Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP001-1.001-0007-C03
Наименование на проекта Възстановяване, ремонт и модернизация на Тягови подстанции - Варна и Разград, и изграждане на Тягова подстанция Русе и въвеждане на система за телеуправление и телесигнализация – SCADA, фаза 1
Бенефициент 130823243 ДП НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
Източник на финансиране КФ ==> Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020
Дата на сключване на договора/заповедта 16.09.2021
Дата на стартиране 21.05.2019
Дата на приключване 25.04.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331)
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Русе (BG323)
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Разград (BG324)

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът обхваща модернизацията на три ТПС, разположени по главната жп линия Русе-Варна, част от разширената трансевропейска транспортна мрежа.
Проектът включва изпълнението на следните дейности:
1. Планиране и проектиране
- конструктивно заснемане, обследване и изготвяне на конструктивна експертиза на съществуващите сгради за ТПС Варна и Разград, и изготвяне на технически и работен проект при съответното оборудване и вертикална планировка и огради, в зависимост от конкретния проект за трите ТПС;
2. СМР
- Ремонт на сгради на ТПС Варна и Разград;
- Изграждане на системите за СОТ, видеонаблюдение и пожароизвестяване; фундаменти и кабелни канали; въздушни обратни и захранващи фидери; масивна ограда около терена на ТПС Варна и Разград;
- Инсталиране и пускане на първи тягов трансформатор; монтаж на оборудване 25 kV; монтаж на динамична компенсация на реактивна енергия на ТПС Варна;
- Подмяна разединители и кабели за управление и сигнализация на гари Варна пътническа, Варна товарен парк, Тополи, Езерово, Белослав, Повеляново, Разделна, Девня, Варна фериботна;
- Модернизация на СП Кривня и СП Самуил;
- Разчистване на строителна площадка на ТПС Русе.
3. Доставка и монтаж на съоръжения и оборудване за ТПС
- Първи тягов трансформатор и оборудване 25 kV за ТПС Варна;
- Оборудване 110 kV и 25 kV за ТПС Русе.
4. Организация и управление;
5. Оценка на съответствието със съществените изисквания и строителен надзор по ЗУТ;
6. Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост;
7. Публичност.

За начална дата на проекта е приета датата на стартиране изготвянето на тръжни документации за избор на изпълнители - 21 май 2019 г. Крайната дата на проекта е прогнозната дата за завършване на СМР за Фаза 1 - м. декември 2023 г. Общият срок за изпълнение е 55 месеца.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Дейността подпомага изпълнението на проекта и се отнася до създаването на Звено за подготовка, управление и изпълнение на проекта (ЗПУИП). ЗПУИП е създаден в съответствие с вътрешните процедури и Правилата на НКЖИ – практически указания за управление и изпълнение на проекти по ЕСИФ, одобрени на 29.01.16 г. от УС с Протокол 03-01/16. Настоящият проект не спада към категорията «голям проект» и за него не е създадена отделна структура, а подготовката, управлението и изпълнението му са възложени на ЗПУИП "София-Драгоман“ със заповед 2055/25.11.20 г. Преди възлагането на дейностите по проекта на ЗПУИП "София-Драгоман", подготовката на тръжните процедури, вкл. изготвянето на тръжни документи, е възлагано на експерти от същото звено и такива с необходимата експертиза със заповеди на ген.директор на НКЖИ, като първата заповед № 991 за организация, подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител за ТПС Варна е от 21.05.19 г. Предвижда се тази дейност да продължи през целия срок на изпълнение на проекта, до въвеждането в експлоатация на всички обекти през 2023 г. Списък с всички проекти, по които към момента работят членовете на ЗПУИП "София-Драгоман", е описан в Приложение 3 към ФК за "голям проект". Обхватът на дейността включва: - подготовка и планиране, вкл. всички тръжни документи - подготовка на документите (изготвяне и подаване) на Уведомления по Наредбата за ОВОС към компетентния орган-МОСВ - управление на времето и качеството - контрол и верификация на разходите - управление и контрол на договорите и плащанията - управление на риска и контрол на системата за комуникация. В дейността са включени непреките разходи за организация и управление (без ДДС) на обща стойност 431 757,99 лв., разпределена, както следва: - Разходи за възнаграждения, вкл. осигурителни вноски: 381 750,80 лв. Финансират се от разходна категория „Организация и управление“ (ОУ). За да се избегне двойното им финансиране, на членовете на ЗПУИП се заплаща почасово за проекта, за което се изготвят отчети, при спазване на нормативната уредба. Върху тези разходи не се начислява ДДС. - Разходи за командировки: 18 776,29 лв. Свързани са с управлението, верифицирането и одита при изпълнението на проекта. Включат разходи за транспорт, дневни и нощувки на екипа, финансирани съгласно одобрен бюджет, като се отнасят само за разходи, изрично направени във връзка с настоящия проект. Върху разходите за квартирни, дневни и командировка в чужбина не се начислява ДДС. - Разходи за консумативи и офис оборудване: 25 670,00 лв. Финансират се от разходна категория ОУ. Предназначени са за изпълнението на задълженията по управлението и изпълнението на проекта и включват хардуер, мобилни апарати, офис обзавеждане, консумативи и др. Изчислени са на база индикативна спецификация, като същата ще бъде изготвена в детайли след определяне на нуждите на ЗПУИП във връзка с управлението на настоящия проект. - Разходи за контролни лабораторни изследвания –0,00 лв. - Разходи за доп. Специализирани услуги:1 060,90 лв. без ДДС Представляват средства за външни специализирани консултантски услуги, извършвани от специалисти, които не са част от ЗПУИП, чиято помощ може да се окаже необходима в хода на управление и изпълнение на проекта и за която членовете на ЗПУИП нямат необходимите компетенции – икономически и правни услуги, съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП. Върху разходите за командировки (транспорт), консумативи, материали и оборудване, и върху разходите за външни специализирани услуги, се начислява ДДС. , Договорена стойност: 431 757.99 , Отчетена стойност: 447 856.94
  • Дейност: Подготовка и проектиране: Тази дейност включва Етап І от договорите за изпълнение на трите подобекта, на обща стойност 780 744,90 лв. без ДДС. В обхвата й са включени следните задачи: - Изготвяне и предаване на Технически и Работен проект за съответната ТПС, като проектът за ТПС Варна обхваща и съответните гарови разединители, а проектът за ТПС Разград обхваща и прилежащите СП Кривня и Самуил; - Предаване на проекта за одобрение на Консултанта по чл. 166 от ЗУТ; - Изготвяне и предаване на работен проект за трите ТПС и където е необходимо за прилежащите СП и гарови разединители, като същите се съгласуват с външни за НКЖИ институции до получаване на Разрешително за строеж. Разходите за тази дейност се покриват от разходна категория "Планиране и проектиране". В периода м. ноември 2020 г. до м. май 2021 г. е изготвен финансов анализ и формуляр за кандидатстване за финансиране по ОПТТИ 2014-2020 на проект "Възстановяване, ремонт и модернизация на Тягови подстанции - Варна и Разград, и изграждане на Тягова подстанция Русе и въвеждане на система за телеуправление и телесигнализация - SCADA". Дейността не е в обхвата на настоящото проектно предложение., Договорена стойност: 780 744.90 , Отчетена стойност: 510 586.68
  • Дейност: Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ и надзор по време на строителството: Дейността обхваща координацията и контрола на изпълнението на договорите за проектиране и строителство за всяка от трите подстанции, както следва: За ТПС Варна: 1. Подготвителни дейности - 30 календарни дни от датата на започване на изпълнение на договора; 2. Координиране и контрол по изпълнението на договорите за проектиране и строителство - през целия срок на договора за надзор на ТПС Варна; 3. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти с основните изисквания към строежите - през целия срок на проектирането на ТПС Варна; 4. Надзор по време на строителството - през целия срок на договора за надзор на ТПС Варна; 5. Проверка и контрол на доставените и влаганите в строежа строителни продукти - през целия срок на строителството на ТПС Варна; 6. Изпълнение на дейности като Координатор по безопасност и здраве - през целия срок на строителството на ТПС Варна; 7. Координиране на договорите за проектиране и строителство с взаимодействащи си договори и други проекти - през целия срок на договора; 8. Актуализация на Технически паспорти - през целия срок на строителството на ТПС Варна; За ТПС Разград: 1. Подготвителни дейности - 30 календарни дни от датата на започване на изпълнение на договора; 2. Координиране и контрол по изпълнението на договорите за проектиране и строителство - през целия срок на договора за надзор на ТПС Разград; 3. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти с основните изисквания към строежите - през целия срок на проектирането на ТПС Разград; 4. Надзор по време на строителството - през целия срок на договора за надзор на ТПС Разград; 5. Проверка и контрол на доставените и влаганите в строежа строителни продукти - през целия срок на строителството на ТПС Разград; 6. Изпълнение на дейности като Координатор по безопасност и здраве - през целия срок на строителството на ТПС Разград; 7. Координиране на договорите за проектиране и строителство с взаимодействащи си договори и други проекти - през целия срок на договора за надзор на ТПС Разград; 8. Актуализация на Технически паспорти - през целия срок на строителството на ТПС Разград; За ТПС Русе: 1. Подготвителни дейности - 30 календарни дни от датата на започване на изпълнение на договора; 2. Координиране и контрол по изпълнението на договорите за проектиране и строителство - през целия срок на договора за надзор на ТПС Русе; 3. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти с основните изисквания към строежите - през целия срок на проектирането на ТПС Русе; 4. Проверка и контрол на доставените и влаганите в строежа строителни продукти - през целия срок на строителството на ТПС Русе; 5. Координиране на договорите за проектиране и строителство с взаимодействащи си договори и други проекти - през целия срок на договора за надзор на ТПС Русе; , Договорена стойност: 382 577.11 , Отчетена стойност: 439 917.48
  • Дейност: Доставка на съоръжения и строително-монтажни работи: Дейността включва Етап ІІ от договорите за изпълнение - СМР, доставка и монтаж на съоръжения. Разпределението на стойността по договори е: 1.ТПС Варна – 6 812 914,61 лв. без ДДС: -СМР: 1 057 440,00 лв; -Машини и съоръжения: 5 755 474,61 лв. (без автовишка). Доставката на автовишка за ТПС Варна не е в обхвата на проектното предложение и е недопустим разход за проекта. Основните видове работи са: -Демонтаж на съществуващите съоръжения и извозване на демонтираните части и елементи -Изграждане на фундаменти и кабелни канали, преди монтажа на съоръженията -Изграждане на нова ОРУ 110kV със съвременно оборудване и на нова ЗРУ 25kV, изпълнена с КРУ 25kV -Увеличаване броя на захранващите изводи към контактна мрежа -Подмяна гарови разединители на спирки към ТПС Варна -Изграждане и внедряване на SCADA система за ТПС и прилежащите разединители в гарите на посочения участък -Доставка на оборудване за ОРУ 110kV; КРУ и оборудване 25kV; тягови трансформатори; динамична компенсация, захранващи и обратни фидери; табла за управление, сигнализация, захранване и защити; първична и вторична комутация, ПНР, осветление, СОТ, видеонаблюдение, пожароизвестяване, климатизация и др. -Съгласуване с външни институции, издаване разрешение за строителство (РС), подписване акт обр.2а-откриване на строителна площадка. 2.ТПС Разград – 3 364 778,46 лв. без ДДС: -СМР: 935 112,20 лв. -Машини и съоръжения: 2 429 666,26 лв. Основните видове работи са: -Демонтаж на съществуващите съоръжения и извозване на демонтираните части и елементи -Изграждане на фундаменти и кабелни канали, преди монтажа на съоръженията -Изграждане на нова ОРУ 110 kV със съвременно оборудване и на нова ЗРУ 25 kV, изпълнена с КРУ 25 kV -Увеличаване броя на захранващите изводи към контактна мрежа -Модернизация на СП Кривня и СП Самуил -Изграждане и внедряване на SCADA система за ТПС и прилежащите СП -Доставка на оборудване за ОРУ 110kV; КРУ и оборудване 25kV; тягови трансформатори; динамична компенсация, захранващи и обратни фидери; табла за управление, сигнализация, захранване и защити. -Съгласуване с външни институции, издаване РС, подписване акт обр. 2а-откриване на строителна площадка. 3. ТПС Русе - 5 471 205,42 лв. без ДДС: -СМР: 0,00 лв; -Машини и съоръжения: 5 471 205,42 лв. ТПС Русе е в центъра на градската зона, далече от гарата, фидерите с голяма дължина, преминават през публични обекти, което прави поддръжката трудна и е причината за изграждането й на нова площадка. Основните видове работи са: -Разчистване на строителната площадка -Доставка на оборудване за ОРУ 110 kV; КРУ и оборудване 25 kV; -Съгласуване с външни институции. В дейността са включени разходи за „Индексации по ПМС 290 от 27.09.2022 г.“, Разходите по Дейност 4 се покриват от разходни категории "Строително-монтажни работи" и "Съоръжения, машини и оборудване" на обща стойност 18 318 936,15, включващи 2 670 037,66 индексация и 15 648 898,49 лв. СМР и машини без ДДС. , Договорена стойност: 18 318 936.15 , Отчетена стойност: 22 976 107.18
  • Дейност: Публичност: Дейността е свързана със задълженията на НКЖИ, като бенефициент, в съответствие с изискванията на Приложение XII на Регламент 1303/ 2013 на ЕК, да изпълнява минималните изисквания по отношение всички мерки за информация и комуникация на проекта, съфинансиран от Структурните инструменти, като популяризира подкрепата от фондовете за операцията, като стартира от началото на проекта и приключва с приключването на проекта. По отношение на договорите за изпълнение, е предвидено реализирането на следните мерки за публичност по проекта: - Изработка и поставяне на информационен билборд за периода на проекта на всеки обект; - Организиране и провеждане на церемония „Първа копка“ за всеки обект; - Публикуване на банер в заглавната страница на Изпълнителя общо за проекта; За фаза 1 на проекта се предвиждат 8 100 лв. за дейността., Договорена стойност: 8 100.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост: По фаза 1 няма да бъдат изпълнени дейности по Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Непредвидени разходи: Тази дейност е свързана с непредвидените разходи, които се дължат на изпълнителите на договорите за строителство в обхвата на проекта при обоснована необходимост от извършването им. Непредвидените работи са такива, които не е било възможно да бъдат предвидени в етапа на подготовка на документацията (Техническата спецификация) от страна на Възложителя и съответно не е било възможно да бъдат конкретно разписани в офертата на участниците в процедурите за изпълнение на строителните договори в обхвата на проекта – напр. тестове или изследвания, или строително-монтажни работи, възникнали поради непредвидени обстоятелства, които са доказано необходими. Непредвидени разходи се отнасят към отделните дейности и са разпределени и включени в стойностите на процедурата за възлагане на строителството или в стойностите на вече сключените договори, попадащи в обхвата на проекта. Същите се покриват от разходна категория "Непредвидени разходи" на обща стойност 74 471,68 лв. без ДДС., Договорена стойност: 74 471.68 , Отчетена стойност: 89 366.02

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РЕКЛАМЕН МАРКЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 221.76 , Отчетена стойност**: 532.22
  • Изпълнител: КАНСТРАКШЪН СУПЕРВИЖЪН СЪРВИСИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 185 000.00 , Отчетена стойност**: 153 886.31
  • Изпълнител: ТДБ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 11 775 947.78 , Отчетена стойност**: 11 371 864.38
  • Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 660.00 , Отчетена стойност**: 42 384.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "ЕТЕ ИНФРАСТРУКТУРА", Договорена стойност по проекта*: 555 200.00 , Отчетена стойност**: 286 031.17
  • Изпълнител: ДЗЗД "Русе ЦЕМА", Договорена стойност по проекта*: 12 867 362.60 , Отчетена стойност**: 6 602 946.50
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 439.14
  • Изпълнител: ЕМ ПИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 010.00 , Отчетена стойност**: 19 224.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "АБРИТУС", Договорена стойност по проекта*: 8 197 497.90 , Отчетена стойност**: 5 601 058.90
Подизпълнители
  • Подизпълнител: СИ ЕНД БИ ЕНЕРДЖИКОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: Т И Д ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕТ ЕЛ ТРАНС ИНЖЕНЕРИНГ - ВАЛЕНТИН МАЧИКОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕЛ-ТЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "МОНТАЖИ КО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕТЕ ИНЖЕНЕРИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БИТУМИНА ГмбХ - БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ВАЛИРИОН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "АЛОКОР" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ЦЕНТРАЛНА ЕНЕРГОРЕМОНТНА БАЗА" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Възстановени/ ремонтирани/ модернизирани тягови подстанции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Реализирани мерки за публичност за инвестиционен проект., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 3 Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 4 Изградена/ инсталирана система за управление/ контрол/ комуникация / сигнализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 22 838 445.07 BGN
БФП 18 578 490.89 BGN
Собствено финансиране 4 259 954.18 BGN
Общо реално изплатени суми 18 578 490.89 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18 500.00 0.00 18 500.00 КАНСТРАКШЪН СУПЕРВИЖЪН СЪРВИСИС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 67 000.00 0.00 67 000.00 ДЗЗД "ЕТЕ ИНФРАСТРУКТУРА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 60 004.28 0.00 60 004.28 ДЗЗД "ЕТЕ ИНФРАСТРУКТУРА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 501 231.67 0.00 501 231.67 ТДБ ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 384 904.14 0.00 384 904.14 ДЗЗД "АБРИТУС"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 394 807.86 0.00 394 807.86 ДЗЗД "Русе ЦЕМА"

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Дейности по информация и публичност, Прогнозна стойност: 55 150.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърно и периферно оборудване и софтуер за нуждите на ЗПУИП „София-Драгоман по проект „Възстановяване, ремонт и модернизация на Тягови подстанции - Варна и Разград, и изграждане на Тягова подстанция Русе и въвеждане на система за телеуправление и телесигнализация - SCADA“ по обособени позиции, Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: „Доставка на настолни компютърни конфигурации с включена операционна система и MS Office”
    Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 850.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Доставка на преносими компютри с включена операционна система и MS Office”
    Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 810.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: „Доставка на мултифункционално устройство А3 с допълнителни консумативи”
    Изпълнител: ЕМ ПИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 010.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изграждане на нова ТПС Русе, включване в системата за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години, Прогнозна стойност: 8 692 457.08
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изграждане на нова тягова подстанция Русе, включване в системата за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години, Прогнозна стойност: 9 470 860.68
  • Обособена позиция 1: Изграждане на нова тягова подстанция Русе, включване в системата за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години
    Изпълнител: ДЗЗД "Русе ЦЕМА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 867 362.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Модернизация на ТПС Разград, прилежащите и́ секционни постове Кривня и Самуил с изграждането и включването им в система за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години, Прогнозна стойност: 7 667 786.20
  • Обособена позиция 1: Модернизация на Тягова подстанция Разград, прилежащите и секционни постове Кривня и Самуил с изграждането и включването им в система за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години
    Изпълнител: ДЗЗД "АБРИТУС"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 197 497.90
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Модернизация на Тягова подстанция Варна с изграждане на система за телеуправление и телесигнализация SCADA с подмяна на гаровите разединители в участка Варна - Синдел и доставка на автовишка по обособени позиции, Прогнозна стойност: 10 983 120.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Модернизация на тягова подстанция Варна с изграждане на система за телеуправление и телесигнализация SCADA с подмяна на гаровите разединители в участъка Варна - Синдел
    Изпълнител: ТДБ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 775 947.78
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор по време на строителството и управление на изпълнението на договори за проектиране и строителство“, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 759 284.79
  • Обособена позиция 1: Обособен позиция № 1: „Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор по време на строителството и управление на изпълнението на договора за проектиране и строителство“ с предмет: „Модернизация на тягова подстанция Варна с изграждане на система за телеуправление и телесигнализация SCADA с подмяна на гаровите разединители в участъка Варна – Синдел“;
    Изпълнител: ДЗЗД "ЕТЕ ИНФРАСТРУКТУРА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 268 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор по време на строителството и управление на изпълнението на договора за проектиране и строителство“ с предмет: „Модернизация на тягова подстанция Разград, прилежащите и секционни постове Кривня и Самуил с изграждането и включването им в система за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години“.
    Изпълнител: КАНСТРАКШЪН СУПЕРВИЖЪН СЪРВИСИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 185 000.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор по време на строителството и управление на изпълнението на договора за проектиране и строителство“ с предмет: „Изграждане на нова тягова подстанция Русе, включване в системата за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години“.
    Изпълнител: ДЗЗД "ЕТЕ ИНФРАСТРУКТУРА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 287 200.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Публикуване на обяви за нуждите на ДП НКЖИ по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 195 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2: „Публикуване на обяви в национални и местни ежедневници и държавен вестник за изпълнение на проекти с национално финансиране и средства от Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“( ОПТТИ )и Механизъм за свързване на Европа(МСЕ)“.
    Изпълнител: РЕКЛАМЕН МАРКЕТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 221.76

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN