Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.014-0002-C01
Наименование на проекта "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен"
Бенефициент 000931721 ОБЩИНА ШУМЕН
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 03.10.2017
Дата на стартиране 03.10.2017
Дата на приключване 05.05.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Шумен, гр.Шумен

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен” е насочено към основен ремонт, внедряване на мерки за подобряване на енергийната ефективност и модернизация на образователната инфраструктура в 4 училища в гр. Шумен.
Потребността, която ще бъде удовлетворена, е свързана с осигуряването обновена материално-техническа база и сграден фонд, което ще бъде предпоставка за равен достъп до качествено образование на всички нива на задължителното образование (предучилищно, основно и средно) и намаляването на преждевременно напускащите училище, което е и основен фактор за приобщаващ растеж.
Основната цел на проекта е осигуряване на подходяща и рентабилна образователна инфраструктура,  която да обслужва потребности от основни образователни услуги на територията на община Шумен, както и да осигури социално включване на учениците, включително от маргинализирани групи чрез подобряване и модернизиране на образователната среда за обучение и пребиваване и засилено присъствие в учебния процес.
Целевите групи по проекта са учениците от реновираните 4 училища на територията на гр. Шумен.
С реализацията на настоящото проектно предложение ще се постигне повишаване качеството на живот, подобряване на човешкия капитал, възстановяване и съживяване на основни образователни функции на  общината, чрез ускоряване на икономически, социален и териториален потенциал за устойчиво и интегрирано развитие на населените места в община Шумен.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Община Шумен в качеството си на бенефициент по ОПРР 2014-2020 г. е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности. За ефективното и срочно изпълнение на проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен" и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, мониторинг и контрол, провеждане на обществени поръчки, верификации, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност, ще бъде избран изпълнител, който да сформира екип, отговорен за управлението на проекта, а с предложения ръководител ще бъде подписан трудов договор. За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ, ще бъде изпратено възлагателно писмо на избрания изпълнител за стартиране изпълнението на договора. Дейността ще се изпълнява през целия срок на ДБФП. Екипът за управление на проекта ще включва: - Ръководител на проект; - Инвеститорски контрол; - Финансист; - Юрист; - Координатор. Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр. Във връзка с изпълнение на дейността, екипът за организация и управление ще провежда ежемесечни работни срещи с изпълнителите по предварително изготвен дневен ред/график. На тези срещи ще се обсъждат текущи задачи, възникнали проблеми и напредъка по дейностите на проекта. След всяка среща ще се съставя протокол, в който ще се описват обсъжданите въпроси и взетите решения. При необходимост ще се провеждат и извънредни екипни срещи. Екипът за организация и управление ще отговаря за провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейности по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Дейностите по управление на проекта включват подготовка на документации и сключване на договори с класираните изпълнители от процедурите за избор на изпълнители; контрол на изпълнението на договорите; изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълненението на проекта, в т.ч. междинни и окончателни технически и финансови отчети към УО, докладване на нередности, инвеститорски контрол върху строителния процес и др. Общината като бенефициент ще носи цялата отговорност за изпълнение на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител. Преди плащане екипът ще извършва документална проверка за удостоверяване извършването на заявените за плащане дейности, базирана на техническото задание и/или тръжното досие на проекта и/или други приложими документи. Организираната счетоводна и друг тип отчетност по проекта ще позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит. , Договорена стойност: 208 000.00 , Отчетена стойност: 219 318.29
  • Дейност: Осигуряване на информация и комуникация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, в проекта са предвидени мерки за информация и комуникация, целящи популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” чрез ЕФРР в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и планира информационна кампания, която да се разгърне по следните основни линии: 1. Публикуване на информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на Община Шумен; 2. Билборд - 5 бр. * 5000 лв. = 25 000,00 лв. 3. Поставяне на постоянна табела - 5 бр. х 1 500 лв. = 7 500,00 лв. 4. Поставяне на информационна табела - 6 бр. * 800 лв. = 4 800,00 лв. 5. Организиране и провеждане на публични събития - 2 бр. * 2 000 лв. = 4 000,00 лв. 6. Публикуване на прессъобщения - 2 бр. * 500 лв. = 1 000,00 лв. 7. Банер/ трансперант - 1 бр. х 300 лв. = 300,00 лв. 8. Организиране и провеждане на официални церемонии - 2 бр. * 4 000 лв. = 8 000,00 лв. 9. Брошури - 4000 бр. х 0,50 лв. = 2 000,00 лв. 10. Покани - 1500 бр. х 1,50 лв. = 2 250,00 лв. 11. Интернет банер - 1 бр. * 250 лв. = 250,00 лв. 12. Тефтери - 500 бр. х 30 лв. = 15 000,00 лв. 13. Химикали - 500 бр. х 2 лв. = 1 000,00 лв. 14. Промоционален филм - 1 бр. х 20 000 лв. = 20 000,00 лв. 15. Информационни стикери - 4 250 бр. х 2 лв. = 8 500,00 лв. Общата стойност на мерките за осигуряване на визуализация и публичност е 99 600,00 лв. без ДДС. Всички мерки за осигуряване на информация и комуникация ще бъдат изготвени съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвидените мерки ще бъдат подробно описани по видове, параметри и количества в Техническо задание, което ще бъде неразделна част от документацията за избор на изпълнител, както и приложение към договора за изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проекта., Договорена стойност: 99 600.00 , Отчетена стойност: 117 249.00
  • Дейност: Строително-монтажни работи: Планираните СМР ще бъдат извършени съгласно изготвените енергийни обследвания на четирите училища, обследвания за установяване на техническите характеристики на сградите и инвестиционните проекти във фаза "технически проект", финансирани по процедура "В подкрепа за следващия програмен период" по ОПРР 2007-2013 г. В настоящото проектно предложение са включени основни и приоритетни за общината училища, които са в лошо физическо състояние, допринасящи за постигане на синергичен ефект от общото изпълнение на инвестициите, включени в Инвестиционната програма на града и вече изпълнените такива през предходните години. Изпълнението на СМР дейности се базира на проведеното предварително проучване чрез енергийно обследване, където са установено основните енергийни консуматори, оценен е потенциала за повишаване на енергийната ефективност в обектите на интервенция и са определени възможните енергоспестяващи мерки. Съставен е списъка на възможните енергоспетяващи мерки. Наложителните мерки за ремонт в сградите са предписани в обследването за установяване на техническите характеристики, сързани с чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 3 от ЗУТ. Обектите, включени в настоящото проектно предложение, са: 1) СОУ "Панайот Волов"; 2) СОУ " Васил Левски"; 3) СОУ "Трайко Симеонов"; 4) НУ "Ил. Р. Блъсков". Дейностите, които ще бъдат изпълнени по време на СМР, са: - Ремонт и саниране на фасада; - Подмяна на дограма; - Ремонт и изолация на покрив; - Изолация на пододови настилки; - Превеждане на съществуващо ел. осветление към действащи нормативни докувменти в съответствие със ЗЕЕ; - Вътрешен ремонт на сградата; - Подмяна на отоплителната инсталация; - Ремонт на ВиК инсталация; - Вертикална планировка. Качеството на влаганите материали ще се доказва с декларация за съответствието на строителния продукт от производителя или от неговия упълномощен представител. Влаганите строителни материали трябва да бъдат придружени с декларация за съответствие с указания за прилагане на бълг. език, съставени от производителя или от неговия упълномощен представител и да отговарят на БДС. В процеса на строителството Възложителят ще упражнява контрол върху извършените строителни работи и ще вземе участие в специални изпитания и проверки, извършвани от Изпълнителя. Във всички случаи инвеститорският контрол на Възложителя не следва да нарушава нормалния работен процес на Изпълнителя. От страна на Изпълнителя се изисква стриктно спазване, включително и по отношение на трети лица, на разпорежданията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № 2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи в т.ч. спазване на плана за безопасност и здраве. Изпълнителят поема пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на възложените работи. Изпълнителят на СМР ще извършва и приключва СМР, както и осигурява, че неговите представители, служители или подизпълнители ще извършват и приключат СМР по начин, който няма да накърнява или уврежда доброто име и репутацията на Възложителя. Изпълнителят на СМР носи пълна отговорност за изпълнените видове работи до цялостното завършване и приемане на Строежа. Степента на завършеност, която Изпълнителят ще постигне при изпълнение на обекта трябва да бъде такава, че да осигури окончателното му приемане съгласно чл.176, ал.1 от ЗУТ., Договорена стойност: 9 633 667.67 , Отчетена стойност: 11 370 593.85
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността предвижда да бъдат доставени и монтирани оборудване и обзавеждане според нуждите на училищата по отделни обособени позиции, което ще спомогне за повишаване на качеството на учебната дейност чрез подобряване на състоянието и степента на изграденост на общинската образователна инфраструктура Дейността ще позволи предоставянето на съвременни условия и модерни методи за обучение, ще подобри качеството на образованието като фактор за подготовката на конкурентноспособна и адаптивна работна сила. В голяма част материално-техническата база на училищата е морално и физически остаряла, което налага обновяване на оборудването и обзавеждането в съответствие със съвременните изисквания, създаващи безопасна и комфортна образователна среда за повишаване качеството на придобитите знания и умения. За всеки обект на интервенция в настоящото проектно предложение е направено предварително проучване. Базирайки се на събраната информация са изготвени технически спецификации за отделните училища в съответствие с конкретните им нужди за постигането на оптимална работна и учебна среда. Оборудването и обзавеждането ще се използва за модернизиране на класните стаи, специализираните кабинети и спортните салони. , Договорена стойност: 530 795.00 , Отчетена стойност: 369 899.21
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор: Съгласно разпоредбите на националното законодателство за изпълнението на строителните дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя. Основни дейности и отговорности: 1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 2. Проверява за наличност на необходимите документи за законовото започване на строителството и съдействие за тяхното набавяне; 3. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4. Проверява съответствието и подписва КСС, представени от изпълнителя на извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5. Осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; 6. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 7. Следи за осигуряване на необходимите мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8. Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 9. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 10. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; 11. Осъществява ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи, за спазване на изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект; 12. Извършва заверка на екзекутивната документация, изготвена по време на и след приключване на строителния процес включително проверява извършеното от изпълнителя по Договора за СМР екзекутивно замерване на теренната основа на Строежа преди началото на строителството и представя, съвместно с Изпълнителя по договора за СМР, за одобрение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на протокол, удостоверяващ резултатите от направените измервания; 13. Съставя и подписва констативен акт съгласно чл.176 ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169 ал.1 и 2 от ЗУТ и условията на Договора за обществена поръчка., Договорена стойност: 265 271.67 , Отчетена стойност: 314 508.00
  • Дейност: Упражняване на авторски надзор: Техническите проекти за обектите, попадащи в настоящото проектно предложение, са изготвени и финансирани по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ "В подкрепа за следващия програмен период" по ОПРР 2007-2013 г. След предаване на работата, авторските права са прехвърлени на Възложителя - Община Шумен. Авторският надзор ще се изпълнява от избран изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки. Целта на тази дейност е осъществяване на контрол по време на изпълнението на СМР с оглед точно изпълнение на работните проекти. Основни дейности и отговорности: 1.Упражнява авторския надзор своевременно и ефективно, като се отзовава на повикванията на Възложителя; 2.Следи за точното и правилно изпълнение на проектната разработка. Консултира Възложителя професионално за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях; 3. Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; 4. При всяко посещение на обекта оглежда и установява състоянието му и дава решения на възникналите проблеми. В случай че даден проблем не може да бъде решен веднага на място, поема задължението във възможно най-кратък срок да направи необходимите проучвания и да направи съответното решение. Всички констатации и решения се записват в заповедната книга на обекта; 5. Взема участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 6. Взема участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; 7. Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; 8. Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; 9. Изработване на допълнителни чертежи на детайли; 10. Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството., Договорена стойност: 93 400.00 , Отчетена стойност: 106 476.00
  • Дейност: Одит на проекта (извършване на ангажимент за договорени процедури): Тъй като бюджетът на проекта надхвърля 200 000 лв., ще бъде извършен финансов одит, представляващ проверки под формата на ангажимент за договорни процедури. Изготвеният доклад за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка на изпълняваните по проекта дейности с цел да се предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазване на специфичните нормативни правила на ЕС. При изпълнение на дейността ще бъдат спазени Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган., Договорена стойност: 50 000.00 , Отчетена стойност: 28 476.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 106 476.00 , Отчетена стойност**: 106 476.00
  • Изпълнител: Обединение "Мадара" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 952 760.76 , Отчетена стойност**: 951 751.63
  • Изпълнител: Над Дизайн ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 97 884.98 , Отчетена стойност**: 97 884.95
  • Изпълнител: "ДЖИ ПИ ГРУП" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 990 321.09 , Отчетена стойност**: 2 928 887.65
  • Изпълнител: "Сдружение образование Шумен 2017", Договорена стойност по проекта*: 83 580.00 , Отчетена стойност**: 83 580.00
  • Изпълнител: “ЕМ КОНСУЛТ ФИНАНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 28 476.00 , Отчетена стойност**: 28 476.00
  • Изпълнител: "Сдружение Шумен контрол" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 124 680.00 , Отчетена стойност**: 124 680.00
  • Изпълнител: РИЛА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 182 592.00 , Отчетена стойност**: 170 205.48
  • Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 239 986.27 , Отчетена стойност**: 239 986.26
  • Изпълнител: ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 503 676.03 , Отчетена стойност**: 4 522 561.52
  • Изпълнител: РВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 914 357.24 , Отчетена стойност**: 2 965 090.25
  • Изпълнител: БИЛД ВИДЕО ООД, Договорена стойност по проекта*: 118 089.00 , Отчетена стойност**: 117 249.00
  • Изпълнител: ЕТ МИРА 2000 - ПЕТЯ ЯВАШЕВА, Договорена стойност по проекта*: 32 028.00 , Отчетена стойност**: 32 028.00
  • Изпълнител: ДИНС - КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 106 248.00 , Отчетена стойност**: 106 248.00
  • Изпълнител: Иванка, Договорена стойност по проекта*: 52 000.00 , Отчетена стойност**: 51 295.22
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ТЕРМО + ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СТРОИТЕЛНА КОМПАНИЯ - АЛМЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ИНФРА ИНВЕСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: С-М СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БРАЙТ КОНСУЛТ ИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕМ ТИ АЙ КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 672.00 , Достигната стойност: 1 672.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4 048.00 , Достигната стойност: 4 048.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 11 270 394.55 BGN
БФП 10 985 245.05 BGN
Собствено финансиране 285 149.50 BGN
Общо реално изплатени суми 10 985 245.05 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 47 638.04 0.00 47 638.04 Обединение "Мадара" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 145 717.86 0.00 145 717.86 РВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 418 529.94 31 837.66 450 367.60 ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 149 516.05 0.00 149 516.05 "ДЖИ ПИ ГРУП" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18 259.20 0.00 18 259.20 РИЛА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3 984.24 0.00 3 984.24 БИЛД ВИДЕО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 7 824.66 0.00 7 824.66 БИЛД ВИДЕО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 462.23 0.00 3 462.23 ПЕРУН - ККБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 537.09 0.00 8 537.09 ПЕРУН - ККБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 894.25 0.00 4 894.25 Над Дизайн ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 601.40 0.00 1 601.40 ЕТ МИРА 2000 - ПЕТЯ ЯВАШЕВА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 423.80 0.00 1 423.80 “ЕМ КОНСУЛТ ФИНАНС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 443.40 0.00 443.40 ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 419.60 0.00 1 419.60 ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 110.80 0.00 2 110.80 ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 350.00 0.00 1 350.00 ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на строително-монтажни работи в СОУ „Трайко Симеонов“ при реализацията на проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен“, Прогнозна стойност: 3 808 333.33
  • Обособена позиция 1: „Извършване на строително-монтажни работи в СОУ „Трайко Симеонов“ при реализацията на проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен“
    Изпълнител: ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 503 676.03
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект: „Начално училище „Илия Р. Блъсков“ - реконструкция, основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки“, Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект: „Начално училище „Илия Р. Блъсков“ - реконструкция, основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки“
    Изпълнител: Обединение "Мадара" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 952 760.76
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект: „Реконструкция/ основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Панайот Волов“, Прогнозна стойност: 9 606 667.67
  • Обособена позиция 1: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект: „Реконструкция/ основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Панайот Волов“
    Изпълнител: РВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 914 357.24
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект:„Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки СУ "Васил Левски", Прогнозна стойност: 2 561 666.67
  • Обособена позиция 1: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект:„Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки СУ "Васил Левски"
    Изпълнител: "ДЖИ ПИ ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 990 321.09
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Екип за управление - Ръководител, Прогнозна стойност: 52 000.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Иванка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 52 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Извършване на ангажимент за договорени процедури на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на ангажимент за договорени процедури на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”
    Изпълнител: “ЕМ КОНСУЛТ ФИНАНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 476.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане при изпълнение на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Прогнозна стойност: 530 795.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Доставка и монтаж на училищно оборудване за нуждите на Начално училище "Ил. Р. Блъсков"
    Изпълнител: ЕТ МИРА 2000 - ПЕТЯ ЯВАШЕВА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 028.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Доставка и монтаж на училищно оборудване за нуждите на СУ "Панайот Волов""
    Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 244.56
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: Доставка и монтаж на училищно оборудване за нуждите на СУ "Трайко Симеонов""
    Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 170 741.71
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4: Доставка и монтаж на училищно оборудване за нуждите на СУ "Васил Левски""
    Изпълнител: Над Дизайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 97 884.98
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на мерки за информация и комуникация при изпълнението на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Прогнозна стойност: 99 600.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Мерки за информация и комуникация по проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен“
    Изпълнител: БИЛД ВИДЕО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 842.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Мерки за информация и комуникация по проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен“, включени в списъка на стоките и услугите, по чл. 12, ал. 1, т . 1 от ЗОП“
    Изпълнител: БИЛД ВИДЕО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 78 246.60
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на консултантска услуга за организация и управление на проекти, включени в Инвестиционната програма на Община Шумен по Ос 1на ОПРР 2014-2020г., финансирана чрез процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на община Шумен с № BG16RFOP001-1.014 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Шумен“, Прогнозна стойност: 156 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на консултантска услуга при организация и управление на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”
    Изпълнител: РИЛА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 182 592.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на авторски надзор по време на СМР на обекти, попадащи в проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Прогнозна стойност: 93 400.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция№ 1: „Авторски надзор при извършване на СМР на обект: „Начално училище „Илия Р. Блъсков“ - реконструкция, основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки“
    Изпълнител: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 868.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция№ 2: „Авторски надзор при извършване на СМР на обект: „Реконструкция / основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Васил Левски“
    Изпълнител: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 392.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция№ 3: „Авторски надзор при извършване на СМР на обект: „Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Трайко Симеонов“ гр. Шумен“
    Изпълнител: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 216.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция№ 4: „Авторски надзор при извършване на СМР на обект: „Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Панайот Волов“
    Изпълнител: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 000.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор по време на СМР на обекти, попадащи в проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Прогнозна стойност: 265 271.67
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Строителен надзор за обект: „Начално училище „Илия Р. Блъсков“ - реконструкция, основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки“
    Изпълнител: ДИНС - КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 448.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Строителен надзор за обект: „Реконструкция / основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Васил Левски“”
    Изпълнител: "Сдружение образование Шумен 2017"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 580.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: Строителен надзор за обект: „Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Трайко Симеонов“ гр. Шумен“
    Изпълнител: "Сдружение Шумен контрол" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 124 680.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4: Строителен надзор за обект: „Реконструкция / основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Панайот Волов“”
    Изпълнител: ДИНС - КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 79 800.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN