Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 382 дървета
English

Програма: Региони в растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда:
-цялостно обновяване на образователната институция, съгласно констатациите и предписанията в техническия паспорт и докладите към него и предписаните ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност.
-ремонт на класни стаи,  учебни кабинети и лаборатории, съобразен със спецификата на учебното заведение 
-проучване и проектиране промяна предназначението на третия етаж от източно крило на учебната сграда за обособяване на ученическо общежитие до 60 лица (обучаващи се в ПГВМ-Ловеч), чрез реконструкцията на съществуващи класни стаи в спални помещения, санитарно-хигиенни помещения и обслужващи зони, като част от цялостното обновяване на образователната институция.
-ремонт и преустройство на котелно помещение;
-ремонт на кухненски блок и столова (ученическото столово хранене е организирано с персонал на училището); 
-ремонт на физкултурния салон и прилежащите към него съблекални;
- доставка обзавеждане на общежитие и оборудване на кухненски блок;
- рехабилитация на дворно пространство.
Конкретните мерки по цялостна модернизация на ПГВМ ще станат ясни след изготвянето на инвестиционния проект и подробните КС  и КСС. Предвид голямата площ на терена на училището-8899кв.м. и наличието на сгради, допълващо застрояване - гаражи, стари складове и обори, цялостно обновяване се предвижда само върху сгради, в които се предлагат единствено образователни услуги - учебната сграда, физкултурния салон и част от двора върху която са разположени спортни игрища. Поради това не са предмет на проектното предложение сградите:
- гаражи и работилници към тях, които са в добро състояние и 
- складове и обори- с отпаднала необходимост, не се ползват от години, компрометирани са и не подлежат на възстановяване. ПГВМ Ловеч разполага с учебно опитно стопанство, в близост до града, с площ от 150 дка. В него са изградени ферма, клиника и аптека, с които се обезпечава практическата подготовка на обучаващите се.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Община Ловеч има готовност, в най-кратък срок след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ, да сформира екип от експерти в областта на разписаните проектни дейности. На първата организирана екипна среща, ще бъдат разпределени задълженията и отговорностите на всеки член от екипа, ще се подготви първичната документация за вменяване на задълженията им, като същата ще бъде предоставена на УО на ОПРР чрез ИСУН, съгласно Указания за изпълнение на договори за БФП от УО на ОПРР и инструкции за електронно отчитане на проекти в ИСУН 2020. В процеса на изпълнение на проекта ще се спазват изготвени детайлни правила и вътрешни процедури за управление на проекта, вътрешен мониторинг и оценка на напредъка съгласно изисквания на оперативната програма, СФУК и Процедурен наръчник на Община Ловеч, обхващащ процеси, одитни пътеки и процедури, чрез които се осъществява финансово управление и контрол на дейностите, изпълнявани от общинската администрация при изпълнение на договори за БФП. За нуждите на проекта, Община Ловеч планира да осигури проектен офис, в който ще се провеждат срещите на екип за управление на проекта и изпълнителите по договорите, необходимата техника за работа и ще бъде обособен архив за съхранение на проектното досие и цялата документация по изпълнение на проекта. Гореописаните дейности при стартиране на проекта са от изключителна важност за успешната му реализация. Спазването на плана и графика за изпълнение на дейностите, разпределението на задачите и отговорностите между членовете на екипа, в зависимост от техните компетенции и позиции, въведените вътрешни процедури за управление и мониторинг в общинската администрация ще допринесат за качественото изпълнение на основните дейности в проектния цикъл. Екипът за организация и управление на проекта ще работи в тясна връзка и непрекъсната комуникация с всички експерти от общинската администрация в т.ч.: отдел "Разход на средства и контрол" - по подготовката и провеждането на обществените поръчки, Дирекция "Устройство на територията" - по одобряване на инвестиционния проект, издаване на разрешение за строеж, проблеми по време на изпълнение на СМР и въвеждането на строежа в експлоатация, както и с отдел "Счетоводен" по отношение на целесъобразното и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта и осчетоводяване на направените разходи, съгласно изискванията на българските счетоводни стандарти и изискванията на УО на ОПРР. 21 252.00 18 801.77
Изработване на работен инвестиционен проект „Ремонт, преустройство и обзавеждане на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Димитър Димов", гр. Ловеч” : Работният инвестиционен проект за ремонт, преустройство и обзавеждане на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Димитър Димов", гр. Ловеч”, ще бъде изработен в съотвествие с заданието за проектиране, техническата спецификация за възлагане на проектирането и отговарящ в пълна степен на изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Закона за устройство на територията, всички изисквания на действащите и приложими нормативни актове, както и с Насоките за кандидатстване по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ”Подкрепа за професионалните училища в Република България” по Приоритетна ос 3: „Регионална образователна инфраструктура“ на ОПРР 2014-2020 г. Изпълнителят на проектирането следва да изготви работен проект по всички необходими проектни части, в съответствие със спецификата на обекта. Работният инвестиционен проект ще съдържа частите: „Архитектурна“, „Конструктивна“, „Инженерна геология и хидрогеология“, „План за безопасност и здраве“/ПБЗ/, „ВиК“, „Електрическа“, „ОВК“, "Енергийна ефективност", „Пожарна безопасност“, „Сметна документация“ и „План за управление на строителните отпадъци“/ПУСО/. 13 000.00 15 360.00
Одобряване на работен инвестиционен проект „Ремонт, преустройство и обзавеждане на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Димитър Димов", гр. Ловеч” от ОЕСУТ при Община Ловеч: Съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ оценката за съответствие се извършва с приемане от експертен съвет на одобряващата администрация - Община Ловеч. Изискванията на ОЕСУТ при Община Ловеч са заедно с пълния комплект проектни части на инвестиционния проект да се представят положително становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението, договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, съгласуване с РИОСВ гр.Плевен, КАТ Ловеч, оценката за съответствие по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ. След одобряването на инвестиционния проект с Решение на ОЕСУТ- Община Ловеч, ще бъде издадено разрешение за строеж от главния архитект на общината. 1 000.00 0.00
Подготовка на документации за обществени поръчки и обявяване на процедурите : Община Ловеч ще разработи пълен комплект документи за избор на изпълнител на обществени поръчка за следните дейности: 1. Извършване на строителни и монтажни работи по проект "Ремонт, преустройство и обзавеждане на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Димитър Димов", гр. Ловеч", съгласно одобрени инвестиционни проекти и влезли в сила разрешения за строеж. Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. 2. Осъществяване на строителен надзор с инвеститорски функции по проект "Ремонт, преустройство и обзавеждане на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Димитър Димов", гр. Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. 3. Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнението на СМР по проект "Ремонт, преустройство и обзавеждане на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Димитър Димов", гр. Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе процедура на договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.3, буква в,) във връзка с чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП. 4. Изработване на материали за разпространение на информацията и публичност по проект "Ремонт, преустройство и обзавеждане на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Димитър Димов", гр. Ловеч". Процедурата ще бъде "публично състезание" на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП и ще се проведе по реда на глава Двадесет и пета от ЗОП. 5. Доставка на обзавеждане за ученическо общежитие и оборудване на кухненски блок по проект "Ремонт, преустройство и обзавеждане на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Димитър Димов", гр. Ловеч". Процедурата ще бъде "публично състезание" на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП и ще се проведе по реда на глава Двадесет и пета от ЗОП. 6. Извършване на независим финансов одит по проект "Ремонт, преустройство и обзавеждане на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Димитър Димов", гр. Ловеч". Обществената поръчка ще бъде "събиране на оферти с обява" съгласно чл.20, ал.3 от ЗОП. Обществената поръчка ще се проведе по реда на глава Двадесет и шест от ЗОП. Ръководителят на екипа и координаторът на проекта ще подготвят по образец от Процедурния наръчник на общината задания за възлагане и техническите спецификации. В зависимост от вида на процедурата, която ще бъде приложена за избор на изпълнител за всяка дейност, служители от отдел "Разход на средства и контрол" съвместно с ръководителя и координатора на проекта ще изготвят решения за обществена поръчка, обявления, указания за подготовка на офертите и документации, които съдържат: образци на документи и указания за подготовката им, методика за определяне на комплексната оценка на офертата (когато е приложимо) и проект на договор. При подготовката на документациите за обществени поръчки ще се спазват стриктно изискванията на Закона за обществените поръчки, Правилника за неговото прилагане, както и приложимите указания на Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., вкл. Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по изпълнение на проекти, финансирани със средства на ЕС за 2014-2020г. 0.00 0.00
Провеждане на процедури по ЗОП и сключване на договори с изпълнители: Позиция 1 и 2: Обществените поръчки ще бъдат възложени чрез провеждането на открита процедура на основание на чл.73, ал.1 и във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки. Срокът за подаване на оферти ще бъде определен в съответсвие с чл.74, ал.1 от ЗОП. След изтичане на срока за подаване на оферти, на основание чл.103, ал.1 ЗОП и във връзка с чл.51 ППЗОП, Възложителят ще назначи комисия за разглеждане и оценка на офертите, която ще се състои от нечетен брой членове. В определения в заповедта срок за приключване на работата на комисията, членовете й ще разгледат и оценят подадените оферти. Комисията ще класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от Възложителя условия. Действията на комисията ще се протоколират, като резултатите от работата й ще бъдат отразени в доклад, който се подписва от всички членове на комисията и се предава на Възложителя заедно с цялата документация. В 10 дневен срок от получаването му, възложителят ще го утвърди или ще го върне на комисията с писмени указания в случаите по чл.106, ал.3 ЗОП. В 10 дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Решението подлежи на обжалване по реда на чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП. При спазване на срока по чл.112, ал.6 ЗОП, Възложителят ще сключи договор, който съответства на проекта на договор, допълнен с всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител. В 30 дневен срок от сключването му ще бъде изпратено за публикуване обявление за възлагане на поръчка. Позиция 3: Процедурата ще бъде възложена по реда на раздел Х от Правилника за прилагане на ЗОП - Условия и ред за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.3, буква в) във връзка с чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП. Позиция 4 и 5: Процедурата ще бъде публично състезание на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП и ще се проведе по реда на глава Двадесет и пет от ЗОП. Възложителят ще публикува обявление за обществената поръчка, в което ще е определен срокът за получаване на офертите. За участие в процедурата заинтересованите лица ще подават оферти. Възложителят ще назначава комисия за разглеждане и оценка на офертите, която ще се състои от нечетен брой членове. Тя ще състави протокол за извършване на подбора, разглеждането, оценката и класирането на офертите и ще го предостави на Възложителя за утвърждаване.В 10-дневен срок от утвърждаване му възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.Решенията за определяне на изпълнител се изпращат едновременно на участниците и се публикуват в профила на купувача. Позиция 6: Обществената поръчка ще бъде възложена по реда на глава Двадесет и шест на ЗОП - Събиране на оферти с обява. Възложителят ще публикува на профила на купувача обява за събиране на оферти, изготвена по образец, технически спецификации и всяка друга информация, свързана с изпълнението на поръчката, когато е приложимо. Срокът за подаване на оферти ще бъде определен в съответсвие с чл.188, ал.1 от ЗОП. Възложителят ще удължи този срок с минимум 3 дни, ако в първоначално определения са получени по-малко от 3 оферти. След това независимо от броя на получените оферти, Възложителят ще ги разгледа и оцени. Със заповед ще се определи комисия от нечетен брой лица, които да разгледат и оценят получените оферти. Тя ще състави протокол за разглеждането и оценката на офертите и за класирането на участниците. Протоколът се утвърждава от Възложителя. Ще се сключи договор, който съответства на проекта на договор, приложен в документацията, допълнен с всички предложения от офертата на участника, въз основа на който последният е определен за изпълнител. 0.00 0.00
Изпълнение на строително-монтажните работи: Към момента на кандидатстване няма изготвен и одобрен инв.проект. Подготвя се документация за обявяване на открита процедура за избор на изпълнител за проектирането. Индикативна дата на обявяване 15.10.2016г.Заложеният в техническата спецификация за възлагане на обществени поръчки-Приложение Д3 от Процедурния наръчник на Общината, срок за изпълнение на поръчката е 50 календарни дни. В заданието за проектиране,като част от техническата спецификация са предвидени дейности,съгласно Техническия паспорт;Доклади за резултатите от обследването за установяване на техническите характеристики,свързани с удовлетворяване на изискванията по чл.169,ал.1, т.1–5 и ал.3 от ЗУТ в съответствие с изискванията, определени в глава трета на Наредба №5/28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите, доклад за резултатите от обследването-констатации и препоръка и Доклада от обследването за енергийна ефективност на сграда в експлоатация, изготвени по реда на чл.48 от ЗЕЕ и предписани ЕСМ. Предмет на договора за строителство ще бъдат реалните строително и монтажни работи, предвидени в одобрения по реда на ЗУТ инвестиционен проект по вид, обем и стойност, съгласно приложените КС по отделните части и общата КС и КСС. Индикативните СМР са:Топлоизолация на стени, покривно пространство и подове;Подмяна на съществуваща дървена дограма с РVС–стъклопакет;Цялостна реконструкция на ВиК мрежа;Реконструкция на котелното помещение за привеждане в съответствие с нормите за пожарна безопасност; Подмяна на тръбна мрежа и радиатори;Саниране на физкултурния салон и съблекалните към него;Ремонт на мазилки, шпакловки по стени и тавани, боядисване с латекс, ремонт на подове, подмяна на вътрешни врати;Основен ремонт на столова и кухня;Ремонт и оборудване на санитарни помещения;Преустройство на третия етаж в източното крило в общежитие;Доставка и монтаж на евакуационно осветление, противопож. кранове, пожаротехнич. средства и мълниезащитна уредба;Рехабилитация на спортни игрища в двора;Цялостна подмяна вътрешна ел. инсталация;Доставка и монтаж на енергоспестяващи осветителни тела вътре и на двора;Осигуряване на достъпна архитектурна среда. По сгради дейностите са: Сграда 43952.506.373.1-училищна, 4ет.ЗП1133кв.м.:Топлоизолация стени, покрив,под;Подмяна дограма с РVС-стъклопакет,без фасадите от север и запад;Цялостна реконстр. ВиК и ел. мрежа;Подмянатръбна мрежа и радиатори;Ремонт мазилки, шпакловки стени и тавани,боядисване латекс,ремонт подове,подмяна вътрешни врати;Основен ремонт столова и кухня;Ремонт и оборудване на санитарни помещения;Преустройство на 3 ет. източното крило в общежитие;Доставка и монтаж на евакуац.осветление,противопож. кранове, пожаротехнич. средства и мълниезащитна уредба;Доставка, монтаж енергоспестяващо осветление;Осигуряване на достъпна арх.среда;обзавеждане и оборудване уч.общежитие и стол. Сграда№2-физкултурен салон на 1ет. ЗП 514кв.м.–цялостен ремонт салон и съблекалните:Топлоизолация стени,покрив, под;Подмяна дограма с РVС, поставяне на предпазни мрежи;Цялостна реконструкция на ВиК и ел. инсталации, оборудване на санитарни помещения;Подмяна на тръбна мрежа и радиатори;Ремонт мазилки, шпакловки стени, тавани,боядисване с латекс,ремонт на под,подмяна на вътрешни врати; монтаж на евакуац. осветление, противопож. кранове, пожаротехн. средства и мълниезащитна уредба; Осигуряване на достъпна арх.среда. Сграда №3-обслужваща 1ет.ЗП62кв.м.-Реконструкция котелното съгл. нормите за пожарна безопасност; Топлоизолация стени и покрив;Подмяна дограма с РVС-стъклопакет; реконструк. ВиК мрежа и ел. инсталация. Сгради №4-1ет. ЗП 179кв.м. и №7-1ет. ЗП 227кв.м–спомагателни и обслужващи, са в добро състояние и не са предмет на проекта.Не са пряко свързани с уч.процес.Сгради №5-склад (бивш обор) ЗП 383кв.м. и №8–бивш ветер. кабинет ЗП 44кв.м. са в лошо състояние, не се ползват.Ще бъдат освидетелствани по реда на чл.196, ал.1 от ЗУТ като опасни за здравето и живота, негодни за използване, застрашени от самосрутване.Ррехабилитация спортни игрища в двора. 983 350.00 1 096 801.68
Осъществяване на строителен надзор: Избраният консултант за осъществяване на строителен надзор при извършване на строително-монтажните работи ще изпълнява дейности за гарантиране на: - законосъобразното започване на предвидените работи; - пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените проекти; - контрол по спазването на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството; - опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; - контрол върху качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - правилно изпълнение на строително-монтажни работи; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Освен гореизброеното, консултантът ще изпълнява и функции на инвеститорски контрол, като следи за количественото изпълнение на строителните работи и задължително подписва всички актове Образец № 19. 12 000.00 9 648.00
Осъществяване на авторски надзор: В съответствие с условията на сключените договори и при спазване на приложимата нормативна база, изпълнителят ще осъществява контрол върху точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с изработения от него проект. Предписанията на проектантите ще бъдат вписвани в заповедната книга за строежа и ще бъдат задължителни за всички участници в строителните работи. След приключване на строителните работи проектантите ще заверят съответната екзекутивна документация. 7 000.00 8 400.00
Доставка на обзавеждане за ученическо общежитие и оборудване на кухненски блок: Доставка на обзавеждане за ученическото общежитие и оборудване на кухненския блок в ПГВМ Ловеч ще се възложи въз основа на техническата спецификация, приложена към настоящето проектно предложение. Индикативното обзавеждане на ученическото общежитие за 60 деца е съобразено с изискванията на Наредба №РД-02-20-3/21.12.2015г. за проектиране, изпълнение и поддържане на сгради за обществено обслужване в областта на образованието и науката, здравеопазването, културата и изкуствата и Наредба №5/04.03.1996г. за хигиенните изисквания към устройството, обзавеждането и експлоатацията на общежития. Предвидено е минимално изискуемото обзавеждане: единично легло с матрак, 2 комплекта спално бельо, по една възглавница и олекотена завивка, нощно шкафче, единично гардеробче, работен стол и маса. Предвидените количества са обосновани от проектния капацитет на общежитието - 60 деца. Единичните цени са формирани в резултат на запитване до водещи фирми - производителки и справки в сайтове за онлайн търговия и сключени от Община Ловеч договори с изпълнители със сходен предмет на доставки. В проектното предложение е предвидено закупуване на професионално оборудване за кухненски блок: - Електрически конвектомат - 1 бр.; -Тестомесачка - 1 бр.; - Скара за печене - 1 бр. - Съдомиялна -1 бр.; - Хладилник вертикален -1 бр. - Фризер - ракла - 2 бр. - Електрическа фурна за закуски - 1 бр. - Зеленчукорезачка в комплек с пет диска - 1 бр. - Аспиратор - неръждаем - 1 бр. Единичните цени са формирани в резултат на запитване до водещи фирми в областта на производството на професионално кухненско оборудване за обществено хранене и сключени от Община Ловеч договори с изпълнители със сходен предмет на доставки. Оборудването е необходимо за функционирането на ремонтирания кухненски блок, с което ще се осигури ежедневното хранене на учениците в редовна форма на обучение и на тези, пребиваващи в общежитието. Ученическото хранене ще бъде подсигурено с персонал на училището. 41 290.00 38 773.20
Осигуряване на информация и публичност по проекта: За да се популяризират дейностите по проекта, постигнатите резултати и полученото финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., ще бъдат приложени разнообразни средства за осигуряване на информация и публичност. Екипът за организация и управление на проекта ще извърши следното: 1). Публикации за проекта в медиите - След подписване на договора за безвъзмездна помощ, екипът по проекта ще подготви и публикува в 1 регионален вестник информационен материал, съдържащ данни за проекта, за финансирането от ЕС, както и очакваните резултати и ползи за целевите групи. Периодично в процеса на реализация на проекта на интернет страницата на Общината ще бъдат публикувани съобщения за напредъка по проекта, посредством които местната общност ще бъде постоянно информирана за хода на изпълнение, постигнатите междинни резултати, както и предстоящите интервенции. При успешното завършване на всички дейности ще бъде публикувано съобщение в регионален вестник, представящо обобщени резултати от изпълнението на проекта, както и снимков материал от рехабилитирания обект. 2). Начална и финална пресконференция - Екипът по проекта ще организира и проведе две пресконференции (първата след подписването на договора за БФП, втората – след приключването на основните дейности по проекта), на които местните и регионалните медии и местната общественост ще бъдат запознати с проекта и неговия принос за осигуряване на висококачествена образователна среда. В Община Ловеч и на входа на ПГВМ-Ловеч ще бъдат поставени по 1 плакат, формат А3, в които се споменава финансовата подкрепа на ЕС. 3)Официални церемонии - При стартирането на проекта ще се организира церемонията "първа копка", а след завършването на строителните дейности и въвеждане на обектите в експлоатация ще са извърши официалното му откриване. Официалната церемония по откриване на рехабилитирания обект, под формата на „Киноложка изложба“. 4) Община Ловеч ще възложи по реда на ЗОП доставката на рекламни материали за осигуряване на визуализация и публичност по проекта, както следва: - Билборд (временен) с размери 4 х 3 м., двустранен-1 бр.; -Постоянна обяснителна табела (след отстраняване на билборда и приключване на СМР), с размер 1х2м.-1бр.; -Информационна табела 50х70см.-1бр. -Банер с логото на оперативната програма, наименование на проекта, период на изпълнение - 1 брой. -Информационна листовка, формат 1/2 А4, 80 гр./м2, двустранен печат, хром гланц - 100 броя; -Брандирана, увеличителна лупа в PVC кутия, размер Ф 60мм.-150бр.; -Брандирана четка за почистване на компютър с размер 6х4см.-150бр.; -Брандиран ключодържател с фенерче с LED осветление-150бр. Община Ловеч ще уведоми УО на ОПРР за дизайна и мястото на поставяне на табелите, билборда и рекламните материали. Изработването на всички рекламни материали, публикациите и провеждането на официалните церемонии ще бъдат съобразени с изискванията на УО на ОПРР - Приложение З "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.". 3 600.00 4 173.00
Въвеждане на обекта в експлоатация и получаване на удостоверение за въвеждане на строежа в експлоатация: За получаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация ще бъде изготвена екзекутивна документация, при необходимост, констативни актове по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа с приложения, ако е необходимо, издадени удостоверения по чл.54а, ал.2 и 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър, проведени съгласувателни процедури с експлоатационни дружества и други организации, подготвени окончателни доклади от строителния надзор. Окончателният доклад ще се внесе при Главния архитект на Община Ловеч за одобряване, след което ще бъде издадено удостоверение за въвеждане на строежа в експлоатация. 2 000.00 1 500.00
Извършване на независим финансов одит: В резултат от провеждане на приложимата процедура за възлагане на обществена поръчка, ще бъде избран регистриран експерт-счетоводител/фирма за одит, с който/която ще бъде сключен договор за извършване на независим финансов одит на проекта. Основни критерии за подбор и избор на одитор ще бъдат опитът при одитиране на проекти, изпълнявани с външно финансиране, наличието на квалифициран персонал, както и предлаганата цена за извършване на услугата. 2 700.00 2 520.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.