Текуща издръжка на Областния информационен център: Текущата поддръжка на Областния информационен център включва, както всички дейности и разходи необходими за ресурсното обезпечаване на Областния информационен център (ОИЦ), така и дейности и разходи, които ще подпомогнат и подобрят работата на Центъра, в т.ч.:
1. Разходи за осигуряване възнагражденията на служителите в ОИЦ, включително и осигурителни вноски за сметка на работодателя. При необходимост ще бъде направен подбор и наемане на служители, като изборът на служители ще бъде след публично обявен конкурс в съответствие със законодателството.
2. Разходи за ел. енергия, вода, отопление, охрана (СОТ), почистване и пръскане срещу насекоми, телефон и интернет.
3. Разходи за извършване на текущ ремонт - В началото на 2012 г. е направен основен ремонт в ОИЦ, а през 2015 г. с цел да се постигне по-висок комфорт, както и да се подобри жизнената и работна среда в помещенията са пребоядисани стените на Центъра. През 2018 г. при необходимост ще бъде направен текущ ремонт в ОИЦ, който ще бъде извършен съгласно Концепцията за брандинг и визия - ще бъдат пребоядисани стените с латекс.
4. Разходи за осигуряване на материали и консумативи, необходими за ресурсното обезпечаване работата на служителите в ОИЦ - канцеларски материали и консумативи за 4 работни места, в т.ч. хартия, папки, класьори, химикали, маркери, кламери, лепила, тиксо, коректори, перфоратори, телбод, ножици, тонери за принтери, кошчета за отпадъци, калкулатори, органайзери и др.
5. Разходи за осигуряване на обзавеждане и оборудване за нуждите на ОИЦ - По време на изпълнение на дейността се предвижда да бъдат закупени: гилотина, която е необходима за рязане на информационни материали, които ще се раздават по време на събитията на ОИЦ и националните кампании координирани от ЦИКО, при изготвяне на сертификати, грамоти и др.; 4 бр. външен хард диск за съхранение на електронните документи; закупуване на фотоапарат. Също така, ще бъдат закупени една преносима катедра, която ще се използва от ОИЦ по време на изнесените приемни, които ОИЦ ще провежда на територията на общините от София област и 3 бр. стелажи за поставяне на информационни материали и брошури. Ще бъдат монтирани щори в залата на Центъра, която се използва за представяне на презентации и т.н.
6. Разходи за извънгаранционна поддръжка на закупеното и използваното по проекта оборудване, както и поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ - смяна на осветителни тела и др.
7. Брандиране на ОИЦ - През програмен период 2014-2020 г. функционирането на областните информационни центрове ще бъде обезпечено от Оперативна програма "Добро управление", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. в тази връзка ще бъде направена промяна на задължителните визуални елементи, залегнали в Концепцията за брандинг и визия на мрежата. Съгласно Концепцията за брандинг и визия ще бъдат пребрандирани 1 врата и 2 прозореца и ще бъде монтиран надпис на Центъра с цел по-добра визуализация.
Във връзка с изпълнението на дейността са предвидени разходи за 36 бр. командировки, свързани с участие в информационни дни, кампании и др. мероприятия организирани от ЦКЗ, МОСВ, УО и МЗ и други ОИЦ.
Тъй като длъжността управител на ОИЦ към момента е незаета ще бъде обявен конкурс в съответствие със законодателството. Управителя ще трябва да отговаря на изискванията, посочени в Процедурния наръчник и съответната длъжностна характеристика. Назначаването ще се осъществи след съгласуване на документацията от проведения конкурс с УО и ЦИКО. Предвид факта, че обявата за конкурса ще бъде публикувана и в един ежедневник са предвидени разходи за публикуване на обявата. При избора на управител ще бъде спазен принципа за равенство между половете и недопускане на дискриминация.
Дейността е пряко насочена към служителите на ОИЦ. Чрез проведените обществени поръчки за избор на изпълнители ще бъде спазен принципа за ""Обществени поръчки". |
382 194.84
|
285 567.08
|
Разработване и разпространение на информационни материали: В изпълнение на дейността се предвижда да бъдат изготвени печатни информационни и рекламни материали. Ще бъдат разработени два вида брошури с тираж по 3 000 бр. от вид (общо 6 000 бр. брошури за двата вида). Едната брошура ще включва информация за Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 и Програмата за морско дело и рибарство 2014-2020, а във втората ще има информация за Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020 г., Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 г., Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г. и Оперативна програма „Добро управление“ - ще предоставят информация за различните възможности, които се откриват пред потенциалните бенефициенти по линия на оперативните програми 2014-2020 г., бюджет на ОП, приоритетни оси и т.н. И двата вида брошури ще бъдат с размер/ формат А5, сгънати двустранно с по 20 стр./24 стр. с кориците. Те ще бъдат разпространявани по време на изнесените приемни, информационните срещи, както и на посетителите на място в Центъра.
Също така ще бъдат изработени и 3 000 флаери с информация за ОИЦ. Целта на флаерите ще бъде да информират целевите групи по проекта и широката общественост за местоположението на центъра, предоставяните услуги, работното му време, контактната информация. Ще бъдат използвани както при провеждането на информационните събития, предвидени по проекта, така и за разпространение в самия ОИЦ.
Ще бъдат изработени и доставени 2 бр. преносими тотеми, както и един винил за шатрата, които ще се използват за изнесените приемни на ОИЦ-София в общините на София област, както и при провеждането на общите инициативи на мрежата от 27 ОИЦ, на информационните събития и работните срещи с медиите по проекта. Новият винил и тотеми са необходими, тъй като визуализацията следва да бъде съобразена с Концепцията за брандинг и визия, като на преден план е единното лого и слоган за периода 2014-2020 г., обединяващ символ на всички програми.
За популяризиране на Областния информационен център ще бъдат изработените брандирани рекламни материали: хартиени торбички (3 000 бр.), папки (6 000 бр.), тефтери (6 000 бр.) и химикали (6 000 бр.), 1 000 бр. брандирани флаш памет (USB), които ще бъдат предоставяни на участниците в информационните събития, срещи, конференции и т.н.
Също така ще бъдат изработени брандирани тениски (2 000 бр.), брандирани шапки (2 000 бр.), брандирани визитници (1 000 бр.), брандирани еко бележници (1 000 бр.), брандирана стойка за телефон (1 000 бр.), брандирани конферентни чанти (1 000 бр.), брандиран дъждобран в топка (1 000 бр.), брандиран настолен часовник (1 000 бр.), брандирани настолни календари (за 2 години х 500 бр.), брандирани чадъри (1 000 бр.), които ще бъдат раздавани като награди на участниците в интерактивните събития на Центъра, както и по време на общите инициативи на мрежата.
Дейността е пряко насочена, както към обществеността, така и към кандидатите и бенефициентите по програмите, финансирани от ЕСИФ. С изпълнението и ще бъдат спазени принципите на равенство между половете и недопускане на дискриминация, както и политиката за "Обществените поръчки". |
96 163.00
|
62 574.00
|
Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития, работа с медии, семинари, обучения, конференции, изложения и др., и предоставяне на консултации: За да се осигури активна комуникация и работа с целевите групи е планирано провеждане на информац. събития за двете области, както и ежедневно безплатно предоставяне на консултации по телефон, електронна поща и на място.
Общият планиран обем събития в рамките на проекта е 162 събития - за София обл. 132 и за София гр. 30. Събитията имат за цел предоставяне на актуална информация за отворени и предстоящи процедури по програмите, съфинансирани от ЕСИФ, съобразени със специфичните нужди на общината/района и потенциалните бенефициенти. Събитията ще бъдат провеждани под формата на семинари, посещения, лекции, кръгли маси, дискусии, др. Чрез инфор. събития и срещи ще бъдат предоставяни информационни услуги на населението на двете области, също така ще бъдат извършвани комуникационни дейности за работа с целевите групи и логистични услуги за организиране на специални събития за популяризиране на оперативните програми на съответната територия.
В рамките на всяко събитие ще бъдат разпространявани изготвените по проекта информационни материали, както и такива предоставени от УО, ЦИКО и др.
За всяко събитие очакваният брой участници е около 50. Удовлетвореността им ще бъде измерена чрез анкетни карти, с оглед постигане на устойчива тенденция за ръст на удовлетвореността от информационната и комуникационна дейност на служителите на центъра.
Събития в София обл. ще бъдат провеждани под формата на изнесени приемни (22 на г. или по 1 на територията на всяка община) и информационни срещи (22 на г. или по 1 събитие във всяка община). Целта на изнесените приемни е предоставяне на конкретна инфор. на потенциални бенефициенти за възможностите за кандид. по програмите, съфинансирани от ЕСИФ.
В планираните събития за територията на София обл. ще участват 2 –ма представители на информационния център, като за тяхното участие са предвидени командировъчни разходи в размер, съгласно Наредбата за командировки в страната (дневни и пътни). Пътуването ще се осъществи чрез служебен автомобил или обществен транспорт.
За потенциалните бенефициенти от София гр. ще бъдат проведени всяка година по 10 събития.
В рамките на дейността ще бъдат организирани и 4 интерактивни събития - целта е по интерактивен начин да бъдат представени приоритетни области на ЕСИФ в България. Целевите групи за интерактивните събития ще бъдат: деца, ученици, младежи, студенти. Събитията ще са:
1. Открит урок на тема „Съхраняване и опазване на околната среда и насърчаване на ефективното използване на ресурсите“, който ще се проведе в района на Природен парк „Витоша“. Събитието ще се провежда по повод Световния ден на околната среда и през трите години от изпълнението на проекта.
2. Посещения на обекти в сферата на туризма, изпълнени със средства по оперативните програми. Събитието ще се провежда по повод Световния ден на туризма и през трите години от изпълнението на проекта.
3. Работилници за изработване на мартеници, които ще бъдат дарени на деца сираци, семейства в неравностойно положение и др. Инициативата ще се провежда през втората и третата години от изпълнението на проекта.
4. Засаждане на дръвчета по повод отбелязване седмицата на гората. Събитието ще се провежда през втората и третата години от изпълнението на проекта.
Всички разходи за провеждане на интерактивните събития ще бъдат осигурени от бюджета на проекта - транспортни услуги, кетеринг, фиданки, материали за изработване на мартеници и др.
Планираният брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в ОИЦ са 3700 (37 месеца х 100 консултации).
Съгласно Процедурния наръчник ще бъдат провеждани и по 2 срещи годишно с представители на медиите.
ОИЦ София ще се включи активно в 3 общи кампании, организирани от ЦИКО и мрежата от областни информационни центрове, като всяка инициатива е с различна тематика и целева група. Разходите необходими за организирането и провеждането на кампаниите са заложени като обща стойност в бюджета на проекта.
Ще бъдат спазени хоризонталните политики. |
116 986.00
|
51 064.06
|
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: По време на изпълнение на дейността се предвижда да се изготвят 1 000 бр. флаери включващи информация за срока на проекта, стойността и т.н, и да се проведат 3 пресконференции - една в началото на проекта, едно през втората година от изпълнението на проекта и една заключителна. Планираните пресконференции ще изиграят ролята на акцентни моменти от общата комуникационна среда, създадена с цел популяризиране на проекта.
Във всички материали, доклади по изпълнението на проекта (междинни и заключителен), контакти със средствата за масово осведомяване ще бъде упоменат финансовия принос, предоставен от ЕС чрез ОПДУ, емблемата на ЕС, думите „Европейски съюз”, единното лого и слоган за периода 2014-2020 г., като обединяващ символ на всички програми, името на проекта и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всички обяви или публикации, свързани с проекта, както и на конференции и семинари, бенефициентът е длъжен да оповести, че проектът е получил финансиране чрез ОПДУ. Тези изисквания ще бъдат включени и към изпълнителите на дейности по проекта.
Предвидените единни мерки се основават на Регламент (ЕС) N° 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета.
Всички техническите характеристики ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на мерките за информация и комуникация в съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) N° 821 /2014 на Комисията от 28 юли 2014 година за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на някои подробни разпоредби за прехвърлянето и управлението на приноса от програми, докладването относно финансовите инструменти, техническите характеристики на мерките за информация и комуникация относно операциите и системата за записване и съхранение на данни.
С цел популяризиране на финансовия принос на Европейския съюз във всички типови образци ще бъде отбелязано: името на проекта, номера на Договора за БФП, името на оперативната програма и т.н.
Дейността е пряко насочена както към обществеността, така и към кандидатите и бенефициентите по програмите, финансирани от ЕСИФ. С изпълнението и ще бъде спазена хоризонталната политика за "Обществените поръчки" и принципа за "Партньорство". |
350.00
|
216.00
|