Идентификация

Номер от ИСУН BGLD-1.007-0042-C02
Наименование на проекта Интегриран подход за създаване на заетост, стимулиране на икономическата активност и подкрепа на иновативен модел за интерактивно експониране на местното културно-историческото наследство и изкуство в община Димитровград
Бенефициент 202340911 СТРАТЕГИКА ВИЖЪН ЕООД
Източник на финансиране ФМ на ЕИП ==> Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи
Дата на сключване на договора/заповедта 28.02.2023
Дата на стартиране 28.02.2023
Дата на приключване 30.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Хасково (BG422), Димитровград, гр.Димитровград

Описание

Кратко описание на проекта
Реализацията на настоящия проект ще допринесе за разрешаване на идентифицирани в сферата на заетостта проблеми, свързани с нивата на безработица регистрирани на територията на община Димитровград - през месец Юли 2022 г. безработицата в региона е 4,9% при 4,2% за страната (по данни на НСИ).
В аспекта на горното, проекта предвижда подкрепа на мерки насочени към създаване на устойчива заетостта и стимулиране на икономическата активност на местно ниво. В допълнение, проекта предвижда прилагането на иновативен подход за подкрепа на заетостта, чрез използване на иновативни инструменти за промотиране, развитие и популяризиране на местното културно-историческо наследство и изкуство.
В този смисъл проекта предвижда реализиране на мерки, включени в разработената в рамките на Проект „Растеж чрез активизиране на местния потенциал (GALOP)”, Стратегията за местно развитие на община Димитровград. Дейностите по проекта са в съответствие с Първа стратегическа цел, Втори и Трети приоритет, мерки: Изграждане на туристически-информационен център и Разработване на интегрирани регионални туристически продукти и маршрути.
Настоящият проект обхваща мерки по три специфични категории дейности:
- СКД 1–„Създаване на работни места“,
- СКД 2–„Инвестиции в иновативни подходи за развитие на местната заетост“,
- СКД 3–„Предоставяне на информация за свободни работни места, организиране на събития за работодатели и търсещи работа“.
Дейностите по проекта предвиждат неговото управление, мерки за информация и публичност, създаване на нови работни места, обучения на новоназначени служители и наставничество, придобиване на оборудване, разработване на интернет сайт за промотиране на културно-историческото наследство, чрез интерактивно експониране, разработване на иновативен подход за предоставяне на информация за свободни работни места, организиране на периодични срещи между работодатели и лица търсещи работа, обмяна на опит с партньор от Норвегия.
Дейности
  • Дейност: Управление на проекта и прилагане на мерки по информираност и публичност: Цел на дейността: Успешно администриране и отчитане на дейностите по проекта, както и изпълнение на мерки по информация и публичност за популяризиране на приноса и целите на ФМЕИП. Под-дейност 1. Основен фактор за успешната реализация на проекта е обезпечеността му с експертен човешки ресурс, притежаващ необходимата квалификация и опит за успешното администриране и отчитане на дейностите по проекта. За постигане на предното ще бъде сформиран Екип за управление на проекта /ЕУП/, който ще бъде съставен от 2 експерти разполагащи с необходимият опит: Ръководител и Счетоводител. Членовете на ЕУП ще бъдат управителят външни експерти разполагащи на кандидата, който разполага с н с необходимата експертност и опит за да организират и управляват процесите по изпълнение и отчитане на проекти, в т.ч. и такива финансирани от ФМЕИП и настоящата програма. Ръководителя на проекта, като ще носи пряка отговорност за точното и навременно изпълнение на дейностите по проекта. В своята работа членовете на ЕУП ще съблюдават за изпълнение на задълженията и отговорности произтичащи от подписания с Програмния оператор (ПО) Договор за финансиране, както и с Ръководството за бенефициенти за изпълнение на проекти.Екипа ще изпълнява функции свързани с координация, управление и отчитане на проектните дейности и постигнатите резултати по време на целия период от изпълнението на проекта, основните сред които ще бъдат: - спазване и съблюдаване за коректното изпълнение на графика за изпълнение на дейностите по проекта; - подготовка на документации и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП и ПМС 118/2014 г., за изпълнение на дейности по проекта; - мониторинг върху изпълнителите за коректно и съответстващо на поетите ангажименти изпълнение на дейностите; - финансово-счетоводно отчитане на дейностите по проекта; - подготовка на междинни и окончателен технически и финансови отчети във връзка с отчитане на разходите по проекта и постигнатите резултати през отчетния период; - подготовка на искания за авансово, междинни и окончателно плащане; - подготовка на искания за изменения в договора при настъпила необходимост; - вътрешна комуникация и кореспонденция между членовете на екипа, представители на бенефициента и на партньорите; - външна комуникация и кореспонденция с целевите групи по проекта, представител на заинтересованите страни, включително и с експертите на ПО; - създаване на архив и съхранение на документите по проекта; - други задачи възникнали в хода на изпълнение. Подробна информация за опит и отговорности на членовете на ЕУП, е представен в точка 9 "Екип" от настоящият Формуляр. Под-дейност 2. Информация и публичност: Изпълнение на мерките ще допринесе за постигане на общите цели на финансовия механизъм: да допринесе за намаляване на икономическите и социалните неравенства в Европейското икономическо пространство и за укрепване на двустранните отношения между държавите донори и държавите бенефициери. Планираните мерки ще бъдат изпълнени в съответствие с Глава 3 на Регламента за изпълнение на Програмата, Анекс 3 относно изискванията за информация и публичност и Ръководството за комуникация и дизайн на ФМЕИП 2014-2021 г. Предвидените за изпълнение мерки в рамките на проекта имат за цел: - да формулират последователно и комплексно послание; - да удовлетворят необходимостта от фактическа информация за програмите и проектите; - да разясняват общите ценности на схемите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. В изпълнение на горното, и с цел да се подчертае ролята на ФМЕИП и да се гарантира, че помощта от този механизъм е прозрачна, кандидатът ще предоставя информация за проекта до възможно най-широка аудитория на подходящото национално, регионално и / или местно равнище, включително съответната заинтересовани страни. За да постигне оптимални резултати в своята комуникационна дейност кандидата е разработил Комуникационен план за прилагане на мерките за публичност по проекта, приложен към проекта., Договорена стойност: 29 121.86 , Отчетена стойност: 7 262.96
  • Дейност: Създаване на работни места на територията на община Димитровград, в съответствие със СКД 1: Цел на дейността: Създаване на 5 нови работни места за устойчива заетост на територията на община Димитровград и стимулиране на икономическата активност и интегриране на пазара на труда на безработни и неактивни лица. Описание и обосновка на дейността: Под-дейност 1. Създаване на 3 нови работни места в Исторически музей - Димитровград за период от 12 месеца: Музея е основната институция на местно ниво, която е свързана със съхранението и популяризирането на културно-историческото наследство на региона. В тази връзка настоящият проект открива възможности за реализация на следните важни цели: - стартиране работа по процес на дигитализиране на музейни единици и колекции на ИМ; - цялостно подобряване на рекламната концепция и комуникационна политика на ИМ; - изграждане на връзката „музей-културен туризъм“ в региона и стимулиране на икономическата активност в пряката връзка с тур-оператори в региона и страната; - прилагане на нови маркетингови подходи за привличане на детска и младежка музейна аудитория; Настоящият проект предвижда създаване на 3 работни места в ИМ-Димитровград, които ще бъдат обособени в съответствие с длъжностите посочени в НКПД: 1) Експерт, връзки с обществеността - 1 брой: Ще отговаря за цялостната комуникативна политика на музея, представяне на достъпна информация за широката общественост относно дейността и организираните от музея инициативи, подпомага дейности по дигитализацията на музейните фондове, сътрудничи активно с общинския културно-историческия център. 2) Екскурзовод - 1 брой: Ще отговаря основно за обслужването на обект "Ретро апартамент", намиращ се в град Димитровград и ще оказва съдействие в организирането на всекидневните дейности и събития в близките два музейни обекта – Дом-музей „Пеньо Пенев“ и Художествена галерия „Петко Чурчулиев“ – Димитровград. 3) Координатор, изложби и събития - 1 брой: Ще отговаря за работата с посетители в Художествената галерия, подпомага уредника във фондовата и експозиционната му работа, съдейства при експониране на изложби, подпомага дигитализацията на съществуващите над 2 500 движими културни ценности. Под-дейност 2. Създаване на 2 нови работни места в Общински драматичен театър "Апостол Карамитев" - Димитровград за период от 12 месеца: Една от най-старите местни културни институция, учредена през 1953 година, която през следващата година ще чества своят 70-годишен юбилей. Настояща мисия на театъра е да обърне внимание на младите творци. Към момента е в процес на поетапно изгражда на трупа към театъра основно от млади актьори, която ще обогати живостта, ентусиазма и креативността, като ги среща с предизвикателни млади режисьори в спектакли и различни работилници. Основната цел на ръководството на институцията е театъра да има своя собствена продукция и лице на театралната карта на България. Настоящият проект предвижда създаване на 2 работни места в ДТ-Димитровград, които ще бъдат обособени в съответствие с длъжностите посочени в НКПД: 1) Звукотехник - 1 брой: Осъществява музикалния съпровод по време на репетиции и представления. Отговаря за осъществяване на режисьорския замисъл по отношение на звуково-музикалната партитура на представлението. Поставя музикалната картина, звуковите и шумови ефекти на постановките, съобразно изискванията на режисьора и композитора.. 2) Актьор- 1 брой: Участва в спектаклите на театъра като изпълнява роли в тях съгласно представен сценарии и разпределение. В подкрепа изпълнение на задълженията им, за назначените служители ще бъде закупено оборудване за обезпечаване на техните служебни ангажименти. За подпомагане изпълнението на служебни ангажименти от служителите, ще им бъдат назначени наставници. В рамките на дейността ще бъде извършена и обмяна на опит и добри практики с партньора от Норвегия. , Договорена стойност: 167 497.16 , Отчетена стойност: 88 854.12
  • Дейност: Инвестиции в иновативни подходи за развитие на местната заетост в община Димитровград, в съответствие със СКД2: Цел на дейността: Извършване на инвестиция за прилагане на иновативен подход за развитие на местната заетост, чрез популяризиране на културно-историческия потенциал и възможностите за туризъм на територията на община Димитровград, посредством интерактивното му експониране. Описание и обосновка на дейността: Отговорен за изпълнението на дейността ще бъда кандидата - Стратегика Вижън ЕООД. За реализиране посочената цел на настоящата дейност, включваща въвеждането на иновативен подход за развитие на местната заетост, кандидата предвижда да разработи интернет сайт, с който да се популяризиране културно-историческото наследство на региона от една страна, а от друга - да се представят и рекламират възможностите за туризъм на територията на общината. За целта предвиждаме да направим он лайн достъпни голяма част от експонатите на историческия музей в Димитровград, които да се експонират на сайта и по този начин да бъдат достъпни за голяма част от хората интересуващи се от културно-исторически туризъм. За постигане на предното, кандидата е предвидил разработването на интернет страница с необходимите технически изисквания, която да кореспондира с описаната идея. В рамките на дейността ще се осигури заетост на 1 нов служител за период от 12 месеца по проекта, който ще бъде назначен в офис на кандидата, който ще бъде разкрит на територията на община Димитровград и ще действа в продължение на минимум 12 месеца. Назначеният служител ще заеме следната длъжност в съответствие с НКПД: 1) Експерт, програми и проекти - 1 брой: Длъжността е пряко свързани с работата на компанията и е от изключително важно значение за бъдещото й развитие, тъй като ще се разчита експерта да развиват портфолиото й при търсенето на нови клиенти в община Димитровград и региона, в който дружеството желае да разшири дейността си. Служителя ще отговаря също така и за функционирането на разработеният интернет сайт в рамките на дейността, като подпомага процеса на експониране на необходимите обекти, ще планират, организират и провежда срещи с представители на местния бизнес в областта на туризма, ще следи за налични възможности за кандидатстване по програми, финансирани от СФ и КФ на ЕС и други финансови донори, от които да могат да се възползват заинтересованите страни, ще участват в процеса на подготовка и управление на проекти, комуникират с клиенти, изготвят оферти и правят презентации за клиенти на дружеството. В подкрепа изпълнение на задълженията му, за назначеният служител кандидата предвижда да закупи оборудване, което ще обезпечи изпълнените на служебните му ангажименти. Наред с това предвиждаме да наемем офис на територията на община Димитровград, в който служителят ще изпълнява служебните си задължения. За бързото и интегрирано навлизане в работния процес, управителя на дружеството ще бъде наставник на новоназначения служител за период от 6 месеца. В рамките на дейността ще бъде извършена и обмяна на опит и добри практики с партньора от Норвегия., Договорена стойност: 89 807.89 , Отчетена стойност: 46 043.10
  • Дейност: Организиране на събития за работодатели и търсещи работа в съответствие със СКД 3. : Цел на дейността: Настоящата дейност има за цел организиране на събития за работодатели и търсещи работа, в съответствие със Специфична категория дейности 3 – Предоставяне на информация за свободни работни места, организиране на събития за работодатели и търсещи работа Описание и обосновка на дейността: Отговорен за изпълнението на дейността ще бъда кандидата - Стратегика Вижън ЕООД. За реализиране на настоящата дейност е предвидено изпълнението на мерки, които ще спомогнат за постигане на заложените цели. В рамките на дейността се предвижда разработване на иновативен подход за предоставяне на информация на лицата търсещи работа и последващо организиране на срещи между работодатели и търсещи работа и създаване на възможности за работа на хора в неравностойно положение (дълготрайно безработни, възрастни хора в предпенсионна възраст, млади хора, млади майки, самотни родители, хора с увреждания, ниско квалифицирани лица, вкл. представители на ромско и турско малцинства), чрез предоставяне на достъпна информация за свободните работни места. 1. За разработването на подход за предоставяне на информация на лицата, търсещи работа ще се приложи иновативен метод - голяма част от безработните и неактивни лица, особено тези от уязвими групи и в неравностойно положение не получават информация за свободните работни места на територията на община Димитровград по достъпен и лесно усвоим за тях начин. В тази връзка, чрез настоящата дейност ще се подходи по ориентиран към потребностите на целевите групи начин. При разработването на иновативния подход ще се вземат предвид индивидуалните потребности на отделни представители на гореописаните целеви групи. 2. В синергия с общата цел на проекта, в настоящата дейност се предвижда организиране на периодични срещи между работодатели в сферата на културата и туризма и лица търсещи работа. Планира се организирането и провеждането на общо три срещи между работодатели и търсещи работа в Община Димитровград. В рамките на дейността се планира целенасочено включване в срещите на дългосрочно безработни и неактивни лица, включително попадащи в групата на NEETs, както и лица от гореописаните групи. В рамките на срещите, освен информация за възможностите за професионална реализация в сферата на културата и туризма, ще бъдат предоставяни и индивидуални разяснения за спецификата на всяка от обявените длъжности, с цел насърчаване на безработните лица към трудова заетост. По време на срещите ще бъдат насърчавани и работодателите да развиват в своята дейност, където е възможно, гъвкави практики на работа. Срещите между работодатели и търсещи работа ще се основават на хоризонталните принципи на ЕС, гарантирайки равни възможности за участие на всички и недопускане на дискриминация, равенство между половете, устойчиво развитие. Чрез реализирането на планираните в настоящата дейност мерки ще се постигне специфична цел на Програмата "Организиране на срещи между работодатели и търсещи работа и създаване на възможности за работа на хора в неравностойно положение"., Договорена стойност: 10 522.20 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: Glemmen videregående skole, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: ДРАМАТИЧЕН ТЕАТЪР "АПОСТОЛ КАРАМИТЕВ"- ДИМИТРОВГРАД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 23 617.46
  • Партньор: ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕЙ - ДИМИТРОВГРАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 33 726.66
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕТ БОЯН - ХРИСТО БОЙЧЕВ, Договорена стойност по проекта*: 290.00 , Отчетена стойност**: 316.10
  • Изпълнител: ПРЕМИУМ КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 100.00 , Отчетена стойност**: 11 600.00
  • Изпълнител: ВОЛТА ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: САЙБЕРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 125.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВЕДИА - Х ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 420.00 , Отчетена стойност**: 15 420.00
  • Изпълнител: КОНДОР - ХС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 25 800.00 , Отчетена стойност**: 15 480.00
  • Изпълнител: АСТРОН-ЦВЕТКОВ И СИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 180.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: ВИРТУАЛНО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 450.00 , Отчетена стойност**: 7 740.00
  • Изпълнител: САТУРН КОМПЮТЪРС - АТАНАСОВИ СД, Договорена стойност по проекта*: 16 090.00 , Отчетена стойност**: 16 090.00
  • Изпълнител: ЗАРАТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 641.00 , Отчетена стойност**: 529.20
  • Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 364.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АВЕНЮ 2020 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 750.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой проекти за ефективно местно развитие, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Share of cooperating organisations that apply the knowledge acquired from bilateral partnership, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Partnership agreement signed between project promoter and entities in donors states (disaggregates by Donor State), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Level of satisfaction with the partnership, Мерна единица: базова стойност-над % / целева стойност-до %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Number of individuals from beneficiary country participating in exchanges with donor countries, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Number of staff from Donor states participating in exchanges with Bulgarian projects (disaggregated by gender, Donor state), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 7 Брой създадени партньорства (между публични и частни организации) между общинските власти и съответните заинтересовани страни за изпълнение на местните стратегии, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 8 Брой създадени работни места в общините в неравностойно положение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 9 Level of trust between cooperating entities in Beneficiary state and Donor states, Мерна единица: базова стойност-над % / целева стойност-до %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 311 767.39 BGN
БФП 296 949.11 BGN
Собствено финансиране 14 818.28 BGN
Общо реално изплатени суми 256 955.52 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на допълнително оборудване за дейността на „Стратегика Вижън“ ЕООД, Прогнозна стойност: 4 987.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на допълнително оборудване за дейността на „Стратегика Вижън“ ЕООД
    Изпълнител: САЙБЕРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 730.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лаптопи - 2 броя, Прогнозна стойност: 2 217.62
  • Обособена позиция 1: Доставка на лаптопи - 2 броя
    Изпълнител: САТУРН КОМПЮТЪРС - АТАНАСОВИ СД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 518.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за Драматичен театър - Димитровград, Прогнозна стойност: 15 420.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за Драматичен театър - Димитровград
    Изпълнител: ВЕДИА - Х ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 420.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за изпълнение на дейността на "Стратегика Вижън" ЕООД, Прогнозна стойност: 6 580.66
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за изпълнение на дейността на "Стратегика Вижън" ЕООД
    Изпълнител: ВИРТУАЛНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 450.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за Исторически музей - Димитровград, Прогнозна стойност: 13 527.62
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за Исторически музей - Димитровград
    Изпълнител: САТУРН КОМПЮТЪРС - АТАНАСОВИ СД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 572.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на план за промотиране на местното културно историческото наследство и модели за привличане на публика, Прогнозна стойност: 12 321.54
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на план за промотиране на местното културно историческото наследство и модели за привличане на публика
    Изпълнител: ПРЕМИУМ КОНСУЛТИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 600.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изработка на промоционални материали, Прогнозна стойност: 7 518.00
  • Обособена позиция 1: Изработка на промоционални материали
    Изпълнител: САЙБЕРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 395.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Наем на офис за дейността на "Стратегика Вижън" ЕООД, Прогнозна стойност: 11 734.80
  • Обособена позиция 1: Наем на офис за дейността на "Стратегика Вижън" ЕООД
    Изпълнител: АВЕНЮ 2020 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информационни материали в изпълнение на мерки по информираност и публичност за проекта, Прогнозна стойност: 1 173.48
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информационни материали в изпълнение на мерки по информираност и публичност за проекта
    Изпълнител: ЗАРАТА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 641.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на кетъринг за провеждане на начална пресконференция в изпълнение на мерки по информираност и публичност за проекта - 1 брой, Прогнозна стойност: 293.37
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на кетъринг за провеждане на начална пресконференция в изпълнение на мерки по информираност и публичност за проекта - 1 брой
    Изпълнител: ЕТ БОЯН - ХРИСТО БОЙЧЕВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 290.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на логистика по наем на зала и кетъринг за провеждане на 2 (два) броя информационни събития – провеждане на срещи между работодатели и лица търсещи работа, Прогнозна стойност: 3 022.20
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на логистика по наем на зала и кетъринг за провеждане на 2 (два) броя информационни събития – провеждане на срещи между работодатели и лица търсещи работа
    Изпълнител: ВОЛТА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на публикация в електронна медия в изпълнение на мерки по информираност и публичност за проекта - 2 броя, Прогнозна стойност: 195.58
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на публикация в електронна медия в изпълнение на мерки по информираност и публичност за проекта - 1 брой
    Изпълнител: АСТРОН-ЦВЕТКОВ И СИЕ СД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 180.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на транспорт и настаняване за представител на Драматичен театър - Димитровград за посещение в Норвегия, Прогнозна стойност: 1 810.34
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на транспорт и настаняване за представител на Драматичен театър - Димитровград за посещение в Норвегия
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 782.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на транспорт и настаняване за представител на Исторически музей - Димитровград за посещение в Норвегия, Прогнозна стойност: 1 810.34
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на транспорт и настаняване за представител на Исторически музей - Димитровград за посещение в Норвегия
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 782.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на транспорт и настаняване за представител на Стратегика Вижън ЕООД за посещение в Норвегия, Прогнозна стойност: 2 865.25
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на транспорт и настаняване за представител на Стратегика Вижън ЕООД за посещение в Норвегия
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 800.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Разработване на иновативен подход за предоставяне на информация на лицата търсещи работа, Прогнозна стойност: 7 823.20
  • Обособена позиция 1: Разработване на иновативен подход за предоставяне на информация на лицата търсещи работа
    Изпълнител: ПРЕМИУМ КОНСУЛТИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 500.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Разработване на интернет сайт за промотиране на културно-историческото наследство и възможности за туризъм в община Димитровград и региона, Прогнозна стойност: 27 772.36
  • Обособена позиция 1: Разработване на интернет сайт за промотиране на културно-историческото наследство и възможности за туризъм в община Димитровград и региона
    Изпълнител: КОНДОР - ХС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 800.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN