Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Всички

Описание

В рамките на настоящия проект ще бъде извършена рехабилитация и реконструкция на улици, тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Хаджидимово, община Хаджидимово, подобект – улица „Отец Паисий“ от О.Т. 306 до О.Т. 318, и от О.Т. 317 до О.Т. 271. В участъка от О.Т. 306 до О.Т. 318, и от О.Т. 317 до О.Т. 271 е предвидена реконструкция по цялата ширина на уличното платно. Предвидено е разваляне на асфалтовия пласт и премахване на основата, изкоп  за неподходящ материал до проектно ниво на трошен камък. Полагането на новата пътна конструкция ще включва следните пластове: основен пласт от трошен камък - 40 см и полагане на 2 пласта асфалтова смес. За долен пласт (биндер) - 6 см. и износващ пласт - 4 см. Предвижда се цялостна подмяна на уличните бордюри и тротоарната настилка, както и понижаване на тротоарите и бордюрите в зоната на кръстовищата с оглед да се осигури достъпна среда за движение на хора с увреждания, съгласно Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.
B проекта е предвидено повдигане капаците на 3 бр. ревизионни и 6 бр. дъждоприемни шахти за правилното отводняване. Също така е предвидена вертикална сигнализация и хоризонтална маркировка показани подробно в част "Организация и безопасност на движението", с цел осигуряване на безопасност при организация на движението.
След реализиране на проекта, новата инфраструктура ще допринесе за намаляване на шумовите нива, запрашеност и намаляване на въглеводородните емисии в атмосферата. Подобрените показатели на пътната настилка ще допринесе за намаляване на разходите на населението свързани с амортизации на превозни средства и машини.  Проектът е насочен и към стимулиране на местното развитие в селските райони.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Строително-монтажните работи (СМР): В рамките на настоящата дейност ще бъде избран изпълнител в съответствие със ЗОП и бъдат извършени строително-монтажни дейности, както следва „Рехабилитация и реконструкция на улици, тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Хаджидимово, община Хаджидимово, подобект – улица „Отец Паисий“ от О.Т. 306 до О.Т. 318 и от О.Т. 317 до О.Т. 271". В процеса на изпълнение на дейността е предвидено разваляне на асфалтовия пласт и премахване на основата, изкоп за неподходящ материал до проектно ниво на трошен камък и полагане на нова пътна конструкция. Полагането на новата пътна конструкция ще включва следните пластове: основен пласт от трошен камък - 40 см и полагане на 2 пласта асфалтова смес. За долен пласт (биндер) - 6 см. и износващ пласт - 4 см. Предвижда се цялостна подмяна на уличните бордюри и тротоарната настилка, както и понижаване на тротоарите и бордюрите в зоната на кръстовищата с оглед да се осигури достъпна среда за движение на хора с увреждания, съгласно Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. B проекта е предвидено повдигане капаците на 3 бр. ревизионни и 6 бр. дъждоприемни шахти за правилното отводняване. Също така е предвидена вертикална сигнализация и хоризонтална маркировка показани подробно в част "Организация и безопасност на движението", с цел осигуряване на безопасност при организация на движението. След реализиране на проекта, новата инфраструктура ще допринесе за намаляване на шумовите нива, запрашеност и намаляване на въглеводородните емисии в атмосферата. Подобрените показатели на пътната настилка ще допринесе за намаляване на разходите на населението свързани с амортизации на превозни средства и машини. По-добрата улична инфраструктура е предпоставка и повишаване на привлекателността на града по отношение не само на местните жители, но и на потенциалните туристи, които посещават община Хаджидимово. Добрата настилка спомага за стимулирането на велосипеден транспорт за работа, отдих и забавление. Чрез реализирането дейността ще се стимулирана местното развитие в селските райони, с оглед на факта, че реализирането му ще доведе и до благоустрояване на региона. 250 208.06 242 334.00
Строителен надзор: В рамките на настоящата дейност ще се осъществява строителен надзор, а именно: създаване на строителна документация и контролирането на строителните процеси, се нарича строителен надзор. Това е дейност, която се извършва през цялото време на строежа – от първата копка на строителната площадка до пускане му в експлоатация. По смисъла на чл. 168 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/, лицето упражняващо строителен надзор носи отговорност за: законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годността на строежа за въвеждане в експлоатация; оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; оценката за енергийна ефективност. Действията на строителния надзор са законово и нормативно регламентирани и се упражняват в следния задължителен обхват: - законосъобразно започване на строежа; - изпълнение на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл.169, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; -контрол на качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с със съществените изисквания; - контрол за правилното изпълнение на строително-монтажните работи; - спазване на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството и действащото законодателство; - изготвяне и окомплектоване на нужната документация за въвеждането на готовия строеж в експлоатация; - съставяне на окончателен доклад във връзка с издаване Удостоверение за въвеждане в експлоатация. 9 700.00 6 180.00
Консултантски услуги за подготовка, управление и отчитане на проект: В рамките на дейността е разработено настоящото проектно предложение и в случай на одобрението му, избраният изпълнител ще реализира дейностите по управление и отчитане на проекта. В рамките на дейността по отношение на разработването на проектното предложение е направена Оценка на допустимостта за кандидатстване и за финансовия размер на инвестицията; Разработване на Анализ разходи - ползи, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; - Разработване на формуляр за кандидатстване за безвъзмездна помощ, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; - Подготовка и попълване на декларациите и другите документи за кандидатстване, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; Цялостно окомплектоване на приложимите документи за кандидатстване; Входиране Формуляра чрез ИСУН и на всички изискуеми документи, съгласно установения срок и изискванията на процедура чрез подбор № BG06RDNP001-19.467 МИГ – Гоце Делчев – Гърмен – Хаджидимово, Мярка 6-7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“. По време на консултантски услуги по управление и отчитане на проекта следва да се извърши следното: - Съдействие на бенефициента при подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договор към и ДФЗ/МИГ – Гоце Делчев- Гърмен-Хаджидимово; - Разработване и подготовка на документи във връзка с изпълнението на проекта, включително: Документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от ДФЗ/МИГ – Гоце Делчев- Гърмен-Хаджидимово; - Подготовка и окомплектоване на необходимите документи за сключване на Анекс към Административен договор (ако е приложимо); - Съдействие на бенефициента при отчитане на проекта пред ДФЗ на всеки етап от неговото реализиране; - Участие и контрол при подготовката и комплектоването на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително изготвяне на заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от ДФЗ относно подаване на заявки за плащане и контрол и координиране комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане; - Проследяване спазването на сроковете за изпълнение на проекта. Дейността е основополагаща за успешното реализиране на проекта. 12 400.00 12 400.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.