Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1032-C01
Наименование на проекта Нов старт в кариерата
Бенефициент 121152471 УНИСЕК-СИСТЕМИ ЗА СИГУРНОСТ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 30.09.2016
Дата на стартиране 30.09.2016
Дата на приключване 30.12.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Унисек-системи за сигурност" ООД е водеща фирма в проектирането, изграждането и доставката на сигнално-охранителни системи, видеонаблюдателни системи, контрол на достъп и работно време и др. Стартирала е дейността си през 1996 г. и е утвърдена в бранша. Развитието на фирмата и увеличеният брой клиенти, води до разрастване и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните услуги. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране на младежи до 29 г. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 16 лица. Предвижда се наетите лица да бъдат безработни на възраст до 29 години.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъде закупено необходимото оборудване, което ще се ползват от новоназначените лица за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 9 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение, чрез подбор между лицата от целевата група.
Планираните по проекта дейности включват: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Организация и управление и Информиране и публичност.
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Унисек-системи за сигурост" ЕООД в град София и град Плевен възниква необходимостта от разкриване на нови работни места в четири обособени позиции - Инженер проектант, Мениджър продажби, Инженер осигурителна техника и Монтажник кабели. Дружеството ще осигури заетост за 12 месеца на 16 лица от целевата група - 1 лице на длъжност Инженер проектант, 2 лица на длъжност Мениджър продажби, 7 лица на длъжност Инженер осигурителна техника и 6 лица на длъжност Монтажник кабели. Разкриването на именно тези нови позиции се обуславя от актуалните нужди на фирмата-бенефициент за развиване на дейността си в град София и град Плевен. Изборът на конкретните позиции е направен след задълбочен анализ на цялостното представяне на фирмата и осъзнатата необходимост от още по-адекватното й позициониране на пазара на предлаганите от нея услуги. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване за обезпечаване на новоразкритите работни места, за да може наетите лица на посочените длъжности ефективно да изпълняват своите задължения , от една страна, а чрез сключването на трудови договори с тях, се обезпечават пълните им трудови права. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Унисек-системи за сигурост" ЕООД., Договорена стойност: 114 635.19 , Отчетена стойност: 114 871.35
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на оборудване и обзавеждане за новоразкритите работни места. Дружеството ползва собствен офис. Помещенията са оборудвани само за наличните към момента работни места. За постигане на затворен работен процес за новоразкритите работни места са нужни четири звена на човешки ресурси - инженер проектант, мениджър продажби, инженер осигурителна техника и монтажник кабели. В тази връзка е необходимо закупуване на: - оборудване за длъжност Инженер проектант - компютър, монитор и широко форматен плотер; - оборудване за длъжност Мениджър продажби - компютър, монитор и автомобил; - оборудване за длъжност Инженер осигурителна техника - стълба, перфоратор, куфар с инструменти, ампер клещи и лан тестер; - оборудване за длъжност Монтажник кабели - къртач, перфоратор, стълба, куфар с инструменти и акумулаторен винтоверт; Изброеното оборудване е съобразено с обективните изисквания на новите работни места. Техниката е предвидена да бъде съвместима с вече наличната във фирматd и да допълни действащото оборудване. Благодарение на закупуването на изброеното оборудване ще се постигне обезпеченост на новите работни места с ресурси, необходими в хода на работа за ефективното изпълнение на служебните задължения. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ползване на ново закупеното оборудване с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Ще се изгради екип от мобилни млади професионалисти в областта на проектирането, изграждането и доставката на сигнално-охранителни системи и др. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства., Договорена стойност: 47 994.05 , Отчетена стойност: 47 994.05
  • Дейност: Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 750 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на фирмата. , Договорена стойност: 2 500.00 , Отчетена стойност: 2 500.00
  • Дейност: Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане.., Договорена стойност: 16 882.80 , Отчетена стойност: 17 260.80

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Боряна, Договорена стойност по проекта*: 8 325.00 , Отчетена стойност**: 8 251.80
  • Изпълнител: СОФИЯ ФРАНС АУТО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 22 527.05
  • Изпълнител: ПРОФИ ТУЛС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11 156.00
  • Изпълнител: Ел Ди Джи ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 556.00
  • Изпълнител: Йорданка, Договорена стойност по проекта*: 3 420.00 , Отчетена стойност**: 3 420.00
  • Изпълнител: Слава, Договорена стойност по проекта*: 5 400.00 , Отчетена стойност**: 5 400.00
  • Изпълнител: БИЗНЕС КЛУБ ВЕГА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 500.00
  • Изпълнител: СМАРТ СИСТЕМС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 755.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 19.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 16.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 182 012.04 BGN
БФП 182 012.04 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 181 952.04 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобил, Прогнозна стойност: 24 650.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобил
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане с 5 обособени позиции, Прогнозна стойност: 29 895.00
  • Обособена позиция 1: Офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Широко форматен плотер
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Технологично оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Стълби
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Инструменти
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проекта – избор на координатор по проект "Нов старт в кариерата", Прогнозна стойност: 5 994.00
  • Обособена позиция 1: Координатор по проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проекта – избор на счетоводител по проект "Нов старт в кариерата", Прогнозна стойност: 3 796.20
  • Обособена позиция 1: Счетоводител по проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информиране и публичност по проект "Нов старт в кариерата", Прогнозна стойност: 3 550.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информиране и публичност по проект "Нов старт в кариерата"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN