Проектът ще подобри и надгради материално-техническата база в дирекция КПП, УО на ПТС., чрез закупуване на офис оборудване и обзавеждане, компютри, периферия, офис техника, както и на необходимите консумативи за тях, включително и други материални и нематериални активи. Предвижда се обезпечаване на месечни такси, абонаменти и лицензи. Обект на финансиране по тази БЛ е и необходимостта от закупуване на служебни мобилни телефони с включен мобилен интернет, както и други устройства със съпътстващи разходи.
В дейностите на проекта са предвидени закупуване или подмяна на материални и нематериални активи, използвани от ДКПП и финансирани по Програмата, когато са налице морално остарели или спрени от поддръжка устройства и софтуер, също и при необходимост от бракуване или подмяна на офис обзавеждане, като се закупят нови, по параметри, посочени от УО на ПТС.
Бюджетната линия ще оказва материално-техническа подкрепа на дирекция КПП, финансирайки консумативи и режийни разходи, като такси за асансьори, климатици, охрана, студена вода, ел. енергия и топлоенергия, осигуряващи базовите нужди на служителите на УО на ПТС.
В проекта е предвидено и обезпечаване на мобилността при придвижване на експертите - необходима за изпълнението на служебните им задължения, като проверки на място, събития по "Стартиране на строителните дейности" и "Въвеждане в експлоатация", работни срещи, посещение на обекти с представители на ЕК и др.
Ресурсът по този проект обезпечава изпълнението на дейностите на УО на ПТС, във връзка с управлението и изпълнението на ПТС 2021-2027г., включвайки всички работни процеси и разходи, описани в дейностите на проекта за подобряване на административния капацитет, работната среда и материално-техническата база на УО. За начална дата на изпълнението на дейностите в обхвата са:
Проектът стартира от 01.09.2023 год.
Дейниост 1- 01.01.2024 г. - 31.12.2029 г,
Дейност 2 - 01.09.2023 г. - 31.12.2029 г.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Закупуване на материални и нематериални активи: С цел постигане на необходимите нива на информационна сигурност, оптимизация на работните процеси, повишаване на енергийната ефективност, намаляване на енергийния отпечатък и осигуряване на среда за работа на служителите от дирекция КПП, съобразена със съвременните технологии при работата е идентифицирана необходимост от доставка на следното оборудване и софтуер:
Работни станции и мобилни устройства
Лаптоп
Лаптоп за видеообработка
Монитор
Докинг станция
Безжична мишка и клавиатура
Мобилни телефони
Копирни машини
Система за управление на печата
Цветна мултифункционална копирна машина А3
Цветна мултифункционална копирна машина А4
Софтуер
Microsoft Office
3D AutoCAD
Adobe Creative Cloud
Windows 11 Pro
Windows Server 2022 Datacenter
Windows Server 2022 Datacenter CAL (16 core)
AbbyyFine Reader 16
Adobe Acrobat Pro
CorelDRAW Graphics Suite
Microsoft System Center 2022
Лиценз за управление на печат SafeQ
Антивирусни програми
Мрежово оборудване
48 порта POE+ суич
Шкаф климатизиран
Дисков масив
Сървър
Непрекъсваемо токозахранване
Лентово устройство/offline archive
Точки за достъп до безжичната мрежа
Управление на безжична мрежа*
Стандартизация
Внедряване на стандарт ISO 27001 - С-ми за управление на сигурността на информацията
Предвид срока на програмата до 2029 г. и с цел по-висока икономическа ефективност, следва предвидения за доставка хардуер, софтуер и сертификация да бъде закупен и внедрен с удължена гаранция и ресертификация в рамките на 5 години.
Детайлна обосновка на необходимостта от закупуване на предложените компоненти и описание на решението е дадено в приложение**
Офис обзавеждането, което е собственост на Д КПП е неизменна част от материалните активи, необходими за работата на служителите й. В обхвата на Дейност 1 са включени и разходи за закупуване на ново офис обзавеждане, при възникнала необходимост от ново или подмяна на старо.
В дейността е предвидено и обезпечаване на мобилността при придвижване на експертите - необходима за изпълнението на служебните им задължения, като проверки на място, събития по "Стартиране на строителните дейности", "Въвеждане в експлоатация", работни срещи, визити с представители на ЕК и др. При анализ направен за предишен програмен период, служителите са осъществили 144 бр. проверки на място. За същия период са осъществени и пътувания с цел проследяване на мерките по публичност на различни места в страната. Броят на служителите, на които се налага да пътуват регулярно във връзка с проследяване на изпълнението и контрола на проекти по ПТС в рамките на дирекция КПП е около 40 човека. Предвидено е закупуването на 3 бр. моторни превозни средства, с които могат да пътуват различни екипи до различни точки на страната. В следствие на това ще се оптимизира работата и изпълнението на преките задължения на служителите в УО на ПТС, както и работните дейности свързани с организиране на проверки на място, проверки на приключили проекти, съгласно чл. 71 "Дълготрайност на операциите" от Регламент 1303/2013, във връзка с упражняване на засилен мониторинг, предвид поет ангажимент от ЕК, по проекти, за които има разследване или проверка от контролиращите органи, отговарящи за разходването на европейски средства. Технически характеристики и изисквания към транспортните средства, включително изискванията към гаранционното обслужване ще бъдат заложени в техническата спецификация към обществената поръчка.
Проектът предвижда обезпечаване на материални и нематериални активи, необходими за изпълнението на служебните задължения и функции на служителите в
в дирекция КПП - в случаи, които водят до бракуване, подмяна и закупуване на нови отговарящи на конкретните характеристики, посочени от УО на ПТС, необходими за експлоатацията им.
* Приложение 1 по Дейност 1
**Приложение 2 по Дейност 1
2 650 000.00
0.00
Такси и услуги: Дейността ще обезпечи материално-техническата база и работния процес на служителите в дирекция "Координация на програми и проекти", чрез финансиране на разходите за такси и услуги, свързани с експлоатацията и поддръжката й, както на компютърната, периферна и мобилна техника.
Поддръжката на софтуера закупен по Дейност 1, домейн на интернет сайтове - собственост на УО и прилежащите такси към тях също са предмет на тази дейност, включително
предвидените лицензи, които ще бъдат закупени и/или обслужвани по Дейност 2 са: Microsoft Office; 3D AutoCAD; Adobe Creative Cloud; Windows Server 2022 Datacenter (ОЕМ); Windows Server 2022 Datacenter CAL (16 core); AbbyFine Reader 16; Adobe Acrobat Pro; CorelDRAW Graphics Suite; Microsoft System Center 2022; Лиценз за управление на риска Paliside; MS Project; Canva и други, ако е идентифицирана необходимост.
Към новозакупените софтуери и лицензи ще започне начисляване на такси след 5 година - поради наличието на включена гаранционна поддръжка от производителя, която се предлага със закупуването на продуктите.
По тази дейност се обезпечават всички задължителни текущи разходи, свързани с експлоатацията на транспортните средства, които подпомагат работата на УО на ПТС - гориво, поддръжка, ремонт и обслужване на транспортните средства, годишни технически прегледи, застраховки, такси, нотариални и данъчни услуги, вкл. закупуване на резервни части.
Транспортните средства ще бъдат брандирани в съответствие с изискванията за информация и публичност.
За обезпечаване на базовите потребности за офис помещенията на Д КПП е планирано покриване на регулярните такси, които включват режийни разходи за студена вода, електроенергия и топлоенергия; поддръжка на асансьори, климатици; осигуряване на денонощна охрана; разходи за месечни такси за мобилни телефони и интернет за служебните телефони и други устройства на служителите на УО на ПТС.
2 050 000.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN