Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0238-C04
Наименование на проекта Достъп до нови качествени работни места в "Креативити" ЕООД
Бенефициент 200208494 "Креативити" ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 17.08.2016
Дата на стартиране 17.08.2016
Дата на приключване 17.02.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Велико Търново, гр.Велико Търново

Описание

Кратко описание на проекта
"Креативити" ЕООД е компания, която произвежда и доставя храна за бебета, деца и възрастни като е специализирана в доставка на храна за детски градини, по домовете на възрастни хора и социални домове. Компанията има желание чрез реализацията на проекта да създаде 21 нови качествени и устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица. Това ще бъде постигнато чрез реализация на съвкупност от дейности в рамките на проекта. Подборът на хората, на които ще бъде осигурена заетост по проекта ще се реализира в сътрудничество с представителите на териториалните структури на Агенция по заетостта (ДБТ), като ще се осъществява и във взаимодействие с местната власт – община и кметства, и местната общност за идентифициране и привличане на подходящи кандидати за работа, които към момента са неактивни на пазара на труда. На подбраните лица ще бъде осигурена заетост за най-малко 12 месеца при условията на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а на най-малко 50 % от тях ще бъде гарантирана трайна заетост във фирмата. Целта на Кандидата е поне 50% от новонаетите лица да бъдат младежи до 29 годишна възраст.
Намеренията на "Креативити" ЕООД са да задържи на работа всички новонаети лица, при условие, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. За осъществяването на проекта е предвидено закупуване на ново оборудване, което да послужи на новите работни места да изпълняват предвидените в тяхната длъжностна характеристика дейности. В допълнение за новонаетите лица ще бъде осигурено подходящо обучение. Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху целевата група и цялостно в дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като ценни кадри в кулинарния бранш.
Получавайки не само възможност за заетост, но и повишили квалификацията си и натрупали трудов опит, те ще продължат да работят като опитен персонал, на който фирмата да разчита.
Дейности
  • Дейност: Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление на проекта, което ще се реализира в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управлението на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - Ръководител на проекта; - Двама координатори по проекта; - Счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 994 часа, двамата координатори за по 798 часа, а счетоводителят за 756 часа, които ще бъдат разпределени за 15 проектни месеца в зависимост от ангажиментите по изпълнението на дейностите. Единият от координаторите ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за обучение по ключови компетентности, а другият с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. Счетоводителя ще бъде ангажиран със счетоводното отчитане на изразходването на средствата по проекта. В техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на места на общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще отговаря за воденето на цялостната документация свързана с проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите свързани с проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. В рамките на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали и офис консумативи, свързани с воденето на документацията и подготовката на процедури за избор на изпълнител, технически и финансови отчети и др., Договорена стойност: 26 728.60 , Отчетена стойност: 26 768.42
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще спомогнат за това достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/разпространени: - 2 бр. информационни табели; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите; - 550 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 20 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. - 100 бр. работни календари, които ще бъдат раздавани на клиенти и фирми, с които компанията работи. - 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неговото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Договорена стойност: 3 067.00 , Отчетена стойност: 3 772.00
  • Дейност: Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 21 лица: - 1 лицe на длъжност "Координатор производство"- безработно лице; - 3 лица на длъжност "Дистрибутор"1-продължително безработно лице и 2 безработни лица до 29 години; - 3 лица на длъжност "Анализатор проучване на пазари"-1 безработно лице до 29 години и 2 безработни лица ; - 1 лице на длъжност "Касиер, счетоводител"- 1 безработно лице до 29 години, ; - 10 лица на длъжност "Технолог"- 6 безработни лица, 3 продължително безработни лица и 1 лице на възраст над 54 години ; - 2 лица на длъжност "Хигиенист"- 1 безработно лице и 1продължително безработно лице; - 1 лице на длъжност "Началник склад"- безработно лице до 29 години; Екип от служители и екипа по управление на проекта ще изработят изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Компанията поставя акцент върху даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст, над 54 - годишна възраст и продължително безработни лице, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат от изброените целеви групи. Изискванията, които ще бъдат предвидени за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната община, кметовете и кметските наместници от населените места, както и с представители на местната общност, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включени в проекта. Ще бъде сформирана тричленна комисия, която ще включва представители на Кандидата и ще проведе интервютата и ще направи подбор на 21 лицата, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на Кандидата. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, така и желанието за работа в сферата., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на заетост на 21 лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 21 лица без работа в подготвителни и готварски дейности на храна и хранителни продукти за 12 месеца. Ще бъдат наети 21 безработни, продължително безработни, лица на възраст до 29г. и лица на възраст над 54г. както следва: - 1 лицe на длъжност "Координатор производство"- безработно лице; - 3 лица на длъжност "Дистрибутор" - 1 продължително безработно лице и 2 безработни лица до 29 години; - 3 лица на длъжност "Анализатор проучване на пазари"-1 безработно лице до 29 години и 2 безработни лица ; - 1 лице на длъжност "Касиер, счетоводител"- 1 безработно лице до 29 години, ; - 10 лица на длъжност "Технолог"- 6 безработни лица, 3 продължително безработни лица и 1 лице на възраст над 54 години ; - 2 лица на длъжност "Хигиенист"- 1 безработно лице и 1 продължително безработно лице; - 1 лице на длъжност "Началник склад"- безработно лице до 29 години; В рамките на дейността ще бъдат сключени трудови договори с одобрените лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на едногодишния период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден като няма да се надвишава 40 часова работна седмица. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност относно извършената работа на назначените лица, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях от страна на екипа по управление на проекта и ръководството на компанията с цел поддържане на адекватна и качествена обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността да натрупат трудов стаж и да получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По-конкретно, те ще имат възможност да участват в работната дейност, извършвана от фирмата, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата в екипа на "Креативити" ЕООД. След изтичане на проекта ще бъде осигурена трайна заетост на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 11 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички двадесет и едно лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. На всички новонаети лица ще бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка за отговорното и правилното изпълнение на дейността. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група, с което да съблюдава изпълнението на дейността. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата., Договорена стойност: 186 100.44 , Отчетена стойност: 182 695.75
  • Дейност: Осигуряване на необходимото оборудване за новоразкритите работни места: Дейността цели осигуряването на необходимите машини и оборудване, които ще са необходими на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури подобрени условия на труд и по-високо качество, както новите на работните места, така и на фирмата като цяло. Оборудване ще бъде осигурено за нуждите на новоразкритите работни места, както следва: - за 3 лица на длъжност "Дистрибутор": 1бр. Товарен бус - за 10 лица на длъжност "Технолог": 1 бр. Машина за измиване на плодове и зеленчуци, 1 бр. Камерна вакуум опаковъчна машина, 1 бр. Зеленчукорезачка с вкл. комплект ножове за зеленчукорезачка, 1 бр. Пекарна на 3 нива, 1 бр. Машина за запечатване на тарелки в газова среда с включена матрица за тарелки и 2 бр. Хладилна камера, 1 бр. Планетарен миксир - 20л., 1 бр. Професионална месомелачка. За останалата част от новонаетите лица, компанията притежава подсигурено модерно оборудване. Планираното оборудване е отговаря на изискванията на работните места, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено и ефективно, като се предвижда новоназначените служители да имат възможност да придобият опит за извършване на широк кръг от операции в производството на пакетирана храна и хранителни продукти, което ще повиши тяхната квалификация. Освен новото оборудване фирмата притежава и високотехнологично и качествено оборудване, което ще бъде използвано от всички новонаети по проекта., Договорена стойност: 91 420.00 , Отчетена стойност: 89 875.28
  • Дейност: Обучение за придобиване на професионална квалификация.: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалната си квалификация, която да бъде релевантна към изискванията на заеманата от тях длъжност. Обученията ще бъдат предвидени за длъжност "Анализатор проучване на пазари" като то ще е за 3 лица по специалност "Маркетингови проучвания". Обученията трябва да бъдат минимум 660 часа разделени на теоретически и практически часове. Всички преминали обучението ще получат „Удостоверение за преминато професионално обучение”, а положилите успешно държавен изпит ще получат „Свидетелство за професионална квалификация”., Договорена стойност: 3 600.00 , Отчетена стойност: 3 600.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МАКСИМ - МАКСИМ ПЕНЧЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 4 500.00 , Отчетена стойност**: 4 500.00
  • Изпълнител: БИЛД - ВТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 186.20 , Отчетена стойност**: 20 186.20
  • Изпълнител: Слав 16 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Тотка, Договорена стойност по проекта*: 4 532.48 , Отчетена стойност**: 4 532.52
  • Изпълнител: Кристияна, Договорена стойност по проекта*: 6 431.31 , Отчетена стойност**: 9 431.08
  • Изпълнител: "Иноватек" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 31 479.08 , Отчетена стойност**: 31 479.08
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 4 966.15 , Отчетена стойност**: 3 073.33
  • Изпълнител: Йоана, Договорена стойност по проекта*: 4 966.15 , Отчетена стойност**: 6 056.13
  • Изпълнител: Адвайзърс джъст ин тайм, Договорена стойност по проекта*: 3 600.00 , Отчетена стойност**: 3 600.00
  • Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 34 500.00 , Отчетена стойност**: 33 710.00
  • Изпълнител: ЕВРОШАМПИОНИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 067.00 , Отчетена стойност**: 3 772.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 11.00 , Достигната стойност: 14.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 21.00 , Достигната стойност: 29.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 310 916.04 BGN
БФП 310 916.04 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 300 176.02 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за кухня, Прогнозна стойност: 60 220.00
  • Обособена позиция 1: Машина за измиване на плодове и зеленчуци
    Изпълнител: "Иноватек" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 093.95
  • Обособена позиция 2: Камерна вакуум опаковъчна машина
    Изпълнител: "Иноватек" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 094.94
  • Обособена позиция 3: Зеленчукорезачка с вкл. комплект ножове за зеленчукорезачка
    Изпълнител: Слав 16 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 800.00
  • Обособена позиция 4: Пекарна на 3 нива
    Изпълнител: МАКСИМ - МАКСИМ ПЕНЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 208.33
  • Обособена позиция 5: Машина за запечатване на тарелки в газова среда с включена матрица за тарелки
    Изпълнител: "Иноватек" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 290.19
  • Обособена позиция 6: Хладилна камера - малка
    Изпълнител: БИЛД - ВТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 108.10
  • Обособена позиция 7: Хладилна камера - голяма
    Изпълнител: БИЛД - ВТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 078.10
  • Обособена позиция 8: Планетарен миксeр
    Изпълнител: МАКСИМ - МАКСИМ ПЕНЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 750.00
  • Обособена позиция 9: Професионална месомелачка
    Изпълнител: МАКСИМ - МАКСИМ ПЕНЧЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 541.67
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на товарен бус, Прогнозна стойност: 34 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на товарен бус
    Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 500.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на втори координатор по проект BG05M9OP001-1.003-0238-C01, Прогнозна стойност: 6 131.91
  • Обособена позиция 1: Избор на втори координатор по проект BG05M9OP001-1.003-0238-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на координатор по проект BG05M9OP001-1.003-0238-C01, Прогнозна стойност: 6 131.91
  • Обособена позиция 1: Избор на координатор по проект BG05M9OP001-1.003-0238-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на ръководител по проект BG05M9OP001-1.003-0238-C01, Прогнозна стойност: 9 932.30
  • Обособена позиция 1: Избор на ръководител по проект BG05M9OP001-1.003-0238-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на счетоводител по проект BG05M9OP001-1.003-0238-C01, Прогнозна стойност: 4 532.48
  • Обособена позиция 1: Избор на счетоводител по проект BG05M9OP001-1.003-0238-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейностите по визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0238-C01, Прогнозна стойност: 3 067.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на дейностите по визуализация и публичност по проекта на "Креативити" ЕООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN