Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0176-C02
Наименование на проекта Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Ботевград – етап 4
Бенефициент 000776089 ОБЩИНА БОТЕВГРАД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 01.11.2016
Дата на стартиране 01.11.2016
Дата на приключване 07.12.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Окръг, Ботевград, гр.Ботевград

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сгради от жилищната инфраструктура на гр. Ботевград, етап IV“ е по приоритетна ос 2 ,,Подкрепа за енергийната ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на ОП ,,Региони в растеж“. В рамките на проекта за пет сгради от жилищната инфраструктура на община Ботевград, след решение на общото събрание на етажната собственост ще бъдат предприети и изпълнени мерки за повишаване на енергийната им ефективност и мерки, свързани с подобряване достъпа на хора с увреждания, в съответствие изискванията на Наредба №4/01.07.2009г. Необходимите енергоспестяващи мерки за всяка отделна сграда са отразени в доклади от обследване за ЕЕ, придружени с валиден сертификат за енергийни характеристики, направени от лицензирано за това лице. Мерките целят повишаване на класа на енергопотребление, увеличаване на енергийни спестявания и осигуряване на достъпна среда. И петте многофамилни жилищни сгради, обект на интервенция – Жилищен блок ,,Орхание“, находящ се в ж.к. ”Васил Левски“, бл.1, Жилищен блок „Хармония", находящ се на ул. „Васил Левски“, №3, Жилищен блок ,,Боженишки урвич2, находящ се на бул. ”Боженишки урвич” №2, вх.А, Б и В, Жилищен блок ,,Дружба“, находящ се на бул. ”България” №16 и Жилищен блок „Слънце", находящ се в ж.к. ”Васил Левски“, бл.21, са в лошо техническо състояние. За успешното изпълнение на проекта Бенефициентът ще проведе процедури, съгласно изискванията на ЗОП за избор на изпълнители по дейностите на проекта, ще участва със свои представители в Екипа на проекта и ще контролира стриктното изпълнение на заложените дейности. В резултат от изпълнение на проекта на тероторията на Общината в пет многофамилни жилищни сгради в гр. Ботевград ще се създадат по-добри условия за живот на 121 жители на гр. Ботевград. Сградите реконструирани и обновени ще отговарят на съвременните изисквания.
Дейности
  • Дейност: Провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители, съгласно изискванията на ЗОП: За успешното изпълнение на проектното предложение Бенефициентът – Община Ботевград ще сключи договори с изпълнители за осъществяването на дейностите по проекта. При избора на изпълнители Община Ботевград ще приложи Закона за обществените поръчки и съответните нормативни актове по прилагането му. Ще бъдат проведени пет процедури за избор на: 1. Изпълнител на инженеринг (проектиране и строителство) 2. Изпълнител на строителен надзор 3. Екип за управление на проекта 4. Избор на изпълнител на мерки по информация и публичност 5. Избор на одитор на проекта. Предмет на интервенция по настоящия проект са петте сгради от жилищната инфраструктура на Община Ботевград. Процедурата за избор на изпълнител на инженеринг (проектиране и строителство) ще бъде една с пет обособени позиции – по една за всяка многофамилна жилищна сграда. Ако съответната обществена поръчка е включена в план – графика на Община Ботевград за съответната година ще се пристъпи към провеждането й. Ако поръчката не е включена в план-графика на община Ботевград при необходимост ще вземе решение за нейното възлагане. Решението за възлагане на обществената поръчка и обосноваването на необходимостта от провеждането й се взима от ръководителя на екипа по проекта съвместно с юриста по проекта. Подготовката и провеждането на всяка конкретна процедура започва с изготвяне на технически спецификации, пълно описание на обекта на поръчката, както и прогнозната стойност на обществената поръчка, определена съгласно разпоредбите на чл. 21 от ЗОП. Прогнозната стойност на обществената поръчка се определя към датата на решението за нейното откриване и включва всички плащания без ДДС към бъдещия изпълнител на поръчката. Юристът (административен и помощен персонал) от екипа определя вида на процедурата съгласно ЗОП и изготвя документацията за участие, обявлението за обществената поръчка, решението за откриване на обществена поръчка и проект на договор. Съгласно чл. 31 от ЗОП документацията за участие има следното задължително съдържание: 1. техническите спецификации; инвестиционните и други проекти, когато се изискват за подготовката на офертата; методиката за определяне на комплексната оценка на офертата, когато е приложимо; образци на документи, както и указание за подготовката им; проект на договор. Юристът по проекта ще отговаря и организира своевременното изпращане на документите, в зависимост от вида на процедурата в „Официален вестник” на Европейския съюз, Регистъра на обществените поръчки и качването им в профила на купувача. В случай, че са поискани писмено разяснения по условията на процедурата при спазване на разпоредбата на ЗОП, юристът ще отговаря и организира своевременното им изпращане. След изтичане на крайния срок за получаване на оферти, със заповед възложителят назначава комисия по реда на чл.103 от ЗОП. Действията на комисията се протоколират, като резултатите от работата й ще се отразяват в доклад. В 10-дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител. Община Ботевград сключва договора в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител, но не преди изтичане на 14-дневен срок от уведомяването на заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за многофамилна жилищна сграда ,,Орхание“, находяща се в ж.к.. ,,В. Левски“ бл.1: В рамките на настоящата дейност избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект, на фаза работен проект за строителство. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включват проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж. Многофамилната жилищна сграда, обект на настоящата интервенция е с обща разгъната площ 1334,50 м2. Въведена в експлоатация през 1970 г. Сградата не е топлоизолирана. Стените, покривът и подът на сградата имат висок коефициент на топлопреминаване. Наложително е топлоизолиране за привеждане на коефициента на топлопреминаване към референтна стойност и цялостно подобряване на естетическия облик на сградата. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени: - всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до клас на енергопотребление „С“; - мерките по конструктивно възстановяване/усилване, предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); - мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата;, Договорена стойност: 133 450.00 , Отчетена стойност: 155 901.19
  • Дейност: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за многофамилна жилищна сграда ,,Хармония“, находяща се на ул. ,,Васил Левски“ №3: В рамките на настоящата дейност избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект, на фаза работен проект за строителство. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включват проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж. Многофамилната жилищна сграда, обект на настоящата интервенция е с обща разгъната площ 1283 м2. Въведена в експлоатация през 1977г. Сградата не е топлоизолирана. Стените, покривът и подът на сградата имат висок коефициент на топлопреминаване. Наложително е топлоизолиране за привеждане на коефициента на топлопреминаване към референтна стойност и цялостно подобряване на естетическия облик на сградата. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени: - всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до клас на енергопотребление „С“; - мерките по конструктивно възстановяване/усилване, предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); - мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата;, Договорена стойност: 128 300.00 , Отчетена стойност: 151 547.46
  • Дейност: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за многофамилна жилищна сграда ,,Боженишки урвич“, находяща се на ул. ,,Боженишки урвич“ №2, вх. А, Б, В: В рамките на настоящата дейност избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект, на фаза работен проект за строителство. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включват проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж. Многофамилната жилищна сграда, обект на настоящата интервенция е с два входа с обща разгъната площ 1696 м2. Въведена в експлоатация през 1979 г. Сградата не е топлоизолирана. Стените, покривът и подът на сградата имат висок коефициент на топлопреминаване. Наложително е топлоизолиране за привеждане на коефициента на топлопреминаване към референтна стойност и цялостно подобряване на естетическия облик на сградата. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени: - всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до клас на енергопотребление „С“; - мерките по конструктивно възстановяване/усилване, предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); - мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата;, Договорена стойност: 169 600.00 , Отчетена стойност: 202 044.78
  • Дейност: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за многофамилна жилищна сграда ,,Дружба“, находяща се на бул. ,,България“№16: В рамките на настоящата дейност избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект, на фаза работен проект за строителство. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включват проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж. Многофамилната жилищна сграда, обект на настоящата интервенция е с обща разгъната площ 2161,12 м2. Въведена в експлоатация през 1980 г. Сградата не е топлоизолирана. Стените, покривът и подът на сградата имат висок коефициент на топлопреминаване. Наложително е топлоизолиране за привеждане на коефициента на топлопреминаване към референтна стойност и цялостно подобряване на естетическия облик на сградата. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени: - всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до клас на енергопотребление „С“; - мерките по конструктивно възстановяване/усилване, предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); - мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата;, Договорена стойност: 216 112.00 , Отчетена стойност: 272 159.83
  • Дейност: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за многофамилна жилищна сграда ,,Слънце“, находяща се в ж.к. ,,Васил Левски“ бл.21: В рамките на настоящата дейност избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект, на фаза работен проект за строителство. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включват проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж. Многофамилната жилищна сграда, обект на настоящата интервенция е с обща разгъната площ 1353,58 м2. Въведена в експлоатация през 1980 г. Сградата не е топлоизолирана. Стените, покривът и подът на сградата имат висок коефициент на топлопреминаване. Наложително е топлоизолиране за привеждане на коефициента на топлопреминаване към референтна стойност и цялостно подобряване на естетическия облик на сградата. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени: - всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до клас на енергопотребление „С“; - мерките по конструктивно възстановяване/усилване, предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); - мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата;, Договорена стойност: 135 358.00 , Отчетена стойност: 157 192.74
  • Дейност: Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект, изпълнение на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация: След изготвянето на инвестиционните проекти от изпълнителя на инженеринга избраният консултант на строителен надзор и оценка на съответствието ще изготви доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, подписан от управителя на фирмата консултант и от всички квалифицирани специалисти, извършили оценката. На базата на този доклад се издава разрешението за строеж от главния архитект на Общината. След влизането в сила на разрешението за строеж консултантът, избран да упражнява строителен надзор, ще състави акт образец 2 и 2а за законосъобразно започване на строежите, с които строителството по сградите може да започне. По време на изпълнението на строително-монтажните работи, строителният надзор, въз основа на писмения договор с възложителя ще: 1. Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 2. Ще спира строежа, когато той не се изпълнява при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; 3. Осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. следи за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Като част от изпълнението на дейността лицето, което упражнява строителен надзор ще изготви нов технически паспорт на сградата. Техническият паспорт е документ, който включва техническите характеристики на елементите на строежа, свързани с изпълнението на съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 на ЗУТ, инструкции за експлоатация, обслужване, обследване, поддържане и ремонт и отразява всички извършени строителни и монтажни работи след въвеждането на строежа в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор изготвя окончателен доклад до възложителя за всеки едон от обектите на иннтервенция. Същите ще послужат на Гл. Архитект на община Ботевград за издаване на удостоверение за ползване на обекта, съгласно чл.177, ал.3 от ЗУТ. Инвеститорският контрол ще се извърши от експерти на Община Ботевград, които не са част от екипа на проекта и за тях разходи не са предвидени, тъй като инвеститорския контрол е основна част от задълженията им по длъжностна характеристика. Основните дейности, които инвеститорския контрол изпълнява са свързани с: • предотвратяване на излишни разходи • контрол върху качеството на строително-ремонтните работи и влаганите материали • контрол върху качеството и количеството на вложените материали • контрол върху оферти и актове • контрол и проверка на комплектността на проектната, конструктивната и архитектурна документация, свързана с изпълнението на строителните работи • контрол за изпълнението на проектната документация. • Изготвяне на линейни графици за строителния процес и контрол за тяхното изпълнение. осъществяване на организационни връзки и взаимоотношения с органите на строителния надзор, строителните техници на обекта, както и с ръководители от други специалности., Договорена стойност: 24 734.60 , Отчетена стойност: 26 982.67
  • Дейност: Организация и управление на проекта. Ресурсно осигуряване.: За безпроблемно изпълнение и координация на дейностите по проекта „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сграда от жилищната инфраструктура на гр. Ботевград“ – IV етап е необходимо създаването на екип, който ще извърши организацията и управлението на проекта. Екипът за управление ще се легитимира със заповед на Кмета на община Ботевград. Екипът за управление (ЕУ) на проекта ще изготви: а) система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване, б) подробен работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници, в) механизъм на взаимодействие и координация между членовете на екипа по проекта. Екипът ще се събира на ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. Членовете на сформирания екип ще са експерти с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Позициите на екипа за управление са: ръководител на проекта - 1, който ще следи за цялостното изпълнение на дейностите по проекта и ще координира и контролира работата на останалите членове от екипа, счетоводител, служител на общината (технически и финансов персонал), който ще отразява разходите в счетоводството на общината и ще следи за правилното разходване на средствата по програмата. Екипът на общината ще бъде подпомаган от външен/и експерти – юрист и координатор (административен и помощен персонал), които ще подпомагат екипът по проекта в подготовката обществените поръчки и изготвянето на задължителната информация до УО на Оперативна програма „Региони в растеж”. Външните експерти ще бъдат избрани след спазване на необходимите нормативни изисквания съгласно закона за обществени поръчки. ЕУ ще управлява реализирането на дейностите по проекта за постигане на резултати и изпълнение на индикаторите, при спазване принципите на добро управление – икономичност, ефикасност и ефективност. ЕУ носи отговорност за изпълнение на проекта, следи за разходването на средствата в съответствие с условията на подписания договор за БФП, за законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта. При установяване на отклонения от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за тях и ще се вземат мерки за отстраняването им. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на междинни шестмесечни технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. ЕУ изготвя и искане за възстановяване на средства за междинни плащания до УПРАВЛЯВАЩИЯ ОРГАН, съгласно исканията за плащане през ИСУН 2020 или на опростени възможности за финансиране, съгласно чл.67, параграф 1, първа алинея, букви б) , в) и г) на Регламент (ЕС) №1303/2013. Дейността ,,Организация и управление на проекта“, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати. , Договорена стойност: 16 870.20 , Отчетена стойност: 18 859.67
  • Дейност: Информация и публичност. : Настоящата дейност по информация и публичност ще гарантира прозрачност при разходването на средствата и максимална информираност на обществеността за финансирането от ЕФРР. В рамките на дейността ще бъдат изработени и разпространени следните информационни материали: • Изработка на временни – билборд с големи размери - 5 бр.и постоянни обяснителни табели – 5 бр. Големите билбордове се поставят по време на строителството на видно място. Постоянните обяснителни табели се поставят след приключването на обектите. И двете ще бъдат за външен монтаж. • Плакат с информация за проекта – 100бр. Плакатите ще бъдат поставени на видно място в сградите на общинската администрация, местата за информационни афиши в града. Той ще информира за целите, дейностите и резултатите от проекта и ще гарантира максимална публичност на местно ниво. • Заснемане и обработка на репортаж за изпълнението на проекта - максимум 3 мин – 1бр. Телевизията е най-масовият канал за разпространение на информация. Поради тази причина възложителят ще предвиди изработката на рекламен репортаж за изпълнението на проекта с кадри от самия обект, интервюта, кадри от събития по проекта и др. • Излъчване на рекламен репортаж в местна телевизия – изработеният рекламен репортаж ще бъде излъчен минимум 3 пъти в местна телевизия; • Излъчване на рекламен репортаж в национална телевизия – изработеният рекламен репортаж ще бъде излъчен поне 1 път в национална телевиция, за по-широка обществена разгласа. • Изработка на баннер за събития по проекта – в рамките на проекта ще бъде изготвен и доставен 1бр. рекламен банер, който ще се ползва за провеждане на публични събития по проекта и ще стои на партера на сградата на Община Ботевград • Изработка и тениски – 100бр. еко чанти ще бъдат изработени и разпространени сред жителите на сградите • Изработка и печат шапки – 100бр. от тях ще бъдат разпространени сред жителите на сградите. • Информиране на гражданите чрез непрекъснато актуализиране на информацията за проекта на интернет страницата на общината. • Официално церемония ,,Първа копка“ при стартиране изпълнението на дейностите по строителството. На церемонията ще бъдат поканени журналисти от местни и национални медии, граждани на гр. Ботевград, представители на общинската администрация, изпълнителите на дейността и др. заинтересовани страни. В рамките на дейността ще бъдат изпълнение откриваща пресконференция за 20 души. и закриваща пресконференция за 20 души. Пресконференциите ще се проведат в зала на общината и ще бъдат отворени за журналисти, местни НПО и активисти. , Договорена стойност: 8 220.00 , Отчетена стойност: 9 480.00
  • Дейност: Изпълнение на одит на проект "Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Ботевград – етап 4": Съгласно изискванията на програмата Община Ботевград ще наеме външен експерт квалифициран одитор за извършване на финансов одит съгласно изискванията на програмата и закона за независимия финансов одит. Одиторът при проверка изготвя Доклад за фактически констатации по примерен образец на програмата. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одиторът трябва да се увери: - че всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Одиторът изготвя Доклад за фактически констатации. Докладът включва минимум следното съдържание: дата на издаване на доклада, пореден номер на доклада, оперативна програма, по която се финансира проектът, наименование на проверявания проект, източници и размер на финансиране на проекта, период, в който е извършена окончателната проверка, одитор/одиторски екип, извършил ангажимента, целите на ангажимента, обхват, цели и обекти на проверката, таблица с всички констатации и препоръки във връзка с тях, групирани по същественост, подробна рекапитулация на отчетените допустими разходи по проекта и исканата от бенефициента сума, сключен договор за услуга № ....от г. след проведена процедура за избор на изпълнител (посочва се вида на процедурата и нейния предмет), цитиране на стандартите, по които е извършен ангажиментът, подробно описание на изпълнените процедури във връзка със зададения обхват на проверката, списък с основните прегледани документи, таблично приложение с проверяваните разходи, съдържащо най-малкото описание на разхода, сума, допустимост на разхода (допустим/недопустим), описание на установените пропуски и направените препоръки за тях, както и направения коментар от страна на ръководството на проекта/бенефициента и предприетите действия за тяхната реализация (посочват се изпратените вътрешни писма, ако има такива, до ръководството на проекта/бенефициента с направени констатации за слабости, пропуски и грешки и респ. препоръки за отстраняване и подобрение), , Договорена стойност: 4 000.00 , Отчетена стойност: 4 740.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АЛТЕХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 520.00 , Отчетена стойност**: 5 520.00
  • Изпълнител: БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ 77 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 156 300.00 , Отчетена стойност**: 155 901.19
  • Изпълнител: ФЕЪРПЛЕЙ КЪНСТРЪКШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 152 254.92 , Отчетена стойност**: 151 547.46
  • Изпълнител: БИ ЕН АЙ СТУДИО ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 960.00 , Отчетена стойност**: 3 960.00
  • Изпълнител: ТЕХНОСТРОЙ - ИНВЕСТКОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 82 318.08 , Отчетена стойност**: 85 066.65
  • Изпълнител: ИНТЕР СТРОЙ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 259 200.00 , Отчетена стойност**: 272 159.83
  • Изпълнител: МАРИДЕЛ 2012 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 158 829.60 , Отчетена стойност**: 157 192.74
  • Изпълнител: ГЛОБЪЛ АКАУНТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 740.00 , Отчетена стойност**: 4 740.00
  • Изпълнител: АНДРЕАН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 930.58
  • Изпълнител: ВИЙОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 202 200.00 , Отчетена стойност**: 202 044.78
  • Изпълнител: АДОРИА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 9 600.00
  • Изпълнител: ГЕРГАНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 329.09
Подизпълнители
  • Подизпълнител: КАСТИЛИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 896.57
  • Подизпълнител: АРТ И БЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 600.00
  • Подизпълнител: АРХИТЕКТУРНО СТУДИО ЧАНГУЛЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 120.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 57.00 , Достигната стойност: 57.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 209.32 , Достигната стойност: 277.41
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 982 182.55 BGN
БФП 982 182.55 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 982 182.55 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 276.00 0.00 276.00 АЛТЕХ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 198.00 0.00 198.00 БИ ЕН АЙ СТУДИО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 612.75 0.00 7 612.75 ФЕЪРПЛЕЙ КЪНСТРЪКШЪНС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 788.09 0.00 9 788.09 ВИЙОМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 941.48 0.00 7 941.48 МАРИДЕЛ 2012 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 12 960.00 0.00 12 960.00 ИНТЕР СТРОЙ ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 382.95 0.00 1 382.95 ТЕХНОСТРОЙ - ИНВЕСТКОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 480.00 0.00 480.00 АДОРИА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 350.00 0.00 1 350.00 ТЕХНОСТРОЙ - ИНВЕСТКОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 474.00 0.00 474.00 ГЛОБЪЛ АКАУНТИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 815.00 0.00 7 815.00 БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ 77 ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Андреан Ваньов - ръководител на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Андреан Ваньов - ръководител на проекта
    Изпълнител: АНДРЕАН
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Гергана Стоева - счетоводител на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Гергана Стоева - счетоводител на проекта
    Изпълнител: ГЕРГАНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилна жилищна сграда „Орхание“, с административен адрес: гр. Ботевград, ж.к. „В. Левски“ бл.1, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилна жилищна сграда „Орхание“, с административен адрес: гр. Ботевград, ж.к. „В. Левски“ бл.1
    Изпълнител: БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ 77 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 156 300.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Ботевград – етап 4, Прогнозна стойност: 782 820.00
  • Обособена позиция 1: 1: „Многофамилна жилищна сграда ,,Орхание“, с административен адрес: гр. Ботевград, ж.к. ,,В. Левски“ бл.1“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: 2: „Многофамилна жилищна сграда ,,Хармония“, с административен адрес: гр. Ботевград, ул. ,,Васил Левски“ № 3“
    Изпълнител: ФЕЪРПЛЕЙ КЪНСТРЪКШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 152 254.92
  • Обособена позиция 3: 3: „Многофамилна жилищна сграда ,,Боженишки урвич“ с административен адрес: гр. Ботевград ул. ,,Боженишки урвич“ № 2, вх. А, Б, В“
    Изпълнител: ВИЙОМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 202 200.00
  • Обособена позиция 4: 4: „Многофамилна жилищна сграда ,,Дружба“, с административен адрес: гр. Ботевград, бул. ,,България“ № 16“
    Изпълнител: ИНТЕР СТРОЙ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 259 200.00
  • Обособена позиция 5: 5: „Многофамилна жилищна сграда ,,Слънце“, с административен адрес: гр. Ботевград, ж.к. ,,Васил Левски“ бл.21“
    Изпълнител: МАРИДЕЛ 2012 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 158 829.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за информация и публичност по проекти на Община Ботевград по ОП „Региони в растеж” 2014 - 2020, с две обособени позиции, Прогнозна стойност: 8 220.00
  • Обособена позиция 1: 1: Изработване и доставка на промоционални материали за информация и публичност по осем проекта, с бенефициент Община Ботевград по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., запазена по чл. 12 от Закона за обществените поръчки
    Изпълнител: АЛТЕХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 520.00
  • Обособена позиция 2: 2: Организиране на пресконференции, заснемате и излъчване на репортажи за популяризиране, прозрачност и информиране на общностите за дейностите по осем проекта, с бенефициент Община Ботевград по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: БИ ЕН АЙ СТУДИО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 960.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на независим финансов одит по проекти на Община Ботевград по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 с бенефициент Община Ботевград”, с осем обособени позиции, Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: 8: Изпълнение на независим финансов одит по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Ботевград – етап 4“
    Изпълнител: ГЛОБЪЛ АКАУНТИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 740.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл. 48 от Закона за енергийна ефективност и обследване на сгради за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-7 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ на жилищни и административни сгради на територията на гр. Ботевград, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020” в две обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл. 48 от Закона за енергийна ефективност на жилищни и административни сгради на територията на гр. Ботевград, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020”
    Изпълнител: ТЕХНОСТРОЙ - ИНВЕСТКОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 659.04
  • Обособена позиция 2: Извършване на обследване на сгради за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-7 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ на жилищни и административни сгради на територията на гр. Ботевград, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020”
    Изпълнител: ТЕХНОСТРОЙ - ИНВЕСТКОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 659.04
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Подпомагане управлението на проектни предложения по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 с бенефициент Община Ботевград” със седем обособени позиции, Прогнозна стойност: 8 100.00
  • Обособена позиция 1: 7: Подпомагане управлението по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради гр. Ботевград – епап 4“
    Изпълнител: АДОРИА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на консултантски услуги по чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията - извършване на оцeнка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация, по проекти на Община Ботевград по ОП „Региони в растеж” 2014-2020, с осем обособени позиции, Прогнозна стойност: 24 734.60
  • Обособена позиция 1: 8: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Ботевград – етап 4“
    Изпълнител: ТЕХНОСТРОЙ - ИНВЕСТКОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN