Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 963 дървета
English

Програма: Транспорт и транспортна инфраструктура

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът цели, чрез създаване на 11 нови работни места, да се увеличи достъпа до пазара на труда, както и да се насърчи професионалната реализация на безработни/неактивни лица от следните групи: младежи на възраст до 29 години, лица на възраст от 30 до 54 г. и лица на възраст над 54 г.  
Чрез комплекс от дейности, насочени към създаване на подходящи умения,  повишаване на знанията и професионалните компетенции, да се повиши качеството на работни места и в частност  да се осигури   стабилност и социална сигурност на лицата. 
Предвидени са следните дейности: 1. Подбор и назначаване на 11 лица от целевите групи; 2. Провеждане на чуждоезиково обучение на новонаетите лица; 3. Провеждане на обучение "Дигитална компетентност" за  11 лица;  4. Провеждане на обучения за придобиване на квалификация за част от професиите: "Екскурзовод", "Организатор на туристическа и агентска дейност" и   "Организатор интернет приложения" на 11 лица.   5. Сформиране на екип за управление на проекта и избор на изпълнители по реда на ПМС 118/2014 г. за провеждане на предвидените обучения и за доставка на материали и оборудване; 6. Доставка на оборудване за новоразкритите работни места; 7. Дейности за информиране и публичност. Предвидено е запазване на поне 8 от ново разкритите работни места за минимум 1 г. след приключване на проекта. За успешната реализация на проекта са предвидени механизми за вътрешен мониторинг, наблюдение и отчитане на резултатите.  Предвиден е механизъм за наблюдение и обратна връзка с лицата от целевата група на всеки етап от проекта. Предвижда се изготвяне на технически и финансов отчет. Предвидени са методи за популяризиране на конкретните цели и резултати от проекта и оказаната финансова подкрепа от ЕСФ.  В методиките за управление на проекта, както и в методиките за подбор се предвижда механизъм за превенция на дискриминацията и осигуряване на равни възможности  за заетост и обучение.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор и наемане на безработни/неактивни младежи на възраст до 29 г., безработни/неактивни лица от 30 до 54 години и неактивни/безработни на възраст над 54 г. за период от 10 месеца.: За изпълнение на дейността са предвидени следните стъпки: 1. Идентифициране на участници от целевите групи чрез: установяване на контакти с Дирекция Бюро по труда, които работят с представители на целевите групи и чрез публикуване на обяви за работа. 2. Подбор за назначаване на 2 етапа: по документи и събеседване с одобрените от 1-ви етап кандидати, съгласно изготвените от екипа за управление на проекта процедура и критерии. 3. Сключване на трудови договори с одобрените кандидати. Цел на дейността: Чрез създаване на 11 нови работни места да се увеличи достъпа до пазара на труда, както и да се насърчи професионалната реализация на безработни/неактивни лица. Специфични цели: Създаване на условия за постигане на устойчива заетост на 11 лица от целевите групи чрез наемането им на работа на новоразкрити и оборудвани работни места. Устойчиво интегриране на пазара на труда и активното им включване в социалния и икономически живот чрез осигуряване на заетост. Целеви групи: безработни/неактивни лица от следните групи: младежи на възраст до 29 години; лица на възраст от 30 до 54 г. и на лица над 54г. Начин на изпълнение: При изпълнение на дейността за подбор и наемане „София Тур и Ко” ЕООД ще създаде възможност всички представители на целевата група, които са извън образование и/или обучение и са извън заетост да бъдат допуснати до интервю, както регистрираните такива в бюрата по труда, така и явилите се по директна обява. Обявите за работа ще бъдат написани разбираемо, без неясна терминология. Ще бъдат достъпни в ДБТ, както и публикувани в пресата и на интернет страници за обяви за работа. Подборът и провеждането на интервюта с кандидатите ще се осъществява минимум от двама настоящи служители на дружеството. Ще бъде приложена система за оценяване, на база предварително определени въпроси, даващи възможност да бъдат идентифицирани уменията, опитът и способностите на кандидата във връзка с длъжностната характеристика и личностната характеристика. При необходимост, ще се въведе подход на „обективна проверка“, ако кандидатите трябва да притежават специфично умение или знания, за да изпълняват работата. След приключване на подбора и класирането, с одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори при спазване на трудовото и осигурително законодателство. Разкриването на нови работни места ще доведе до нетно увеличение на броя на персонала в сравнение със средния брой през последните 12 месеца. За периода 01.09.2014 - 01.09.2015 г. средно списъчният състав на дружеството е 4.83, т.е. коефициентът на увеличение е 3.27. Новите работни места са за следните длъжности: Екскурзовод - 5 бр,; Служител резервации - 1 бр.; Уеб дизайнери - 5 бр. До момента не е установена практиката туристическите агенциите да наемат на щат екскурзоводи и уеб дизайнери. Чрез създаването на работни места за горните длъжности и последващо професионално обучение на новите служители, агенцията въвежда иновация, целяща да изгради екип от добре обучени кадри, което ще ни направи в пъти по - конкурентноспособни на туристическия пазар. Ще бъдем в състояние да предложим още нови и по - добри услуги, ще се подобри качеството на обслужване, което ще понесе по - висока добавена стойност на услугите ни. Изпълнението на дейността ще бъде съобразено с потребностите на представителите на целевите групи при спазване принципите за равни възможности за заетост, недопускане на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, етническа принадлежност, социален произход и др. Начало на подготовката: 1 - ви месец. В средата на 1- ви проектен месец изпълнението на дейността стартира с мероприятия по идентифициране и набиране на кандидати. До края на 2 месец с одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори за заемане на горепосочените длъжности с продължителност на субсидираната заетост 10 месеца. Договорите ще бъдат сключени съгласно КТ. Отговорно за изпълнението на дейността е "София Тур и Ко" ЕООД. 85 458.01 77 749.94
Провеждане на обучение по КК 2 " Общуване на чужди езици" на 11 новонаети лица за придобиване на ключови компетенции. : Предвид спецификата на предлаганите от "София Тур и Ко" услуги, отличното владеене на чужди езици е задължително условие за работа в туристическия бранш за всички длъжности, на които ще бъдат наети лицата от целевата група. Владеенето на 2 и 3 език дава огромно предимство на служителите, както при намирането на работа, така и в работния процес. Общуването на роден език със съвременния турист позволява да му бъде предоставена възможно най - качествената услуга, да му бъде предоставена нужната информация без риск от неразбиране. Именно за това, езиковата подготовка на служителите е толкова важна. Не на последно място е и фактът, че във връзка с предоставяните от фирмата услуги се налага непрестанна комуникация с хотели, агенции, авиокомпании и превозвачи от цял свят. Не винаги от отсрещната страна колегите владеят английски, немски или френски език, което силно затруднява работата. Виртуалната комуникация, набирането на информация за търсени и предлагани услуги по цял свят също предполага владеене на чужд език. Именно поради горните причини предвиждаме всички новонаети лица да бъдат включени в КК 2 "Чуждоезиково обучение" . В зависимост от индивидуалните знания и представени документи, удостоверяващи владеене на чужд език, всеки новоназначен служител ще бъде включен в курс по английски, немски, френски, испански и гръцки след тест за проверка на входящо ниво. Целта на дейността е тези от новоназначените, които владеят английски на добро ниво, да бъдат включени в изучаване на втори западен език, в зависимост от индивидуалните им характеристики и желания. Лицата, които не владеят английски език на ниво, необходимо за изпълнение на възложените функции, ще бъдат включени в обучение по английски език. Обучението ще бъде възложено на изпълнител, избран по реда на ПМС 118/2014 г. Предвидена е продължителност на курса за три нива на обучение, минимум 300 учебни часа, от които 100 уч.ч. - теория и 200 уч.ч. практика за съответния изучаван език. Общият брой на включените в обучение - 11 новонаети служители. Всеки от участниците ще бъде включен само в едно чуждоезиково обучение. Обучението ще се провежда съгласно учебен план и учебни графици, изготвени от избраната обучаваща организация и утвърдени от ръководството на "София Тур и КО". Присъствието на обучаемите на учебните занятия ще се документира чрез присъствени списъци. С цел мониторинг и отчитане на резултатите и активно включване на лицата от целевата група в процеса, както и за установяване удовлетвореността на обучаемите от провежданото обучение е предвидено попълване на анкетни карти. Успешното завършване на чуждоезиковото обучение ще бъде удостоверено със сертификат, издаден от обучаващата организация, съдържащ освен задължителните реквизити и придобитите умения и съответното ниво, също така и информация за финансираното по ОП РЧР обучение с подкрепата на ЕСФ, съгласно Единния наръчник на бенефициента за правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Чрез преминаване на обучението, лицата ще имат по-добри възможности за усвояване на специфични умения по английски, немски, френски, испански или гръцки език. Владеенето на чужд език на отлично ниво и/или усвояването на втори западен език ще обогати техните знания, ще ги направи по - конкурентни на пазара на труда, ще им даде нужното самочувствие и увереност. Изпълнението на дейността ще бъде съобразено с потребностите на представителите на целевите групи. Ще бъдат спазени принципите за равни възможности за включване в обучение, недопускане на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, етническа принадлежност, социален произход и др. Планирано начало: 3 - ти проектен месец. Продължителност: 2 месеца. Отговорна организация: "София Тур и Ко" ЕООД и избрана по реда на ПМС 118/2014 г. обучаваща организация. 7 700.00 7 700.00
Провеждане на обучение по КК 4 "Дигитална компетентност" на 6 лица от целевата група: Превръщането на информационните и комуникационни технологии (ИКТ) в „ключов лост" за по-ефективно учене, за креативно мислене, за иновативно и ангажирано поведение при решаване на сложни проблеми, за достъп до по-широки и по-актуални знания налага наличие на основните ключови компетенции на 21 век (Digital Agenda for Europe), нови програми за обучение, съответстващи на потребностите от изграждане на умения и способности за ефективно използване и разбиране на цифровите технологии като основа за учене през целия живот. Днес медиите и ИКТ играят централна роля на всички равнища на образованието и встъпват като катализатори за образователни промени. За обучаваните става важно формиране на важни и значими за обществото компетенции, които са необходими на работещите хора, за да могат успешно да се адаптират към глобалните цивилизационни промени. Интегрирането на медиите и на различни комуникационни канали в мрежовото пространство поставя изискването за развитие на умения и компетенции, на които не е обърнато достатъчно внимание досега в образователната система. На преден план се очертава необходимостта от придобиване на компетентност във връзка с комуникацията във виртуалното пространство, както и с етичните и социалните предизвикателства, които възникват в този контекст, на умения, нужни за търсене на информация и управление, за участие в различни мрежи, за критическо и творческо отношение към информацията, на способности за създаване на нови знания. Интернет е многолика индустрия, предлагаща множество възможности. Всяка една от тези възможности следва да бъде из основи проучена и пълноценно използвана за да се подобри обемът на продажби и качеството на услугите. Над 80% от клиентите в туристическия бранш контактуват с нас виртуално. В ежедневната ни работа контактуваме с партньори от цял свят за резервации, самолетни билети, екскурзоводски услуги и т.н. Ето защо, наличието на отлични дигитални умения е от изключителна важност в нашата работа. Целта на обучението е повишаване на ключовите компетенции на лицата от целевата, техните комуникативни и презентативни умения, както и да формират качествени теоретични и практико-приложни знания и умения за работа с информационно-комуникационните технологии. Да развият способност за самостоятелно търсене и ефективно намиране на нужната информация и информационни ресурси за изпълнението на определени задачи; познаване и използване на отделни библиотечни информационни ресурси в Мрежата; използване на подходящи стратегии за търсене в различни информационни системи (например чрез GoogleTM, YahooTM, Yandex и др. източници за намиране на информация). Предвидените обучения по КК 4 ще бъдат се реализират след избор на обучаваща организация по реда на ПМС 118/2014 г. и проверка на притежаваните дигитални умения на 6 от новонаетите лица чрез входящ тест. На база резултатите от проведените тестове и индивидуалните потребности, ще бъдат изготвени учебни планове и графици за обучението. Предвидената продължителност е 60 учебни часа, от които 25 теория и 35 - практика. Присъствието на обучаемите на учебните занятия ще се документира чрез присъствени списъци. С цел мониторинг и отчитане на резултатите и активно включване на лицата от целевата група в процеса, както и за установяване удовлетвореността на обучаемите от провежданото обучение е предвидено попълване на анкетни карти. Успешното завършване на курса ще бъде удостоверено със сертификат/удостоверение, издаден/о от обучаващата организация със задължителните реквизити и придобитите умения и съответното ниво, също така и информация за финансираното по ОП РЧР обучение с подкрепата на ЕСФ, съгласно Единния наръчник на бенефициента за правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Планирано начало: 3 - ти проектен месец. Продължителност: 2 месеца. Отговорна организация: "София Тур и Ко" ЕООД и избрана по реда на ПМС 118/2014 г. обучаваща организация. 1 500.00 1 500.00
Професионално обучение по част от трета квалификационна степен по професия "Екскурзовод", специалност "Екскурзоводско обслужване" - 8120302 на 5 от новонаетите лица. : Туристическия бранш в България се състои от над 3 000 тур оператора, които обслужват целия поток от туристи, пътуващи от и в чужбина. В пиковите сезони се усеща критичен недостиг на подготвени и kвалифицирани кадри, които да обслужат пътуващите. Това налага използването на самозвани и не квалифицирани лица, „ познаващи” маршрутите. Това често са офис служители на самия туроператор или лица със съвсем други професии, практикуващи като "екскурзоводи” с цел допълнителни доходи но без цялостни компетенции за професията - учители, журналисти, историци, преводачи и други). Това оказва негативно влияние върху качеството на предлаганите услуги и поставя туристическите агенции на едно от първите места по неудовлетворени потребители. Асоциациията на българските ескурзоводи и другите подобни браншови организации имат под 300 члена. Свободно практикуващи, не членуващи в организациите са още до 300 професионални екскурзоводи, което е крайно недостатъчно за нуждите на туроператорите. Ролята на екскурзовода е, заемайки лидерска позиция, да ръководи туристически групи, да предоставя по интересен начин информация за маршрута, целите, възловите точки и обекти от програмата, както и за транзитно преминаваните обекти по маршрута. За познаване с етностни характеристики, местни обичаи и нрави, културни и битови особености на посещаваните места. Да оказва пълно съдействие при настаняване в хотели, места за хранене и др. в т.ч. превод, пояснения и други, според нуждите на туристите. Да оказва пълно съдействие и има адекватна реакция при възникване на инциденти, кризисни и извънредни ситуации. Отличният екскурзовод трябва да притежава задълбочени познания по история, география, култура и етнология, да има богата обща култура, обща политическа информираност, да познава конкретни популярни маршрути, да има познания по основни правни, административни и др. въпроси, касаещи пътуването на български и чуждестранни граждани, да има позитивно отношение към околната среда и желание за опазването й;. Владеенето на чужди езици е задължително, минимум е владеенето на английски език. Чрез възможността за провеждане на професионално обучение на част от новонаетите лица ще бъде въведен иновативен метод на организация в агенцията, чрез който ще се повиши професионалната квалификация на обучаемите, ще им бъде осигурена възможност за трайна интеграция на пазара на труда. За реализацията на дейността е предвиден избор на обучаваща организацияпо реда на ПМС 118/20.05.2014 г., лицензирана за провеждане на професионално обучение по професия "Екскурзовод" - 812030, специалност "Екскурзоводско обслужване" - 8120302. След подписване на договор с избрания изпълнител, ще бъдат утвърдени предложените от ЦПО учебни планове и графици. Предвиденото обучение ще се осъществява в присъствена форма, с продължителност не по - малка от 600 учебни часа, разпределени на теория и практика, при стриктно спазване на ДОИ. Знанията и уменията на курсистите ще се оценяват чрез текущи изпитвания и чрез изпити, съгласно учебните планове и програми. Курсът на обучение за квалификация по част от професията ще завършва с полагането на държавен квалификационен изпит по теория и практика на професията и специалността за придобиване на степен на професионална квалификация, като успешно преминалите ще получат свидетелство за придобита професионална квалификация, образец на Министерство на образованието и науката. Присъствието на обучаемите на занятията подлежи на контрол от Екипа за управление и ще се документира чрез присъствени списъци, подписани от обучаемите и съответният обучаващ. С оглед осъществяване на обратна връзка, по време на обученията и при тяхното приключване обучаемите лица попълват формати на анкетни карти. Планирано начало: 7 - ми проектен месец. Продължителност: 4 месеца. Отговорна организация: "София Тур и Ко" ЕООД и избрана по реда на ПМС 118/2014 г. обучаваща организация. 5 625.00 4 500.00
Професионално обучение по част от професия по трета квалификационна степен "Организатор Интернет приложения" - 482040, специалност "Електронна търговия" - 4820401 за 5 от лицата: Около 80 % от туристите, резервиращи продуктите на фирмата, намират информация за нас в интернет. Интернет е многолика индустрия, предлагаща множество възможности. Всяка една от тези възможности следва да бъде из основи проучена и пълноценно използвана за да се подобри обемът на продажбите. От съществено значение в нашата работа е предлагането на разнообразни, качествени услуги. Поддръжката на сайта, изчерпателната информация, интересният дизайн на офертите, възможността чрез ИКТ да достигнат нашите предложения до максимален брой потенциални клиенти, непрестанната актуализация, участието на агенцията в множество сайтове за оферти - това са само малка част от възможностите за повишаване интереса и задоволяване на потребностите на съвременния турист. Към момента не смогваме да правим това ежедневно и правим само кампанийни промени и реклами в „свободото време”. Опитът ни показва, че използването на външни фирми за тези дейности не е добър вариант, защото те не познават детайлно продуктите ни. Именно доброто познаване да продукта е в основата на трайното позициониране на пазара. Чрез назначаване на 5 лица, които да бъдат включени в обучение по част от професия ще бъдем в състояние да реализираме идеите си за разширяване на портфолиото на агенцията, ще се осигури възможност за пълноценно присъствие във виртуалното пространство чрез всички възможни комуникационни канали. Ще постигнем високо ниво на конкурентност чрез изграждане на по-голям и професионален екип. Целта на обучението е лицата да могат да създават и разработват графични концепции за дизайн на Web сайтове и графичен интерфейс; да изграждат библиотека от оригинални художествени материали за ползване в Web и desktop приложения, логота и икони, дигитална обработка на изображения; актуализиране и обновяване на информацията в уеб сайтовете на фирмата и в партньорски сайтове, дизайн и оформление на брошури, каталози, рекламни площи и др.; публикуване на оферти в сайтовете а фирмата и партньорски такива, въвеждане на базови данни за екскурзии в резервационната система на фирмата. За реализацията на дейността е предвиден избор на обучаваща организация по реда на ПМС 118/20.05.2014 г., лицензирана за провеждане на професионално обучение по част от трета квалификационна степен "Организатор Интернет приложения" - 482040, специалност "Електронна търговия" - 4820401 за 5 от лицата. След подписване на договор с избрания изпълнител, ще бъдат утвърдени предложените от ЦПО учебни планове и графици. Предвиденото обучение ще се осъществява в присъствена форма, с продължителност не по - малка от 600 учебни часа, разпределени на теория и практика, при стриктно спазване на ДОИ. Знанията и уменията на курсистите ще се оценяват чрез текущи изпитвания и чрез изпити, съгласно учебните планове и програми. Курсът на обучение за придобиване на част от трета степен на професионална квалификация ще завършва с полагането на държавен квалификационен изпит по теория и практика на професията и специалността , като успешно преминалите ще получат свидетелство за придобита професионална квалификация, по образец на Министерство на образованието и науката. Присъствието на обучаемите на занятията подлежи на контрол от Екипа за управление и ще се документира чрез присъствени списъци, подписани от обучаемите и съответният обучаващ. С оглед осъществяване на обратна връзка, по време на обученията и при тяхното приключване обучаемите лица попълват формати на анкетни карти. Планирано начало: 7 - ми проектен месец. Продължителност: 4 месеца. Отговорна организация: "София Тур и Ко" ЕООД и избрана по реда на ПМС 118/2014 г. обучаваща организация. 5 625.00 5 625.00
Професионално обучение по част от професия по трета квалификационна степен по професия "Организатор на туристическа агентска дейност" - 812010, специалност "Организация на туризма и свободното време" - 8120101 на 1 лице е 1125 лв. Общата стойност на разходите за 1 лице е 1125 лв.: Работата с клиенти има своите специфики и те на първо място са свързани с личностни качества на служителя като търпение, приветливост, желание за контакт, словоохотливост. Тези качества обаче далеч не са достатъчни за справяне с длъжността и удовлетворяване потребностите на туристите. Наличието на професионални компетенции е задължително условие, за да бъде подбран от каталога най - правилния продукт за клиентите, съобразно индивидуалните им изисквания и потребности. Ако наличните подукти не отговарят на условията и нагласите на клиента, е необходимо да бъде изготвено индивидуално решение. Работата по подготовка на продукт /групов или индивидуален/ е поредица от действия: подбор на хотели по зададени критерии, подбор на транспорт ( авиокомпании, влакове, трансфери и автобуси,подбор на часове, връзки, комуникации), подбор и координация между посрещащ партньор и турист, плащания, предварителни резервации на туристически обекти, мероприятия и други. Проблемът пред който сме изправени не само ние, а и повечето агенции от туристическия бранш, е намирането на добре подготвени кадри, познаващи както спецификата при продажбата на туристически услуги, така и притежаващи умението за обща работа с клиенти. Често в годините попадаме в кръга между наемане и обучаване на нови служители, които не рядко след това се отказват от работата, считайки я за твърде натоварваща. Така за нас остава само негатива от направените разходи за обучения и курсове, разходите за пътувания и проучване на продукти и често не изцяло удовлетворени клиенти. Целта на обучението е едно от лицата да бъде обучено в част от професия "Организатор на туристическа агентска дейност". След завършване на обучението обучаваният трябва да: извършва в технологична последователност специфичните дейности по организация на туристическото обслужване и продажба на туристически продукти и/или услуги; познава технологията за обслужване на индивидуални и групови пътувания - резервация, потвърждение (анулирания, неустойки); подготвя и продава правилно оформени билети и друга пътническа документация; предлага, информира, консултира за различни видове туристически услуги (настаняване, изхранване, транспорт, екскурзоводско обслужване, посещения на атракции и забележителности и др.); подпомага дейността на екипа при обслужване на туристите и др. За реализацията на дейността е предвиден избор на обучаваща организация по реда на ПМС 118/20.05.2014 г., лицензирана за провеждане на професионално обучение по част от трета квалификационна степен "Организатор на туристическа агентска дейност" - 812010, специалност "Организация на туризма и свободното време" - 8120101 на 1 лице. След подписване на договор с избрания изпълнител, ще бъдат утвърдени предложените от ЦПО учебни планове и графици. Предвиденото обучение ще се осъществява в присъствена форма, с продължителност не по - малка от 600 учебни часа, разпределени на теория и практика, при стриктно спазване на ДОИ. Знанията и уменията на курсиста ще се оценяват чрез текущи изпитвания и чрез изпити, съгласно учебните планове и програми. Курсът на обучение за придобиване на част от трета степен на професионална квалификация ще завършва с полагането на държавен квалификационен изпит по теория и практика на професията и специалността. За успешно завършване ще се издаде свидетелство за придобита професионална квалификация, по образец на Министерство на образованието и науката. Присъствието на обучаемото лице на занятията подлежи на контрол от Екипа за управление и ще се документира чрез присъствени списъци, подписани от обучаемия и съответният обучаващ. С оглед осъществяване на обратна връзка, по време на обученията и при тяхното приключване обучаемото лице попълва формати на анкетни карти. Планирано начало: 7 - ми проектен месец. Продължителност: 4 месеца. Отговорна организация: "София Тур и Ко" ЕООД и избрана по реда на ПМС 118/2014 г. обучаваща организация. 1 125.00 1 125.00
Доставка на оборудване за новоразкритите работни места: Предвидено е да бъдат оборудвани и обзаведени работните места на всички новонаети лица, с бюра, контейнери, помощни масички, ъглов модул, стелажи, Цветен лазерен принтер, предвидено е също така да бъде разширен капацитета на сървъра с оглед разширяването на дейността и предлаганите услуги, Компютърни конфигурации и монитори, закупуване на туристически справочници и екскурзоводски издания, пряко свързани с дейността на новонаетите лица, офис столове, мобилни телефони и стационарни телефони Компютърните конфигурации и монитори за новонаетите уеб дизайнери е предвидено да бъде оборудване на Зелени работни места със сертифицирани компютърни конфигурации и монитори Energy Star 42 540.00 41 984.18
Сформиране на екип за управление на проекта и избор на изпълнители по реда на ПМС 118/2014 г. за провеждане на предвидените обучения и за доставка на материали и оборудване;: Целта е установяване на мениджмънта за управление и реализация на проекта, неговото планово протичане, подходящ контрол, достигане на поставените цели и успешно финализиране на проекта и включва управление, координация, вътрешно наблюдение, анализ и оценка на изпълнението на всички планирани дейности и действия от страна на екипа на проекта, подготовка на междинни и окончателни технически и финансови отчети, периодични инструктажи на експертите с оглед постигане заложените индикатори. Непосредствено след подписването на договор за финансиране ще бъде сформиран екип в състав: ръководител на проекта - 1, координатор – 1 и счетоводител на проекта - 1. С екипа ще бъдат сключени граждански договори, в които ще бъдат определени задачите и отговорностите им по изпълнение на проекта. Ще се проведе среща с екипа по проекта с цел: • Разпределение на конкретните задачи и отговорности между членовете на екипа; • Разработване на времеви график за работа по проекта; • Разработване на информационна стратегия за популяризиране на проекта. Членовете на екипа ще се събират веднъж месечно, а при необходимост и по-често, като планират и отчитат ефективността на дейностите, удовлетвореността на целевите групи съобразно разработения план за действие, разпределят задачите и изготвят месечни отчетни доклади, искания за плащане идр. анализите за . др. Екипът за управление на проекта ще проведе тръжни процедури по реда на Постановление на МС 118/20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнители за: • Изработване на материали за информация и визуализация и провеждане на встъпителни и заключителни пресконференции; • Избор на обучаваща / и организация/ии. • Избор на организация за изпълнение на дейности по информиране и публичност Екипът ще отговаря за техническото, административното и финансовото управление на проекта. Работата на екипа за управление ще бъде изцяло съобразена с одобрения проект съгласно договора за предоставяне на БФП, Общите условия към него, правото на ЕС, приложимото национално законодателство, и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат съблюдавани принципите на добро финансово управление, икономичност, ефикасност, прозрачност и устойчивост. Функции и отговорности на екипа: Ръководител - Отговаря за цялостна организация по реализиране на проекта, мониторинг върху изпълнение на общите и конкретните цели на проекта, разпределение на задачите по осъществяване контрол по изпълнението на проекта, предоставяне на текуща информация за хода на проекта на Договарящия орган, участва в комисиите по избор на изпълнители. Координатор - Координира дейностите и задачите по проекта, организира цялостната техническа работа, отговаря за техническото оформяне на тръжната документация, съдейства за подписването на договорите с изпълнителите, информира членовете на екипа и всички участници в проекта за графика на дейностите, изготвя и предава в срок необходимите периодични справки, oтговаря за правилното водене, съхранение и класиране на кореспонденцията , отговаря за спазването на сроковете, получава и изпраща предназначената за и от ръководителя на проекта информация,подпомага ръководителя при подготовката на месечни и тримесечни доклади, като събира и обработва база данни, набира необходимата информация за дейността на екипите; води протоколите при официални и работни срещи; изготвя справки и доклади за дейността на екипа за организация и управление; изпраща съобщения и документи и други задачи, възложени от екипа; Счетоводител - Подготвя текущата счетоводна отчетност на направените разходи по проекта. Изготвя съвместно с ръководителя на проекта междинните и окончателния финансов отчет, осъществява текущ контрол върху извършените разходи и съблюдава тяхното спазване, съобразно договорирания бюджет, прави необходимите разплащания по проекта, съблюдава за правилното оформяне и съхранение на финансовите документи, участва в комисиите по избор на изпълнители. Планирано начало: 1 проектен месец. Продължителност: 13 месеца 16 010.80 15 136.72
Дейности по информация и публичност: Цел на дейността: Да информира заинтересованите страни за целите и задачите на проекта, за да гарантира максимално участие на всички заинтересовани страни. Да създаде условия за непрекъснато отчитане на интересите на целевите групи, нивото на удовлетвореност при последващата реализация на дейностите по проекта, както и да осигури ефективно предоставяне на информацията по проекта. Описание и обосновка на дейността: Ще бъдат организирани 2 информационни събития в началото и в края на проекта за дейностите, целите, екипа за управление, постигнати резултати, размерът на безвъзмездната финансова помощ по ОП РЧР и подкрепата на ЕСФ. Ще бъдат отпечатани 1 500 брошури, 2 табели, 1 000 дипляни - цветност 4+4, формат А4, както и стикери за новозакупеното работно облеко. При реализацията на дейността стриктно ще бъдат спазвани указанията на УО, както и указанията и изискванията в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Информационните табели ще бъдат поставени на видно място пред офисите на „София Тур и Ко” . С изпълнението на дейността е ангажиран екипът за управление на проекта, който е отговорен за цялостната организация на дейността, както и избора на изпълнител за отпечатване и доставка на материалите по реда на ПМС 118/2014 г. Дейностите стартират в първи проектен месец чрез избор на изпълнител, доставка на материалите и провеждане на встъпителна пресконференция най – късно до края на втори проектен месец. Предвидената заключителна пресконференция ще бъде проведена в края на срока по проекта, но не по – късно от 13 проектен месец. 2 894.00 2 846.42

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.