Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0022-C03
Наименование на проекта Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД
Бенефициент 101634161 ДИНАТСТРОЙ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.09.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 01.02.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград, гр.Благоевград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към създаването на нови качествени и устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица в регион на България, в който безработицата е близо 4% по-висока от средната за страната. Това ще бъде постигнато чрез реализация на комплекс от дейности в рамките на проекта. Подборът на хората, на които ще бъде осигурена заетост по проекта ще се реализира в сътрудничество с представителите на териториалните структури на Агенция по заетостта (ДБТ), като ще се бъде осигурено и вззаимодействие с местната власт – община и кметства, и местната общност за идентифициране и привличане на подходящи кандидати за работа, които към момента са неактивни на пазара на труда. На подбраните лица ще бъде осигурена заетост за най-малко 12 месеца при условията на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а на най-малко 50 % от тях ще бъде гарантирана трайна заетост във фирмата. Целта на Кандидата е поне 50% от новонаетите лица да бъдат младежи до 29-годишна възраст. Намеренията на „Динатстрой“ ООД са да задържи на работа всички новонаети лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. За осигуряване на качеството на новите работни места ще бъде закупено съвременно оборудване съотносимо към длъжностите, на които ще бъдат назначени лицата. В допълнение за новонаетите лица ще бъде осигурено подходящо професионално обучение.
Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху целевата група и цялостно в дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като ценни кадри в сферата на строителството. Получавайки не само възможност за заетост, но и повишили квалификацията си и натрупали трудов опит, те ще продължат да работят като опитен персонал, на който фирмата да разчита.
Дейности
  • Дейност: Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - двама координатори по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 672 часа, двамата координатори за по 600 часа, а счетоводителят за 540 часа, които ще бъдат разпределени за 17 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Единият от координаторите ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за професионално обучение и обучение по ключови компетентности, а другият с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. В рамките на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали и офис консумативи, свързани с воденето на документацията и подготовката на процедури за избор на изпълнител, технически и финансови отчети и др., Договорена стойност: 22 104.80 , Отчетена стойност: 19 481.27
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени: - 2 бр. информационни табели; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите; - 500 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 30 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Договорена стойност: 2 200.00 , Отчетена стойност: 2 200.00
  • Дейност: Подбор и селекция на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 15 лица: - 2 лица на длъжност „работник строителни изолации“; - 1 на длъжност „водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“; - 1 на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - 1 на длъжаност "шпакловчик"; - 1 на длъжност "бояджия сгради"; - 2-ма на длъжност „зидаромазач"; - 1 на длъжност „техник, електрически машини и апарати“; - 2-ма на длъжност "работник настилки и облицовки"; - 1 на длъжност "озеленител" - 2-ма на длъжност "кофражист" и - 1 на длъжност „инженер проектант“. Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат безработни и/или неактивни лица от тази възрастова група. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната община и кметовете и кметските наместници от населените места, както и с представители на местната общност, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта. Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 15 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на бенфициента. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания, както и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, както и желание за работа в сферата на строителството., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на заетост на безработните лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 15 лица без работа в областта на строителството за 12 месеца. Ще бъдат наети 15 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 2 лица на длъжност „работник строителни изолации“; - 1 на длъжност „водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“; - 1 на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - 1 на длъжаност "шпакловчик"; - 1 на длъжност "бояджия сгради"; - 2-ма на длъжност „зидаромазач"; - 1 на длъжност „техник, електрически машини и апарати“; - 2-ма на длъжност "работник настилки и облицовки"; - 1 на длъжност "озеленител" - 2-ма на длъжност "кофражист" и - 1 на длъжност „инженер проектант“. В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12м. с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 8 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички петнадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. , Договорена стойност: 113 788.44 , Отчетена стойност: 126 539.68
  • Дейност: Обучение за новонаетите лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалните си компетенции и придобият професионална квалификация, и ключови компетентности релевантни към изискванията на заеманите от тях длъжности.За целта ще се осигури обучение за повишаване на квалификацията на новоназначените лица. Обученията за придобиване на професионална квалификация ще бъдат следните за придобива не втора квалификационна степен: - Обучение по спецалност 5820501 "Вътрешни ВиК мрежи“ по професия 582050 "Монтажник ВиК мрежи“ за 1 лице на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - Обучение по спецалност 5820502 "Външни ВиК мрежи“ по професия 582050 "Монтажник ВиК мрежи“ за 1 лице на длъжност "водопроводчик външно водоснабдяване и канализация"; - Обучение по спецалност 5820402 "Метални конструкции“ по професия 582040 "Строител - монтажник “ за 2 лица на длъжност "работник строителни изолации"; - Обучение по спецалност 5820305 "Мазилки и шпакловки“ по професия 582030 "Строител“ за 1 лице на длъжност "шпакловчик"; - Обучение по спецалност 5820309 "Бояджийски работи“ по професия 582030 "Строител“ за 1 лице на длъжност "бояджия сгради"; - Обучение по спецалност 5820304 "Зидария“ по професия 582030 "Строител“ за 2 лица на длъжност "зидаромазач"; - Обучение по спецалност 5820306 "Вътрешни облицовки и настилки“ по професия 582030 "Строител“ за 2 лица на длъжност "работник настилки и облицовки"; - Обучение по спецалност 5820302 "Зидария“ по професия 582030 "Строител“ за 2 лица на длъжност "кофражист"; Общата продължителност на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. Обучението ще има теоритични и практически часове, като минимума теоритични часове за отделните специалности варира между 230 и 300 уч. часа, с минимума практически е между 360 и 430. Ще бъде осигурена подходящо разпределение на темите в учебните програми за отделните специалности с оглед формирането на ефективни групи занимания по съвпадащите предмети. Обученията ще се провеждат в продължение на 5 месеца по по 4 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 7 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицата ще имат възможност да положат държавни изпити, като успешно издържалите ги ще получат свидетелства за професионална квалификация. Ще бъде организирано и обучение за продибиване на част от професия на втора степен на професионална квалификация за 1 лице на длъжност "озеленител" по специалност 6220202 "Парково строителство и озеленяване" по професия 622020 "Озеленител". Обучението ще е с минимална продължителност 300 часа, ще има теоритична и практическа част и ще се провежда в продължение на 3 месеца по 6 уч. часа всеки делничен ден. След приключването на обучението лицето ще има възможност да положи държавен изпит и в случай, че го издържи успешно ще получи удостоверение за придобита част от професия по професионална квалификация. Ще бъде организирано и обучение по част от професия по трета квалификационна степен за 1 лице на длъжност "техник, електрически машини и апарати" по специалност 5220109 "Електрически инсталации" по професия 522010 "Електротехник". Обучението ще е с минимална продължителност 960 часа, ще има теоритична и практическа част и ще се провежда в продължение на 5 месеца по 6 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 4 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицето ще получи свидетелство за преминато професионално обучение. За новонаетото лице на длъжност "инженер проектант" ще бъде осигурено обучение за работа с приложен софтуеър за проектиране в строителството (AutoCAD, Metalstudio и др.) в рамките на Ключова компетентност 4. Продължителността на обучението ще бъде не по-малка от 45 часа, като след приключването му лицето ще получи сертификат за преминато обучение за работа със съответните продукти., Договорена стойност: 16 975.00 , Отчетена стойност: 13 925.00
  • Дейност: Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни кколичества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: - за длъжност „работник строителни изолации“: машина за разбъркване на строителни смеси - 1 бр., перфоратор - 1 бр.; - за длъжност „водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“: машина за челно заваряване Ф90-Ф315 - 1 бр., протоколиращо устройство - 1 бр.; - за длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация": машина за челно заваряване на пластмасови тръби Ф63-Ф160 - 1 бр.; - за длъжаност "шпакловчик": машина за шлайфане - 1 бр., прахосмукачка - 1 бр., виброшлайф - 1 бр.; - за длъжност "бояджия сгради": виброшлайф - 1 бр., лазерна ролетка - 1 бр., бояджийска система за високо налягане с количка - 1 бр.; - за длъжност „зидаромазач": машина за разбъркване на строителни смеси - 1 бр.; - за длъжност „техник, електрически машини и апарати“: апарат за заваряване с електромуфа - 1 бр., ъглошлайф - 2 бр., метален куфар с инструменти - 1 бр.; - за длъжност "работник настилки и облицовки": реверсивна виброплоча - 1 бр., ръчно водим валяк - 1 бр., машина за разбъркване на строителни смеси - 1 бр., машина за рязане на теракот - 1 бр., машина за рязане на строителни материали - 1 бр., линеен лазерен нивелир - 1 бр., оптичен нивелир - 1 бр.; - за длъжност "озеленител": моторен трион - 1 бр., моторен тример - 1 бр.; - за длъжност "кофражист": моторен трион - 1 бр., ръчен циркуляр - 1 бр.; - за длъжност „инженер проектант": многофункционално устройство за печат до формат А3 с цветен копир и цветен мрежови скенер. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. , Договорена стойност: 66 230.00 , Отчетена стойност: 66 230.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Дарина, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 4 800.42
  • Изпълнител: Войнишки ООД, Договорена стойност по проекта*: 59 230.00 , Отчетена стойност**: 59 230.00
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 6 720.00 , Отчетена стойност**: 6 377.87
  • Изпълнител: Зеттех ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 000.00 , Отчетена стойност**: 7 000.00
  • Изпълнител: АИКБ Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 725.00 , Отчетена стойност**: 13 925.00
  • Изпълнител: ИНДЕКС - АСЕН ДАВИДКОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 2 200.00 , Отчетена стойност**: 2 200.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 35.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 221 298.24 BGN
БФП 221 298.24 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 209 559.43 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за провеждане на обучения в „Динатстрой“ ООД, Прогнозна стойност: 16 325.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за провеждане на обучения в „Динатстрой“ ООД
    Изпълнител: АИКБ Консулт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 725.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за провеждане на обучения в „Динатстрой“ ООД, Прогнозна стойност: 16 925.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за провеждане на обучения в „Динатстрой“ ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на Координатор проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД", Прогнозна стойност: 4 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Координатор проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД"
    Изпълнител: Дарина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на Ръководител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД", Прогнозна стойност: 6 720.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Ръководител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Избор на Ръководител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД"
    Изпълнител: Петър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 720.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейностите по визуализация и публичност по проекта, Прогнозна стойност: 2 200.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на дейностите по визуализация и публичност по проекта
    Изпълнител: ИНДЕКС - АСЕН ДАВИДКОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 200.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител по проект „BG05M9OP001-1.003-0022“, „Създаване на качествени и устойчиви работни места в "Динатстрой" ООД“ за доставка на оборудване, Прогнозна стойност: 66 230.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция I - Строително оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция II Многофункционално устройство
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция II Доставка на Многофункционално устройство
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция I Доставка на оборудване
    Изпълнител: Войнишки ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 230.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция II Доставка на Многофункционално устройство
    Изпълнител: Зеттех ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN