Идентификация

Номер от ИСУН BGJUSTICE -2.001-0002-C05
Наименование на проекта „Повишаване на професионализма в съдебната система“
Бенефициент 181092349 Съдийската колегия на Висшия съдебен съвет, изпълняваща функциите на Висш съдебен съвет
Източник на финансиране НФМ ==> Правосъдие
Дата на сключване на договора/заповедта 24.02.2020
Дата на стартиране 24.02.2020
Дата на приключване 30.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът ще допринесе за изпълнение на целите на Актуализираната стратегия за продължаване на реформата в съдебната система, като е създаден въз основа на установените потребности в българската съдебна система, свързани с подобряването на специфичните процедури и правила за кариерно развитие, назначаване и подбор на магистрати и по-доброто управление и администриране на съдебната система. По време на взаимни посещения ще бъдат проучени практиките на норвежката съдебна система, с цел идентифициране на практики и процедури, силни и слаби страни, и определяне на механизми за адаптиране на добрите практики в българската съдебна система. 
Проектът ще допринесе за повишаването на ефективността на съдебната система чрез подобряване на процедурите за назначаване, подбор и кариерно развитие на магистратите, укрепване на капацитета на членовете на българската съдебна система във връзка със спазването и прилагането на разпоредбите на Европейската конвенция за правата на човека. Същевременно, проектът ще предложи мерки за популяризиране на подходите на възстановително правосъдие и прилагането им в българския контекст.
Проектът включва следните дейности:
• Действия, разработени с цел подобряване на българската съдебна система чрез въвеждане на процедури с ясни правила за назначаване и подбор на магистрати, както и ясни правила за професионално развитие на магистратите въз основа на професионални и лични качества;
• Увеличаване на капацитета по изпълнението на Европейската конвенция за правата на човека чрез командироване на съдии в Европейския съд по правата на човека;
• Подобряване на изпълнението на възстановителното правосъдие чрез изграждане на капацитет/знания и проучване на механизмите на възстановителното правосъдие, прилагани в съдебните системи на Кралство Норвегия.
• Дейности по информация и публичност.
Дейности
  • Дейност: Мерки за осигуряване на по-добро функциониране на българската съдебна система във връзка с процедурите за назначаване, подбор и кариерно развитие на магистратите.: Продължаването на ефективната и ефикасна реформа в съдебната система е пряко свързано с развитието на потенциала на човешкия ресурс на съдебната власт и гарантиране на висока мотивация, компетентност и социална отговорност на съдиите, прокурорите и следователите. Основна задача за постигане на тази цел е осигуряването на прозрачни и ефективни процедури за назначаване, подбор и кариерно развитие на магистратите при провеждане на конкурси за младши магистрати, конкурси за първоначално назначаване в органите на съдебната власт, конкурси за повишаване в длъжност и за преместване на магистрати в органите на съдебната власт, процедура за избор на административни ръководители на органите на съдебната власт (съгласно ЗСВ). Ще бъде осъществено работно посещение в Норвегия за представители на българската съдебната система. По време на работното посещение ще бъдат обсъдени добрите практики и подходи в различни страни-членки на ЕС и ЕИП, които ще бъдат използвани при изготвяне на сравнителен анализ на законодателството в тази сфера и практическото използване на законовите възможности. Анализът от своя страна ще идентифицира евентуални празнини в съществуващата нормативна уредба в България и при необходимост ще създаде рамката на предложения за изменения в процедурите и правилата. Планира се и подготвителна работа от страна на 2 експерти от Норвегия/ЕИП. Същата ще се състои от 5-дневно посещение в България и 5-дневна дистанционна работа с цел определяне, съвместно с българските експерти по Дейност 1, на конкретния мандат и обхвата на заданието на чуждестранните експерти. Предвижда се сформиране на работна група, състояща се от представители на ВСС, Министерството на правосъдието, български магистрати и други експерти и заинтересовани страни, имащи отношение към изпълнението на дейността, както и екипа за управление на проекта, юриста на проекта и ще бъдат ангажирани и 2 преводачи. Целта на работната група е обсъждане на изготвените проучвания, систематизиране и обобщаване на работата на норвежките експерти и българските магистрати, и финализиране на първоначалния проект на анализа и очертаване на предложенията за усъвършенстване на законодателството/организационни изменения. Основната дейност на работната група се предвижда да е с продължителност от 8 месеца, предвид спецификата и големия обем информация и документи, които следва да се изследват, проучат и анализират, с цел да се извлече най-добрият опит. В рамките на 5 заседания на работната група ще бъдат дискутирани - резултатите от работното (първи ден), анализ на европейска практика (втори ден), анализ на национално законодателство и вътрешни документи, свързани с процедурите за назначаване, подбор и кариерно развитие на магистратите (трети ден), обобщаване на материалите (четвърти ден) и финализиране на първоначален вариант на анализа и предложенията за усъвършенстване на законодателството и/или организационни изменения (пети ден). Като резултат от дейността на работната група, ще бъде изготвен първоначален вариант на Анализ на процедурите за назначаване, подбор и кариерно развитие на магистратите с проект на предложения за усъвършенстване на законодателството и/или организационни изменения. За реализацията на дейността ще бъде извършена детайлен анализ и оценка на българската нормативна рамка, поднормативни актове и практика във връзка с провеждането на процедурите за назначаване, подбор и кариерно развитие на магистратите. Анализът ще включва емпирични данни, сравнително-правно-проучване на норвежки нормативни и правни способи, свързани с мерки за осигуряване на по-добро функциониране на българската съдебна система във връзка с процедурите за назначаване, подбор и кариерно развитие на магистратите. Ще бъде проучена и изследвана практиката в различни страни-членки на ЕС и ЕИП относно процедурите за назначаване, подбор и кариерно развитие на магистратите. ................................... Следва във прикачен файл Допълнение към Формуляра за кандидатстване, Договорена стойност: 505 470.01 , Отчетена стойност: 323 347.72
  • Дейност: Укрепване на капацитета на българските магистрати и съдебни служители в прилагането на Европейската конвенция за правата на човека: Реализирането на тази дейност от проекта има за основна цел укрепване на капацитета на членовете на българската съдебна система във връзка със спазването и прилагането на разпоредбите на ЕКПЧ. За укрепване на компетентността на българските съдии, проектът предвижда изпращане на български магистрати и/или съдебни служители в ЕСПЧ и в Отдела за изпълнение на съдебни решения на Съвета на Европа (СЕ). Дейността по командироване на български съдии в ЕСПЧ стартира успешно още в предишния програмен период, когато 9 български съдии бяха командировани в ЕСПЧ, в рамките на предефиниран проект 2 „Подкрепа за ВСС, свързана с изграждането на капацитет и подобряване на ефективността на съдебната система“, по Програма BG 14 „Изграждане на капацитет и сътрудничество в областта на съдебната власт” на НФМ 2009-2014. Практиката по изпращане на български юристи в ЕСПЧ е оценена високо от Съда и СЕ. Възможността магистратите да се запознаят от първа ръка с организацията и работата на съда ще допринесе както за професионалната им реализация, така и за укрепване и усъвършенстване на създадената вътрешна мрежа за обмен на информация между бълг. магистрати относно практиката и функционирането на ЕСПЧ. По този начин ще се осигури възможност за разпространение на знания, споделяне на натрупания опит относно функционирането и практиката на ЕСПЧ със своите колеги, подобряване на прилагането на Конвенцията от представителите на българската съдебна система. В резултат от изпълнението на дейността ще се подобри прилагането на европейската правна рамка от българската съдебна система, както и ще се укрепи капацитета на бълг. магистрати за прилагане на ЕКПЧ. Чрез изпращането им за работа в ЕСПЧ и в Отдела за изпълнение на съдебни решения ще се гарантира постигането на пряк, широк и траен ефект върху подобряването на прилагането на европейската правна рамка от бълг. съдебна система. Възможността за непосредствен контакт с експерти на СЕ и на ЕСПЧ и работа в международна среда ще допринесе изключително за професионалното развитие на изпратените бълг. юристи и ще даде възможност за непосредствено повишаване на националния капацитет и познаваемостта на ЕКПЧ, което от своя страна ще повиши ефективността и ефикасността на съдебната система На уеб страницата на ВСС ще бъде публикувана обява за подбор на подходящи кандидати за изпращане в ЕСПЧ и Отдела за изпълнение на съдебни решения. Дейността има за цел да подбере професионалисти с висока квалификация и високо ниво на езикови познания, които да бъдат изпратени в ЕСПЧ и в Отдела за изпълнение на съдебни решения, и които ще участват в изградената вътрешна мрежа за обмен на информация между съдиите в България по въпроси, свързани с правата на човека. В рамките на дейността, ще бъдат изпратени 6 бълг. съдии/съдебни служители в ЕСПЧ - един за период от 12 месеца и петима за период от 10 месеца и 3 магистрати в Отдела за изпълнение на съдебни решения за период от 12 месеца всеки. Магистратите/съдебните служители ще бъдат разделени в три групи от до трима съдии за ЕСПЧ. Подборът и изпращането на стаж ще бъдат организирани по график, съгласуван с приемащите институции. Изпращането на бълг. съдии/съдебни служители в ЕСПЧ и Отдела за изпълнение към СЕ, и укрепването на изградената вътрешна мрежа за обмен на информация относно функционирането на ЕСПЧ ще доведе до повишаване на квалификацията и укрепване на капацитета на представителите на българската съдебна система относно прилагането на разпоредбите на ЕКПЧ и работата на ЕСПЧ, което от своя страна ще се отрази на броя на жалбите срещу РБ в Съда в Страсбург. След приключването на стажовете ще бъдат проведени кръгли маси за представяне на опита на бълг. магистрати/съдебни служители, присъединили се към ЕСПЧ и Отдела за изпълнение на съд. решения на СЕ, като ще бъдат обсъдени и конкретни въпроси от практиката на Съда....................................... Следва в прикачен файл Допълнение към Формуляра за кандидатстване, Договорена стойност: 1 078 618.06 , Отчетена стойност: 875 387.63
  • Дейност: Подобряване на прилагането на механизмите на възстановително правосъдие: Темата за възстановителното правосъдие става все по-актуална в България. Възстановителните практики са застъпени в редица актове на Европейския съюз, препоръки на Съвета на Европа и насоки на Организацията за обединените нации. Актуализираната стратегия за продължаване на реформата в съдебната система у нас и пътната карта към нея също предвиждат въвеждането на възстановителното правосъдие като част от формирането на модерна и ефективна наказателна политика. Възстановителното правосъдие като нов инструмент за защита правата на пострадалите от престъпления е застъпено и в Директива 2012/29/ЕС на ЕП и на Съвета от 25 октомври 2012 г. за установяване на минимални стандарти за правата, подкрепата и защитата на жертвите на престъпления и за замяна на Рамково решение 2001/220/ПВР на Съвета. Директивата гарантира, че жертвите на престъпления получават подходяща информация, подкрепа и защита и могат да участват в наказателното производство. Д-те членки следва да гарантират, че жертвите са признати и третирани с уважение, тактичност, разбиране, професионализъм и по недискриминационен начин при всички контакти със службите за подкрепа на жертвите или за възстановително правосъдие и с всички компетентни органи, действащи в рамките на наказателното производство. В Директивата са описани правата на жертвите по предоставяне на информация и подкрепа - право на жертвите да разбират и да бъдат разбирани; право на получаване на информация от първия контакт с компетентния орган; права на жертвите при подаване на жалбата; право на жертвите да получават информация по делото; право на устен и писмен превод; право на достъп до служби за подкрепа на жертвите; подкрепа от службите за подкрепа на жертвите. Описани са и правата на жертвите при участие в наказателното производство - право на изслушване; права в случай на решение да не се провежда наказателно преследване; право на гаранции в контекста на услугите за възстановително правосъдие; право на правна помощ; право на възстановяване на разходите; право на връщане на имущество; право на решение за обезщетение от извършителя на престъплението в хода на наказателното производство; права на жертвите, които пребивават в друга държава членка. В контекста на възстановителното правосъдие, правото на устен и писмен превод в наказателното производство е застъпено и в Директива 2010/64/ЕС на Европейския парламент и на Съвета от 20 октомври 2010 г. Съгласно чл. 5 от Директивата, държавите-членки предприемат конкретни мерки, за да гарантират, че предоставеният устен и писмен превод отговаря на изискванията за качество, за да гарантира справедливостта на производството, по-специално като гарантира, че заподозрените лица или обвиняемите имат познания по делото срещу тях и имат възможност да упражняват правото си на защита. В тази връзка и с цел насърчаване на адекватността на устен и писмен превод и ефективен достъп до тях, държавите-членки, следва да създадат регистър/и на независими преводачи, притежаващи подходяща квалификация. След като бъде създаден регистър/и, следва да бъде предоставен за ползване, както на органите на съдебната власт, на държавната администрация, професионални организации, юрид. и физ. лица. На национално ниво, правата и задълженията на преводачите в Република България са уредени в Наредбата Н-1 от 16.05.2014 г. за съдебните преводачи, издадена от министъра на правосъдието и обн., ДВ, бр. 43 от 23.05.2014 г. Съгласно наредбата, в окръжните и административните съдилища, както и в специализирания наказателен съд се поддържат регистри, съдържащи списъци на специалистите, утвърдени за съдебни преводачи, а ВКС и ВАС, ВКП, ВАП и НСС само при необходимост могат да утвърждават отделни списъци на съдебни преводачи за нуждите на тяхната дейност. .............................................................. Следва в прикачен файл Допълнение към Формуляра за кандидатстване, Договорена стойност: 715 077.25 , Отчетена стойност: 416 718.39
  • Дейност: Информация и публичност: Всички дейности, предвидени за изпълнение в "Информация и публичност", са в съответствие с Анекс 3 към Регламента за изпълнението на Норвежкия финансов механизъм 2014–2021 г. Целта на дейността е изпълнение на приложимите мерки за информация и публичност по проекта - запознаване на всички заинтересовани страни и широката общественост с реализираните достижения в рамките на проекта и с възможностите, които Норвежкият финансов механизъм предлага; повишаване на обществената информираност и информиране на широката общественост за приноса и ролята на донорите; осигуряване на прозрачност и легитимност; информираност относно въздействието и резултатите. За ефективното изпълнение на заложените дейности е необходимо качественото им комуникиране с възможно най-широк кръг заинтересовани страни. При изпълнението на целия предефиниран проект ще бъдат спазвани правилата за информация и публичност и ще бъдат използвани всички задължителни лога на Програмата. Всички дейности, публикации, материали и др. ще бъдат визуализирани, така че да демонстрират финансовия принос на Норвежкия финансов механизъм. Предвижда се изработването на информационни и рекламни материали за участниците в предвидените по проекта публични събития. Съгласно актуализацията на Анекс 3 към Регламента на НФМ, информа ция за проекта ще се публикува на основния интернет сайт на ВСС, като за целта е създадена специална страница. , Договорена стойност: 85 482.41 , Отчетена стойност: 16 364.08

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: Норвежка съдебна администрация, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: ДИМИТРИНА, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 947.02
  • Изпълнител: СИБИЛА, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 992.00
  • Изпълнител: Радослава, Договорена стойност по проекта*: 103 659.00 , Отчетена стойност**: 82 927.20
  • Изпълнител: ВАСИЛ, Договорена стойност по проекта*: 145 670.22 , Отчетена стойност**: 58 858.48
  • Изпълнител: Атлас Травелс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 39 155.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 103 659.00 , Отчетена стойност**: 82 927.20
  • Изпълнител: ВЕСЕЛКА, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 992.00
  • Изпълнител: Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 762.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КАЛИН, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 384.77
  • Изпълнител: МАРТИН, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 834.57
  • Изпълнител: ВАНЯ, Договорена стойност по проекта*: 124 390.80 , Отчетена стойност**: 124 390.80
  • Изпълнител: АЛЕКСАНДЪР, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 14 033.76
  • Изпълнител: Светозар, Договорена стойност по проекта*: 124 390.79 , Отчетена стойност**: 109 009.14
  • Изпълнител: ЕЛЕНА, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 632.16
  • Изпълнител: ТАНЯ, Договорена стойност по проекта*: 17 922.00 , Отчетена стойност**: 17 969.51
  • Изпълнител: АНДРЕЙ, Договорена стойност по проекта*: 103 659.00 , Отчетена стойност**: 103 659.00
  • Изпълнител: ГЕОРГИ, Договорена стойност по проекта*: 98 420.17 , Отчетена стойност**: 10 365.90
  • Изпълнител: ВЛАДИСЛАВА, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 834.57
  • Изпълнител: НИКОЛАЙ, Договорена стойност по проекта*: 103 659.00 , Отчетена стойност**: 103 659.00
  • Изпълнител: НАТАЛИЯ, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 947.02
  • Изпълнител: Бианка, Договорена стойност по проекта*: 12 739.05 , Отчетена стойност**: 12 739.05
  • Изпълнител: ЦОНКО, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 992.00
  • Изпълнител: ДИЯН, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 047.42
  • Изпълнител: МАРИЕТА, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 14 506.05
  • Изпълнител: ВИОЛЕТА, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 992.00
  • Изпълнител: МАРИН, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 992.00
  • Изпълнител: Консорциум "Ефективни обучения"ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 106 549.20 , Отчетена стойност**: 85 986.00
  • Изпълнител: Диалог плюс ООД, Договорена стойност по проекта*: 33 484.02 , Отчетена стойност**: 15 644.64
  • Изпълнител: МОМЧИЛ, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 992.00
  • Изпълнител: АЛЕКСАНДЪР, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 227.34
  • Изпълнител: Информационно обслужване АД, Договорена стойност по проекта*: 105 360.00 , Отчетена стойност**: 42 144.00
  • Изпълнител: Ива, Договорена стойност по проекта*: 103 659.00 , Отчетена стойност**: 82 927.20
  • Изпълнител: КРАСИМИРА, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 15 608.06
  • Изпълнител: ЮЛИЯ, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 812.08
  • Изпълнител: Консорциум "България Ер и посока" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 62 194.80 , Отчетена стойност**: 44 715.37
  • Изпълнител: Клио Травел ООД, Договорена стойност по проекта*: 59 976.00 , Отчетена стойност**: 49 980.00
  • Изпълнител: Одитон ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МИРОСЛАВА, Договорена стойност по проекта*: 17 992.00 , Отчетена стойност**: 17 857.06
  • Изпълнител: ДАРИЯ, Договорена стойност по проекта*: 124 390.80 , Отчетена стойност**: 119 751.32
  • Изпълнител: ПЕТЯ, Договорена стойност по проекта*: 5 867.49 , Отчетена стойност**: 5 867.49
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой български магистрати и/или съдебни служители, командировани в Секретариата на ЕСПЧ (разпределени по пол), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Брой на магистрати или съдебни служители, командировани в Отдела за изпълнение на решения на Съвета на Европа (CE) (разпределени по пол), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 3 Брой правни специалисти/съдебни служители, участвали в учебни посещения за обмен на добри практики, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 20.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 591 474.75 BGN
БФП 2 591 474.75 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 2 332 327.28 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Организация и логистично осигуряване на събития и публичност по проект „Повишаване на професионализма в съдебната система“, Прогнозна стойност: 106 592.80
  • Обособена позиция 1: Организация и логистично осигуряване на събития и публичност по проект „Повишаване на професионализма в съдебната система“
    Изпълнител: Консорциум "Ефективни обучения"ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 106 549.20
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на самолетни билети по проект „Повишаване на професионализма в съдебната система“, Прогнозна стойност: 62 195.49
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетн билети за превоз на пътници и багаж в чужбина
    Изпълнител: Консорциум "България Ер и посока" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 194.80
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на хотелско настаняване по проект „Повишаване на професионализма в съдебната система“, Прогнозна стойност: 63 252.48
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на хотелско настаняване по проект „Повишаване на професионализма в съдебната система“
    Изпълнител: Клио Травел ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 976.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на одит във връзка с изпълнението на проекта - по всички дейности на проекта 1,2,3 и Информация и публичност, Прогнозна стойност: 15 646.64
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на техническа спецификация, критерии за подбор и оценка, методика за определяне на комплексна оценка за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Разработване на софтуер - Единен регистър на съдебните преводачи" , Прогнозна стойност: 12 739.05
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на техническа спецификация, критерии за подбор и оценка, методика за определяне на комплексна оценка за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Осигуряване на самолетни билети, хотелско настаняване, организация и логистично осигуряване на събития и публичност по проект „Повишаване на професионализма в съдебната система“ финансиран по програма „Правосъдие“ по НФМ 2014-2021 - в изпълнение на Дейности 1, 2, 3 и Дейност „Информация и публичност“, Прогнозна стойност: 5 867.49
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изработване на информационни и рекламни материали - в изпълнение на дейност "Информация и публичност на проекта", Прогнозна стойност: 39 116.60
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на преводачески услуги по НФМ, Прогнозна стойност: 27 703.35
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на преводачески услуги по НФМ
    Изпълнител: Диалог плюс ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 484.02
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на преводачески услуги във връзка с изпълнение на проекта-Дейност 1, 2, 3 и Информация и публичност, Прогнозна стойност: 33 484.02
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на единен регистър на съдебните преводачи, Прогнозна стойност: 125 344.36
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване на единен регистър на съдебните преводачи
    Изпълнител: Информационно обслужване АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 105 360.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Разработване на регистър на съдебните преводачи, изготвяне на наръчник за ползване, провеждане на обучение за работа със софтуерния продукт и осигуряване на гаранционна поддръжка - в изпълнение на Дейност 3, Прогнозна стойност: 173 198.66

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN