Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-3.001-0514-C02
Наименование на проекта Енергийна ефективност в "Людал Фрикшън" ЕООД
Бенефициент 201090426 ЛЮДАЛ ФРИКШЪН ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 24.11.2017
Дата на стартиране 24.11.2017
Дата на приключване 01.08.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Мездра, с.Зверино

Описание

Кратко описание на проекта
“Людал Фрикшън” ЕООД е създадена през 2010 г. и e специализирана в производството на висококачествени безазбестови фрикционни продукти, включващи барабанни и дискови накладки за лекотоварни и товарни автомобили, автобуси, ремаркета и полуремаркета, фрикционни дискове и специализирани фрикционни изделия. 

Настоящият проект е насочен към и има за основна цел постигането на устойчив растеж и конкурентоспособност на дружеството посредством изпълнението на мерки за енергийна ефективност-в унисон с целта на процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за малките и средни предприятия”. Проектът е основан на препоръките от извършен енергиен одит по образец, включващ предвидени за изпълнение мерки с потвърден ефект енергийни спестявания от минимум 5% и ще се реализира посредством изпълнението на комплекс от взаимосвързани и надграждащи се допустими по Елемент А "Инвестиции" и Елемент Б "Услуги" на процедурата дейности,а именно:

Дейности по Елемент А "Инвестиции":
- Въвеждане в експлоатация на машина за подготовка на метални планки (в изпълнение на Мярка 1 от енергийния одит);
- Подмяна на хидравлична преса за отпресоване на накладки (в изпълнение на Мярка 2 от енергийния одит);

Дейности по Елемент Б "Услуги":
- Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в "Людал Фрикшън" ЕООД, вкл. съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001;
- Извършване на енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност") от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, чл. 1 от ЗЕЕ;
- Публичност и визуализация.

Настоящият проект има за свой основен предмет осъществяването на първоначални инвестиции в ДМА, свързани с разширяване на капацитета на съществуващ стопански обект и се изпълнява на територията на Северозападния район за планиране - в съответствие с приоритета на настоящата процедура.
Дейности
  • Дейност: Въвеждане в експлоатация на машина за подготовка на метални планки (Дейността ще бъде извършена чрез закупуване на машина за подготовка на планки за дискови спирачки - 1 брой, в изпълнение на Мярка 1 от енергийния одит) : Като част от дейността ще бъде извършена инвестиция в ДМА-Машина за подготовка на планки за дискови спирачки-1 бр., свързана с разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект.Проектна дейност, респективно - планираните в рамките на реализацията й инвестиции, се отнасят пряко до и са предвидени във връзка с реализацията на Мярка 1 от енергийния одит, на който се основава настоящият проект. Инвестицията в Машина за подготовка на планки за дискови спирачки допринася пряко за изпълнението на проекта като съвкупност от взаимосвързани и взаимодопълващи се дейности с предварително определена/и цел/и, необходими ресурси и времева рамка за изпълнение, водещи до постигането на конкретни количествено-измерими резултати с оглед на потвърдения в рамките на извършения енергиен одит ефект енергийни спестявания. Дейността допринася за постигане на СЦ 1 и общата проектна цел. Към момента на подаване на проектното предложение, подготовката на метални планки, които служат за основа на дисковите накладки, се осъществява от двама работници, чрез шлайфане на планката и след това - заваряване към нея на метална мрежа. Шлайфането се налага, за да се обработи повърхността за заваряване и гарантиране здравината на заварката. За един час, през който се произвеждат 15 бр. планки, наличната шлайф машина работи ефективно 40 минути, а заваръчният апарат - 35 минути. Общо за 2015 г. са произведени 52 348 бр. планки. Производството е на две смени, като във всяка смяна са ангажирани по двама работника. Металните планки, както беше посочено, служат за основа на дисковите накладки, произвеждани от "Людал Фрикшън" ЕООД и в този смисъл - производителността на този етап от производствения процес рефлектира пряко върху производствения капацитет на съществуващия стопански обект по отношение на произвежданите от него дискови накладки като краен продукт. В изпълнение на Мярка 1 от енергийното обследване, с цел разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект и ефективно преодоляване на изложените недостатъци и ограничения пред развитието на предприятието по линия на процеса по подготовка на метални планки, е планирано закупуването на енергийно ефективна машина за подготовка на метални планки. След реализацията на планираната първоначална инвестиция в ДМА се очаква съществено увеличение на количеството подготвени от дружеството планки за дискови накладки поради значително по-високата производителност след закупуване на новата машина, което, от своя страна ще доведе пряко до разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект и се разглежда като необходима предпоставка за конкурентоспособност на пазара. Планираната за закупуване машина ще бъде с инсталирана мощност 1 kW и ще формова детайла от едната страна, като образува "куки", които ще задържат фрикционния материал върху планката. При производителност на новата машина от 60 планки/час се очаква годишно производство от 96 000 броя планки. Изложеното ще допринесе пряко за разширяване на производствения капацитет по линия на произвежданите дискови накладки, тъй като детайлът е стандартна и неразделна част от тях и служи за закрепването им. Инвестицията, посредством разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект, повишения производствен капацитет и минимизиране употребата на неефективни производствени мощности, ще доведе до повишаване конкурентоспособността на дружеството и устойчивото му развитие при осъществяване на дейност с грижа за околната среда - в унисон с целите на процедурата и проектното предложение. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: 1) Сформиране на екип, изготвяне и съгласуване с УО на График за провеждане на процедури (1ви м. от изпълнението на проекта); 2) Избор на изпълнител (от 2ри до 5ти м.) 3) Сключване на договор с избран изпълнител (от 5ти до 6ти м.); 4) Доставка на ДМА, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация; подписване на приемно-предавателен протокол (ППП) (от 7ми до 15ти м.)., Договорена стойност: 102 221.00 , Отчетена стойност: 101 500.00
  • Дейност: Подмяна на хидравлична преса за отпресоване на накладки (Дейността ще бъде извършена чрез закупуване на хидравлична преса - 1 брой, в изпълнение на Мярка 2 от енергийния одит): Като част от дейността ще бъде извършена инвестиция в ДМА- Хидравлична преса - 1 (един) брой, свързана с разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект.Проектна дейност, респективно - планираните в рамките на реализацията й инвестиции, се отнасят пряко и са предвидени във връзка с реализацията на Мярка 2 от енергийния одит, на който се основава настоящия проект. Инвестицията в хидравлична преса допринася пряко за изпълнението на проекта като съвкупност от взаимосвързани и взаимодопълващи се дейности с предварително определена/и цел/и, необходими ресурси и времева рамка за изпълнение, водещи до постигането на конкретни количествено-измерими резултати с оглед на потвърдения в рамките на извършения енергиен одит ефект енергийни спестявания. Дейността допринася за постигане на СЦ 1 и общата проектна цел. Към момента за производството на накладки дружеството разполага с 4 хидравлични преси,произведени през 1985 г. При инсталирана мощност 27 kW на нагревателите и 7,5 kW на електродвигателя, средната производителност на 1 преса е 24 кг./час. Размерът на плочата, върху която се пресова материалът,е 600 х 600 мм. Въпреки че най-икономичният режим на работа на пресата е 24 часа 7 дни в седмицата, този режим е непостижим поради изключително лошото състояние на машината, която е амортизирана и морално остаряла. В предприятието е въведен трисменен режим на работа, но само 5 дни в седмицата. Въпреки това, често се налага прекъсване на производствения процес и режима на работа поради авария в пресата,което води до неспазване на сроковете за изпълнение на поръчките.Годишно 1 преса отпресова 74 880 кг, като за целта тя е работила 3120 ч/г. Изчисленият разход на електрическа енергия при коефициент на натоварване 0,6 е 64 584 kWh/год. В обобщение може да се каже, че машината се характеризира с ниска производителност, висока енергоемкост и чести аварии. С оглед ефективно преодоляване на изложените ограничения пред развитието на предприятието и в изпълнение на предписанията на Мярка 2 от енергийното обследване е планирана реализацията на първоначална инвестиция в ДМА - хидравлична преса 1 бр., свързана с разширяване капацитета на съществуващия стопански обект.С пресата е планирано да се подмени една от наличните към момента преси, като след въвеждане на мярката се очаква значително увеличаване на произвежданите накладки поради по-високата производителност на новата преса, както и сигурността при работа и избягване на авариите. Новата преса ще бъде с инсталирана мощност 27 kW на нагревателите, 7,5 kW на електродвигателя и производителност 54 кг/час. Също така размерът на плочата за пресоване ще бъде по-голям от този на наличните преси - 1000 х 1000 мм., което също допринася за разширяване на производствения капацитет. При годишна производителност 168 480 кг/год., пресата-обект на закупуване в рамките на дейността, ще работи 3120 часа и разходът на енергия ще възлиза на 64 584 kWh/г. Инвестицията ще доведе до минимизиране и на разходите за експлоатация и поддръжка, като не се очакват и непредвидени разходи за аварийни ремонти и подмяна на основни части. С оглед на изложеното, инвестицията, посредством разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект, повишения производствен капацитет и минимизиране употребата на енергийно и ресурсно неефективни, амортизирани и морално остарели производствени мощности ще доведе до повишаване конкурентоспособността на дружеството и устойчивото му развитие при осъществяване на дейност с грижа за околната среда - в унисон с целите на процедурата и проектното предложение. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: 1) Сформиране на екип, изготвяне и съгласуване с УО на График за провеждане на процедури (1ви м. от изпълнението на проекта); 2) Избор на изпълнител (от 2ри до 5ти м.) 3) Сключване на договор с избран изпълнител (от 5ти до 6ти м.); 4) Доставка на ДМА, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация; подписване на приемно-предавателен протокол(ППП) (от 7ми до 15ти м.)., Договорена стойност: 166 693.00 , Отчетена стойност: 166 000.00
  • Дейност: Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в "Людал Фрикшън" ЕООД, вкл. съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001 (В рамките на дейността ще бъдат извършени следните услуги: въвеждане система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001 и сертифицирането му): Като част от настоящата проектна дейност се планира извършването на консултантски услуги, обособени в поддейност 1 и поддейност 2, както следва: Поддейност 1: Консултантски услуги за въвеждане на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001 - услугите са необходими с оглед постигане на пълно съответствие на системата за енергиен мениджмънт в изискванията на международно признат стандарт БДС EN ISO 50001 и обхващат етапи, сред които одит и анализ на състоянието в съответствие с ISO 50001; разработване и поетапно внедряване на приложимата документация; извършване на одити на отделните елементи на системата за енергиен мениджмънт; извършване на корективни действия в случай на идентифицирана необходимост от такива; удостоверяване на съответствието с изискванията на БДС EN ISO 50001 и др. Поддейност 2: Консултантски услуги за сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001 - Консултантските услуги са абсолютно необходими за изпълнение и се планират във връзка с въвеждането на системата за енергиен мениджмънт в предприятието в рамките на поддейност 1. Услугите следва да се извършат от акредитиран орган по сертификация и очакван резултат от тях е получаването на сертификат. Настоящата проектна дейност допринася за изпълнението на проекта с оглед на въвеждането в предприятието на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на международно признат стандарт БДС EN ISO 50001 и нейното сертифициране, което води до повишаване на конкурентоспособността на дружеството чрез подобряване на енергийната му ефективност и капацитет. Реализацията на дейността ще допринесе за устойчивото развитие на предприятието, за постигане на Специфична цел 2 и на общата (основна) проектна цел. С оглед на изложеното, проектната дейност има пряк принос за изпълнението на проекта като съвкупност от взаимосвързани и взаимодопълващи се дейности с предварително определена/и цел/и, необходими ресурси и времева рамка за изпълнение, водещи до постигането на конкретни количествено-измерими резултати. Необходими стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност: 1) Сформиране на екип, изготвяне и съгласуване с Управляващия орган на ОПИК на График за провеждане на процедури - 1ви проектен месец; 2) Избор на изпълнител за услугата по въвеждане на система за енергиен мениджмънт съгласно БДС EN ISO 50001 - от 2 до 3 месец; 3) Извършване на услугата по въвеждане на ISO 50001 и подписване на приемо-предавателен протокол - от 4 до 6 месец; 4) Избор на изпълнител за услугата по сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно БДС EN ISO 50001 - от 6 до 7 месец; 5) Сертифициране на системата за енергиен мениджмънт в съответствие с БДС EN ISO 50001 , получаване на сертификат и подписване на приемо-предавателен протокол - от 8 до 10-ти месец., Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 7 900.00
  • Дейност: Публичност и визуализация (Дейността ще бъде изпълнена чрез реализация на набор от мерки за информиране и публичност (визуализация) в съответствие с правилата за информация и комуникация, в т.ч. посредством изготвяне на плакати - 2 броя и информационни стикери - 4 броя).: В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информиране и публичност в съответстие с Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие - на Бенефициента) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регл. 1303/2013. Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС)№ 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на дейността се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на Европейския съюз (ЕС) чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - включи на своя уеб сайт подробно описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС - публикацията ще бъде направена в рамките на 2 дни от сключването на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и ще съдържа минимум: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОПИК 2014-2020, наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; -постави 2 бр. плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място - напр. входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР;общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел;обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “ЕС”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номер на договора. Необходими стъпки за изпълнение: 1.Сформиране на екип,съгласуване на График за провеждане на процедури,Избор на изпълнител (1ви месец) 2.Изработка на плакати и стикери, доставка и подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител (2ри месец) 3. Поставяне на информационни плакати и стикери при доставката на ДМА по проекта 4.През целия период на изпълнение на дейността-спазване на мерките на информация и комуникация от страна на Бенефициента във връзка с всички документи/публикации, свързани с изпълнение на проекта. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния ДБФП и да продължи през целия период на изпълнение., Договорена стойност: 210.00 , Отчетена стойност: 130.00
  • Дейност: Извършване на енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност") от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, чл. 1 от Закона за енергийната ефективност: Настоящата проектна дейност обхваща извършването на енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност") от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ). Дейността е абсолютно необходима и има пряк принос за изпълнение на проекта с оглед на обстоятелството, че тя представлява предпоставка за допустимост на проектното предложение по настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с оглед на изискването проектът да се основава на препоръките от извършен енергиен одит по образец, изготвен за целите на процедурата за подбор на проекти. Дейността, също така, попада в обхвата на допустимите по настоящата процедура дейности по Елемент "Услуги". В рамките на енергийното обследване бяха препоръчани следните мерки за повишаване на енергийната ефективност с потвърден ефект енергийни спестявания от минимум 5% за съответната мярка: - Мярка 1: Въвеждане в експлоатация на машина за подготовка на метални планки и - Мярка 2: Подмяна на хидравлична преса за отпресоване на накладки. С оглед на изложеното и в съответствие с правилата на настоящата процедура, енергийното обследване обхвана препоръки за реализация на допустими по Елемент А "Инвестиции" на процедурата дейности, съответстващи на предписаните мерки за повишаване на енергийната ефективност. Реализацията на проектната дейност обхвана следните стъпки: 1. Избор на изпълнител - лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от ЗЕЕ 2. Извършване на енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност"); 3. Представяне на енергийния одит към Агенция за устойчиво енергийно развитие (АУЕР) за разглеждане на 09.08.2016 г. 4. Получаване на Становище за съответствие на енергийния одит №BG16RFOP-502/26.08.2016 г. (съгласно Приложение В) с вписано одобрение на енергийния одит. Видно от изложените стъпки за реализация, настоящата проектна дейност, в съответствие с изискванията на процедурата, е извършена след датата на обявяване на настоящата процедура и преди подаване на проектното предложение, като при описание на дейността, съгласно указанията на УО, в месец за стартиране на дейността е посочена стойност "1", а в продължителност на дейността в месеци е посочена реалната продължителност на дейността., Договорена стойност: 7 200.00 , Отчетена стойност: 7 200.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БЮРО ВЕРИТАС ВАРНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 655.00 , Отчетена стойност**: 2 950.00
  • Изпълнител: "Желязков Логистик" ООД, Договорена стойност по проекта*: 187 250.00 , Отчетена стойност**: 267 500.00
  • Изпълнител: ЕНЕФЕКТ-КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 480.00 , Отчетена стойност**: 7 200.00
  • Изпълнител: ЗУМ ДИЗАЙН ООД, Договорена стойност по проекта*: 117.00 , Отчетена стойност**: 130.00
  • Изпълнител: "ВИПАКОНСУЛТ" ООД , Договорена стойност по проекта*: 4 455.00 , Отчетена стойност**: 4 950.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Извършени обследвания за енергийна ефективност, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 104.40 , Достигната стойност: 104.00
Индикатор 5 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 6 Реализирани енергийни спестявания в предприятията в резултат от изпълнените проекти, Мерна единица: MWh/y, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 127.47 , Достигната стойност: 127.48

Финансова информация

Обща стойност на проекта 284 324.00 BGN
БФП 202 108.80 BGN
Собствено финансиране 82 215.20 BGN
Общо реално изплатени суми 200 957.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА в обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Машина за подготовка на планки за дискови спирачки - 1 (един) брой Обособена позиция 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Хидравлична преса - 1 (един) брой., Прогнозна стойност: 268 914.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Машина за подготовка на планки за дискови спирачки - 1 (един) брой
    Изпълнител: "Желязков Логистик" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 050.00
  • Обособена позиция 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Хидравлична преса - 1 (един) брой.
    Изпълнител: "Желязков Логистик" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 116 200.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност") от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност, Прогнозна стойност: 7 200.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за извършване на енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност") от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност
    Изпълнител: ЕНЕФЕКТ-КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 480.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност по предоставяне на консултантски услуги по въвеждане на система за енергиен мениджмънт в предприятието съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001/ EN ISO 50001, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност по предоставяне на консултантски услуги по въвеждане на система за енергиен мениджмънт в предприятието съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001/ EN ISO 50001
    Изпълнител: "ВИПАКОНСУЛТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 455.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност по предоставяне на консултантски услуги по сертифициране на система за енергиен мениджмънт в предприятието съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001/ EN ISO 50001, Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност по предоставяне на консултантски услуги по сертифициране на система за енергиен мениджмънт в предприятието съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001/ EN ISO 50001
    Изпълнител: БЮРО ВЕРИТАС ВАРНА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 655.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейности по осигуряване на публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 210.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейности по осигуряване на публичност и визуализация
    Изпълнител: ЗУМ ДИЗАЙН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 117.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN