Номер от ИСУН | BG16RFOP002-2.113-0001-C01 |
Наименование на проекта | Подобряване на управленския капацитет за постигане на растеж на СИП 2000 ООД |
Бенефициент | 117690418 СИП-2000 ООД |
Източник на финансиране | ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност |
Дата на сключване на договора/заповедта | 03.10.2022 |
Дата на стартиране | 03.10.2022 |
Дата на приключване | 29.09.2023 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
СИП 2000 ООД е с основна икономическа дейност: издаване на списания с практическа насоченост, в гр. Балчик. Списанията са „УЧИЛИЩЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ” и „ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ”, които в годините се утвърдиха като практически наръчници за своите читатели. Двете списания имат печатно издание и електронно. С изпълнението на настоящото проектно предложение се цели да се направи реинжинеринг на работния процес, за осъществяването на който ще се внедри софтуерна система за управление на биснес процесите в издателската дейност, която ще има разширени функционалности, които ще позволят автоматизиране на част от работния процес, който на този етап се възлага на външни изпълнители. Това е лингвистичната проверка на текстовете на статиите, преди предаването им за предпечатна подготовка. Целта на този процес е да се направи проверка за прaвопис и стилистика на съдържанието. Освен това ще се осигури обща платформа за комуникация с авторите, като една част от тях са служители във фирмата, но има и външни автори. Това ще улесни работния процес и ще съкрати сроковете за реализиране на изданията.Ще има разширена функционалност на софтуерната система, която да осигури ползване на двете издания от телефона, посредством уеб базиране, като се предвижда и създаване на звукова версия за слушане на изданията. С реинжинеринга ще се осигури цяластен затворен цикъл на предпечатната подготовка от служители на дружеството, с помощта на функционалности на новоразработеният софтуер, закупуването на хардуерно оборудване и откриване на две нови работни места. Софтуерна система ще може да работи с големи количества данни с цел анализ и прогнозиране на процесите в компанията и да подпомогне с идентифицирането, развиването и създаването на нови стратегически бизнес възможности. Платформата ще спомогне за по-доброто управление, съхранение, набиране и използване на информацията за всяко издание, позволявайки надеждно проследяване на процеса на прилагане на всички разработени политики и мерки на действие. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00 |
Индикатор 2 | Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00 |
Индикатор 3 | Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00 |
Обща стойност на проекта | 255 202.60 BGN |
БФП | 229 682.34 BGN |
Собствено финансиране | 25 520.26 BGN |
Общо реално изплатени суми | 229 682.34 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработка на визуализационни материали - информационна табела 1бр. и информационни стикери - 3бр.,
Прогнозна стойност: 130.00
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Внедряване на Система за управление на околната среда ISO 14001,
Прогнозна стойност: 12 000.00
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Сертифициране на Система за управление на околната среда ISO 14001,
Прогнозна стойност: 12 000.00
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на реинжинеринг на процесите в предприятието СИП 2000 ООД,
Прогнозна стойност: 87 000.00
|
Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на доставчик на Софтуерна система за управление на бизнес процесите в издателска дейност и оптимизиране на работните процеси,
Прогнозна стойност: 127 500.00
|
Процедура 6 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за доставка на ДМА - компютърна конфигурация 2бр. и сървър 1бр.,
Прогнозна стойност: 22 000.00
|
Процедура 7 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на консултант за извършване на реинжинеринг на процесите в предприятието СИП 2000 ООД,
Прогнозна стойност: 87 000.00
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN