Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 781 дървета
English

Програма: Транспорт и транспортна инфраструктура

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение е свързано със закупуването на 1 бр. Софтуер за изграждане на комуникация, който ще замени ръчна работа, извършвана до този момент от софтуерни специалисти в Навтех Груп ЕООД.
Закупуването на новия софтуер ще доведе до повишаване на капацитета в процеса по комуникация, при поддръжката и менажирането на ERP решението и софтуерните сървис системи на клиентите на дружеството, а това неминуемо ще доведе до разширяване на целия производствен капацитет.
Закупуването на актива ще доведе до цифровизация на производствения процес, както и до подобряване на неговата цялостна ефективност. Проектът се изпълнява в код 62.02, който е и код на основна икономическа дейност на кандидата. С реализация на проекта, ще се допринесе за постигане на целите, описани в Известие на Комисията–„Технически насоки за прилагането на принципа за „ненанасяне на значителни вреди“ съгласно Регламента за Механизма за възстановяване и устойчивост (2021/C58/01)“, като се гарантира в максимална степен на спазването на заложените екологични цели.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет - ще се изпълни чрез закупуване на 1 бр. Софтуер за изграждане на комуникация.: При внедряването и обслужването на клиентите на компанията от хотелиерския бранш, за поддръжката на ERP системите, понастоящем "Навтех Груп" ЕООД свързва ERP решенията, които внедрява със съответните обслужващи (сървис) системи на клиента ръчно (т.е. с програмиране на специален код, който да позволи комуникация между системите). Така описаното от една страна не позволява ефективност на процеса-за всяка нова сървис система на клиента се разработва специален код, а от друга, се налага ежедневно синхронизиране (също ръчно) на сървис системите на клиентите с ERP системата, което се осъществява от екипа на "Навтех Груп" ЕООД. Обслужващите сървис системи са отделните цифрови системи, които обслужват обекта на клиента-напр. интерактивна ТВ система, Телефонна система, Дистанционно управление и Картова система. За да получи ERP системата коректна информация за услугите "Настаняване на гост", "Изпращане на гост", "Промяна на данните на гост", "Текстови съобщения/ сметки/ баланс/ отдалечено напускане на гост", "Статус на устройствата в стаята", "Разчитане на ключ", то самата ERP система трябва да може ефективно да комуникира с различни по вид устройства (телевизор, банков ПОС терминал, дистанционно, телефон, четец за карта-ключ и мн. др.), чрез сървис (софтуер) системи в хотела. Сега, ръчното синхронизиране на всички сървис системи с ERP решенията за клиентите на "Навтех Груп" ЕООД отнема на екипа до 4 часа ежедневно. Поради това се налага закупуването и инсталирането в "Навтех Груп" ЕООД на ефективен инструмент, който да осъществява комуникацията между сървис системите на клиента и ERP решението (независимо колко са на брой сървис системите). Това се осъществява със съвременните софтуери за изграждане на комуникация-работен софтуерен продукт, чрез когото се задава FIAS за комуникация-вид спецификация на универсален протокол, който ще се използва от две несвързани системи за обмен на данни между тях. По този начин, ежедневно за всеки клиент ще трябва само да се добавят нови текстови съобщения, което ще отнема на екипа до 30 мин. за осъществяване на тази дейност за над 40 клиента и 160 сървис системи-цялата останала комуникация, обмен на данни между самите сървис системи и ERP решението ще се осъществява автоматизирано, в реално време от 1 бр. Софтуер за изграждане на комуникация. Закупуването и инсталирането на новия софтуер ще доведе до разширяване на капацитета чрез: 1)Софтуерът ще е приложим за свързване на всички съществуващи сървис системи на клиента, които следва да комуникират с ERP системата и ще е универсален–дори при промяна в някои функционалности на съществуващите системи, софтуерът ще може лесно да се пригоди към новите изисквания. 2)С новия софтуер поддръжката на ефективната работа на сървис системите и ERP системата (комуникация и обмен на данни) за синхронизиране ще отнема на дружеството около 30 мин. (поради цялостна автоматизация на процеса), което означава, че комуникацията ще може да се прави няколко пъти дневно, а не само веднъж на ден, за над 40 клиенти и 160 сървис системи, което е повишение на капацитета повече от 5 пъти. 3)Пренасочването на софтуерни специалисти към други дейности, свързани с основната дейност на кандидата, също ще доведе до цялостно разширяване на капацитета и повишаване качеството на предлаганите услуги. Цифровизацията на производствения процес ще се повиши, поради следните причини: 1)Инвестицията по проекта е софтуер, представляващ ИК технология, автоматизираща процес, базиран на информационно-комуникационни технологии, поради което може да се каже, че новият софтуер позволява ИКТ-базирана автоматизация на ИКТ-базиран процес, а това е най-висша форма на цифровизация на производствения процес. 2)Новият софтуер ще осъществява ефективна комуникация между внедрената ERP система и съществуващи обслужващи ИКТ системи. 3)Новият софтуер ще позволява въвеждане на ИК-технологии при обработката на комуникационни данни между сървис системите на клиента и ERP системата. 700 000.00 700 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.