Номер от ИСУН | BG16RFOP002-2.001-1319-C01 |
Наименование на проекта | Повишаване на производствения капацитет на "Диджитал Дженерейшън" ООД с цел увеличаване на обема от поръчки на вътрешния и външния пазар. |
Бенефициент | 200268057 ДИДЖИТАЛ ДЖЕНЕРЕЙШЪН ООД |
Източник на финансиране | ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност |
Дата на сключване на договора/заповедта | 20.06.2016 |
Дата на стартиране | 20.06.2016 |
Дата на приключване | 21.06.2018 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
"Диджитал Дженерейшън" ООД е създадена през 2012г. и е системен интегратор с лидерски позиции на българския пазар. Компанията има богат опит в проектирането, разработването и внедряването на Digital Signage решения, които отговарят максимално на нуждите на своите клиенти. При реализирането на всеки проект, компанията комбинира специфичните нужди от визуални комуникации на всяка компания и опита си в изграждането на подобни решения. Екипът на "Диджитал Дженерейшън" е сигурен партньор - от провеждането на консултации с клиента за дефиниране обхвата на проекта, през подбора на технологии, до проектирането и интеграцията на подходящо оборудване и софтуер. По време на цялостната реализация на даден проект, компанията осигурява високо-технологични специализирани услуги, управление на дейностите и контрол на всеки аспект от работата. Компанията осигурява на клиентите си качествена поддръжка с гарантирано време за реакция на всяка фаза от изпълнение на проекта, както и след неговата реализация. Проектното предложение е насочено към доразвиване на услугата Digital Signage, която представлява система от електронни дисплеи разположени и инсталирани в публични пространства. Основната цел на Digital Signage е да забавлява, информира или да рекламира. Digital Signage е най-иновативното и прогресиращо течение в маркетинга, продажбите, бизнес комуникацията и рекламата от създаването на Интернет досега. Днес Digital Signage буквално революционизира начина, по който компаниите комуникират с клиентите си и се рекламират. Никой друг метод за комуникация и реклама не може да предложи създаването на таргетиран и точно позициониран контент и съобщения за точно определена публика и точно определен търсен ефект. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Нарастване на производителността, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.75 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 2 | Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00 |
Индикатор 3 | Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00 |
Индикатор 4 | Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 25.68 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 5 | Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00 |
Индикатор 6 | Повишаване на ефективността на производствените разходи, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 38.13 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 7 | Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 22 106.18 , Достигната стойност: 21 354.72 |
Индикатор 8 | Вътрешна норма на възвръщаемост, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 107.05 , Достигната стойност: 0.00 |
Обща стойност на проекта | 139 186.68 BGN |
БФП | 97 421.12 BGN |
Собствено финансиране | 41 765.56 BGN |
Общо реално изплатени суми | 94 450.04 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 % |
|
|||||||||||||||
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на телевизори -120 бр.,
Прогнозна стойност: 84 900.00
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на мерки по публичност и визуализация на проекта.,
Прогнозна стойност: 500.00
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител/изпълнители за доставка на предвидените за закупуване в проекта активи.,
Прогнозна стойност: 139 186.68
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN