Закупуване на земя: Завършване на процедурите по отчуждаване на земята, необходима за построяването на железопътен участък "Елин Пелин - Костенец“. Решения на Министерски съвет за принудително отчуждаване и изплащане на обезщетения на собствениците на имотите.
За дейността не се начислява ДДС.
Допълнителна информация във Формуляра за кандидатстване и Приложение 11 към формуляра. |
2 500 102.65
|
1 566 119.58
|
Модернизация на железопътен участък Елин Пелин-Костенец : В рамките на издадените разрешения за строеж във Фаза 1 на проекта, до края на 2023 г. в железопътния участък Елин Пелин – Костенец ще бъдат извършени следните дейности по Обособени позиции :
ОП 1 - участък от Елин Пелин до Вакарел от км 22+554 до км 42+200
• Проектиране – 89%;
• Тунел №1 – 77%;
• Тунел №2 – 18%;
• Доставки на релси -25%
• Доставки на материали за Сигнализация и Телекомуникации – 64%
• Пресичане ВЛ на км 31+273 – 98%
ОП 2 - участък от Вакарел до Немирово вкл. гара Ихтиман от км 42+200 до км 62+400
• Проектиране – 60%;
• Доставки на основни материали – до 39%
• Демонтаж на стария железен път – до 43% от участъка от км 56+868 до км 64+331.
• Земни работи – на 23% от участъка от км 55+400 до км 62+400.
• Водостоци – 22% в участък от км 55+400 до км 62+400;
• Тест на системите – 3%
• Пътни надлези: на км 53+950 – 10% и на км 57+413 – 17%
• Доставки на материали за Сигнализация и Телекомуникации – 7%
• Пресичания с други инфраструктури – 5%
ОП 3 - участък от Немирово до нова гара Костенец (без нова гара Костенец) от км 62+400 до км 73+598
• Проектиране – 80%;
• Тунел №3 – 15%
• Тунел №4 – 62%
• Тунел №5 – 10%
• Тунел №7 – 4%
• Тунел №8 – 19%
• Тунел №9 – 33%
• Тунел №10 – 15%
• Доставки на релси - 100%
• Земни работи – 12%
• Водостоци – 57%
• Мостове – на км 65+864 – 68%, на км 66+061 – 66%, на км 66+539 – 22%, на км 72+138 - 21%
• Подпорни стени – 19%
• Пътища – 96%
• Пресичания с други инфраструктури – 20%
|
355 879 906.71
|
362 689 228.50
|
Упражняване на строителен и авторски надзор по време на строителство за модернизация на железопътен участък Елин Пелин - Костенец: 1. - Извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове;
- Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;
- Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация;
- Отчитане хода на изпълнение на извършените СМР;
- Координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация;
- Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите
разпоредби.
- Изготвяне на доклад за оценка на съответствието в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове за тяговите подстанции в участъка;
2. Oсъществяване на авторски надзор на обектите съгласно изискванията на чл.162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи от Проектанта/тите за изпълнение на строителството съгласно изискванията на Наредба № 3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и съгласуване на екзекутивите, изготвени от строителя.
Допълнителна информация във Формуляра за кандидатстване и Приложение 11 към формуляра.
|
11 997 057.71
|
14 752 291.07
|
Проектиране и изграждане на две нови тягови подстанции – по обособени позиции: Позиция 1 - Тягова подстанция Казичене; Позиция 2 - Тягова подстанция Ихтиман.: • Работно проектиране, изграждане, заводски тестове, доставка, инсталация, функционални изпитания, обучение, комисии и въвеждане в експлоатация на две необслужваеми ТПС със SCADA система и управление от енергодиспечерско работно място в ЦДЦ София.
• Изграждане на системи за периметрова охрана, СОТ и видеонаблюдение и наблюдение на метеорологичната обстановка на ТПС с работни станции за наблюдение в енергодиспечерско работно място в ЦДЦ София.
• Управление на прилежащите съществуващи и нови секционни постове, от ТПС и от ЦДЦ.
• Изграждане на нови дренажни системи, кабелно-канални мрежи, фундаменти и конструкции, заземителна инсталация и огради.
• Извозване за депо на строителните отпадъци.
• Предаване и извозване на цялото демонтирано оборудване на площадки и складове на поделение Електроразпределение.
• Съгласувателни и оперативно координационни дейности от страна на Изпълнителя, от името на Възложителя, за получаване на разрешения и завършване на обекта, подписване на констативен Акт №15 за установяване на годността за приемане на строежа от Наредба №3/2003 г., съгласно изискванията на ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, и успешно приключване на 72-часови проби и предхождащите ги функционални изпитания. Подписване на протокол образец № 16 за установяване на годността за ползване на строежа от Наредба №3/2003 г., съгласно изискванията на ЗУТ за установяване годността за ползване на строежа, до издаване на разрешение за ползване на обекта от ДНСК.
Допълнителна информация във Формуляра за кандидатстване и Приложение 11 към формуляра. |
4 682 403.84
|
4 940 966.71
|
Извършване на теренни археологически проучвания и Археологическо наблюдение по време на строителните дейности в железопътен участък Елин Пелин - Костенец: - Наблюдение и предварителни проучвания (ограничени спасителни разкопки) по време на строителството на археологическите обекти попадащи в териториалния обхват на проекта;
- Наблюдение по време на строителството по цялата дължина на трасето в рамките на сервитута;
- Наблюдение по време на строителството на териториите, заети от временни пътища и площадки, надлези и други помощни и съпътстващи съоръжения на жп линията.
За дейността не се начислява ДДС.
Допълнителна информация във Формуляра за кандидатстване и Приложение 11 към формуляра.
|
1 139 801.20
|
1 030 722.62
|
Информация и публичност : - Постигане на информираност на широката общественост по отношение на финансовата и институционална рамка на проекта, а именно:
- Повишаване общественото доверие прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОПТТИ;
- Информиране на широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите - членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея;
- Постигане на обществена информираност по отношение на съдържанието и ползите от съответния проект.
- Комуникиране към широката общественост на основни моменти от изпълнението на съответния проект, оказващи пряко въздействие върху гражданите;
- Информиране на обществеността, относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта в рамките на обществената поръчка.
- Дейностите ще бъдат съобразени с указанията за мерките за информация и публичност от Насоките за кандидатстване по ОПТТИ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (който е приложение № 08.1 на Насоките за кандидатстване);
- Мерките по информация и комуникация ще се свеждат и до изпълнение на мерки за визуална идентичност;
- Всеки свързан с изпълнението документ ще съдържа информация, че операцията е съфинансирана от ЕС и ЕФРР, съгласно изискванията за изпълнение на мерките за информация и публичност, заложени в Регламент (ЕО) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 година, относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд.
- Обществеността ще бъде информирана за получената подкрепа от Общността и за изпълнението на операцията чрез провеждане на публично събитие и изработването и разпространението на рекламни материали за проекта.
Изпълнението на дейността включва видеозаснемане на железопътния участък, изготвяне на рекламни брошури, изработване и монтаж на билборди, организиране на публични събития и др. Предвидени са 10 броя публични събития, като 5 от тях са за първа копка и 5 са за официално откриване на обекта. Част от дейностите по информация и публичност ще бъдат възложени на изпълнителите на договорите за строителство на железопътния участък.
Допълнителна информация във Формуляра за кандидатстване и Приложение 11 към формуляра.
|
0.00
|
0.00
|
Оценка на оперативна съвместимост съгласно ТСОС и националните правила и Независима оценка за целесъобразност на прилагането на процедурата за управление на риска в съответствие с Регламент № 402/2013 на Европейската комисия.: 1. Извършване оценка на оперативна съвместимост съгласно ТСОС и националните правила:
Изпълнение на ЕО процедура за проверка на структурни подсистеми инфраструктура и енергия в железопътен участък Елин Пелин – Костенец и за структурна подсистема контрол, управление и сигнализация в железопътен участък София – Септември“ удостоверява, че модернизираните по проектите подсистеми ИНФРАСТРУКТУРА, ЕНЕРГИЯ и КОНТРОЛ, УПРАВЛЕНИЕ И СИГНАЛИЗАЦИЯ са проектирани, изградени и монтирани по такъв начин, че да отговарят на съответните съществени изисквания, както и да се удостовери безопасното интегриране на тези подсистеми в железопътната система. Постигането на поставената цел следва да се извърши посредством оценка на съответствието на подсистеми ИНФРАСТРУКТУРА, ЕНЕРГИЯ и КОНТРОЛ, УПРАВЛЕНИЕ И СИГНАЛИЗАЦИЯ с приложимите ТСОС-и.
2. Независима оценка за целесъобразност на прилагането на процедурата за управление на риска в съответствие с Регламент № 402/2013 на Европейската комисия.
Включва изготвяне на Предварителен доклад за оценка на безопасността на етап технически проект и Доклад за независима оценка съгласно чл. 6 от Регламент (ЕО) № 402/2013 на Комисията от 30 април 2013 година за общия метод за безопасност за определянето и оценката на риска за цялата железопътна линия София – Елин Пелин;
Допълнителна информация във Формуляра за кандидатстване и Приложение 11 към формуляра. |
1 011 914.86
|
824 085.40
|
Техническа помощ за „Модернизация на железопътен участък Елин Пелин - Костенец”: Управление на времето на проекта; управление на качеството; контрол на разходите; контрол по изпълнението на отделните договори в обхвата на проекта; контрол на извършване на плащанията; управление на риска; управление на промяната; управление и контрол на системата за комуникация. Управлението на проекта включва и наемане на външни експерти, лабораторни изследвания, преводи на документи, специфична оценка на действието , одити ЗБР, безопасност на движението, експертизи, вкл. изготвяне на технически спецификации /вкл. тестови изпитания на системата ETS с локомотив/ анализи и консултации и др. Разходите по управлението на проекта включват заплати и командировки на експертите, консумативи, автомобили, наемане на външни експерти и др.
Техническата помощ включва Основно възнаграждение на служителите, Транспортни разходи, разходи за Канцеларски материали, разходи за командировки и други. Дейностите се делят на дейности изпълнявани от бенефициента и дейности възложени на външни изпълнители.
За дейността не се начислява ДДС, с изключение на изпълнението на договорите за доставка на канцеларски материали и доставка на високопроходими автомобили, където се начислява ДДС в размер на 20%
Допълнителна информация във Формуляра за кандидатстване и Приложение 11 към формуляра. |
4 664 739.51
|
5 930 125.22
|
Непредвидени разходи: Целта на дейността е при необходимост да има инструмент за финансиране на допълнителни и непредвидени строителни работи, които не е било възможно да бъдат предвиден в идейните проекти и са възникнали при изпълнението на строителството. |
20 428 169.43
|
15 178 284.10
|