Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1066-C01
Наименование на проекта Ново начало на заетост на млади лица във Вартекс ЕООД
Бенефициент 831037378 ВАРТЕКС ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 24.08.2016
Дата на стартиране 24.08.2016
Дата на приключване 24.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Вартекс ЕООД се занимава с търговия на едро с дървен материал, материали за строителството и санитарно оборудване. 
Идеята на ръководството е да разкрие нови работни места за млади специалисти, които да обхванат анализа по управление и организация, както и експертната дейност във фирмата. Иновирайки дейността си като утвърдена фирма в търговията на едро, притежаваща необходимите качества за предоставяне на своите услуги Вартекс ЕООД ще наеме безработни младежи до 29-годишна възраст, като им даде шанс те да се реализират за по-дълъг период от време, създавайки им благоприятни условия за работа, сигурност и увереност.
Основните дейности и мерки за постигане на това са:
- Осигуряване на заетост на търсещите работа лица до 29 години
 Те ще бъдат насочени към заетост основно в длъжности, свързани с търговията на едро (длъжности търговски представители, стоковеди, продавачи в магазини и товаро-разтоварачи).
- Закупуване на оборудване и обзавеждане на ново разкритите работни места
Във връзка с разкриването на новите работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес.
В проекта се залагат и дейности по организация и управление на проекта, както и осигуряване на информиране и публичност. 
-	Дейността по организация и управление ще допринесе за ефективното и своевременно изпълнение на дейностите на проектното предложение. За да се гарантира нормалното и безпрепятствено реализиране на проекта, ще бъде сформиран екип за управление на проекта от специалисти с опит.
- Дейността по осигуряване на публичност ще включва информиране за извършваните дейности и постигнатите цели, заложени в проектното предложение. Ще включва изготвяне на брошури и на  1 информационна табела; провеждане на 2 пресконференции.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Екипът за управление на проекта се състои от трима членове: Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Техният опит е в основата на избора на ръководството на „Вартекс” ЕООД да ги ангажира с дейностите по организация и управление, с цел постигане на заложените в проекта цели, както и успешното приключване на дейностите по проекта. Разпределението на отговорностите на екипа по управление ще бъдат както следва: 1. Ръководител на проекта Основни задължения: - организира дейността на целия екип за управление на проекта; - организира и координира процедурите за определяне на изпълнители; - контролира изпълнението на дейностите по проекта; - отчита изпълнението на дейността на всяка фаза от реализирането на проекта до окончателното му приключване като изготвя доклади, в които отчита: техническото изпълнение на проекта; финансовото изпълнение на проекта; изпълнението на календарния график на проекта; показателите за изпълнение на целите на проекта; проблемите и мерките за тяхното преодоляване. Отговорности: - отговаря за техническото, административното и финансовото управление на проекта; - законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на/ изпълнители на проекта съобразно правилата на ЗОП/ПМС №118/2014г. или други нормативни актове; - наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори; - контрола по спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното приключване на проекта; - предлагането на необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. 2. Координатор на проекта Задължения: - координира изпълнението на дейностите по проекта; - координира взаимодействието между Бенефициента и изпълнителите относно възложените работи; - съдейства на ръководителя при съблюдаване коректното провеждане на процедурите съгл. ЗОП/ПМС №118/2014г. или други нормативни актове; - отчита постигнатия напредък въз основа на заложените индикатори; - отговаря за документооборота и архивирането на документите. Отговорности: - общата координация на проектните дейности и заинтересовани страни; - техническата отчетност на проектните дейности; - съдействие на УО на ОП Развитие на човешките ресурси при провеждане на външен оперативен мониторинг. 3. Счетоводител по проекта: Задължения: - Отговаря за правилното финансово отчитане на Проекта, съгласно действащото законодателство, принципите и регулациите на ОП Развитие на човешките ресурси - получава фактури от изпълнителите на проектните дейности и верифицира разходите; - осъществява текущото счетоводно отчитане на проектните дейности и изготвя необходимите платежни документи; - изготвя месечни финансови справки с цел улесняване процедурите по наблюдение и оценка на напредъка на проекта; - изисква и отчита фактури и разходни докученти от партньорите по проекта; - поддържа адекватна одитна пътека за целите на проекта; - съхранява цялата документация за разходите по проекта. Отговорности: - финансовия контрол на проекта, вкл. контрола на съответствието на извършените разходи с предвидените; - финансовата отчетност на проектните дейности и контрола на съотношението „разходи – резултати – ефект”; - съдействието на УО на ОП Развитие на човешките ресурси при провеждане на външен финансов мониторинг. Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане. Освен с необходимия екип по управление на проекта, дейността ще бъде обезпечена и с канцеларски материали, предвидени за адекватното изпълнение на дейността в рамките на целия период на изпълнение на проекта., Договорена стойност: 16 166.00 , Отчетена стойност: 15 671.53
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Предоставяне на възможност на безработни младежи до 29 годишна възраст за тяхната заетост на новоразкрити работни места, обезпечени с необходимото оборудване за протичане на работния процес. По време на своята нова работа, безработните лица ще има възможност да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация. Дружеството ще развие идеята за разкриване на нови работни места за млади специалисти, което един от най-важните фактори за развитие и просперитет. Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на следните длъжности:  Търговски представител – 5 лица;  Стоковед – 2 лица;  Продавач в магазин – 5 лица;  Товарач-разтоварач – 2 лице., Договорена стойност: 127 172.05 , Отчетена стойност: 127 172.05
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: С тази дейност се цели техническа и материална обезпеченост на ново разкритите работни места. Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес, а именно: автомобил, лаптоп, компютър, монитор, клавиатура, мишка, мултифункционално устройство (принтер, скенер и копир), бюро, работен стол, телефон, секция за документи и контейнер за документи. Всяко новоразкрито работно място ще бъде обезпечено със специфично за дейността оборудване. За търговските представители (5 лица) е предвидено закупуването на лаптопи (5 броя), телефони (5 броя) и автомобил (2 броя), които ще се ползват общо от новоназначените търговски представители. За стоковедите (2 лица) е заложено закупуването на компютър (2 броя), монитор (2 броя), клавиатура (2 броя), мишка (2 броя), бюро (2 броя), работен стол, ергономичен (2 броя), секция за документи (2 брой), контейнер за документи (2 брой). Предвидено е обезпечаване и с 1 брой мултифункционално устройство (принтер, скенер, копир), които ще се ползват общо от ново назначените служители, Договорена стойност: 54 025.67 , Отчетена стойност: 54 025.67
  • Дейност: Информиране и публичност: Целта на настоящата дейност е да се осигури информация за извършване и постигане на целите, заложени в проектното предложение. Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 300 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. - Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на „Вартекс“ ООД., Договорена стойност: 755.00 , Отчетена стойност: 755.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Луиза, Договорена стойност по проекта*: 3 996.00 , Отчетена стойност**: 3 743.08
  • Изпълнител: СОФИЯ ФРАНС АУТО АД, Договорена стойност по проекта*: 41 080.52 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Боряна, Договорена стойност по проекта*: 6 660.00 , Отчетена стойност**: 5 347.69
  • Изпълнител: Митко, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 4 480.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 16.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 12.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 198 118.72 BGN
БФП 198 118.72 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 197 456.92 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД“, Прогнозна стойност: 182.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проекта – избор на координатор по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД, Прогнозна стойност: 5 328.00
  • Обособена позиция 1: Организация и управление на проекта – избор на координатор по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проекта – избор на счетоводител по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД, Прогнозна стойност: 3 996.00
  • Обособена позиция 1: Организация и управление на проекта – избор на счетоводител по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информиране и публичност по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД“, Прогнозна стойност: 1 810.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информиране и публичност по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Процедура за определяне на изпълнител „Избор с публична покана" с предмет „Закупуване на автомобил – 2 броя, във връзка с изпълнение на проект "Ново начало на заетост на млади лица във Вартекс ЕООД“, Прогнозна стойност: 43 000.00
  • Обособена позиция 1: „Закупуване на автомобил – 2 броя, във връзка с изпълнение на проект "Ново начало на заетост на млади лица във Вартекс ЕООД“
    Изпълнител: СОФИЯ ФРАНС АУТО АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 080.52
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за Доставка на офис оборудване и обзавеждане с 2 обособени позиции по проект BG05M9OP001-1.003-1066-С01 "Ново начало на заетост на млади лица във Вартекс ЕООД“, Прогнозна стойност: 12 996.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Оборудване“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Обзавеждане“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN