вземат участие 5 бр. лица от целевата група с продължителност 5д.Участие в обучението ще се вземе при провеждане в Румъния, в гр.Констанца. №2Участие в международна научна конференция 12th European Conference on Synthetic Aperture Radar.Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Германия, град Аахен, на три лица от ЦГ с продължителност 3д. №3Участие в международен форум Workshop SeaSar2018.Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Италия, град.Фраскати, на двама души от ЦГ с продължителност 4д. №4Участие в международна конференция IEEE EEEIC2018 18th International Conference on Environmental and Electrical Engineering.Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Италия,град Палермо,на 2 лица от ЦГ с продължителност 4д. №5 Участие в международна конференция Living Planet Symposium.Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Италия, град Милано, на 2 лица от ЦГ, с продължителност 5д. №6 Участие в международна конференция 11th International Conference on Energy Planning, Energy Saving, Environmental Education(EPESE’19)(EPESE19). Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Италия, град Рим на 2 лица от ЦГ, с продължителност 3д. №7Участие в международната конференция IEEE EPE 2018,19th International Scientific Conference on Electric Power Engineering (EPE).Вземане на участие в международната конференция при провеждане, в Чехия, град Бърно, на 2 лица от ЦГ,с продължителност 3д. №8 Участие в международна конференция 19th EEEIC – International Conference on Environment and Electrical Engineering. Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Италия, град Генуа, на 1 лице от ЦГ, с продължителност 3д. №9 Участие в международна конференция EPE’19 ECCE Europe 21st European Conference on Power Electrics and Applications. Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Италия, град Генуа, на 2 лица от ЦГ, с продължителност 5д. №10Участие е международна конференция по Морска и военноморска наука и инженеринг /International Conference on Maritime and Naval Science and Engineering.Вземане на участие в международната конференция при провеждане,в Гърция, остров Корфу,на 2 лица от ЦГ с продължителност 4д. №11Участие в мероприятие WinGD W-X engine Operation and hands-on course WECS and UNIC control systems.Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Гърция град Атина,на 4 лица от ЦГ,с продължителност 5д. №12Участие в международна конференция VI.European Conference on Renewable Energy Systems-ECRES 2018.Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Турция,Истанбул,на 2 лица от ЦГ,с продължителност 4д. №13 Участие в международна конференция Sea-Conf 2019”. Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Румъния, град Констанца, на 10 лица от ЦГ, с продължителност 2д. №14Участие международна конференция The19th International Conference on Ships and Maritime Research.Вземане на участие в международната конференция при провеждане в Италия в град Триес,на две лица от ЦГ,с продължителност 3д. Дейността предвижда и:Разпространение на резултатите от обучението и изследванията на докторантите, постдокторантите и младите учени от ЦГ,а именно: -техническа и методическа помощ при подготвянето и оформянето на публикационната дейност на докторанти,постдокторантите и младите учени -участие на докторантите,постдокторантите и младите учени от ЦГ в научни форуми за докладване на резултати от техните изследвания с доклади -консултации,свързани с научни изследвания,по конкретно направление индивидуално консултиране на ЦГ в техните научни изследвания , Договорена стойност: 329 742.62 , Отчетена стойност: 117 685.51
  • Дейност: Подпомагане на организирането и провеждането на обучения. : Дейността предвижда организиране и провеждане на обучения на докторанти, млади учени и преподаватели в следните области: Обучение №1 Организиране на обучение „Подготовка и управление на научни международни проекти, включително за провеждане на научни изследвания“. Цел на обучението: да подготви докторантите, постдокторантите, младите учени и преподаватели в активното търсене на възможности, обработване и разпространяване на информация за участие в международни проекти и програми, както и информиране на академичната общност и всички структури на университета за тях; да създаде умения за изграждането и поддържането на мрежа от потенциални партньори за включване на ВВМУ в международни проекти и програми. Необходим ресурс: външен лектор Продължителност 3 дни; Място на провеждане гр. Варна Участници: 20 бр. – докторанти, постдокторанти, млади учени, преподаватели Обучение №2 Организиране на обучение „Иновативното докторантско обучение“ в гр. Варна. Целта на обучението е да насърчи върхови научни постижения и бизнес иновации и увеличава възможностите за професионално развитие на изследователите чрез развиване на техните умения в областта на предприемачеството, творчеството и иновациите. Необходими ресурс: лектори от ВВМУ или външен лектор Продължителност 3 дни Участници в курса минимум 10 бр. от целевата група (докторанти, млади учени) В рамките на настоящата дейност ще бъде закупена и литература, която да подпомогне докторантите, постдокторантите, младите учени и преподавателите в тяхната научноиследователска дейност, а именно: The Definitive Guide to ARM Cortex M3/M4 Processors Digital Electronics: Principles, Devices and Applications Designing the Internet of Things Internet of Things: A Hands-On Approach Internet of Things with the Raspberry Pi: Build Internet of Things Projects Using the Raspberry Pi Platform Internet of Things: Principles and Paradigms Supply Chain management International Business: Competing in the Global Marketplace 10th Edition Maritime Logistics , Договорена стойност: 47 390.00 , Отчетена стойност: 44 910.00
  • Дейност: Провеждане на обучения свързани с трансфер на технологиите и управление на интелектуалната собственост. : Световната организация за интелектуална собственост дефинира технологията като систематично знание за производството на продукт или осигуряването на услуга в индустрията, селското стопанство и търговията. Това знание намира изражение в инвенции, модели за използване, информационни бази и т.н. За да бъде определено дадено знание като технология то трябва да има систематичен характер, да удовлетворява потребности и да може да се трансферира. Обучението, свързано с транфер на технологии и управление на интелектуалната собственост цели да даде знания на участниците в областта на: – различните варианти за реализиране на трансфера на технологии, което дава възможност изборът да бъде във висока степен рационализиран и дори оптимизиран. - функциите на трансфера на технологии, а именно: – координираща, фокусираща вниманието върху необходимостта от координиране на усилията на тези, които разработват нови технологии и тези, които ги прилагат в практиката, т.е. между изследователите и производителите – възпитателна, налагаща разбирането, че един от най-важните компоненти на успешното пренасяне на технологии от изследователската лаборатория до бизнеса представлява средата с асоциираните в нея закони, правила, регулации и етични норми – интегрираща, подчертаваща необходимостта от свързване от една страна на бизнеса с изследователите и разработващите технологии и от друга страна с външни организации и потребители, които притежават способности да стартират процес за разработване на нови продукти и услуги. - Видовете трансфер на технологии – вертикален и хоризонтален. - Формите за трансфер на технологии - търговски: продажба на права върху патентовано изобретение; лицензиране; проект „под ключ“; съвместно предприятие; споразумение за „ноу-хау“ и т.н. и – нетърговски: свободно разпространение на научно-техническа информация, публикуване на материали от конференции, симпозиуми и др., съвместни фундаментални изследвания, научни специализации, докторантури и т.н. , Договорена стойност: 36 200.00 , Отчетена стойност: 31 894.00
  • Дейност: Информираност и публичност.: Дейността по информиране и публичност прилага задължителните изисквания на мерките по информиране и публичност на ЕС, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 година. Целта на дейността е да разгласи факта, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОП "НОИР" 2014-2020 г. и Европейския социален фонд. Мерките за информиране и публичност, предвидени по проекта, включват: -Информационна табела- 1 брой с единична стойност 500.00 лв, обща ст-ст 500.00 лв; - Информационен транспарант - 1 брой с ед. цена 700 лева с ДДС, общо 700 лева; - Пресконференции за старт и финал на проекта - 2 бр., ед. цена 500 лева с ДДС, общо 1000 лева. Методите за информиране и публичност, показващи линията на финансиране на дейностите по проекта, се предвижда да бъдат прилагани за генерираната по проекта документация и за създадените във връзка с дейностите по проекта документи, за целия срок на изпълнение на проекта, като ще бъдат поставени необходимите означения върху документите. ВВМУ ще изисква същото от своите изпълнители съгласно образците на Оперативната програма. 2 броя пресконференции в началото и в края на проекта които ще обявят финансовия принос на Европейския съюз, Европейския социален фонд и ОП "НОИР" за изпълнението на предвидените по проекта дейности, ще очертае целите и очакваните резултати от изпълнението на проекта, както и всички изпълнени дейности по проекта, генерираните резултати, методите за устойчивост и мултиплициране на получените резултати, както и финансовата подкрепа на Общността и ОП "НОИР" за реализирането на дейностите. Етапите на дейността включват: 1. Избор на изпълнител и сключване на договор; 2. Изпълнение на дейностите по комуникация и информираност; 3. Наблюдение на резултатите от изпълнение на дейностите;, Договорена стойност: 1 800.00 , Отчетена стойност: 1 200.00
  • Дейност: Организация и управление: Сформиране на екип по организация, управление и администриране на проекта. Екипът се състои от: 1 бр. Ръководител на проекта; 1 бр. Координатор, 1 бр. Счетоводител; 1 бр. Технически сътрудник и 1 бр. Юрист на проекта. Ръководителят на проекта ще бъде ангажиран за период от 504 часа за целия период на изпълнение на проекта със следните дейности: Сформира и ръководи проектния екип. Организира и администрира дейностите на членовете на екипа по проекта при изпълнение на дейностите по проекта; Утвърждава тръжните документи и участва при провеждането на процедури за избор на изпълнители. Отговаря за правилното водене и съхранение на тръжната документация; Организира избора на изпълнители, организира сключването на договори с тях и осъществява контрол при доставките; Ръководи, координира и контролира всички дейности, свързани с доставката на определеното в проектното предложение оборудване; Следи за правилния мониторинг и отчетност на проекта; Следи и отговаря за постигане на заложените по проекта цели и съответствието им със заложените индикатори; Контролира изпълнението на дейностите по проекта в срок и съгласно договора за БФП, както и правилното използване на финансовите средства; Отговорен е за създаване на организационни и материални условия за изпълнение на проекта; Организира, координира и участва активно при изпълнение на комуникационния план и визуализацията на проекта; Организира и отговаря за отчитането на проекта пред ДО и УО; Извършва и други дейности, които не попадат в задълженията на другите членове на екипа по управление на проекта. Координаторът ще бъде ангажиран за период от 504 часа за целия период на изпълнение на проекта със следните дейности: подпомага Ръководителя в процеса на управление и администриране на проекта; Координира дейностите, свързани с изпълнение на дейностите, Координиран дейностите по доставка, отчитане на проекта и комуникацията в екипаж. Счетоводителят ще бъде ангажиран за период от 504 часа за целия период на изпълнение на проекта със следните дейности: Отговаря за създаване и поддържане на контакти с банкови институции във връзка с предвидени плащания по проекта. Планира и осъществява контрол върху навременни плащания и отчитания на счетоводните операции по проекта. Поддържа и отчита счетоводната документация по изпълнение на проекта. Съдейства и участва при изготвяне на финансови междинни и финален отчети на проекта. Основните отговорности са свързани със законосъобразно и прозрачно изразходване и отчитане на средствата по проекта;съхраняване и осчетоводяване на финансови документи по проекта;изготвяне на междинни и финален финансови отчети по проекта в съответствие със законодателството и изискванията на ДО/УО и ги представя за одобрение и подпис на представляващия;изготвя искания за плащания;изпълнява и други задължения, свързани с финансовата дейност по проекта. Техн.сътрудник ще бъде ангажиран за период от 504 часа за целия период на изпълнение на проекта със следните дейности: Следи документооборота и се грижи за събирането на информация за изпълнение на дейнсотите по проекта, техническото му обезпечаване и предоставяне на обща информация на Ръководителя на проекта; Изпълнява технически задачи, свързани с изпълнението на проекта; Указва съдействие на Ръководителя и Счетоводителя на проекта; Организира работни срещи на членовете на екипа; Следи документооборота и се грижи за събирането на информация за изпълнение на дейностите по проекта, техническото му обезпечаване и предоставяне на обобщена информация на Ръководителя на проекта; Генериране, завеждане, описване, съхранение и контрол на кореспонденция, свързана с изпълнение на дейностите по проекта; Поддържане на непрекъсната комуникация между членовете на екипа за организация и управление на проекта; Юрист по проекта - отговорен за разработване на тръжните процедури за избор на изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП, ангажиран за 504 часа за изпълнение на проекта. Грижи се правното обезпечаване на дейностите по проекта., Договорена стойност: 59 519.00 , Отчетена стойност: 47 762.94

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: NIKAL FM SRL, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 195.58
  • Изпълнител: СЪЮЗ ПО АВТОМАТИКА И ИНФОРМАТИКА ДЖОН АТАНАСОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 293.37
  • Изпълнител: FUTURA 2001 SRL / Hotel in Frascati – “Antica Colonia”, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 615.52
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 370.66
  • Изпълнител: Интербит ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 442.27
  • Изпълнител: STURDZA SERBAN-DIMITRIE ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ / Hotel Cherica, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 085.16
  • Изпълнител: ДЗЗД Консорциум "Бългерия ер и посока", Договорена стойност по проекта*: 70 478.96 , Отчетена стойност**: 15 116.61
  • Изпълнител: INTERNATIONAL ASSOCIATION ON ENVIROMENT AND ELECTRICAL ENGINEERING, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 505.99
  • Изпълнител: БЛУ СИЙС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 120.00
  • Изпълнител: АВГУСТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 409.00 , Отчетена стойност**: 13 409.00
  • Изпълнител: TECHNAVA S.A., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19 558.30
  • Изпълнител: Технически Университет - Варна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: Universitatea Maritima Din Constanta , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 867.49
  • Изпълнител: ЮЗИТ КАЛЪРС БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 35 239.48 , Отчетена стойност**: 891.35
  • Изпълнител: FUNDATIA GHEORGHE BALABAN, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 635.64
  • Изпълнител: American Society for Research, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 707.42
  • Изпълнител: НЕЯ ТРАВЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 525.54
  • Изпълнител: David Publishing Company, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 556.29
  • Изпълнител: Gamax Laboratory Solutions Kft., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 35 107.14
  • Изпълнител: Митев Студио ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 600.00 , Отчетена стойност**: 2 600.00
  • Изпълнител: Тракийски Университет - Факултет "Техника и технологии" - Ямбол , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: Русенски университет "Ангел Кънчев", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30.00
  • Изпълнител: Съюз на учените - Варна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑΙΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑΙ ΒΙΟΜ ΕΜΠΟΡ ΕΠΙΧ ||ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ ΑΕ / HOTEL SAVOY, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 074.56
  • Изпълнител: НАЦИОНАЛЕН ЦЕНТЪР ЗА ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ В БЪЛГАРИЯ /НЦДО/, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 625.00
  • Изпълнител: ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ-ТЕХНОЛОГИИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 089.38
  • Изпълнител: LA FLORENCIA SRL, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 90.36
  • Изпълнител: MIDAS PALACE HOTEL, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 93.88
  • Изпълнител: Научно-изследователски център при ТУ-София /НИС при ТУ/, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 782.34
  • Изпълнител: Национален военен университет "ВАСИЛ ЛЕВСКИ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: VUB-IRW-ETEC, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 711.37
  • Изпълнител: Български Морски Системи ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 5 000.00
  • Изпълнител: "БУЛАИР 20А" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 851.60 , Отчетена стойност**: 15 451.60
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 34 444.00 , Отчетена стойност**: 34 644.00
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "ТЕРИТОРИАЛНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА НАУЧНО -ТЕХНИЧЕСКИТЕ СЪЮЗИ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 84.00
  • Изпълнител: SC LIRA INVEST amp; MANAGEMENT SRL, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 294.89
  • Изпълнител: Интернешънъл Иновейтив Технолоджис ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 159 600.00 , Отчетена стойност**: 77 400.00
  • Изпълнител: ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧЕН ПАРК-ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ ВАРНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 660.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15.38
  • Изпълнител: HOTEL 38, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 440.88
  • Изпълнител: STOP SRL , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 139.64
  • Изпълнител: СНЦ "Клъстер за развитие на морски специалисти", Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 1 900.00
  • Изпълнител: RESORT BALKAN SRL , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 167.16
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Дял на преподавателите във висши училища от включените в дейности по ОП, получили удостоверение за успешно премината програма за повишаване на квалификацията, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 109.30
Индикатор 2 Дял на младите учени до 34 г. вкл., които участват в дейностите по ОП сред заетите в НИРД (GOVERD плюс HERD), Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 46.67
Индикатор 3 Преподаватели във висши училища, включени в програми за повишаване на квалификацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 86.00
Индикатор 4 Новоназначени изследователи от чужбина в научните организации, подкрепени по ОП, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Студенти включени в програми за мобилност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Млади учени до 34 г. вкл., получили подкрепа по ОП за дейности в сферата на НИРД (GOVERD плюс HERD), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 15.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 620 329.49 BGN
БФП 620 329.49 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 342 206.31 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 500.00 0.00 4 500.00 ДЗЗД Консорциум "Бългерия ер и посока"
Липса на публичност и възлагане без конкуренция 100.00 250.00 0.00 250.00 "БУЛАИР 20А" ЕООД
Конфликт на интереси 100.00 4 800.00 0.00 4 800.00 СНЦ "Клъстер за развитие на морски специалисти"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 720.08 0.00 720.08 "БУЛАИР 20А" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски и офис материали - прекратена, Прогнозна стойност: 13 409.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларскими офис материали - повторно, Прогнозна стойност: 13 409.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на научна литература, Прогнозна стойност: 5 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Информираност и комуникация - изработка на информационна табела и информационен транспарант, Прогнозна стойност: 1 200.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Информираност и комуникация - Организиране на две пресконференции, две информационни кампании и четири демонтрационни дни , Прогнозна стойност: 4 800.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Организиране на конференции, обучения и консултации във връзка с изпълнението на проект BG05M2OP001-2.009-0037-C-02 - прекратена, Прогнозна стойност: 181 200.02
  • Обособена позиция 1: ОП № 1 „Организиране и провеждане на конференции“ по проект BG05M2OP001-2.009-0037-C-02"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОП № 2 „Организиране и провеждане на обучения“ по проект BG05M2OP001-2.009-0037-C-02"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: ОП № 3 „Консултации, свързани научните изследвания по конкретно направление, индивидуално консултиране на целевата група в техните научни изследвания“ по проект BG05M2OP001-2.009-0037-C-02"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Организиране на конференции, обучения и консултации във връзка с изпълнението на проект BG05M2OP001-2.009-0037-C-03 - повторно, Прогнозна стойност: 181 200.02
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Следва да се организират и проведат конференции по проект BG05M20P001-2.009-0037-C03
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 444.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Следва да се организират и проведат обучения на целевата група по проект BG05M20P001-2.009-0037-C03
    Изпълнител: Интернешънъл Иновейтив Технолоджис ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 77 400.00
  • Обособена позиция 3: Обособена поsиция № 3: Следва да се организират консултации, свързани научните изследвания по конкретно направление, индивидуално консултиране на целевата група в техните научни изследвания по проект BG05M20P001-2.009-0037-C03
    Изпълнител: Интернешънъл Иновейтив Технолоджис ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 82 200.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина - втори път, Прогнозна стойност: 35 239.48
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина
    Изпълнител: ДЗЗД Консорциум "Бългерия ер и посока"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 239.48
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина - първи път, Прогнозна стойност: 35 239.48
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина
    Изпълнител: ДЗЗД Консорциум "Бългерия ер и посока"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 239.48
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина - трети път, Прогнозна стойност: 35 239.48
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина
    Изпълнител: ЮЗИТ КАЛЪРС БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 239.48
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Предпечат и печатни услуги - прекратена, Прогнозна стойност: 38 480.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Предпечат и предпечатни услуги - повторно, Прогнозна стойност: 31 858.34
  • Обособена позиция 1: Предпечат и предпечатни услуги
    Изпълнител: "БУЛАИР 20А" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 401.60

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN