"Ол Ченълс Комюникейшън" ЕООД стартира като PR агенция преди 17 години. От 2008 г. компанията агресивно разширява
портфолиото си и днес включва 4 от най-динамично развиващите се агенции на пазара – All Channels | PR, All Channels | Activation, All Channels | Advertising и All Channels | Interaction. Групата е носител на над 30 международни и 50 национални отличия в областта на PR, реклама, дигитални комуникации, бизнес развитие и управление на ЧР.
Ол ченълс комюникейшън (Сектор M Професионални дейности и научни изследвания ) в качеството си на „Работодател“ и с помощта на ОП РЧР BG05M9OP001-1.057 предвижда изпълнението на дейности по предоставяне на „специфични обучения“ (Брейнсторминг техники и стимулиране на креативността. Психология на цветовете в маркетинга.) за конкретен работен процес.
Една от основните ни цели е да подпомага амбициозните хора чрез инвестиране в тяхното практическо образование и предаставяне
на реален шанс за кариерно развитие. Програмата ни включва специално разработена обучителна програма в областта на
маркетинг комуникациите, която има за цел да повишава квалификацията на членовете на екипа, да получат практически знания в
областта на комуникациите.
Предвидени са дейности, чрез които да се осигурява връзката между необходимата квалификация/умения и изискванията на пазара на труда, респ. предпоставки за постигане на конкурентна икономика, основаваща се на знанието и развитието.
1. Включване на лица от Целевите групи в специфични обучения за конкретен работен процес.
Очакваните резултати:
1. Участници, придобили квалификация при напускане на операцията- 43 лица
Косвени:
1. Повишаване на адекватността на уменията на представителите на целевите групи, спрямо нуждите на бизнеса, последствие продължителна заетост и/или нови и по-качествени работни места.
2. Подкрепа за процесите на учене през целия живот, (изкл. важно за повишаване на качествата и уменията на работната сила).
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
ВКЛЮЧВАНЕ НА ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ В СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧЕНИЯ ЗА КОНКРЕТЕН РАБОТЕН ПРОЦЕС: Основен проблем обуславящ неактивността на населението е липсата на работни места, подходящи за образователното и квалификационното равнище на лицата. Това предпоставя и стипмулира работодателите да развиват професионални умения на заетите лица чрез специфични обучения.
Секторът, в който се развива Кандидатът е от приоритетните. Предвиденото специфично обучение съответства на установените нужди на работодателя и спецификата на конкретният работен процес и е с насоченост към бъдещата и настояща упражнявана професия.
Дейността цели повишаване на професионалните умения на 43 лица от ЦГ, чрез успешно завършено "Специфично обучение" (Брейнсторминг техники и стимулиране на креативността. Психология на цветовете в маркетинга.) и получаване на Уверение/Удостоверение за придобити професионални умения. Предвиденото по проекта специализирано обучение е съобразено както с личните възможности на включените в целевата група лица, така и с потребностите на работодателя от квалифицирана работна сила, извършваща по-ефективно изпълнение на служебните си задължения.
Специфичното обучение има пряка връзка със служебните задължения на включените в целевата група 43 лица на длъжност:
Графичен дизайнер 21663008
Експерт, маркетинг 24316002
Експерт, реклама 24316003
Организатор, конференции и събития 33323001
Организатор, реклама 33393018
Служител, рекламна агенция 44193001
Специалист, маркетинг и реклама 33393005
Специалист, мултимедия 25136010
Специалист, предпечатна подготовка 21666004
Сценарист 26416007
Управител, бизнес услуги-12196002
Маркетинг мениджър/Директор маркетинг-12216004
Мениджър, ключови клиенти-24215025
Ръководител, направление-12195005
Експерт, връзки с обществеността-24326001
Всяка една длъжност задължително трябва да премине това обучение, за да могат да осъществяват своята обичайна трудова дейност качествено и в срок и надграждат професионалните си умения за осигуряване на по-добра и качествена заетост. Креативността при кандидатът е водещо и техниките за стимулиране са довели до забележителните резултати до момента.
Предвиденото обучение отговаря на следните условия:
подготовката е пряко приложима към настоящата длъжност на работника;
осигурява квалификация, която в ограничена степен може да се използва в други предприятия. Тези умения са запазена марка на Ол ченълс, те могат частично да се приложат в други компании (което е проблем за "краденето" на кадри), но за да е пълноценно трябва да са преминали и доста други обучения, които не са част на настоящето проектно предложение (част от тях са описани в т. 11). Преминаването на това обучение развива умения у лицата, които успяват да приложат в професионалната си умения и ги изгражда като високи професионалисти. (пример е кариерното развитие на част от лицата на високи и ключови позиции в други компании използвайки уменията си (ПР на Кауфланд, ОББ, Инфинити, Политикс инвейшън - Австрия и редица други). Различни фази и подходи при креативна криза или при разработване на креактивна стратегия. Ескалатор на идеи. Подходи при различните клиенти и предразполагане за достигане на идея до различните типове възприатие.
Умения за разпознаване и представяне на типове мислене “(Логично, Асоциативно, Латерално)
Прилагане на - N.B. KISS принцип
Прилагане на различни теории: Консервативна - 5 етапна;Модерна-5 фази;Проблем-решение-3 фази;Други теории за фазите на мисловния процес:
Улавяне и насочване на Creative spirit
Техники за стимулиране на креативостта(brainstorming)-Разрешаване на проблем;Асоциативен; Мини(Instant);Самостоятелна атака(Преспиване);Сляпа атака:
Методът “Утопия” - Техника на взривяването/убийството:
Методът “Анкета” - Техника на думата:
•Метод на въпросите:
Техника за “За” и “Против”
Техника на противопоставянето:
Техника на скритото
Продължава в модул "Начин на изпълнение".
137 600.00
137 600.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN