Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0169-C01
Наименование на проекта Внедряване на ERP система в "Артек-92"
Бенефициент 130748285 АРТЕК - 92 ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 16.08.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект цели да подпомогне "Артек - 92" ООД чрез насърчаване на използването на информационни и комуникационни технологии като бъде внедрена ERP система.  С внедряването на системата ще бъдат удовлетворени следните потребности: 
- нужда от подобрение на процесите, свързани с планиране и вземане на решения;
- нужда от подобрение на процесите, свързани с организация на ресурсите;
- нужда от подобрение на процесите, свързани с организация на производствения процес;
- нужда от подобрение на процесите, свързани с реализация на продуктите на "Артек - 92";
- нужда от подобрение на процесите, свързани с интернационализация на продуктите.
Целевата група по проекта обхваща всички работещи в "Артек - 92" като акцент се поставя върху мениджърския състав по отдели и висшия управленския състав на компанията.
Резултатите от проекта ще допринесат за:
- подобрение и структуриране на бизнес процесите в "Артек - 92";  
- повишаване на приходите, реализирани от износ на продукцията на "Артек - 92";
- повишаване на приходите, реализирани от продажби на вътрешния пазар на продукцията на "Артек - 92";
- повишаване на производителността на предприятието.
Основните дейности по проекта са:
- Въвеждане на ERP система;
- Закупуване на необходимия хардуер за оптимална работа на ERP системата.
Дейности
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на ERP система, представляваща ДНА: Като част от дейността ще бъде придобита 1 брой ERP система. Придобиването на системата ще се състои в закупуването на лицензи за системата и въвеждането на системата в експлоатация в "Артек - 92". Чрез въвеждането на системата в експлоатация трябва да бъдат доставени следните условно обособени модули, които ще спомогнат за изпълнението на дейността: - модул „Управление на взаимоотношенията с контрагентите“ - модул „Склад“ - модул „Продажби“ - модул „Доставки“ - модул „Производство“ - модул „Управление на документацията“ - модул „Човешки ресурси“ - модул „Счетоводство“ - модул „Управление на отпадъците от производството“ Въвеждането на ERP системата следва да включва и следните дейности: - инсталация и въвеждане на системата - тестване на системата в реални условия; - обучение на служителите за работа със системата; - методическа помощ при първоначалното моделиране на бизнес процесите и въвеждане на номенклатурите, напр. изделия, стоки, материали, технологии и др.; - еднократен импорт на данни в системата от наличните структурирани източници – индивидуален сметкоплан, служители, изделия, стоки, материали, клиенти, доставчици, подизпълнители и др.; Внедрената ERP система ще бъде инсталирана на сървъра закупен в дейност 2. Стъпки за изпълнение на дейността: - Изборът на изпълнител ще се осъществи от 1-ви до 3-ти месец от изпълнението на проекта - Сключване на договор с избрания изпълнител - от 3-ти до 4-ти месец от изпълнението на проекта - Придобиване и въвеждане на ERP системата - от 4-ти месец до 14- ти месец от изпълнението на проекта - Подписване на приемо предавателен протокол - 14-ти месец от изпълнението на проекта - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол - 15-ти месец от изпълнението на проекта., Договорена стойност: 390 945.00 , Отчетена стойност: 390 200.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: Като част от дейността ще бъдат закупени 1 брой сървър, 6 броя хенд-хелд устройства и 2 броя термотрансферни принтери. Закупеният сървър е основна част от хардуерната инфраструктура, необходима за въвеждане в експлатация на ERP система. На сървъра ще бъдат инсталирани сървърните компоненти на системата и ще бъдат съхранявани данните. Хенд-хелд устройствата ще са необходими на мобилните потребители на системата, за да работят с нея. Това са 4 служители в отдел Склад, 1 служител в отдел Производство и мобилния търговец в отдел Продажби на едро. Мобилните потребители ще работят в индустриална среда, на закрито и открито, при различни метеорологични условия и затова сме заложили степен на защита на хенд-хелд устройствата IP67, което осигурява защита от запрашеност, влага и удар. Хенд-хелд устройствата са снабдени с баркод четец и заедно с термотрансферните принтери са основна част от хардуерната инфраструктура на новата единна баркод номерация на продуктите. Двата термотрансферни принтери ще се използват за печатане на баркод етикетите на продуктите. Технологията на печат на тези принтери осигурява много добра четимост, устойчивост и дълготрайност на отпечатания етикет, което е важно при съхранението и транспортирането на продуктите. Термотрансферните принтери ще бъдат разположени по един в отдел Производство, където ще се правят индивидуалните опаковки на продуктите и отдел Склад, където ще се правят груповите опаковки нужни за транспортирането и на част от входящите стоки и материали нужни за производството. Стъпки за изпълнение на дейността: - Изборът на изпълнители ще се осъществи от 1-ви до 3-ти месец от изпълнението на проекта - Сключване на договор с избрания изпълнител - от 3-ти до 4-ти месец от изпълнението на проекта - Доставка на активите и подписване на приемо предавателен протокол - 5-ти месец от изпълнението на проекта - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол - от 6-ти месец от изпълнението на проекта. , Договорена стойност: 57 496.00 , Отчетена стойност: 56 989.96
  • Дейност: Визуализация на проекта: По проекта ще бъдат спазени всички изисквания, свързани с прилагането на мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013. Всички документи по проекта ще бъдат снабдени с необходимите реквизити и ще бъде упоменато за полученото финансиране по проекта от ЕФРР чрез ОПИК. Ще бъде поставена 1 обозначителна табела (включваща името на проекта, финансиращия орган, стойността на проекта и всички задължителни реквизити) на видно място. На закупените по проекта 9 бр. оборудване, ще бъдат залепени обозначителни стикери. , Договорена стойност: 500.00 , Отчетена стойност: 300.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПАРНАС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: ПЕРСИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 723.00 , Отчетена стойност**: 13 890.00
  • Изпълнител: СИС ТЕХНОЛОГИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 273 140.00 , Отчетена стойност**: 390 200.00
  • Изпълнител: БУЛНЕКС АД, Договорена стойност по проекта*: 30 169.97 , Отчетена стойност**: 43 099.96
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 68 861.96 , Достигната стойност: 68 640.45

Финансова информация

Обща стойност на проекта 448 941.00 BGN
БФП 314 258.70 BGN
Собствено финансиране 134 682.30 BGN
Общо реално изплатени суми 313 242.97 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Визуализация по проекта, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация по проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Придобиване и въвеждане на ДНА и ДМА по проект , Прогнозна стойност: 448 441.00
  • Обособена позиция 1: Придобиване и въвеждане на ERP система
    Изпълнител: СИС ТЕХНОЛОГИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 273 140.00
  • Обособена позиция 2: Закупуване и доставка на 6 броя хенд-хелд устройства
    Изпълнител: БУЛНЕКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 219.97
  • Обособена позиция 3: Закупуване и доставка на 2 броя термотрансферни принтери
    Изпълнител: БУЛНЕКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 950.00
  • Обособена позиция 4: Закупуване на 1 бр. сървър
    Изпълнител: ПЕРСИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 723.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN