Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0050-C03
Наименование на проекта "Най-доброто за децата" - част 2
Бенефициент 000818022 ОБЩИНА - СТАРА ЗАГОРА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 10.04.2018
Дата на стартиране 10.04.2018
Дата на приключване 04.03.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Стара Загора, гр.Стара Загора

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение цели разкриване на нови видове услуги и разширяване капацитета на съществуващи социални услуги на територията на град Стара Загора, които да заменят институционалния модел на грижи за деца. Дейностите по проекта включват създаване на две Преходни жилища. 
Основните дейности по проекта са извършване на строително-ремонтни работи и закупуване на обзавеждане/оборудване, както следва:
1. Изграждане на две Преходни жилища в следните имоти: 
•	Сграда с идентификатор 68850.502.342.7 със застроена площ 766 кв.м, намираща се в застроен поземлен имот с идентификатор, УПИ XX3910 в кв.527а, ул. „Мусала“ №26, с акт за частна общинска собственост 15381 от 22.12.2015 г.;
•	Урегулиран поземлен имот с площ 394 кв.м., находящ се в кв. „Зора“, кв. 15, УПИ ІІІ 251, с акт за частна общинска собственост 10249 от 26.04.2012 год.“
Общият капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата е  16 лица.
Дейности
  • Дейност: Организационна дейност по изпълнение на проекта - управление, наблюдение и отчетност на проекта: За целите на изпълнението на проекта, ще бъде сформиран екип за управление и координация, който ще се състои от хора с различни профили, необходими за качественото реализиране на заложените дейности. Екипът ще следи изпълнението на проектните дейности да се извършва в съответствие с установените процедури и изисквания на Възложителя и съответно заложените в договора. Ще отговаря и за спазване на заложените срокове, ще оказва постоянен мониторинг и контрол върху дейността на подизпълнителите, както и за предоставяне на информация на обществеността. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител проект; - Технически сътрудник; - Инвеститорски контрол част "АС и СК"; - Инвеститорски контрол част "Електро"; - Инвеститорски контрол част "ВиК"; - Юрист на проекта; - Счетоводител. След сформирането си, екипът ще разработи график на дейностите и ще определи конкретни отговорни лица за изпълнението им; ще разработи методология за извършване на мониторинг и контрол и план за реализиране на информационната кампания. Периодично ще извършва контрол и по отношение на изразходването на бюджетните средства, ще следи за постигането и измерването на конкретните резултати. Екипът ще подпомогне и дейностите, свързани с изготвянето на конкурсната документация и провеждането на обществените поръчки за избор на изпълнители. Екипът е отговорен и за регулярното отчитане на проекта пред Възложителя, като за целта ще бъдат изготвяни, съгласно образците, приложени към договора: - междинни технически и финансови отчети, съгласно изискванията на Специалните условия на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по схемата. Те ще бъдат изготвяни, когато се представят искания за плащане и ще бъдат представяни в УО на ОПРР; - годишни отчети; - окончателен финансов и технически отчет за цялостното изпълнение на проекта и общо направените разходи. Екипът ще бъде отговорен и за провеждане на начална пресконференция за популяризиране целите, задачите и дейностите на проекта; регулярни публикации в Интернет страницата на община Стара Загора за хода на проекта; провеждане на междинни публични срещи, отчитащи напредъка по проекта; провеждане на заключителна пресконференция за отчитане приключването на проектните дейности и финализирането на проекта. Отговорен: Община Стара Загора, ръководител проект Продукт: Сформиран Екип за управление на проекта – 7 членен екип, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Подготовка и провеждане на тръжни процедури: По настоящия проект ще бъдат подготвени и проведени 5 процедури за възлагане на обществени поръчки, съгласно ЗОП за избор на изпълнители на дейности за публичност, СМР и строителен надзор, доставка на оборудването, които ще бъдат проведени паралелно. Разработването на тръжната документация за провеждането на обществени поръчки за изпълнение на дейности по проекта ще бъде извършено от експерти на община Стара Загора. Изготвената документацията на всяка една обществена поръчка ще бъде изпратена за становище на АОП. Всички процедури по настоящето проектно предложение ще бъдат проведени съгласно ЗОП: a. За СМР; b. За строителен надзор и извършване на геодезическо заснемане на обектите за издаване на удостоверение по чл. 54а от ЗКИР; c. За оборудване/обзавеждане; d. За възлагане дейностите по публичност и визуализация; f. За изготвяне на доклади за контрол на детските съоръжения, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Извършване на строително-монтажни работи и строително-ремонтни дейности: Извършването на строително-монтажни работи включва изграждане на две Преходни жилища в следните имоти: • Сграда с идентификатор 68850.502.342.7 със застроена площ 766 кв.м, намираща се в застроен поземлен имот с идентификатор, УПИ XX3910 в кв.527а, у. „Мусала“ №26, с акт за частна общинска собственост 15381 от 22.12.2015 г.; • Урегулиран поземлен имот с площ 394 кв.м., находящ се в кв. „Зора“, кв. 15, УПИ ІІІ 251, с акт за частна общинска собственост 10249 от 26.04.2012 год. , Договорена стойност: 389 836.85 , Отчетена стойност: 447 759.34
  • Дейност: Строителен надзор : Упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажните работи на обектите и изготвяне на геодезически заснемания за издаване на удостоверение от службата по "ГКК" по чл. 54а от ЗКИР, Договорена стойност: 20 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на публичност и информираност по проекта: Информационната кампания ще стартира непосредствено след подписване на договора за изпълнение на проекта. Информационно разяснителната кампания ще информира широката общественост в Община Стара Загора за проекта, за целите и средствата, с които ще се постигнат те. За целта преди започване на проектните дейности ще бъдат изработен билборд с информация за името на проекта, флагът на ЕС, названието “Европейски съюз”, единното лого "Една посока-много възможности", които ще бъдат монтирани на улиците и обектите, които ще се реконструират. След приключване на проектните дейности ще бъдат монтирани информационни табели пред обновените обекти, съдържащи същата информация, както и билбордовете. Периодично до всички медии в региона ще бъдат изпращани съобщения с информация за хода на проекта. В сградата на Общината ще бъдат организирани две пресконференции - при стартирането и при финализирането на проекта, на които ръководството на Община Стара Загора и ръководителят на проекта ще информират представителите на регионалните печатни и електронни медии за старта, целите, резултатите и др. На Интернет страницата на Община Стара Загора регулярно ще се публикува информация за изпълнението на проекта. Всички информационни и комуникационни материали, вкл. и тези, разпространявани по електронен път, ще съдържат следната информация - единното лого "Една посока - много възможности", името на проекта, името на ОПРР (изписано изцяло-Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020), източникът на финансиране, флагът на ЕС, българският национален флаг и интернет сайтът на ОПРР. При изпълнение на всички дейности за осигуряване на информация и публичност на проекта ще се спазват стриктно техническите изискванията заложени и в „Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” (2014-2020). , Договорена стойност: 5 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване/обзавеждане: Доставка и монтаж на оборудване за 2 (два) обекта, както следва: - Две преходни жилища за деца на възраст от 15 до 18 години - оборудването/обзавеждането е предвидено така, че да осигурява безопасна и сигурна среда за децата; стремежът е мебелировката да осигурява домашен уют и комфорт и да позволява на децата да съхраняват личните си вещи в гардероби, нощни шкафчета и на етажерки. Създадена е възможност общите вещи, ползвани от всички потребители на Преходните жилища да бъдат съхранявани в бюфети, скринове, шкафове и др. При изготвяне на техническите спецификации за обществената поръчка ще бъдат заложени изисквания за липса на детайли с остри ръбове, съобразяване на мебелите с функциите на помещенията и с възрастовата група на потребителите. Цялостното обзавеждане е съобразено така, че да не задържа прах и да не създава предпоставки за развиване на алергии. Оборудването/обзавеждането е съобразено и с осигуряване на уединение (при необходимост) в стаите на децата, както и с лесна мобилност и придвижване на децата от едно в друго помещение., Договорена стойност: 93 496.48 , Отчетена стойност: 77 043.81
  • Дейност: Изготвяне на доклади за контрол на детските съоръжения съгласно чл. 63, ал. 1 от Наредба 1/2009: Извършване контрол на безопасността на новоизградените детски площадки за игра чрез комплексна проверка по документи, визуален оглед, изпитване/измерване., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Деница, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 130.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Сиенсис" АД, Договорена стойност по проекта*: 13 344.00 , Отчетена стойност**: 13 344.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 552.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Юлиана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Светла, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Смарт Бизнес Къмпани" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 63 699.81 , Отчетена стойност**: 63 699.81
  • Изпълнител: "Българска телекомуникационна компания" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ЕКИП - МГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 776.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Виктория, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНТЕРХОЛД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 428 220.00 , Отчетена стойност**: 214 800.00
  • Изпълнител: СТАРА ЗАГОРА - КАДАСТЪР ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 556.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Електроразпределение Юг" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 4 870.03 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Дескрийм Билдинг" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 233 160.00 , Отчетена стойност**: 232 959.34
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ЕЕ Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 499.10
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 16.00
Индикатор 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 440 035.33 BGN
БФП 440 035.33 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 440 035.33 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 23 316.00 0.00 23 316.00 "Дескрийм Билдинг" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 53 700.00 0.00 53 700.00 ИНТЕРХОЛД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 512.39 0.00 2 512.39 "Смарт Бизнес Къмпани" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване/обзавеждане, Прогнозна стойност: 93 496.48
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на техническо оборудване.
    Изпълнител: "Сиенсис" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 344.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване/обзавеждане.
    Изпълнител: "Смарт Бизнес Къмпани" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 247.89
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на домакински електроуреди.
    Изпълнител: "Смарт Бизнес Къмпани" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 030.75
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Доставка на спални комплекти, олекотени завивки, възглавници, одеяла, покривало за легло, хавлии"
    Изпълнител: "Смарт Бизнес Къмпани" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 421.17
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Екип за управление на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Виктория Грозева - Ръководител проект
    Изпълнител: Виктория
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Герграна Георгиева - Юрист
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Петя Костова - Счетоводител
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Мариана Бозева - Инвеститорски контрол част "АС и СК"
    Изпълнител: Мариана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Деница Дечева - Инвеститорски контрол част "ВиК"
    Изпълнител: Деница
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: Светла Будакова - Инвеститорски контрол част "Електро"
    Изпълнител: Светла
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 7: Юлиана Яркова - Технически сътрудник
    Изпълнител: Юлиана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на доклади за контрол на детските съоръжения съгласно чл. 63, ал. 1 от Наредба 1/2009 , Прогнозна стойност: 2 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изграждане на Преходно жилище в кв. „Зора“, кв. 15, УПИ ІІІ 251, Прогнозна стойност: 194 918.42
  • Обособена позиция 1: "Инженеринг /проектиране и изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор/ за обект: „Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в УПИ III-251, кв. 15 „Зора“, по плана на гр. Стара Загора, община Стара Загора"
    Изпълнител: ИНТЕРХОЛД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 214 800.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изграждане на Преходно жилище в село Богомилово, община Стара Загора, пл. № 228, кв. 14 (бивша ЦДГ), Прогнозна стойност: 194 918.43
  • Обособена позиция 1: "Инженеринг /проектиране и изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор/ за обект: „Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в село Богомилово“ в УПИ V-444, кв. 14, с. Богомилово, общ. Стара Загора"
    Изпълнител: ИНТЕРХОЛД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 213 420.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг /проектиране и изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор/ за обект "Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" в гр. Стара Загора, кв. "Три чучура", ул. "Мусала" 26, УПИ XX3910, кв. 527а, ПИ с идентификатор 68850.502.342.7 по КК на гр. Стара Загора, Прогнозна стойност: 194 918.43
  • Обособена позиция 1: Инженеринг /проектиране и изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор/ за обект "Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" в гр. Стара Загора, кв. "Три чучура", ул. "Мусала" 26, УПИ XX3910, кв. 527а, ПИ с идентификатор 68850.502.342.7 по КК на гр. Стара Загора
    Изпълнител: "Дескрийм Билдинг" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 233 160.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на публичност и информираност по проекта, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: "Публичност и визуализация на проект "Най-доброто за децата - част 2" по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020"
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 552.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Оценяване съответствието на инвестиционния проект съгласно чл.142, ал.11 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи за обект "Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" в гр. Стара Загора, кв. "Три чучура", ул. "Мусала" 26, УПИ XX3910, кв. 527а, ПИ с идентификатор 68850.502.342.7 по КК на гр. Стара Загора, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Оценяване съответствието на инвестиционния проект съгласно чл.142, ал.11 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи за обект "Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" в гр. Стара Загора, кв. "Три чучура", ул. "Мусала" 26, УПИ XX3910, кв. 527а, ПИ с идентификатор 68850.502.342.7 по КК на гр. Стара Загора
    Изпълнител: "ЕКИП - МГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 776.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажните работи на обектите и изготвяне на геодезически заснемания за издаване на удостоверение от службата по "ГКК" по чл. 54а от ЗКИР" , Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: "Оценяване съответствието на инвестиционния проект съгласно чл.142, ал.11 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително - монтажни работи за обект: „Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в село Богомилово“ в УПИ V-444, кв. 14, община Стара Загора"
    Изпълнител: СТАРА ЗАГОРА - КАДАСТЪР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 978.00
  • Обособена позиция 2: "Оценяване съответствието на инвестиционния проект съгласно чл.142, ал.11 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително - монтажни работи за обект: „Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в УПИ III-251, кв. 15 „Зора“, по плана на гр. Стара Загора, община Стара Загора"
    Изпълнител: СТАРА ЗАГОРА - КАДАСТЪР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 578.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN