Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 678 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта е да се повиши конкурентоспособността и иновационния капацитет на Бизнес Софтуер Консулт АД, чрез разработване на иновативен производствен процес в областта на аутсорсинг услугите по изнесена обработка на възнаграждения и администриране на персонала.

За постигане на основната цел на проекта способстват следните специфични цели:
- Да се осигури необходимата технологична инфраструктура за разработване и тестване на процесовата иновация чрез осигуряване на нужното за създаване на прототип на бизнес процес софтуерно и хардуерно оборудване;
- Да се разработи и изпита функционалността и надеждността на прототип на бизнес процес при различни условия;
- Да се достигне до реализация на интегриран процес отговарящ едновременно на всички изисквания по отношение обработка на възнаграждения и администриране на персонала.

Дейностите по проекта са свързани с научно-изследователка дейност по анализ, разработване и тестване на иновативен на световно ниво процес в по обработка на възнаграждения и администриране на персонала.
В резултат на изпълнение на проекта, се очаква фирмата да получи значително пазарно предимство и да увеличи възможностите си за обслужване на чуждестранни клиенти, както и да навлезе трайно на нови пазари в ЕС.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 бр. експерти): В рамките на дейността ще бъде осигурен екипът за реализация на разработката. Екипът ще включва както експерти с икономическо и финансово образование, УЧР и опит по отношение специфичните потребителски функционалности и изисквания на системата, така и специалисти в областта на ИКТ, които технологично да реализират системата. Поради комплексността на системата и високите изисквания за надеждност е наложително още на този етап да се обработят голям масив данни, което е изключително трудоемко и времеемко. Стъпките са следните: 1. Планиране на изпълнението: регламентиране на цялостната организационна структура за изпълнение на дейностите в проекта и на експертите по изпълнението, с техните компетенции и отговорности; определяне на нивата на взаимодействие между тях и нивата и времената за ескалиране и решаване на потенциални проблеми при изпълнение /месец 1/ 2. Извършване на изследвания и анализи на приложимите бизнес процеси, в т.ч. /месец 2-3/ - на изискванията на доставчиците на глобални услуги – NGA, SDWorx, Elanor, BlueMarble; - на процеса прилаган от кандидата; - на изискванията на законодателството, локално и на ниви ЕС; - на специфичния процес при ключовия клиент, който е и партньор по проекта; 2.1. Определяне на фазите, етапите и отделните задачи на всеки от процесите. 2.2. Определяне на уникални поделементи на процеса, определяне на аналози и съвместими, изготвяне на диаграма на всеки от анализираните процеси. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Подбор на квалифициран персонал /месец 1/ Етап 2: Период на заетост на наетия персонал по конкретната дейност /месец 2-3/ 36 840.00 27 249.80
Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде извършена чрез придобиване на: Сървър, Устройство за архивиране на данни, UPS, Рутер - защитна стена, Опорен комутатор – суич, Оборудван комуникационен шкаф, Стационарна компютърна система, Мултифункционално устройство): За целите на научно изследователската дейност се налага осигуряване на специфична техническа инфраструктура. Най--общо за прототип на системата са ни необходими: - Сървър за бази данни и Уеб приложение - 2 бр. /Необходим е един сървър за специализиран софтуер и един сървър за обслужване база данни производствени процеси. Оборудването ще се използва за управление на базата данни, в която ще се съхраняват счетоводните данните, предлагани услуги, цени, извършени назначения, плащания, динамично публично УЕБ съдържание с всички други данни свързани с потреблението на услугите и предоставянето им. Сървърите ще се ползват и като WEB сървър за инсталиране на УЕБ приложението за достъп до клиенти, обмен на данни с компютри и мобилни устройства на потребители с цел автоматизиран интерфейс и синхронизация на данни/; - Устройство за архивиране на данни - 2 бр. /закупуването и инсталирането на устройства за съхранение на данни ще осигури архивиране на данните за голям период назад, както и превенция за евентуална загуба на информация във всеки един момент. Устройствата за съхранение на данни ще гарантират подходяща защита на информацията и достъп за упълномощените лица по всяко време. Те ще осигурят поддържане на целостта и достъпността на информация и средства за обработка на информация; осигуряване на достъпност, цялостност и наличност на информацията по всяко време; осигуряване на непрекъснатост на процесите; защита на записите, данните и тайните на организацията/; - Непрекъсваемо токозахранващо устройство UPS - 2 бр. /ще осигурят възможност за защита от пренапрежение и спад на напрежението/; - Рутер - защитна стена - 2 бр./Устройствата са предназначени да следят входно-изходния трафик на центъра за данни и да не позволяват непланирани (неоторизани) връзки. Поставя се физически на границата между вътрешната ( локална ) мрежа и външната ( Интернет). Чрез описване на правила за допустими връзки не позволява на хакери от публичното пространство да правят връзки със защитените сървъри, представяйки се като администратори, потребители и т.н./; - Опорен комутатор – суич - 2 бр. /ще свързва сървърите и компютърните терминали с възможност за осигуряване на надеждна връзка/ - Оборудван комуникационен шкаф - 2 бр. /ще осигурят разполагането и монтирането на необходимата апаратура, предвидена да осигури функционалност на 2-та сървъра. Ще осигурят свързването, захранването, предаването на цифрови данни и осигуряването на нормално функциониране на всички останали подсистеми. Напълно оборудвани с необходимото пасивно оборудване за организиране на мрежа от 24 гигабайтови устройства (мрежови точки) и възможност за охлаждане/; - Стационарна компютърна система - 6 бр. /Компютърните системи са необходими за работата на специализираните компютърни приложения, свързани с разработване на иновацията. Компютрите ще бъдат свързани в единна мрежа със сървърите, за да мога да се обменят данни между създавания прототип и компютрите/; - Мултифункционално устройство - 3 бр. /за бързо и безпроблемно сканиране и запис на информация/. Посочените активи ще се закупят в рамките на проекта изключително за целите на разработката, тъй като към момента кандидата не разполага с такъв тип оборудване или налични свободни мощности, които да се използват. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Избор на изпълнители за закупуване на ДМА /месец 1-2/ Етап 2: Сключване на договор и доставка, инсталация и тестване на ДМА, подписване на приемо-предавателен протокол /месец 3/ 146 420.00 144 990.00
Придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде извършена чрез придобиване на: Уеб базирано приложение, осигуряващо идентификация, проектиране, разработка и експлоатация на производствени процеси ): В рамките на дейността ще бъде закупен специализиран софтуер, необходим за създаване на прототип на системата и тестване в релевантна среда - 1 бр. Уеб базирано приложение, осигуряващо идентификация, проектиране, разработка и експлоатация на производствени процеси. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Избор на изпълнители за закупуване на софтуера /месец 1-2/ Етап 2: Сключване на договор и доставка, инсталация и тестване на софтуера, подписване на приемо-предавателен протокол /месец 3-4/ 99 500.00 98 990.00
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез продължаване на заетостта на 6-мата експерти от страна на кандидата и наемане на 1 бр. експерт от страна на партньора): След осигуряване на всички необходими активи - софтуер и хардуер и достигане на финална концепция за системата, ще бъде създаден и тестван прототип на системата в близки до реалните условия. В рамките на дейността ще бъде осигурен екипът за реализация на разработката /ще бъде продължена заетостта на 6-мата експерти от страна на кандидата, както ще бъде ангажиран 1 бр. експерт от страна на партньора/. Стъпките са следните: 1. Създаване на прототип на иновативния бизнес процес /месец 4-14/ На базата на анализа и създадените информационни съвкупности за фази, етапи и отделни задачи от 1-вата дейност ще се изготви прототип на бизнес процес Изготвяне на диаграма на процеса Създаване на описание на процеса 2. Подготовка на контролни примери и тестване на прототипа в релевантна среда /месец 15-23/ Подготовка на контролни примери, базирани на реални данни, приложими за процеса при кандидата и при партньора Тестване на приложимостта на изготвения прототип на бизнес процес, анализ на несъответствията, осъществяване на промени, при необходимост. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Създаване на прототип /месец 4-14/ Етап 2: Тестване в релевантна среда /месец 15-23/ 313 140.00 287 689.11
Визуализация на проекта: Бизнес Софтуер Консулт АД ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията (ЕСФ); - общото лого за програмния период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта, кандидата и партньора ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - включим на уебсайта на двете организации кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; - поставим табела на видно място в двете организации; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, които се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва финансовата подкрепа по програмата. - текущо ще информираме медиите за напредъка на проекта и т.н. Информацията в Интернет ще съдържат: емблемата на ЕС; „Европейски съюз“; наименование на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на програмата, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. На закупеното оборудване ще се поставят стикери с изискуемата информация за финансиране по проекта. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/ Етап 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-23/ Дейността ще стартира веднага след подписване на договор за финансиране и определяне на екип по проекта, като мерките за визуализация ще се приложат незабавно. 600.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.