Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.113-0001-C01
Наименование на проекта Подобряване на управленския капацитет за постигане на растеж на СИП 2000 ООД
Бенефициент 117690418 СИП-2000 ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 03.10.2022
Дата на стартиране 03.10.2022
Дата на приключване 29.09.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Добрич (BG332), Балчик, гр.Балчик

Описание

Кратко описание на проекта
СИП 2000 ООД е с основна икономическа дейност: издаване на списания с практическа насоченост, в гр. Балчик. Списанията са „УЧИЛИЩЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ” и  „ОБЩЕСТВЕНИ  ПОРЪЧКИ”, които в годините  се утвърдиха като практически наръчници за своите читатели. Двете списания имат печатно издание и електронно. С изпълнението на настоящото проектно предложение се цели да се направи реинжинеринг на работния процес, за осъществяването на който ще се внедри софтуерна система за управление на биснес процесите  в издателската дейност, която ще има разширени функционалности, които ще позволят автоматизиране на част от работния процес, който на този етап се възлага на външни изпълнители. Това е лингвистичната проверка на текстовете на статиите, преди предаването им за предпечатна подготовка. Целта на този процес е да се направи проверка за прaвопис и стилистика на съдържанието. Освен това ще се осигури обща платформа за комуникация с авторите, като една част от тях са служители във фирмата, но има и външни автори. Това ще улесни работния процес и ще съкрати сроковете за реализиране на изданията.Ще има разширена функционалност на софтуерната система, която да осигури ползване на двете издания от телефона, посредством уеб базиране, като се предвижда и създаване на звукова версия за слушане на изданията. С реинжинеринга ще се осигури цяластен затворен цикъл на предпечатната подготовка от служители на дружеството, с помощта на функционалности на новоразработеният софтуер, закупуването на хардуерно оборудване и откриване на  две нови работни места. 
Софтуерна система ще може да работи с големи количества данни с цел анализ и прогнозиране на процесите в компанията и да подпомогне с идентифицирането, развиването и създаването на нови стратегически бизнес възможности. Платформата ще спомогне за по-доброто управление, съхранение, набиране и използване на информацията за всяко издание, позволявайки надеждно проследяване на процеса на прилагане на всички разработени политики и мерки на действие.
Дейности
  • Дейност: Подкрепа за специализирани услуги за МСП за развитие и укрепване на управленския капацитет - Реинжинеринг на процесите: Основна цел на проектното предложени е да се направи реинжинеринг на работните процеси в СИП 2000 ООД, с цел укрепване на управленския капацитет и повишаване на конкурентоспособността на компанията. СИП 2000 ООД , чиято основна дейност е издаване на списания с практическа насоченост, а именно: списание „УЧИЛИЩЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ” и списание „ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ”, които в годините се утвърдиха като практически наръчници за своите читатели. Двете списания имат печатно издание и електронно. С изпълнението на настоящото проектно предложение се цели да се направи реинжинеринг на работния процес, посредством който да се осигури затваряне на производствения цикъла, включващ всички етапи от предпечатната подготовка. На този етап част от дейностите се извършват от външни изпълнители, а с реинжинеринга целият процес ще се извършва от служителите на компанията. За осъществяването на реинжинеринга на процесите в издателската дейност ще се разработят софтуерна система за управление на бизнес процесите в издателската дейност, която ще има функционалности за автоматизиране на част от работния процес, който на този етап се осъществява от външни изпълнители. Това е лингвистичната проверка на текстовете на статиите, преди предаването им за предпечатна подготовка. Целта на този процес е да се направи проверка за провопис и стилистика на съдържанието. Освен това ще се осигури обща платформа за комуникация с авторите, като една част от тях са служители на фирмата, но има и външни автори. Това ще улесни комуникациянта и ще ускори работния процес, като същевременно ще съкрати сроковете за изпълнение и подготовка на изданията. Новоразработената софтуерна система ще има и функционалности, които да осигурят ползване на двете издания от телефона, като се предвижда и създаване на възможност освен за четене да има и звукова версия за слушане на изданията. Реализацията на предвидените дейности в реинжинеринга на дейността ще бъде осъществено от една страна посредством Софтуерна система за управление на бизнес процесите в издателска дейност, а от друга ще бъда необходимо закупуването на два специализирани компютърни системи и сървър. Обхващането на целия производствен цикъл по предпечатната подготовка, от служители на компанията ще доведе до създаване на две нови работни места, за които е неоходимо осигуряването на хардуерно оборудване. Софтуерна система ще може да работи с големи количества данни с цел анализ и прогнозиране на процесите в компанията и да подпомогне с идентифицирането, развиването и създаването на нови стратегически бизнес възможности, което налага закупуването и на сървър. Платформата ще спомогне за по-доброто управление, съхранение, набиране и използване на информацията за всяко издание, позволявайки надеждно проследяване на процеса на прилагане на всички разработени политики и мерки на действие. За развитие и укрепване на управленския капацитет, с цел подобряване на консурентоспособността на СИП 2000 ООД се предвижда и внедряване на система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001. Целта на системата за управление на околната среда е оптимално използване на природните ресурси и енергията, опазване и съхраняване на природата в нейната неповторимост и ограничаване на рисковете от екологични инциденти съобразена с изискванията на БДС EN ISO 14001. Компанията има внедрени стандарти за управление на качеството и система за управление на здравето и безопастноста при работа. Новата система ще надгради и разшири вече внедрените., Договорена стойност: 260 500.00 , Отчетена стойност: 255 080.00
  • Дейност: Дейности за информиране и публичност: В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и публичност. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и публичност(в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 1 брой визуализационна табела с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Табелата ще съдържа следната текстова и визуална информация: - емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; - наименование на съфинансиращия фонд - ЕФРР; - общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; - наименование на проекта и главната му цел; - обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. , Договорена стойност: 130.00 , Отчетена стойност: 122.60

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДиДжи Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 77 220.00 , Отчетена стойност**: 85 800.00
  • Изпълнител: Бефт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 900.00 , Отчетена стойност**: 21 000.00
  • Изпълнител: Верификация ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 377.00 , Отчетена стойност**: 11 530.00
  • Изпълнител: Ефрема ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 110.34 , Отчетена стойност**: 122.60
  • Изпълнител: АйТиВи Тех ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 10 395.00 , Отчетена стойност**: 11 550.00
  • Изпълнител: Си Пи Ес Интернешънал Трейдинг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 112 680.00 , Отчетена стойност**: 125 200.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 255 202.60 BGN
БФП 229 682.34 BGN
Собствено финансиране 25 520.26 BGN
Общо реално изплатени суми 229 682.34 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработка на визуализационни материали - информационна табела 1бр. и информационни стикери - 3бр., Прогнозна стойност: 130.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изработка на визуализационни материали - информационна табела 1бр. и информационни стикери - 3бр.
    Изпълнител: Ефрема ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 110.34
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Внедряване на Система за управление на околната среда ISO 14001, Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Внедряване на Система за управление на околната среда ISO 14001
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Сертифициране на Система за управление на околната среда ISO 14001, Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на консултантски услуги за Сертифициране на Система за управление на околната среда ISO 14001
    Изпълнител: Верификация ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 377.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на реинжинеринг на процесите в предприятието СИП 2000 ООД, Прогнозна стойност: 87 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на реинжинеринг на процесите в предприятието СИП 2000 ООД
    Изпълнител: ДиДжи Консулт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 77 220.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на доставчик на Софтуерна система за управление на бизнес процесите в издателска дейност и оптимизиране на работните процеси, Прогнозна стойност: 127 500.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за избор на доставчик на Софтуерна система за управление на бизнес процесите в издателска дейност и оптимизиране на работните процеси
    Изпълнител: Си Пи Ес Интернешънал Трейдинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 112 680.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за доставка на ДМА - компютърна конфигурация 2бр. и сървър 1бр., Прогнозна стойност: 22 000.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за избор на изпълнител за доставка на ДМА - компютърна конфигурация 2бр. и сървър 1бр.
    Изпълнител: Бефт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 900.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на консултант за извършване на реинжинеринг на процесите в предприятието СИП 2000 ООД, Прогнозна стойност: 87 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN