Закупуване на хранителни продукти: Столична община има сключен договор с търговско дружество „ПАНДА-И.П” ЕООД спечелило открита процедура по ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка съобразено с утвърденото меню за ОП „Социален патронаж”. Договорът е със срок на действие 36 месеца, считано от 17.11.2014 г. В договора са заложени осреднени цени на едро и екстра качество с ДДС за хранителни стоки по технически спецификации към датата на сключването на договора. Хранителните продукти са описани подробно в рамките на 49 страници, групирани в раздели по групи храни. В раздел едно са включени храните от мляко и млечни продукти; в раздел 2 – месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; масла и мазнини; в група 3 са описани зърнените храни и храни на зърнена основа, както и варивата; в раздел 4 са описани зеленчуците – сурови, замразени, консервирани, картофи и кореноплодни, включително ядкови плодове и маслодайни семена, а в раздел 5 са включени следните групи храни: захар, захарни и плодови изделия, кафе, чай какао, подправки, напитки и др. Следващите раздели от договора включват ценово и техническо предложение. Същите са описани в съответствие с националните норми и стандарти.
289 790.80
362 049.89
Осигуряване на топъл обяд: 1. Трапезарията в СО Район „Сердика” се намира в жк. „Банишора”, бл. 20
2. Храната в СО Район „Връбница“ се раздава в разливно помещение, находящо в гр.София, ж.к.Връбница – 1, ул. „Бели Дунав“, бл.530, вх.Б – партер
3. Трапезарията в СО Район „Лозенец” представлява едно помещение с един вход и изход, в което е обособен кът за приемане на съдовете с храна, маса за разливане и маса за списъците на потребителите на услугата. Материална база се намира в гр. София, ул. „Развигор” 1-3
4. В СО район „Възраждане“ трапезария – пункт за разливане на храна – находяща се на бул. Сливница №146 – Клуб на пенсионера и инвалида.
5. В СО Район „Красна поляна”, социалната услуга се реализира на адрес: ул. Освобождение № 25, в сградата на районната администрация
6. В СО Район „Овча купел” социалната услуга се реализира на адрес: ж.к. „Овча купел 1”, бл. 611, вх. А. Помещение, около 30 кв. м.
7. В СО Район „Витоша” социалната услуга се реализира в сградата на Кметство - с. Владая, ул. „Войнишко въстание” № 61. Сградата е общинска собственост, с обща площ 1874 кв. м, застроена площ 655 кв. м.
8. В СО Район „Подуяне” социалната услуга се реализира на адрес: „Клуб на инвалида и пенсионера”, намиращ се до бл. 10, ж.к „Левски – Г”/трафопост/- пункт за разливане на храна.
9. В СО район „Слатина” социалната услуга се реализира на адрес в ресторант „Слатина”, намиращ се на ул. „Гео Милев” № 167. Ресторантът е построен върху частна общинска собственост с площ 13 314 кв. м.
10. В СО Район „Искър” социалната услуга се реализира в ж.к. „Дружба“-1, до 108 СОУ и 13 ОДЗ в настоящ пункт на детска млечна кухня, собственост на СО- район „Искър“.
11. В СО Район „Младост” раздаването на храна се осъществява във филиала на ОП „Социален патронаж” находящ се в жк. „Младост” 2, до бл. 241, до сградата на ОДЗ 98 „Слънчевото зайче”.
12. В СО Район „Люлин” социалната услуга се реализира на адрес: в жк. „Люлин“, бул. „Захари Стоянов“, бл. 324-325, в специално обособено помещение в КЦ „Люлин“.
13. В СО Район „Банкя” социалната услуга се реализира на адрес: ул. „Цар Освободител” № 2. Материалната база се състои от едно голямо помещение в което се осъществява разливането на храната и няколко помощни, в които се съхранява кухненската посуда.
14 489.54
18 487.06
Предоставяне на съпътстващи мерки: Лицата определени от Кмета на всеки един от тринадесетте Района на Столична община, ще извършват консултации на лицата от различните целеви групи включени в проекта с цел подобряване на тяхното благосъстояние. Това ще включва насочване на нуждаещите се към дирекциите „Социално подпомагане” за отпускане на помощи и предоставяне на социални услуги, както и отпускане на финансови средства за издаване на лични карти на бездомни лица; при необходимост ще бъдат насочвани към отделите на Национален осигурителен институт за професионално информиране; също така безработните лица ще бъдат насочвани към бюрото по труда по местоживеене за регистрация и др. Процесът ще бъде документиран с протоколи и/или снимков материал.
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN